Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, moutrosl είπε

Γ22 και παροχή 55kva

ψάχνω συγκεκριμένα Γ22 και παροχή 35kva , ευχαριστώ πάντως

________________________________________________________

αλλαγή και στο excel , στο φύλλο με τα σταθερά έβαλα ξανά τις ΥΚΩ με κλίμακα για τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις , στα κυμαινόμενα είναι χωρίς κλίμακες και περιμένω να δω τι θα κάνουν τελικά τα τζιμάνια για να μην τα αλλάζω συνέχεια .
Προς το παρών ισχύει με τις κλίμακες , άρα αν θέλετε να δείτε στο περίπου το κόστος βάζετε κατανάλωση στο 1ο φύλλο (και για το κέρδος που θα είχατε με νυχτερινό απο τις ρυθμιζόμενες με 20% χρήσης ή όσο επιλέξετε)

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, washcloud είπε

...ειδικά στην ΔΕΗ (βασικά σχεδόν σε όλους, αλλά στους άλλους μπορεί να είναι και πιο σκόπιμο - στην ΔΕΗ είναι περισσότερες οι πιθανότητες να είναι λόγω ασχετοσύνης/κακής ενημέρωσης υπαλλήλων κτλ), παίζει να πάρεις 10 τηλεφωνα για κάτι και να έχεις 10 διαφοροποιημένες απαντήσεις. Και γενικά, εκτός από το ότι παίζει γενική ευκολία στα τηλέφωνα να σου πουν τα μακρυκοντά τους αντί για το τί πραγματικά ισχύει (στην καλύτερη θα σου πουν δεν ξέρουν, αλλά είναι σπάνιο), είναι λόγια "που θα μείνουν λόγια". Ενώ η γραπτή επικοινωνία (που συνήθως, για διάφορους λόγους, δίνει πιο σωστές πληροφορίες), μένει ως ντοκουμέντο (και μπορεί και να χρησιμοποιηθεί ως απόδειξη κτλ).

Όσο για το ζήτημά σου, κράτα μικρό καλάθι για ό,τι σου τάξανε (τηλεφωνικά), και εγώ θα έλεγα χλωμό να έχει γίνει αυτό που περιγράφεις ό,τι "κατάφερες" (αν κατάλαβα σωστά τί εννοείς ότι "κατάφερες" με την τηλεφωνική επικοινωνία). Τεσπα, α) θα το δεις στην πράξη με τον πρώτο λογαριασμό β) εγώ θα επικοινωνούσα με το [email protected] ρωτώντας αν όντως γίνανε όσα σου τάξανε τηλεφωνικά....

Όλα τα παραπάνω είναι από την συνολική "κατάθεση εμπειριών" από διάφορους εδώ μέσα.

Αγαπητέ συνάδελφε, δεν έγραψα ότι κατάφερα τίποτα, έγραψα ότι εξυπηρετήθηκα, μάλλον με μπέρδεψες με τα γραφόμενα κάποιου άλλου συμφορουμίτη.

Σε ευχαριστώ για την συμβουλή την οποία θα τηρησω στο ακέραιο, γράφοντας μάλιστα το email από απόψε, χρησιμοποιώντας και τα δυο ονόματα των υπαλλήλων της εξυπηρέτησης πελατών της ΔΕΗ που υποσχέθηκαν ακριβώς το ίδιο πράγμα.

Στην περίπτωση μου βέβαια δυο υπάλληλοι είπαν το ίδιο πράγμα, όχι σαν την δίκη σου την περίπτωση, αν τελικά υπήρξε, που δεν ανέφερες με σαφές παράδειγμα, γιατί οπως είπαμε όλα τα παραπάνω είναι από την συνολική κατάθεση εμπειριών από διάφορους εδώ μέσα. Προφανώς μπέρδεψες τους «καταφερτζήδες».

Και πάλι σε ευχαριστώ για την συμβουλή σου.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

^...δεν κατάλαβα ακριβώς τί εννοείς, αλλά όχι, δεν σε μπέρδεψα με άλλον.

Συνεχίζει να ισχύει το "μη βασίζεσαι σε τηλεφωνικές επικοινωνίες".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  

58 λεπτά πριν, killer_instinct είπε

Ευχαριστώ για την απάντηση @ekrepali!

Μου έχει έρθει επιστολή πως θα μεταπέσω σε open, ξέχασα να το αναφέρω. Οπότε και σε αυτήν τη περίπτωση ισχύει αυτό που λες για το Γ1;

Αν μεταπέσεις αυτόματα σε open κανένα πρόβλημα, αν γίνει καμιά συστεμική μαλακία και ανανεωθεί η σύμβαση σε enter με 0.50... τότε θα τρέχεις με αμφισβητήσεις.

Μπες στο ebill στις 16/10, πάτα στη παροχή σου, και μετά πάτα στις "λεπτομέρειες" και θα σου δείξει πιο πρόγραμμα είναι ενεργό. Αν δεις τίποτα περίεργο τράβα σε κατάστημα ΔΕΗ να ξεκαθαρίσεις τι γίνεται. Μη μπλέξεις με τηλέφωνα, δε ξέρουν τι τους γίνεται.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, killer_instinct είπε

Ευχαριστώ για την απάντηση @ekrepali!

Μου έχει έρθει επιστολή πως θα μεταπέσω σε open, ξέχασα να το αναφέρω. Οπότε και σε αυτήν τη περίπτωση ισχύει αυτό που λες για το Γ1;

...κοίτα, ίσως αυτό που ήδη σου είπε ο e (να πας δηλαδή σε κατάστημα στις 16/12 - έχοντας κλείσει ραντεβού καμμιά βδομάδα πριν για να μην φας ουρά), να είναι "ιδανικό" (ξεζουμίζεις απ' τη  μια τις προνομιακές τιμές του σταθερό), ΑΝ όντως μπορείς να πας σε κατάστημα (για 'μένα πχ το να παω στο κοντινότερο ΔΕΟκατάστημα από εδώ που είμαι, ισοδυναμεί όχι με πρόταση, αλλά με θανατική καταδίκη). 

Κατά τ' άλλα, κατά πάσα πιθανότητα θα σε πάνε ούτως ή άλλως Οπεν (ένα παραπάνω που σου ΄ρθε κι επιστολή), πράγμα που γενικά ΔΕΝ σε χαλάει μιας και είναι "τα ίδια", Γ1 και Όπεν, και ΑΝ,,,,ψοφάς για Γ1 ντε και καλά (ειδικά αν έχεις κάτω από 500 kWh/μήνα/ΚΑΘΕ μήνα), ζητάς και μέσω econtract ξερωγώ (ή και τηλεφωνικά) μετάβαση στο Γ1, μετά που θα σε πάνε Οπεν.       

.....αλλά επειδή ο διάλος (της ΔΕΗ ειδικά) έχει πολλά ποδάρια, καλά κάνει ο e και σου λέει για την περίπτωση που γίνει καμμιά συστημική παπαργιά (αν και, ΠΟΣΟ να προλάβεις να κάψεις, κι ας τυχόν σε πάνε στο 0,56 του τωρινού Έντερ, μέσα σε 1-2-ΤΡΕΙΣ μέρες που ίσως μείνεις εκεί,,,,,,,,,,,εκτός κι αν $@$#&#@^ ΕΝΤΕΛΩΣ ο Δίας και σε,,,αφήσουν κα'να διβδόμαδο ξέρω 'γω και μετά ναι, άλλη δουλειά δεν θα 'χει, να κάνεις παράπονα/αμφισβητήσει σε ΔΕΗ, ΡΑΕ, και ΔΕΣΥΜΜΑΖΕ........). Τεσπα, αν το παρακολουθήσεις , με τον τρόπο που σου είπε, ίσως ούτε κατάστημα θα "χρειαστεί" να πας, ούτε κα'να (γερό) καζίκι θα πάθεις.....

Τελευταία εναλλακτική θα είναι κατά τις 10/12 να κάνεις τηλεφωνικά αίτημα αλλαγής από Εντερ σε Γ1: πιθανώς θα χάσεις κάποιες μέρες του φθηνού Έντερ, αλλά θα έχεις πιο ήσυχο το κεφάλι ΚΑΙ δεν θα "τρέχεις" και σε κατάστημα....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά μια απορία, σε παροχή ηλικιωμένων συγγενών, που τους τοποθετήθηκε νυκτερινό, έδωσα μετρήσεις διμήνου, ώστε να τους βγει εκκαθαριστικός (προηγούμενη ένδειξη έλεγε 0), αυτό από τις πρώτες μέρες του Νοέμβρη...

Δεν έχουν λάβει λογαριασμό ταχυδρομικά ακόμα, όπου στο τηλέφωνο στη ΔΕΗ δε μου λένε γιατί δεν είναι ο ίδιος που είναι η παροχή στο όνομα του..., το θέμα είναι πως από λάθος τους στον προηγούμενο άφησαν λίγα ευρώ απλήρωτο υπόλοιπο, άμα δε πληρωθεί και αυτός επειδή δεν τον έλαβαν, μη και τους κόψουν κανένα ρεύμα και τρέχουμε..

Αν πάω από το τοπικό κατάστημα ΔΕΗ, λόγω επαρχίας, λέτε να μου πουν τουλάχιστον το ποσό να το πληρώσουν οι άνθρωποι..

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, Kozanitis1 είπε

Παιδιά μια απορία, σε παροχή ηλικιωμένων συγγενών, που τους τοποθετήθηκε νυκτερινό, έδωσα μετρήσεις διμήνου, ώστε να τους βγει εκκαθαριστικός (προηγούμενη ένδειξη έλεγε 0), αυτό από τις πρώτες μέρες του Νοέμβρη...

Δεν έχουν λάβει λογαριασμό ταχυδρομικά ακόμα, όπου στο τηλέφωνο στη ΔΕΗ δε μου λένε γιατί δεν είναι ο ίδιος που είναι η παροχή στο όνομα του..., το θέμα είναι πως από λάθος τους στον προηγούμενο άφησαν λίγα ευρώ απλήρωτο υπόλοιπο, άμα δε πληρωθεί και αυτός επειδή δεν τον έλαβαν, μη και τους κόψουν κανένα ρεύμα και τρέχουμε..

Αν πάω από το τοπικό κατάστημα ΔΕΗ, λόγω επαρχίας, λέτε να μου πουν τουλάχιστον το ποσό να το πληρώσουν οι άνθρωποι..

προσποίησου τον ίδιο στο τηλ έχοντας ΑΦΜ και αρ ταυτότητας

1 ώρα πριν, greengr21 είπε

Home enter διετιας με ληξη 27/12 ποτε συμφερει να το γυρισω σε Γ1?δε θελω να βαλω αλλο enter προγραμμα ειναι σε εξοχικο και δε συμφερει

επιστολή σου ήρθε ? αν ναι 28/12

αν όχι , στείλε email πρώτα να δεις αν θα μπεις στο open (όχι τηλέφωνα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, korakios είπε

μη και τους κόψουν κανένα ρεύμα και τρέχουμε

για "λίγα Ευρώ", στην ΔΕΗ τουλάχιστον, δεν παίζει να τους το κόψουν - και ούτως ή άλλως πρέπει να υπάρξουν δυο ληξιπρόθεσμοι τουλάχιστον για να πάει για κόψιμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Kozanitis1 είπε

Παιδιά μια απορία, σε παροχή ηλικιωμένων συγγενών, που τους τοποθετήθηκε νυκτερινό, έδωσα μετρήσεις διμήνου, ώστε να τους βγει εκκαθαριστικός (προηγούμενη ένδειξη έλεγε 0), αυτό από τις πρώτες μέρες του Νοέμβρη...

Δεν έχουν λάβει λογαριασμό ταχυδρομικά ακόμα, όπου στο τηλέφωνο στη ΔΕΗ δε μου λένε γιατί δεν είναι ο ίδιος που είναι η παροχή στο όνομα του..., το θέμα είναι πως από λάθος τους στον προηγούμενο άφησαν λίγα ευρώ απλήρωτο υπόλοιπο, άμα δε πληρωθεί και αυτός επειδή δεν τον έλαβαν, μη και τους κόψουν κανένα ρεύμα και τρέχουμε..

Αν πάω από το τοπικό κατάστημα ΔΕΗ, λόγω επαρχίας, λέτε να μου πουν τουλάχιστον το ποσό να το πληρώσουν οι άνθρωποι..

 

εχω και εγω ιδιο θεμα με το νυχτερινο,μου εκαναν αλλαγη μηδενισε το ρολοι τον Σεπτεμβρη και δεν εβγαλαν εκκαθαριστικο απο το προηγουμενο αλλα ηρθε ενας εναντι οτι να ναι,επομενη μετρηση τον Γεναρη,απο τον Ιουλιο εχω να δωσω ενδειξη και αμα δεν ερθουν οι ιδιοι να παρουν μετρηση δε μπορεις να δωσεις ουτε ενδειξη,καλα κρασια.....

Επεξ/σία από greengr21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, greengr21 είπε

εχω και εγω ιδιο θεμα με το νυχτερινο,μου εκαναν αλλαγη μηδενισε το ρολοι τον Σεπτεμβρη και δεν εβγαλαν εκκαθαριστικο απο το προηγουμενο αλλα ηρθε ενας εναντι οτι να ναι,επομενη μετρηση τον Γεναρη,απο τον Ιουλιο εχω να δωσω ενδειξη και αμα δεν ερθουν οι ιδιοι να παρουν μετρηση δε μπορεις να δωσεις ουτε ενδειξη,καλα κρασια.....

να δίνεις μέσω ΔΕΔΔΗΕ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, korakios είπε

να δίνεις μέσω ΔΕΔΔΗΕ

πηρα τηλ ΔΕΔΔΗΕ να δωσω μετρηση και νυχτερινου και μου λεει με επιφυλαξη αμα σου περασουν τη μετρηση,αυτο καμια 10αρια μερες πριν,ασε θα βγει ουσιαστικα εκκαθαριστικος 6μηνου του Γεναρη θα ριξω κλαμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, greengr21 είπε

πηρα τηλ ΔΕΔΔΗΕ να δωσω μετρηση και νυχτερινου και μου λεει

ποτέ τηλέφωνα , μόνο να περνά η ώρα

μέσω ιστοσελίδας εννοώ , ανα δίμηνο

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...