Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 8/2/2023 στις 12:30 ΠΜ, korakios είπε

μήπως δε λέει αυτό αλλά οτι μπορείς να φύγεις αζημίως ?

ανέβασε την επιστολή αν λέει αυτό που έγραψες

ολόκληρη χωρίς προσωπικά στοιχεία

Λογικά η επιστολή θα γράφει αυτό που γράφει και σε μένα & είναι μπερδευτικό/παρεξηγήσιμο:

«.. Η τροποποίηση αυτή αφορά στην περίοδο μετά τη λήξη της τρέχουσας σύμβασής σας και με έναρξη ισχύος μετά το πέρας 60 ημερών από την αποστολή και λήψη της παρούσας ενημέρωσης».

Σε μένα πάντως, αν και έχουν περάσει 60 μέρες, ακόμα το Online εφαρμόζεται και όχι το Open.

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Ότι να'ναι εκεί στην ΔΕΗ και τον ΔΕΔΔΗΕ.

Δεύτερη φορά μέσα στο δωδεκάμηνο που καταφέρνω να δώσω μετρήσεις στο site του ΔΕΔΔΗΕ και δεύτερη φορά που για κάποιο λόγο δεν υπολογίζονται οι μετρήσεις που έδωσα και με χρεώνουν στον λογαριασμό ως σκέτο «έναντι» με βάση τις περσινές καταναλώσεις.
Και μου ήρθε να πληρώσω διπλάσιο ποσό σε σχέση με όσα δίνω συνήθως τους τελευταίους 5 μήνες.

Πόσο γιωτάδες πια;

Προσωπικά, από εδώ και πέρα μετρήσεις μόνο μέσα από το site της ΔΕΗ!

  • Like 2
Δημοσ.

Ζήτησα να γυρίσω σε myHomeOpen προχτές και μου έστειλαν να υπογράψω σύμβαση χωρίς να έχουν επισυνάψει μαζί και την τιμολόγηση ούτε να αναφέρεται το πρόγραμμα μέσα στη σύμβαση. Ετοιμάζω απαντητικό μέιλ με αρκετές ερωτήσεις.

Επίσης διάβασα το εξής στους όρους αναπροσαρμογής:

Αναφορά σε κείμενο

Κατ’ εξαίρεση, η ενημέρωση σχετικά με τροποποίηση των Χρεώσεων Προμήθειας δύναται να λαμβάνει χώρα με τον πρώτο Λογαριασμό Κατανάλωσης Η/Ε που ακολουθεί την αναπροσαρμογή.

Μόνο εγώ το βλέπω πρώτη φορά? Έχει τύχει σε κανέναν/καμία να εφαρμοστεί κάτι τέτοιο? Είναι νόμιμο? 

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Mikalaras είπε

Κατ’ εξαίρεση, η ενημέρωση σχετικά με τροποποίηση των Χρεώσεων Προμήθειας δύναται να λαμβάνει χώρα με τον πρώτο Λογαριασμό Κατανάλωσης Η/Ε που ακολουθεί την αναπροσαρμογή.

Εξακολουθεί να ισχύει το περιθώριο 60 ημερών (απ'την ενημέρωση μέχρι την εφαρμογή των νέων τιμών). Έχει βγάλει ειδική διευκρίνηση η ΡΑΕ γι'αυτό:

https://www.rae.gr/wp-content/uploads/2022/06/389_2022.pdf

Spoiler

5.jpg.a2939b40852500d270ab8e2687c3b6f1.jpg

Βέβαια η ΔΕΗ το'χει αποδείξει ότι γράφει τη ΡΑΕ στα @@ της... πχ το καλοκαίρι του 2021 η εφαρμογή της ρήτρας αναπροσαρμογής δεν είχε έγκαιρη ειδιοποίηση.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Εξακολουθεί να ισχύει το περιθώριο 60 ημερών (απ'την ενημέρωση μέχρι την εφαρμογή των νέων τιμών). Έχει βγάλει ειδική διευκρίνηση η ΡΑΕ γι'αυτό:

https://www.rae.gr/wp-content/uploads/2022/06/389_2022.pdf

Βέβαια η ΔΕΗ το'χει αποδείξει ότι γράφει τη ΡΑΕ στα @@ της... πχ το καλοκαίρι του 2021 η εφαρμογή της ρήτρας αναπροσαρμογής δεν είχε έγκαιρη ειδιοποίηση.

Ευχαριστώ πολύ και για την απάντηση και για το έγγραφο!
Θα απαντήσω με ερώτηση αν εναρμονίζεται ο όρος τους με την απόφαση και θα επανέλθω. Αν και αναμένω κάποια άσχετη/αόριστη απάντηση, από αυτές που μας έχουν συνηθίσει εκεί στο customercare...

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, Mikalaras είπε

Ευχαριστώ πολύ και για την απάντηση και για το έγγραφο!
Θα απαντήσω με ερώτηση αν εναρμονίζεται ο όρος τους με την απόφαση και θα επανέλθω. Αν και αναμένω κάποια άσχετη/αόριστη απάντηση, από αυτές που μας έχουν συνηθίσει εκεί στο customercare...

Σιγά μην αλλάξουν τη διατύπωση της σύμβασης...

Στη ΔΕΗ όταν αποφασίζεις να υπογράψεις, απλά παραβλέπεις τέτοια πράγματα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

image.png.2d33a4111a1e068c6462852c5fd31a7f.png

Το γεγονός ότι ειναι διαφορετικές οι τιμές κατανάλωσης και έκπτωσης ΚΟΤ οφείλεται κάπου ή είναι λάθος τους;

 

Επίσης δείτε εδω: γιατί ενώ εχω 99 kwh συμφωνα με τον μετρητή, μου χρεώνουν 10;

image.png.0baeb388f9bb3113d4face63cd55e1ce.png

Επεξ/σία από zestikios
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπήκα στο mydei για να κάνω καταχώρηση ένδειξης, μου έβγαλε ένα error 500 και τώρα δεν εμφανίζει τις παροχές μου. Τι μπορώ να κάνω;

 

 

1.png

Επεξ/σία από ioanniskar
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, zestikios είπε

Το γεγονός ότι ειναι διαφορετικές οι τιμές κατανάλωσης και έκπτωσης ΚΟΤ οφείλεται κάπου ή είναι λάθος τους;

Πέρασες το όριο του ΚΟΤ.

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, zestikios είπε

Το γεγονός ότι ειναι διαφορετικές οι τιμές κατανάλωσης και έκπτωσης ΚΟΤ οφείλεται κάπου ή είναι λάθος τους;

νορμάλ είναι , στο άλλο νήμα , κοινωνικό τιμολόγιο ΚΟΤ  για απορίες, αν διαβάσεις τελευταίες σελίδες θα καταλάβεις

συνέχεια εκεί

https://www.insomnia.gr/forums/topic/598241-κοινωνικό-τιμολόγιο-ηλεκτρικού-ρεύματος/?do=findComment&comment=59667616

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, ioanniskar είπε

Μπήκα στο mydei για να κάνω καταχώρηση ένδειξης, μου έβγαλε ένα error 500 και τώρα δεν εμφανίζει τις παροχές μου. Τι μπορώ να κάνω;

 

 

1.png

 

Ούτε εμένα μπαίνει.Η ίδια ακριβώς εικόνα.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, ioanniskar είπε

Μπήκα στο mydei για να κάνω καταχώρηση ένδειξης, μου έβγαλε ένα error 500 και τώρα δεν εμφανίζει τις παροχές μου. Τι μπορώ να κάνω;

Welcome to the club.

Kι εμενα δεν τις εμφανιζει καθολου απο τον Οκτωβριο.

Εχω στειλει email εδω κι εναν μηνα και μου ειχαν πει οτι θα το προωθησουν στο αρμοδιο τμημα για να μου το διορθωσουν.

Φυσικα ακομη δεν εχει γινει τιποτα.

Δημοσ.
59 λεπτά πριν, HERTHAN είπε

Welcome to the club.

Kι εμενα δεν τις εμφανιζει καθολου απο τον Οκτωβριο

Μάλλον κάτι προσωρινό ήταν σε μένα. Διορθώθηκε τώρα και έκανα καταχώρηση ένδειξης.

  • Like 1
Δημοσ.

Και σε αλλους συμβαινει αυτο η μονο σ εμενα; Εχω νυχτερινο τιμολογιο και με χρεωνουν σε λογαριασμο εναντι ολες τις κιλοβατωρες στο κανονικο τιμολογιο

νυχτερ.jpg

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...