Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα,

Ηθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα..

Εαν πάω στην ΔΕΗ Γ1Ν όπου έχει κυμαινόμενη τιμή παίρνω την επιδότηση από το κράτος ενώ εάν πάω στα αλλά θα είναι η τιμή fix χωρίς τις εκπτώσεις σωστά?
Επισης για σπιτι με κοτ που δεν ξεπερνάει τις 500kw πιστεύεται η ΔΕΗ και συγκεκριμένα το Γ1Ν είναι από τις καλύτερες λύσεις?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

17 λεπτά πριν, dimo69 είπε

Καλημέρα,

Ηθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα..

Εαν πάω στην ΔΕΗ Γ1Ν όπου έχει κυμαινόμενη τιμή παίρνω την επιδότηση από το κράτος ενώ εάν πάω στα αλλά θα είναι η τιμή fix χωρίς τις εκπτώσεις σωστά?
Επισης για σπιτι με κοτ που δεν ξεπερνάει τις 500kw πιστεύεται η ΔΕΗ και συγκεκριμένα το Γ1Ν είναι από τις καλύτερες λύσεις?

ναι και ναι

στα σταθερα δν περνεις επιδοτηση.. κατω απο 500 Γ1 μονοδρομος 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, samsunglife είπε

Αυτή την επιστολή την έχουν στείλει και σε εμένα και στον πατέρα μου. Πρέπει να κάνω κάτι; συμφέρει περισσότερο το home open ή το Γ1 με την κρατική επιδότηση; 

Και τα δυο εχουν κρατικη επιδοτηση .Απο οτι εχω διβασει το open συμφερει ελαχιστα παραπανω αν καποιος εχει μεγαλες καταναλωσεις 

Σε πρακτορειο της ΔΕΗ που πηγα χθες νααλαλξω του γιου μου σε Γ1 η πρωην συναδελφος μου ειπε οτι το open ειναι λιιιγο πιο καλο αν καποιος  εχει καταναλωσεις  ημερας πανω απο 500 κιλοβατωρες τον μηνα 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, giorgos147 είπε

To eContract απλά δε θέλει να δουλέψει. Έβγαζε σφάλμα στα αρχεία και τώρα μου λεει οτι εφτασα στον μεγιστο αριθμο προσπαθειων, χωρίς καν να αναφέρει πότε μπορώ να προσπαθήσω ξανά. Μάλιστα.

Κάλεσα στο τηλέφωνο που μου ανέφερες wash, να βγει άκρη. Χίλια θενκς.

Κάνω ένα update, έτσι για να υπάρχει. Τελικά μια χαρά είχαν υποβληθεί τα αρχεία, οπότε ήταν συστημικό λάθος το σφάλμα που μου έβγαζε. Με κάλεσαν σήμερα από την ΔΕΗ για να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ρωτήσω 2 πράγματα.

1) Πλέον η αλλαγή από τα σταθερά σε MyHome Open γίνεται απροβλημάτιστα ; Πλησιάζει η λήξη και δεν θέλω να με αφήσει στο σταθερό τιμολόγιο με τις ακριβές τιμές.

2) Διαβάζω ότι για να μπεις στο Γ1, πρέπει να πας να υπογράψεις στο κατάστημα. Εκεί για όσους υπογράψατε την αλλαγή σε Γ1 (χωρίς κάποια άλλη αλλαγή στα στοιχεία), σας ζήτησαν νέα ΥΔΕ, σε όσους ήταν ληγμένη ; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, volleyball είπε

Να ρωτήσω 2 πράγματα.

1) Πλέον η αλλαγή από τα σταθερά σε MyHome Open γίνεται απροβλημάτιστα ; Πλησιάζει η λήξη και δεν θέλω να με αφήσει στο σταθερό τιμολόγιο με τις ακριβές τιμές.

2) Διαβάζω ότι για να μπεις στο Γ1, πρέπει να πας να υπογράψεις στο κατάστημα. Εκεί για όσους υπογράψατε την αλλαγή σε Γ1 (χωρίς κάποια άλλη αλλαγή στα στοιχεία), σας ζήτησαν νέα ΥΔΕ, σε όσους ήταν ληγμένη ; 

1. Αν δεν κανεις κατι σε πανε αυτοματα στο open

2.Καμμια σχεση η ΥΔΕ σε αλλαγη τιμολογιου εστω και αν εχει ληξει .Ο ΔΕΔΔΗΕ την ζηταει και οχι η ΔΕΗ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, volleyball είπε

1) Πλέον η αλλαγή από τα σταθερά σε MyHome Open γίνεται απροβλημάτιστα ; Πλησιάζει η λήξη και δεν θέλω να με αφήσει στο σταθερό τιμολόγιο με τις ακριβές τιμές.

όχι , θα πάρεις γραπτώς οτι θα μπεις στο open

25 λεπτά πριν, volleyball είπε

2) Διαβάζω ότι για να μπεις στο Γ1, πρέπει να πας να υπογράψεις στο κατάστημα. Εκεί για όσους υπογράψατε την αλλαγή σε Γ1 (χωρίς κάποια άλλη αλλαγή στα στοιχεία), σας ζήτησαν νέα ΥΔΕ, σε όσους ήταν ληγμένη ;

για ΥΔΕ στο άλλο θέμα

30 λεπτά πριν, giorgos147 είπε

Κάνω ένα update, έτσι για να υπάρχει. Τελικά μια χαρά είχαν υποβληθεί τα αρχεία, οπότε ήταν συστημικό λάθος το σφάλμα που μου έβγαζε. Με κάλεσαν σήμερα από την ΔΕΗ για να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

το νου σου στο συμβόλαιο που θα σου στείλουν να υπογράψεις να δεις το όνομα του προγράμματος

1 ώρα πριν, Γιάννης Platano είπε

Σε πρακτορειο της ΔΕΗ που πηγα χθες νααλαλξω του γιου μου σε Γ1 η πρωην συναδελφος μου ειπε οτι το open ειναι λιιιγο πιο καλο αν καποιος  εχει καταναλωσεις  ημερας πανω απο 500 κιλοβατωρες τον μηνα 

αρκετά καλύτερο αν βάλεις πάγια εντολή , έτσι κι αλλιώς έχεις δει ο ίδιος ακριβώς τα νούμερα kw σε παλιότερο ποστ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, satsok2 είπε

H αποκλιμάκωση των τιμών φέρνει λέει τη μείωση των επιδοτήσεων ή και περιορισμό τους στις ευάλωτες μόνο ομάδες. 

Το αφήνω εδώ.

Μείωση των επιδοτήσεων σίγουρα. Επιδότηση μόνο σε ευάλωτες ομάδες πολύ δύσκολο. Ειδικά με 0,40.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, satsok2 είπε

H αποκλιμάκωση των τιμών φέρνει λέει τη μείωση των επιδοτήσεων ή και περιορισμό τους στις ευάλωτες μόνο ομάδες. 

Το αφήνω εδώ.

Με 0.40 πάντως πέρυσι την εποχή Απρίλιο-Μάιο μια χαρά πέταξαν απέξω όλες τις κατοικίες πέραν της 1ης... Αυξημένη προσοχή και ξαναλέμε αυτοί που έχουν το 0.17-0.18 μέχρι Φεβρουάριο/Μάρτιο/Απρίλιο 2023 ας σκεφτούν καλύτερα αν θέλουν να το σπάσουν για 0.01-0.02 "κέρδος"...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, ΠάρηςΓ είπε

Εχει παει κανεις στο open;

Ναι εδω και 10 μερες κοντα. Απο enter αυτοματα σε open. Θα δω τι θα με βγει στο τετραμηνο με 1300 μερας και 300 νυχτας. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, panteraGGR είπε

ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ έχω ήδη προβεί σε αλλαγή σε Γ1Ν περιμένω να μου στείλουν τη σύμβαση σήμερα να τελειώνω γιατί κλαίω ήδη.

...εμ ΔΕΝ βάζεις και μυαλό, παρά το καζίκι που ήδη έφαγες...

Πάνε άμεσα σε κατάστημα ΔΕΗ να υπογράψεις για Γ1, για να ελαχιστοποιήσεις την περίπτωση της όποιας πιθανής καθυστέρησης/παραμονής στο Εντερ των 0,56. Άπειρες φορές έχει γραφτεί εδώ μέσα ότι είναι ο πιο σίγουρος/γρήγορος τρόπος για μετάβαση, και αν δεν κάνω λάθος, ΕΙΣΑΙ θαμώνας του παρόντος thread (έστω κι αν όχι τόσο τακτικός). Υπ' όψη ότι μέχρι να γίνει η μετάβαση, κάθε σου κιλοβατώρα συνεχίζει να χρεώνεται "φωτιά" και το θέμα είναι τί ημερομηνία έκδοσης έχει ο λογαριασμός που σου ήρθε για να υπολογίσεις πόσες ακόμη μέρες "φωτιάς" θα έχει κι ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ που θα σου έρθει....

Τέλος, σου είπανε ήδη από ΔΕΗ να βρεις αν μπορείς το τηλ. που σε κάλεσαν τα ομορφόπαιδα που σου είχαν τάξει μετάβαση μέσω τηλεφωνικής συναίνεσης. Το έκανες; Ή δεν βρήκες τίποτα; Είναι το μόνο στο οποίο μπορείς να ελπίζεις μπας και σου γίνει απομείωση λογαριασμού (που χλωμό το βλέπω - λογικά την έφαγες και τέλος). Τουλάχιστον από εδώ και πέρα πάρε ένα ακριβά πληρωμένο μάθημα: ΜΗΝ βασίζεσαι σε "λόγια", αναφορικά με ό,τι έχει να κάνει με συμβάσεις, αλλά να φροντίζεις να υπογράφεις. Είτε με "φυσική παρουσία" είτε με "ηλεκτρονική υπογραφή" τύπου "DocuSign".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Spoiler
Στις 3/10/2022 στις 4:50 ΜΜ, eselor είπε

Λοιπόν παιδιά, τα νέα :

ύστερα από επικοινωνία με τον ΔΕΔΔΗΕ έμαθα τα εξής : το πρώτο σκέλος, πριν την "-" αποτελεί τον αριθμό παροχής ενώ μετά την "-" ακολουθεί ένας τριψήφιος αριθμός που έχει να κάνει με το πόσες φορές έχει αλλάξει ο πάροχος ρεύματος πάνω σε αυτό τον αριθμό. Εν τέλει, η σπιτονοικοκυρά έκανε λάθος και προσκόμισε παλαιότερο λογαριασμό από το σπίτι που νοικιάζουμε (είχαν δίκιο @Joshua21 και ο @harkonto δυστυχώς τα έκανε μαντάρα και η ιδιοκτήτρια).

Ωστόσο, ο λογαριασμός που προσκόμισε η ιδιοκτήτρια είναι 4 αλλαγές παρόχου πίσω, ενω η γραμμή είχε ενεργή παροχή με προσκομισμένο διετές ενοικιαστήριο από εμένα, στο όνομα μου.

Άρα τώρα τι βήμα κανω; Πώς κινούμαι; Νομικά έναντι της ιδιοκτήτριας μπορώ, αλλά θα ήθελα απλά ειλικρινά να επανέλθω στην κατάσταση που ήμουν πριν από όλα αυτά.

 

 

Spoiler
Στις 3/10/2022 στις 8:37 ΜΜ, Joshua21 είπε

Εγώ πάλι καταλαβαίνω, το άγχος του είναι συνέπεια της άγνοιας του, για αυτό και έγραψε εδώ σε αυτό το θέμα.

Spoiler
Στις 3/10/2022 στις 8:55 ΜΜ, washcloud είπε

...όσο "άγνοια" (και συνεπαγόμενο άγχος) να έχει, αν η ιδιοκτήτρια πήρε το ρεύμα στο δικό της όνομα, εγώ το πρώτο πράγμα που θα καταλάβαινα στην θέση του θα ήταν "ε ας το πληρώνει λοιπόν" (και θα της δίνω αυτά που θα πλήρωνα στο σταθερό ΔΕΗ, γιατί "είμαι εντάξει" - και όταν θα έρθει η ημερομηνία που θα έληγε το σταθερό, παίρνω άμα είναι το ρεύμα στο όνομά μου).

Γι' αυτό λέω ΜΗΠΩΣ έχει παίξει κάτι άλλο, και εμφανίζεται ΑΥΤΟΣ πλέον ως πελάτης στην Ήρωνα και όχι η σπιτονοικοκυρά (ή χάνει κάτι όπως επιδόματα)...(τραβηγμένο και δύσκολο να γίνει, αλλά.....)

Update : Χαίρετε και πάλι. Προς ενημέρωση των παιδιών που ασχολήθηκαν : Αρχικά, ευχαριστώ!

Πήγαμε μαζί με την ιδιοκτήτρια στην ΔΕΗ και μιλήσαμε με τη Διευθύντρια εκεί, η οποία ήταν ευγενέστατη. Η ιδιοκτήτρια παραδέχτηκε το λάθος που έκανε μπροστά της και ρώτησε αν μπορεί να κανει κατι να επανέλθει η κατάσταση στη πρότερη φάση.

Η ΔΕΗ είπε τα εξής - να μιλήσουμε στον Ήρωνα και να του πούμε να στείλει αυτός στον ΔΕΔΔΗΕ ότι έκανε λάθος και διέκοψε την προϋπάρχουσα σύμβαση, λόγω δοθέντων στοιχείων από την ιδιοκτήτρια.

Αν και όταν τα κάνει αυτά ο Ηρων, τότε θα επανέλθω κανονικά στο προηγούμενο συμβόλαιο που είχα, ακριβώς όπως είχαν τα πράγματα.
Σε αυτό το σημείο να πω πως δεν έφτασα στο σημείο να μιλάω για νομικές ευθύνες κλπ διότι αγαπάω τα δικαστήρια ή έχω ολική άγνοια της περίπτωσης. Αντιθέτως, απλώς γνωρίζω τη συγκεκριμένη ιδιοκτήτρια και ναι μεν έχουμε καλές σχέσεις, αλλά πλέον αλλάζουν πολύ εύκολα αυτά. Ήδη είχαμε αρκετά να βρούμε για ανεπαρκείς υποσχέσεις που είχε δώσει.

Πίσω στο θέμα - Οπότε έχω μιλήσει με Ήρωνα και περιμένω εξελίξεις. Ευχαριστώ και πάλι για τη βοήθεια.

Επεξ/σία από eselor
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξερω οτι ειναι δυσκλο λογω αποστασης να πανε καποιοι σε Πρακτορειο ΔΕΗ για αλλαγη τιμολογιου αλλα ειναι η μονη σιγουρη λυση γαι να μην εχουν παρατραγουδα με τηλεφωνικες ...συμφωνιες

 

Καλυτερα ακομα και μερικες δεκαδες χιλιομετρα  αποσταση παρα να  την πληρωνουμε ακριβα μετα 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, eselor είπε

 

  Απόκρυψη περιεχομένων
  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Update : Χαίρετε και πάλι. Προς ενημέρωση των παιδιών που ασχολήθηκαν : Αρχικά, ευχαριστώ!

Πήγαμε μαζί με την ιδιοκτήτρια στην ΔΕΗ και μιλήσαμε με τη Διευθύντρια εκεί, η οποία ήταν ευγενέστατη. Η ιδιοκτήτρια παραδέχτηκε το λάθος που έκανε μπροστά της και ρώτησε αν μπορεί να κανει κατι να επανέλθει η κατάσταση στη πρότερη φάση.

Η ΔΕΗ είπε τα εξής - να μιλήσουμε στον Ήρωνα και να του πούμε να στείλει αυτός στον ΔΕΔΔΗΕ ότι έκανε λάθος και διέκοψε την προϋπάρχουσα σύμβαση, λόγω δοθέντων στοιχείων από την ιδιοκτήτρια.

Αν και όταν τα κάνει αυτά ο Ηρων, τότε θα επανέλθω κανονικά στο προηγούμενο συμβόλαιο που είχα, ακριβώς όπως είχαν τα πράγματα.
Σε αυτό το σημείο να πω πως δεν έφτασα στο σημείο να μιλάω για νομικές ευθύνες κλπ διότι αγαπάω τα δικαστήρια ή έχω ολική άγνοια της περίπτωσης. Αντιθέτως, απλώς γνωρίζω τη συγκεκριμένη ιδιοκτήτρια και ναι μεν έχουμε καλές σχέσεις, αλλά πλέον αλλάζουν πολύ εύκολα αυτά. Ήδη είχαμε αρκετά να βρούμε για ανεπαρκείς υποσχέσεις που είχε δώσει.

Πίσω στο θέμα - Οπότε έχω μιλήσει με Ήρωνα και περιμένω εξελίξεις. Ευχαριστώ και πάλι για τη βοήθεια.

Καλημέρα, αν θέλεις τη γνώμη μου δεν το χειρίζεσαι καθόλου καλά, έπρεπε να είχες κάνει αυτό που σου είχα προτείνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...