Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, phanispal είπε

5.600 κιλοβατώρες το τετράμηνο είναι πολλές, αν δεν έχεις αντλία είμαι περίεργος να δω πώς προκύπτουν.

Έλα σπίτι να δείς...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

50 λεπτά πριν, booogieman είπε

Γεια σας και καλη χρονια!

Ληγει το online σε λιγακι.. Για 500 kwh περιπου ανα μηνα να παω λετε open ή Γ1;

τι αποτέλεσμα βγάζει ο πολλαπλασιασμός 500 επι τιμή του κάθε προγράμματος συν την πρόσθεση των πάγιων ?

αυτό που σου βγάζει λιγότερο να επιλέξεις :)

εφόσον είχες το online άρα δεν έχεις θέμα με πάγια εντολή επομένως βάζεις την εκπτωτική τιμή του open

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/12/2022 στις 7:00 ΜΜ, Basilhs23___ είπε

... Μου είπαν μάλιστα πως πλέον όταν είναι να λήξουν τα παλιά συμβόλαια ο καταναλωτής μεταβαίνει αυτόματα στο Γ1 οικιακό τιμολόγιο. 

 

Στις 29/12/2022 στις 8:32 ΜΜ, manzana είπε

....την εξυπηρέτηση (μου απάντησαν σε 2 μέρες) και μου επιβεβαίωσαν πως μετά τις 29-12-2022 που λήγει το συμβόλαιό μας θα μεταβούμε αυτόματα στο My Home Open.

Τελικά.....

wre-pou-pame-μεγαλη.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, demakhs είπε

 

Τελικά.....

wre-pou-pame-μεγαλη.jpg

Αυτό μου το είχανε στείλει σε χαρτί κάποιους μήνες πριν. Αλλά νομιζω ότι μπορεί κάτι να άλλαξαν, εκτός αν είπε λάθος η υπάλληλος. Το μεσημέρι ήρθε ένα μήνυμα στο κινητό από ΔΕΗ που έγραφε να μπω στο email διότι μου έχουν στείλει κάποια έγγραφα για την συνέχιση της αίτησης. Τι σαχλαμάρες είναι αυτές; Εχτές η υπάλληλος έλεγε ότι ολοκληρώθηκε επιτυχώς η αίτηση μέσω τηλεφώνου και δεν χρειάζομαι κάτι άλλο. Θα μπω αύριο στο email να δω τι γράφει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε

Εχτές η υπάλληλος έλεγε

ότι νόμιζε ή ότι είχε όρεξη να πει ....

2 λεπτά πριν, demakhs είπε

Απ' τη σύνδεση του πατέρα, που έληξε 29/12 και την αφήσαμε στο έλεος της....ΔΕΗ!!

άλλοι παίζουν χαρτιά , άλλοι με ΔΕΗ , αφού δεν μπήκε κανα online με νέες τιμές όλα καλά

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, GREGORYMO είπε

Επιστολή δεν ήρθε?

Κάτι μου είχε αναφέρει πριν κάνα μήνα, πολύ πιθανόν να ήρθε.

Η επιστολή

Της κιλοβατώρας

Την κιλοβαμετά

ω καταστράφηκαμε!!!

ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ 

Καλή χρονιά να έχουμε με υγεία και κιλοβα...καθόλου!!!

9 ώρες πριν, korakios είπε

ότι νόμιζε ή ότι είχε όρεξη να πει ....

άλλοι παίζουν χαρτιά , άλλοι με ΔΕΗ , αφού δεν μπήκε κανα online με νέες τιμές όλα καλά

🎶🎶🎵Παίζει με την φλόγα, εγώ του το πα, πως στο τέλος θα καεειιιιιιι🎶🎶🎵 

Αφού τη γλιτώσαμε, πάλι καλά....Γ1Ν από την άνοιξη (για τις χαμηλότερες καταναλώσεις, απ' ότι κατάλαβα, κ ο αγώνας της κιλοβατώρας καλά κρατεί)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 29/12/2022 στις 8:36 ΠΜ, ekrepali είπε

Πού πας να μπλέξεις Χριστουγεννιάτικα με econtract σε πλατφόρμα που υπολειτουργεί. Άσε που μετά θα πρέπει να'σαι στη τσίτα να απαντήσεις στο τηλέφωνο για επιβεβαίωση στοιχείων.

Δοκίμασε καλύτερα μέσω Teleperformance. 2111819403

 

Στις 29/12/2022 στις 3:42 ΜΜ, Basilhs23___ είπε

H teleperformance είναι εταιρεία της ΔΕΗ; Σκεφτόμουν να πάρω στο 8009001000. Το αστείο με το e-contract είναι ότι έκανα ταυτοποίηση και μέσω κινητού αλλά φαίνεται πως αυτό δεν τους έφτανε. 

 

Στις 29/12/2022 στις 7:00 ΜΜ, Basilhs23___ είπε

Όλα κομπλέ με το νέο συμβόλαιο τελικά, έκανα την δουλειά μου πανεύκολα από το 8009001000. Μου είπαν μάλιστα πως πλέον όταν είναι να λήξουν τα παλιά συμβόλαια ο καταναλωτής μεταβαίνει αυτόματα στο Γ1 οικιακό τιμολόγιο. Τα σταθερά τιμολόγια είναι εντελώς απαγορευτικά, απορώ ποιος τα επιλέγει. Στο Γ1 όσο θα υπάρχει η επιδότηση είναι σχετικά καλά τα τιμολόγια.

 

10 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε

Το μεσημέρι ήρθε ένα μήνυμα στο κινητό από ΔΕΗ που έγραφε να μπω στο email διότι μου έχουν στείλει κάποια έγγραφα για την συνέχιση της αίτησης. Τι σαχλαμάρες είναι αυτές; Εχτές η υπάλληλος έλεγε ότι ολοκληρώθηκε επιτυχώς η αίτηση μέσω τηλεφώνου και δεν χρειάζομαι κάτι άλλο. Θα μπω αύριο στο email να δω τι γράφει. 

Σας αρέσει να κάνετε τη ζωή σας δύσκολη...

Επεξ/σία από ekrepali
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, ekrepali είπε

 

 

 

Σας αρέσει να κάνετε τη ζωή σας δύσκολη...

Καλά χαλάρωσε λίγο. Προτίμησα να καλέσω το κατεξοχήν γνωστό νούμερο εξυπηρέτησης πελατών που αναφέρει και η ΔΕΗ παρά μια τρίτη εταιρεία.

Όσο για το e-mail,  δεν έχει σχέση με την διαδικασία που έκανα μέσω τηλεφώνου και από οτι βλέπω στο ebill ολοκληρώθηκε επιτυχώς και πήγα στο Γ1 οικιακό.

Το e-mail σχετίζεται με την προσπάθειά μου προχτές που έκανα μέσω econtract, ήταν email υπενθύμισης που αναφέρει να στείλω τα δικαιολογητικά/σύμβαση ως την τάδε ημερομηνία και αν έχει γίνει τηλεφωνικά ή με άλλον τρόπο αίτηση να αγνοήσω το email.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε

Καλά χαλάρωσε λίγο. Προτίμησα να καλέσω το κατεξοχήν γνωστό νούμερο εξυπηρέτησης πελατών που αναφέρει και η ΔΕΗ παρά μια τρίτη εταιρεία.

Σύμβαση με ΔΕΗ εξ αποστάσεως (econtract ή τηλέφωνο) ίσον λοταρία. Τυχερός είσαι που ξέμπλεξες φέτος.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω το πρόγραμμα my home online με κοτ Β και ο λογαριασμός είναι μηνιαίος. Ωστόσο δεν εχει εκδοθεί ο λογαριασμός του Δεκεμβρίου (ο τελευταίος εκδόθηκε 14/11). Σε τηλεφωνική επικοινωνία μου είπαν ότι γενικά οι λογαριασμοί με self metering καθυστέρησαν για Δεκέμβριο. Μπορώ να κάνω κάποια καταγγελία και αν ναι που; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...