Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

34 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε

H teleperformance είναι εταιρεία της ΔΕΗ; Σκεφτόμουν να πάρω στο 8009001000. Το αστείο με το e-contract είναι ότι έκανα ταυτοποίηση και μέσω κινητού αλλά φαίνεται πως αυτό δεν τους έφτανε. 

Συνεργάτης 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

5 ώρες πριν, A_panM είπε

Γενικά και εγώ μια απ' τα ίδια. Τελευταίος εκαθ ήταν 2 Νοέμβρη . Από τότε έχω δώσει και εγώ μέτρηση και δεν ήρθε λογαριασμός ακόμα. Χθες άνοιξε πάλι το σύστημα για να δώσω εκ νέου ενδείξεις . Έδωσα στον ΔΕΔΔΗΕ. Επίσης έχω στείλει δύο Μάιλ στη ΔΕΗ για αυτό το θέμα και ακόμα περιμένω απάντηση. Επίσης στους γονείς μου δεν εμφανίζεται η καταχώρηση για ένδειξη νύχτας ενώ υπάρχει νυχτερινός μετρητής. Έχω στείλει και στην τεχνική τους υπηρεσία αλλά ακόμα τίποτα.

Γενικά η κατάσταση που επικρατεί είναι ένα μπαχαλο....

 

4 ώρες πριν, dasnowy είπε

Είναι ένας συγγενής στη ΔΕΗ και βγήκε κανονικά λογαριασμός εκκαθαριστικός 21/12.

 

4 ώρες πριν, Lanike71 είπε

Δίνω μέτρηση κάθε μήνα, γύρω στις 15 και μετά από 4-5 μέρες εκδίδεται ο λογαριασμός.

Ο Δεκέμβριος, ήταν ο πρώτος μήνας που δεν ενημερώθηκα μέσω μέιλ και sms για την έκδοση.

Κάτι παίζει εκεί στη ΔΕΗ μάλλον...

 

3 ώρες πριν, A_panM είπε

Ακριβώς έτσι και εγώ τόσα χρόνια δίνω ένδειξη και μετά από 4-5 μερε όπως λες και εσύ ερχόταν λογαριασμός. Προφανώς μετά την καινούργια τους εφαρμογή κάπου κάτι χάθηκε .. bug system ...?!? Για να δούμε πότε θα το διορθώσουν. 

Το θέμα είναι ότι υπογράφεις ότι θες μηνιαίο λογαριασμό και δεν έρχεται ποτέ. Τι επιπτώσεις μπορεί να έχουν αυτοί αν το κυνηγήσω αναρωτιέμαι? Και πώς μπορώ να το κυνηγήσω;

Το πρόβλημα είναι σε αρκετούς τελικά και απ ότι φαίνεται είναι λάθος του συστήματος τους. Το πρόβλημα το έχουν οι λογαριασμοί με έναντι ή ένδειξη πελάτη..Μίλησα μαζί τους, οι ενδείξεις που έδωσα από την σελίδα τους δεν υπάρχουν. Μου λέει μήπως δεν δώσατε; Οκ λέω και να μην έδωσα δεν έπρεπε να βγαλετε λογαριασμό με δικές σας ενδείξεις; Ναι μου λέει… Μήπως έχετε κάνει αίτημα σε δεδδηε για αλλαγή μετρητή, νυχτερινό; Όχι της λέω. 
Τελικα άνοιξε αίτημα, ζήτησε τις ενδείξεις που είχα περάσει τότε πριν 10 μέρες δηλαδή και βλέπουμε… 

5 ώρες πριν, A_panM είπε

Γενικά και εγώ μια απ' τα ίδια. Τελευταίος εκαθ ήταν 2 Νοέμβρη . Από τότε έχω δώσει και εγώ μέτρηση και δεν ήρθε λογαριασμός ακόμα. Χθες άνοιξε πάλι το σύστημα για να δώσω εκ νέου ενδείξεις . Έδωσα στον ΔΕΔΔΗΕ. Επίσης έχω στείλει δύο Μάιλ στη ΔΕΗ για αυτό το θέμα και ακόμα περιμένω απάντηση. Επίσης στους γονείς μου δεν εμφανίζεται η καταχώρηση για ένδειξη νύχτας ενώ υπάρχει νυχτερινός μετρητής. Έχω στείλει και στην τεχνική τους υπηρεσία αλλά ακόμα τίποτα.

Γενικά η κατάσταση που επικρατεί είναι ένα μπαχαλο....

 

4 ώρες πριν, dasnowy είπε

Είναι ένας συγγενής στη ΔΕΗ και βγήκε κανονικά λογαριασμός εκκαθαριστικός 21/12.

 

4 ώρες πριν, Lanike71 είπε

Δίνω μέτρηση κάθε μήνα, γύρω στις 15 και μετά από 4-5 μέρες εκδίδεται ο λογαριασμός.

Ο Δεκέμβριος, ήταν ο πρώτος μήνας που δεν ενημερώθηκα μέσω μέιλ και sms για την έκδοση.

Κάτι παίζει εκεί στη ΔΕΗ μάλλον...

 

3 ώρες πριν, A_panM είπε

Ακριβώς έτσι και εγώ τόσα χρόνια δίνω ένδειξη και μετά από 4-5 μερε όπως λες και εσύ ερχόταν λογαριασμός. Προφανώς μετά την καινούργια τους εφαρμογή κάπου κάτι χάθηκε .. bug system ...?!? Για να δούμε πότε θα το διορθώσουν. 

Το θέμα είναι ότι υπογράφεις ότι θες μηνιαίο λογαριασμό και δεν έρχεται ποτέ. Τι επιπτώσεις μπορεί να έχουν αυτοί αν το κυνηγήσω αναρωτιέμαι? Και πώς μπορώ να το κυνηγήσω;

Το πρόβλημα είναι σε αρκετούς τελικά και απ ότι φαίνεται είναι λάθος του συστήματος τους. Το πρόβλημα το έχουν οι λογαριασμοί με έναντι ή ένδειξη πελάτη..Μίλησα μαζί τους, οι ενδείξεις που έδωσα από την σελίδα τους δεν υπάρχουν. Μου λέει μήπως δεν δώσατε; Οκ λέω και να μην έδωσα δεν έπρεπε να βγαλετε λογαριασμό με δικές σας ενδείξεις; Ναι μου λέει… Μήπως έχετε κάνει αίτημα σε δεδδηε για αλλαγή μετρητή, νυχτερινό; Όχι της λέω. 
Τελικα άνοιξε αίτημα, ζήτησε τις ενδείξεις που είχα περάσει τότε πριν 10 μέρες δηλαδή και βλέπουμε… 

5 ώρες πριν, A_panM είπε

Γενικά και εγώ μια απ' τα ίδια. Τελευταίος εκαθ ήταν 2 Νοέμβρη . Από τότε έχω δώσει και εγώ μέτρηση και δεν ήρθε λογαριασμός ακόμα. Χθες άνοιξε πάλι το σύστημα για να δώσω εκ νέου ενδείξεις . Έδωσα στον ΔΕΔΔΗΕ. Επίσης έχω στείλει δύο Μάιλ στη ΔΕΗ για αυτό το θέμα και ακόμα περιμένω απάντηση. Επίσης στους γονείς μου δεν εμφανίζεται η καταχώρηση για ένδειξη νύχτας ενώ υπάρχει νυχτερινός μετρητής. Έχω στείλει και στην τεχνική τους υπηρεσία αλλά ακόμα τίποτα.

Γενικά η κατάσταση που επικρατεί είναι ένα μπαχαλο....

 

4 ώρες πριν, dasnowy είπε

Είναι ένας συγγενής στη ΔΕΗ και βγήκε κανονικά λογαριασμός εκκαθαριστικός 21/12.

 

4 ώρες πριν, Lanike71 είπε

Δίνω μέτρηση κάθε μήνα, γύρω στις 15 και μετά από 4-5 μέρες εκδίδεται ο λογαριασμός.

Ο Δεκέμβριος, ήταν ο πρώτος μήνας που δεν ενημερώθηκα μέσω μέιλ και sms για την έκδοση.

Κάτι παίζει εκεί στη ΔΕΗ μάλλον...

 

3 ώρες πριν, A_panM είπε

Ακριβώς έτσι και εγώ τόσα χρόνια δίνω ένδειξη και μετά από 4-5 μερε όπως λες και εσύ ερχόταν λογαριασμός. Προφανώς μετά την καινούργια τους εφαρμογή κάπου κάτι χάθηκε .. bug system ...?!? Για να δούμε πότε θα το διορθώσουν. 

Το θέμα είναι ότι υπογράφεις ότι θες μηνιαίο λογαριασμό και δεν έρχεται ποτέ. Τι επιπτώσεις μπορεί να έχουν αυτοί αν το κυνηγήσω αναρωτιέμαι? Και πώς μπορώ να το κυνηγήσω;

Το πρόβλημα είναι σε αρκετούς τελικά και απ ότι φαίνεται είναι λάθος του συστήματος τους. Το πρόβλημα το έχουν οι λογαριασμοί με έναντι ή ένδειξη πελάτη..Μίλησα μαζί τους, οι ενδείξεις που έδωσα από την σελίδα τους δεν υπάρχουν. Μου λέει μήπως δεν δώσατε; Οκ λέω και να μην έδωσα δεν έπρεπε να βγαλετε λογαριασμό με δικές σας ενδείξεις; Ναι μου λέει… Μήπως έχετε κάνει αίτημα σε δεδδηε για αλλαγή μετρητή, νυχτερινό; Όχι της λέω. 
Τελικα άνοιξε αίτημα, ζήτησε τις ενδείξεις που είχα περάσει τότε πριν 10 μέρες δηλαδή και βλέπουμε… 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλα κομπλέ με το νέο συμβόλαιο τελικά, έκανα την δουλειά μου πανεύκολα από το 8009001000. Μου είπαν μάλιστα πως πλέον όταν είναι να λήξουν τα παλιά συμβόλαια ο καταναλωτής μεταβαίνει αυτόματα στο Γ1 οικιακό τιμολόγιο. Τα σταθερά τιμολόγια είναι εντελώς απαγορευτικά, απορώ ποιος τα επιλέγει. Στο Γ1 όσο θα υπάρχει η επιδότηση είναι σχετικά καλά τα τιμολόγια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 14/11/2022 στις 2:34 ΜΜ, manzana είπε

1) υπάρχουν υπάλληλοι στα τηλεφωνικά κέντρα όπου όντως δεν ξέρουν τί τους γίνεται και παραπληροφορούν. Επειδή όμως δούλευα για χρόνια στην εξυπηρέτηση γνωστής εταιρείας τηλεπικοινωνιών (και ήμουν από αυτές που θα σε ενημέρωναν ορθά και έγκυρα) και γνωρίζω πάρα πολύ καλά πως λειτουργεί το τηλ κέντρο, ΠΑΝΤΑ κρατάμε όνομα υπαλλήλου/ημερ. συνομιλίας. Μια χαρά υπάρχουν οι ηχογραφημένες κλήσεις στην βάση της εταιρείας και μπορεί να επιβεβαιωθεί ανά πάσα στιγμή τί ειπώθηκε, αρκεί να ξέρεις να το ζητήσεις (μιλάω για τμήματα εξυπηρέτησης των ίδιων των εταιρειών και όχι για τηλ κέντρα πωλήσεων συνεργατών που εκεί άστα κλάφτα).

2) δεν έγραψα πως η επιστολή μου έλεγε για αυτόματη μετάβαση στο Γ1, γι'αυτό έγραψα πως δυστυχώς δε θυμάμαι τί πληροφορία μου έδινε. Έγραψα πως μου ανέφερε ως πρόταση άμεση αλλαγή στο Γ1 (την στιγμή δηλαδή που έλαβα την επιστολή) καθώς το συμβόλαιό μου λήγει τέλος Δεκεμβρίου και δεν έχω πολλούς μήνες ακόμα στο ενεργό συμβόλαιο. Μάλιστα 2 μέρες πριν λάβω την επιστολή, με είχαν καλέσει από teleperfomance εκ μέρους της Δεη για να μου προτείνουν να αλλάξω στο Γ1 με την αιτιολογία πως δεν υπάρχει πλέον ρήτρα αναπροσαρμογής, έχει επιδοτήσεις από το κράτος και μάλλον με συμφέρει καλύτερα, αλλά εγώ αρνήθηκα.

3)αν απαντάνε άμεσα στα μειλ, ώστε να το λάβω πριν φύγω, βεβαίως να στείλω. Έχουμε διαθέσιμο μέιλ δικό τους;

4)μα γι'αυτό το ψάχνω, να είμαι καλυμμένη θέλω. Των φρονίμων τα παιδιά.....

   Αν και ενημερώνω κάπως καθυστερημένα, για την ιστορία έστειλα μέιλ, όπως με προέτρεψε ο Korakios, στην εξυπηρέτηση (μου απάντησαν σε 2 μέρες) και μου επιβεβαίωσαν πως μετά τις 29-12-2022 που λήγει το συμβόλαιό μας θα μεταβούμε αυτόματα στο My Home Open.

  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/12/2022 στις 4:44 ΜΜ, tasep είπε

Τώρα με την αλλαγή στο ebill της ΔΕΗ ισχύει η πάγια εντολή; Δεν μου δίνει λεπτομέρειες πλέον. 

Τώρα το βρήκα... στην Αρχική Σελίδα κάνεις κλίκ πάνω στη διεύθυνση, μετά πατάς Πληροφορίες. Η πάγια φαίνεται κάτω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σκέφτηκα και το άλλο για αυτούς που είναι παθών στην καταχώρηση ενδείξεων όταν δεν υπάρχει η επιλογή για καταχώρηση νυχτερινής ένδειξης.

1. Αν δηλώσω μόνο ημερήσια? 

2. Αν δηλώσω και στον ΔΕΔΔΗΕ αλλά και στο.myδεη ? 

Ή θα γίνει ακόμα πιο μπερδεμένο το πράγμα?? 

 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίδες τελειώνει το myhomeonline στα 0.17 .... Που πάμε τώρα ? Αν καταλαβαίνω από τα προγράμματα της ΔΕΗ το Γ1/Γ1Ν Οικιακό είναι το πιο οικονομικό ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, LuNaTiC είπε

Παίδες τελειώνει το myhomeonline στα 0.17 .... Που πάμε τώρα ? Αν καταλαβαίνω από τα προγράμματα της ΔΕΗ το Γ1/Γ1Ν Οικιακό είναι το πιο οικονομικό ?

Απο ΔΕΗ , ναι , το Γ1 για μικρές καταναλώσεις καλό είναι , όχι οτι έχει και τεράστιες διαφορές με το open

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, korakios είπε

Απο ΔΕΗ , ναι , το Γ1 για μικρές καταναλώσεις καλό είναι , όχι οτι έχει και τεράστιες διαφορές με το open

μικρές δεν τις λέω... ~1400kw το μήνα

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, LuNaTiC είπε

μικρές δεν τις λέω... ~1400kw το μήνα

αντλία ? πολλά είναι

για 1400/μήνα πας open

Spoiler

, προσωπικά θα πήγαινα σε άλλο πάροχο (στο άλλο νήμα)  ,είναι πολύ μεγάλη η κατανάλωση

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έληξε το myHome Enter εχθές (0,10/0,078 νυχτερινό), έγινε η μετάβαση στο myHome Open σήμερα .και για να δούμε τι θα γράψει από εδώ και πέρα το κοντέρ.  Θέρμανση με 4 κλιματιστικά στη Φλώρινα, χαχαχα!  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...