Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
7 ώρες πριν, ppmarkos είπε

Όχι δεν άλλαξε ο RF

Aρα @geopap-7- θα πάρεις τηλ τη ΔΕΗ να ρωτήσεις αν θα αφήσεις τη πάγια εντολή ως έχει, ή αν θα την ακυρώσεις και θα την ξαναενεργοποιήσεις μέσω του ebill. Εγώ εξακολουθώ να πιστεύω το 2ο γιατί το σύστημα στο ebill είναι χαζό. Αν δε φαίνονται στο ebill στα στοιχεία της κάρτας δεν ενεργοποιείται καν το online.

27 λεπτά πριν, giannis22k είπε

Το ΚΟΤ μπανει αυτοματα στο προγραμα αν το δικαιουσε ?

Kάτσε να δω τη μαγική μπάλα... να ψαχουλέψω το προφίλ σου.

Αν έχεις αλλάξει πάροχο Πας εδώ κάνεις αναζήτηση τον αριθμό παροχής https://apps.deddie.gr/LicensedElectricianCertification/

Όταν ολοκληρωθεί η αλλαγή παρόχου αλλάζει το τελευταίο ψηφίο, κάνεις αίτηση ΚΟΤ με το νέο αριθμό παροχής.

Επίσης πρέπει να επικοινωνήσεις με τη ΔΕΗ να σου δώσουν τον κωδικό εταίρου να γραφτείς στο ebill.

 

  • Like 1
Δημοσ.
16 ώρες πριν, Lazostat είπε

4 οκτωβριου στειλαμε τα εγγραφα, στις 18 οκτωβριου μας εστειλα το παρακατω :

 

<<

θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς ο έλεγχος των εγγράφων σας και προωθήθηκε εντολή στον ΔΕΔΔΗΕ, η οποία εκτιμάται ότι θα υλοποιηθεί εντός 2 εργάσιμων ημερών. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλέσετε στην Εξυπηρέτηση πελατών του ΔΕΔΔΗΕ στο 2111900500 ή 11500.
 
Παραμένουμε στη διάθεσή σας.>>
 
Ακομα τιποτα.. Να τους παρω τηλεφωνο;

Εχω ΔΕΗ και δεν το ξερω ηδη;

Δημοσ.

Καλημέρα σε όλους.στα έγγραφα που μου έστειλαν με e mail για την ενεργοποίηση του hone on line,έχει να συμπληρώσω και μια σελίδα με τις ενδείξεις του μετρητή.Τι βάζουμε στο κουτί Κ και τι στο κουτί Μ;

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, balogreg είπε

Καλημέρα σε όλους.στα έγγραφα που μου έστειλαν με e mail για την ενεργοποίηση του hone on line,έχει να συμπληρώσω και μια σελίδα με τις ενδείξεις του μετρητή.Τι βάζουμε στο κουτί Κ και τι στο κουτί Μ;

K = Κανονική χρέωση (ημερήσιο)

Μ= Μειωμένη χρέωση (νυχτερινό)

Θα βρεις τις τιμές στον μετρητή σου (η επάνω ένδειξη είναι το Κ και η κάτω το Μ).

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Geoponer είπε

K = Κανονική χρέωση (ημερήσιο)

Μ= Μειωμένη χρέωση (νυχτερινό)

Θα βρεις τις τιμές στον μετρητή σου (η επάνω ένδειξη είναι το Κ και η κάτω το Μ).

ΣΕ ευχαριστώ πολύ.δεν έχω μειωμένο ,άρα θα συμπληρώσω μόνο το Κ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, balogreg είπε

ΣΕ ευχαριστώ πολύ.δεν έχω μειωμένο ,άρα θα συμπληρώσω μόνο το Κ

Καιρος να βάλεις, εκτός και αν μένεις σε ενοίκιο και νομίζεις ότι δε θα κάτσεις πολλα χρονια

Επεξ/σία από ekrepali
Δημοσ.
18 ώρες πριν, Lazostat είπε

4 οκτωβριου στειλαμε τα εγγραφα, στις 18 οκτωβριου μας εστειλα το παρακατω :

 

<<

θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς ο έλεγχος των εγγράφων σας και προωθήθηκε εντολή στον ΔΕΔΔΗΕ, η οποία εκτιμάται ότι θα υλοποιηθεί εντός 2 εργάσιμων ημερών. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλέσετε στην Εξυπηρέτηση πελατών του ΔΕΔΔΗΕ στο 2111900500 ή 11500.
 
Παραμένουμε στη διάθεσή σας.>>
 
Ακομα τιποτα.. Να τους παρω τηλεφωνο;

20 οκτωβριου επισης ελαβα το αντιστοιχο εμαιλ απο ΔΕΗ αλλα  η ηρων συνεχιζει να εκδιδει λογαριασμο οποτε μαλλον δεν εχει γινει η μεταβαση.
Τους εστειλα σημερα εμαιλ ρωτοντας τους ποτε θα γινει η μεταβαση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 1/11/2021 στις 10:08 ΜΜ, AristidisZ είπε

Έχω κολλήσει στο εξής 

Μας στείλανε την προηγούμενη εβδομάδα συμβόλαιο αλλά είχε λάθος ταυτότητα (της συζύγου, η προηγούμενη)

Στειλαμε τη νέα αλλά ακόμα δεν έχει έρθει το συμβόλαιο, μια βδομάδα μετά 

Εν τω μεταξύ λήγει και ο μήνας που έχω από την nrg για δωρεάν αποχώρηση 

Έκλεισα ραντεβού αύριο να τα κάνω δια ζώσης, αλλά λέτε να το μπλέξω χειρότερα έτσι ;

Λοιπόν, για όποιον ενδιαφέρεται (μιας και σίγουρα είμαστε μπόλικοι), τελικά ανακάλυψα (κατά 99%) γιατί είχε κολλήσει η αίτηση στο online 

Στα ζητούμενα δικαιολογητικά, δεν είχαν συμπεριλάβει είτε Ε9 είτε αντίγραφο μισθωτηρίου, και εγώ δεν τα είχα επισυνάψει

Πήγα χτες στο κατάστημα της Νίκαιας, και μου το ζήτησαν, οπότε προφανώς αυτή ήταν η εκκρεμότητα που είχα 

Υπόψην ότι σε φυσικό κατάστημα δεν μπορείς να κάνεις το online, αλλά μπορείς να κάνεις myhome enter 

Αν δε βγάλω άκρη μέχρι αύριο με το online, θα πάω να κάνω το myhome επιτόπου να τελειώνω, και μετά ίσως προσπαθήσω να το γυρίσω σε online μέσω ebill, ούτως ώστε να πάρω πίσω την εγγύηση (100€)

Επεξ/σία από AristidisZ
Δημοσ.
Μόλις τώρα, AristidisZ είπε

Αν δε βγάλω άκρη μέχρι αύριο με το online, θα πάω να κάνω το myhome enter επιτόπου να τελειώνω, και μετά ίσως προσπαθήσω να το γυρίσω σε online, ούτως ώστε να πάρω πίσω την εγγύηση (100€)

πάρε γραπτώς οτι δε θα χρεωθείς ρήτρα αποχώρησης απο το enter (δεν ισχύει υπαναχώρηση αν γίνει με φυσική παρουσία η αίτηση)

Δημοσ.

Καλημερα σας,

εχω Γ1Ν στην ΔΕΗ και εκανα αιτηση για HomeOnline στις 25/10/21. Δεν εχω λαβει κανενα email και η κατασταση της αιτησης ειναι "το αίτημα σας για το ΔΕΗ myHome Online είναι υπό εξέταση ". Γνωριζετε ποσες ημερες χρειαζεται για να γινει ενεργο? Μπορει καποιος να περιγραψει την ακριβη διαδικασια?

Ευχαριστω εκ των προτερων.

Κωνσταντινος

1.PNG

2.PNG

Δημοσ.
Μόλις τώρα, korakios είπε

πάρε γραπτώς οτι δε θα χρεωθείς ρήτρα αποχώρησης απο το enter (δεν ισχύει υπαναχώρηση αν γίνει με φυσική παρουσία η αίτηση)

εντάξει δε τρέχει τίποτα, αν δε βγάλω άκρη θα αφήσω το enter, πολύ μικρή διαφορά έχει στη χρέωση, δεν αντέχω άλλο να μπλέκω με διεκδικήσεις κλπ ρε συ, το πολύ πολύ θα πάρω ένα τηλ, θα σημειώσω ώρα κ όνομα υπαλλήλου, αν μου πουν προχώρα θα το κάνω αφού ζητήσω τις σχετικές διευκρινίσεις, και κατόπιν αν μου έρθει penalty θα κάνω ένα email στη ΔΕΗ 

Ούτως ή άλλως και penalty να δώσω, πες θα πάρω πίσω 100 + 30 την έκπτωση και θα δώσω 40, άρα -90 θα βγω, και απλά θα έχω και ένα ψιλο claim με τη ΔΕΗ, ούτε ΣΤΚ ούτε τίποτα

Κουράστηκα πλέον με το θέμα

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, ekonkra είπε

Καλημερα σας,

εχω Γ1Ν στην ΔΕΗ και εκανα αιτηση για HomeOnline στις 25/10/21. Δεν εχω λαβει κανενα email και η κατασταση της αιτησης ειναι "το αίτημα σας για το ΔΕΗ myHome Online είναι υπό εξέταση ". Γνωριζετε ποσες ημερες χρειαζεται για να γινει ενεργο? Μπορει καποιος να περιγραψει την ακριβη διαδικασια?

Ευχαριστω εκ των προτερων.

Κωνσταντινος

1.PNG

2.PNG

Ο πεθερός μου που πήγε την Παρασκευή του το άλλαξαν την Δευτέρα (είχε ΔΕΗ). Εμένα που είναι από άλλο πάροχο, από 26/10 περιμένω. 

Δημοσ.

παιδια εχω κανει ηλεκτρονικα αιτηση εδω και 2 μηνες και μου ερχεται πλεον Μηνιαιος λογαριασμος.....την πρωτη φορα πληρωσα 7 ευρω ( μαλλον ειχε το 30ευρω δωρο μεσα) και τωρα στα 37 ευρω.....

Δε ξερω ειναι καλα???? ειχα 137 KW και τωρα αλλες 157 ΚW πιστευετε οτι αξιζει σαν προγραμμα???

Επισης ξερετε αν εχω δεσμευση με το 30 ευρω που πηρα σαν μπονους να παραμεινω και ποσο καιρο ως ελαχιστη Παραμονη στην ΔΕΗ??

 

Δημοσ.
51 λεπτά πριν, ekonkra είπε

Καλημερα σας,

εχω Γ1Ν στην ΔΕΗ και εκανα αιτηση για HomeOnline στις 25/10/21. Δεν εχω λαβει κανενα email και η κατασταση της αιτησης ειναι "το αίτημα σας για το ΔΕΗ myHome Online είναι υπό εξέταση ". Γνωριζετε ποσες ημερες χρειαζεται για να γινει ενεργο? Μπορει καποιος να περιγραψει την ακριβη διαδικασια?

Ευχαριστω εκ των προτερων.

Κωνσταντινος

1.PNG

2.PNG

καπου εχει κομπλαρει παρε τηλεφωνο στην εξυπηρετηση να στο κανουν δεν ειναι φυσιολογικο τοσες μερες, προχθες το εκανα και σημερα λεει ειναι ενεργο. Παρε στην εξυπηρετηση γιατι αλλιως δεν το βλεπω να ενεργοποιτε μετα απο τοσες μερες που περασαν

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...