Aurumnus Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2023 Ότι να'ναι εκεί στην ΔΕΗ και τον ΔΕΔΔΗΕ. Δεύτερη φορά μέσα στο δωδεκάμηνο που καταφέρνω να δώσω μετρήσεις στο site του ΔΕΔΔΗΕ και δεύτερη φορά που για κάποιο λόγο δεν υπολογίζονται οι μετρήσεις που έδωσα και με χρεώνουν στον λογαριασμό ως σκέτο «έναντι» με βάση τις περσινές καταναλώσεις. Και μου ήρθε να πληρώσω διπλάσιο ποσό σε σχέση με όσα δίνω συνήθως τους τελευταίους 5 μήνες. Πόσο γιωτάδες πια; Προσωπικά, από εδώ και πέρα μετρήσεις μόνο μέσα από το site της ΔΕΗ! 2
Mikalaras Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2023 Ζήτησα να γυρίσω σε myHomeOpen προχτές και μου έστειλαν να υπογράψω σύμβαση χωρίς να έχουν επισυνάψει μαζί και την τιμολόγηση ούτε να αναφέρεται το πρόγραμμα μέσα στη σύμβαση. Ετοιμάζω απαντητικό μέιλ με αρκετές ερωτήσεις. Επίσης διάβασα το εξής στους όρους αναπροσαρμογής: Αναφορά σε κείμενο Κατ’ εξαίρεση, η ενημέρωση σχετικά με τροποποίηση των Χρεώσεων Προμήθειας δύναται να λαμβάνει χώρα με τον πρώτο Λογαριασμό Κατανάλωσης Η/Ε που ακολουθεί την αναπροσαρμογή. Μόνο εγώ το βλέπω πρώτη φορά? Έχει τύχει σε κανέναν/καμία να εφαρμοστεί κάτι τέτοιο? Είναι νόμιμο?
ekrepali Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2023 Στις 12/2/2023 στις 10:02 ΠΜ, Mikalaras είπε Κατ’ εξαίρεση, η ενημέρωση σχετικά με τροποποίηση των Χρεώσεων Προμήθειας δύναται να λαμβάνει χώρα με τον πρώτο Λογαριασμό Κατανάλωσης Η/Ε που ακολουθεί την αναπροσαρμογή. Εξακολουθεί να ισχύει το περιθώριο 60 ημερών (απ'την ενημέρωση μέχρι την εφαρμογή των νέων τιμών). Έχει βγάλει ειδική διευκρίνηση η ΡΑΕ γι'αυτό: https://www.rae.gr/wp-content/uploads/2022/06/389_2022.pdf Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Βέβαια η ΔΕΗ το'χει αποδείξει ότι γράφει τη ΡΑΕ στα @@ της... πχ το καλοκαίρι του 2021 η εφαρμογή της ρήτρας αναπροσαρμογής δεν είχε έγκαιρη ειδιοποίηση.
Mikalaras Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2023 Στις 12/2/2023 στις 10:16 ΠΜ, ekrepali είπε Εξακολουθεί να ισχύει το περιθώριο 60 ημερών (απ'την ενημέρωση μέχρι την εφαρμογή των νέων τιμών). Έχει βγάλει ειδική διευκρίνηση η ΡΑΕ γι'αυτό: https://www.rae.gr/wp-content/uploads/2022/06/389_2022.pdf Βέβαια η ΔΕΗ το'χει αποδείξει ότι γράφει τη ΡΑΕ στα @@ της... πχ το καλοκαίρι του 2021 η εφαρμογή της ρήτρας αναπροσαρμογής δεν είχε έγκαιρη ειδιοποίηση. Ευχαριστώ πολύ και για την απάντηση και για το έγγραφο! Θα απαντήσω με ερώτηση αν εναρμονίζεται ο όρος τους με την απόφαση και θα επανέλθω. Αν και αναμένω κάποια άσχετη/αόριστη απάντηση, από αυτές που μας έχουν συνηθίσει εκεί στο customercare...
ekrepali Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2023 Στις 12/2/2023 στις 10:24 ΠΜ, Mikalaras είπε Ευχαριστώ πολύ και για την απάντηση και για το έγγραφο! Θα απαντήσω με ερώτηση αν εναρμονίζεται ο όρος τους με την απόφαση και θα επανέλθω. Αν και αναμένω κάποια άσχετη/αόριστη απάντηση, από αυτές που μας έχουν συνηθίσει εκεί στο customercare... Σιγά μην αλλάξουν τη διατύπωση της σύμβασης... Στη ΔΕΗ όταν αποφασίζεις να υπογράψεις, απλά παραβλέπεις τέτοια πράγματα.
zestikios Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) Το γεγονός ότι ειναι διαφορετικές οι τιμές κατανάλωσης και έκπτωσης ΚΟΤ οφείλεται κάπου ή είναι λάθος τους; Επίσης δείτε εδω: γιατί ενώ εχω 99 kwh συμφωνα με τον μετρητή, μου χρεώνουν 10; Επεξ/σία 12 Φεβρουαρίου 2023 από zestikios
ioanniskar Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) Μπήκα στο mydei για να κάνω καταχώρηση ένδειξης, μου έβγαλε ένα error 500 και τώρα δεν εμφανίζει τις παροχές μου. Τι μπορώ να κάνω; Επεξ/σία 12 Φεβρουαρίου 2023 από ioanniskar
dasnowy Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2023 Στις 12/2/2023 στις 1:54 ΜΜ, zestikios είπε Το γεγονός ότι ειναι διαφορετικές οι τιμές κατανάλωσης και έκπτωσης ΚΟΤ οφείλεται κάπου ή είναι λάθος τους; Πέρασες το όριο του ΚΟΤ.
zestikios Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2023 1900 kwh ειναι το όριο μου. Δεν το πέρασα.
korakios Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2023 Στις 12/2/2023 στις 1:54 ΜΜ, zestikios είπε Το γεγονός ότι ειναι διαφορετικές οι τιμές κατανάλωσης και έκπτωσης ΚΟΤ οφείλεται κάπου ή είναι λάθος τους; νορμάλ είναι , στο άλλο νήμα , κοινωνικό τιμολόγιο ΚΟΤ για απορίες, αν διαβάσεις τελευταίες σελίδες θα καταλάβεις συνέχεια εκεί https://www.insomnia.gr/forums/topic/598241-κοινωνικό-τιμολόγιο-ηλεκτρικού-ρεύματος/?do=findComment&comment=59667616
armenistis1980 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2023 Στις 12/2/2023 στις 2:20 ΜΜ, ioanniskar είπε Μπήκα στο mydei για να κάνω καταχώρηση ένδειξης, μου έβγαλε ένα error 500 και τώρα δεν εμφανίζει τις παροχές μου. Τι μπορώ να κάνω; Ούτε εμένα μπαίνει.Η ίδια ακριβώς εικόνα.
HERTHAN Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2023 Στις 12/2/2023 στις 2:20 ΜΜ, ioanniskar είπε Μπήκα στο mydei για να κάνω καταχώρηση ένδειξης, μου έβγαλε ένα error 500 και τώρα δεν εμφανίζει τις παροχές μου. Τι μπορώ να κάνω; Welcome to the club. Kι εμενα δεν τις εμφανιζει καθολου απο τον Οκτωβριο. Εχω στειλει email εδω κι εναν μηνα και μου ειχαν πει οτι θα το προωθησουν στο αρμοδιο τμημα για να μου το διορθωσουν. Φυσικα ακομη δεν εχει γινει τιποτα.
ioanniskar Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2023 Στις 12/2/2023 στις 4:02 ΜΜ, HERTHAN είπε Welcome to the club. Kι εμενα δεν τις εμφανιζει καθολου απο τον Οκτωβριο Μάλλον κάτι προσωρινό ήταν σε μένα. Διορθώθηκε τώρα και έκανα καταχώρηση ένδειξης. 1
miliko Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2023 Και σε αλλους συμβαινει αυτο η μονο σ εμενα; Εχω νυχτερινο τιμολογιο και με χρεωνουν σε λογαριασμο εναντι ολες τις κιλοβατωρες στο κανονικο τιμολογιο
tsiou9 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2023 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2023 Καλησπέρα, ύστερα από ένα χρόνο στη ΔΕΗ my home online με 17 λεπτά, ήρθε η ώρα να αλλάξω γιατί λήγει. Υποθέτω πρέπει να κάνω αλλαγή συμβολαίου άμεσα, αν δε θέλω να πληρώσω 54 λεπτά την κιλοβατορα που έχουν στο τιμολόγιο του προγράμματος στο site. Είναι καλή ιδέα να μεταβώ στο my home open?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Ξεκίνησε από motoboots,
Οδηγίες για την αφαίρεση του Green Pass.
Έχει προταθεί από Snoob
14 ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ
Μετάβαση στην ανάρτηση