Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 ώρες πριν, giannakp είπε

Είχα ενεργοποιήσει τον 11/2021 το myhomeonline με χρέωση 0,096€ / Kw για δύο χρόνια με πάγια εντολή μέσω κάρτας και εξόφληση ανά μήνα.

Στον προηγούμενο λογαριασμό (΄'εκδοση Σεπτέμβριος) αναγράφει "Έχετε ενεργοποιήσει Σύμβαση για το προϊόν MyHomeOnline. Η Σύμβαση λήγει 28/11/2023."

Σήμερα εκδόθηκε νέος και αναγράφει "Έχετε ενεργοποιήσει Σύμβαση για το προϊόν MyHomeOnline. Η Σύμβαση λήγει 16/10/2022."

Στο ebill εκεί που αναγράφει "Επιλογή προϊόντος" στο myhomeonline αναγράφει "Το προϊόν είναι ενεργό έως 15/10/2024"

Δεν μου δίνει επιλογή να αλλάξω πρόγραμμα μέσω του ebill, δεν έχω λάβει επιστολή, δεν έχω αλλάξει κάτι γενικά στο ebill. Αυτό σημαίνει ότι αυτόματα με έβαλαν στο νέο myhomeonline με τις νέες χρεώσεις;

Aυτή είναι πιο μπερδεμένη κατάσταση κι απ'τον @akiskar123 🤪

Δε ξέρω αν είναι τυχαίο ή αν κάνατε κάτι και πέσατε σε bug του συστήματος; Μήπως για παράδειγμα απενεργοποιήσατε κάποια κάρτα και ενεργοποιήσατε καινούργια; Περνάει κάτι απ'το μυαλό σας που θα μπορούσε το σύστημα να το εκλάβει σαν εκπλήρωση προϋποθέσεων για ένταξη στο online και να ανανέωσε το πρόγραμμα για 2 χρόνια;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, ekrepali είπε

Aυτή είναι πιο μπερδεμένη κατάσταση κι απ'τον @akiskar123 🤪

Δε ξέρω αν είναι τυχαίο ή αν κάνατε κάτι και πέσατε σε bug του συστήματος; Μήπως για παράδειγμα απενεργοποιήσατε κάποια κάρτα και ενεργοποιήσατε καινούργια; Περνάει κάτι απ'το μυαλό σας που θα μπορούσε το σύστημα να το εκλάβει σαν εκπλήρωση προϋποθέσεων για ένταξη στο online και να ανανέωσε το πρόγραμμα για 2 χρόνια;

 

Τον Ιούλιο άλλαξα την κάρτα για την αυτόματη πάγια εξόφληση λόγο λήξης και αλλαγής της προηγούμενης από την τράπεζα. Η αυτόματη εξόφληση όμως του λογαριασμού γινόταν κανονικά χωρίς κάποιο πρόβλημα και η νέα  κάρτα φαίνεται σωστά στο ebill.dei.gr

Έστειλα mail στο customer αναφέροντας τα δεδομένα, για να δω τι απάντηση θα πάρω.....

1 ώρα πριν, giannakp είπε

Τον Ιούλιο άλλαξα την κάρτα για την αυτόματη πάγια εξόφληση λόγο λήξης και αλλαγής της προηγούμενης από την τράπεζα. Η αυτόματη εξόφληση όμως του λογαριασμού γινόταν κανονικά χωρίς κάποιο πρόβλημα και η νέα  κάρτα φαίνεται σωστά στο ebill.dei.gr

Έστειλα mail στο customer αναφέροντας τα δεδομένα, για να δω τι απάντηση θα πάρω.....

Ανοίγοντας το ιστορικό βλέπω ότι την 15/10 τσέκαρα να λαμβάνω ειδοποίηση για καταγραφή καταμέτρησης. Μήπως έχει να κάνει με αυτό (κάποιο bug), γιατί κατά την ενεργοποίηση του πακέτου το σύστημα είχε αποτσεκάρει αυτή την επιλογή.

Καταμέτρηση - ειδοποίηση με e-mail Επιλογή 15/10/2022 19:24:42 Χρήστης e-bill
Καταμέτρηση - ειδοποίηση με SMS Επιλογή 15/10/2022 19:24:42 Χρήστης e-bill
Πιστωτική κάρτα Αλλαγή 12/07/2022 21:49:23 Χρήστης e-bill
Καταμέτρηση - ειδοποίηση με e-mail Κατάργηση 08/12/2021 20:00:25 ΣΥΣΤΗΜΑ
Καταμέτρηση - ειδοποίηση με SMS Κατάργηση 27/11/2021 20:27:04 Χρήστης e-bill
Καταμέτρηση - ειδοποίηση με e-mail Επιλογή 27/11/2021 20:27:04 Χρήστης e-bill
Καταμέτρηση - ειδοποίηση με SMS Επιλογή 27/11/2021 20:27:04 Χρήστης e-bill
myHome Online Επιλογή 27/11/2021 20:19:01 Χρήστης e-bill
Μηνιαίος Λογαριασμός Επιλογή 27/11/2021 20:19:01 ΣΥΣΤΗΜΑ
Επεξ/σία από giannakp
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα σε όλους.

Είμαι από 11/4/22 στο myhome online και θέλω να διαπιστώσω αν μου έχουν βάλει
κάπου την έκπτωση των 30€ για τον πρώτο λογαριασμό, καθώς δεν το γράφει
κάπου ξεκάθαρα.
Ενδέχεται να συμπεριλαμβάνεται κάπου στις εκπτώσεις / διορθώσεις κλπ;

Εδώ είναι στοιχεία από τον 1ο λογαριασμό που εκδόθηκε στις 16/5/22 και περιλαμβάνει
και τα του Γ1Ν εκτός του online.

Χωρίς τίτλο.png

Επεξ/σία από nikos_abel
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, giannakp είπε

Ανοίγοντας το ιστορικό βλέπω ότι την 15/10 τσέκαρα να λαμβάνω ειδοποίηση για καταγραφή καταμέτρησης. Μήπως έχει να κάνει με αυτό (κάποιο bug), γιατί κατά την ενεργοποίηση του πακέτου το σύστημα είχε αποτσεκάρει αυτή την επιλογή.

Καταμέτρηση - ειδοποίηση με e-mail Επιλογή 15/10/2022 19:24:42 Χρήστης e-bill
Καταμέτρηση - ειδοποίηση με SMS Επιλογή 15/10/2022 19:24:42 Χρήστης e-bill
Πιστωτική κάρτα Αλλαγή 12/07/2022 21:49:23 Χρήστης e-bill
Καταμέτρηση - ειδοποίηση με e-mail Κατάργηση 08/12/2021 20:00:25 ΣΥΣΤΗΜΑ
Καταμέτρηση - ειδοποίηση με SMS Κατάργηση 27/11/2021 20:27:04 Χρήστης e-bill
Καταμέτρηση - ειδοποίηση με e-mail Επιλογή 27/11/2021 20:27:04 Χρήστης e-bill
Καταμέτρηση - ειδοποίηση με SMS Επιλογή 27/11/2021 20:27:04 Χρήστης e-bill
myHome Online Επιλογή 27/11/2021 20:19:01 Χρήστης e-bill
Μηνιαίος Λογαριασμός Επιλογή 27/11/2021 20:19:01 ΣΥΣΤΗΜΑ

Eνδιαφέρον... θα φανεί στη πορεία.

Γενικώς το ιστορικό έχει την τάση να εξαφανίζει πράγματα... εμένα απ'την αρχή δε φαίνεται καν ότι ενεργοποίησα κάρτα, ενώ στη κεντρική σελίδα φαίνεται μια χαρά, και οι πληρωμές γίνονται κανονικά.

image.png.37156c585795f16d4ebe4fbd4072bafb.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 18/10/2022 στις 6:57 ΜΜ, Αλεξανδρος A.92 είπε

Παντως σε εταιρια ιντερνετ οταν μου ειχε πει αρλουμπες ο πωλητης τους ζητησα να ανατρεξουν στην ηχογραφημενη και με δικαιωσαν και μου εδωσαν αυτο που ειπε ο υπαλληλος καταλαθος...Τεσπα. Δεν το περιμενα, λαθος μου. Παλι καλα που μου το ειπατε οταν θα μιλησω να το εχω υποψη μου

Πάντως και νομικά, το τηλεφωνικό κέντρο μιας εταιρείας (είτε είναι in house είτε είναι outsourced) ανήκει ως ευθύνη στην εταιρεία και είναι ισοδύναμο με οποιοδήποτε άλλο κανάλι επικοινωνίας της εταιρείας (κατάστημα, email κτλ), συνεπώς αν λένε μπαρούφες τηλερωνικά και ισχύει κάτι άλλο από έγγραφα, τότε ο πελάτης που τα ακούει έχει δίκιο και πρέπει κανονικά να τιμήσουν αυτό που άκουσε. 

Αυτό γίνεται και συνέβη και σε μένα με εταιρεία τηλεφωνικού παρόχου όπου άλλα μου είπαν τηλεφωνικά για ένα συμβόλαιο και άλλα είχαν στο site τους. Εγώ βέβαια τα γνώριζα εξ αρχής τι είχαν στο site και επαναλαμβανόμενα ρωτούσα αν αυτά που μου έλεγαν τηλεφωνικά ισχύουν. Εν ολίγοις, επειδή η συνομιλία ηχογραφούνταν, τελικά έκανα το συμβόλαιο που μου υποσχέθηκαν τηλεφωνικά.

Απλώς δεν είναι τόσο εύκολο να βρεις το δίκιο σου αν δεν υπάρχει κάτι γραπτώς γιατί αναγκάζονται να ψάχνουν σε επικοινωνίες (εκτός κιαν έχουν CRM για να τα καταγράφουν όλα γραπτώς μετά το τηλεφώνημα σε καρτέλα πελάτη). 

Επίσης να προσθέσω εδώ, ότι εγώ προσωπικά σε όλες μου τις τηλεφωνικές συνομιλίες με παρόχους, τους ενημερώνω ότι η κλήση μας καταγράφεται και αν δεν συμφωνούν να κλείσουν τη γραμμή (οπότε έτσι λαμβάνω και το consent τους). Βασίζομαι λοιπόν σε αυτό που μου λένε, αν το τηλεφωνικό τους κέντρο δεν είναι εναρμονισμένο με τις υπηρεσίες που παρέχουν (δικό τους πρόβλημα) και διαφημίζουν/προωθούν ό,τι θέλουν, τότε θα πρέπει να είναι προετοιμασμένοι να το παραδόσουν (και το έχω κυνηγήσει κατά καιρούς με επιτυχία ως τώρα).

Επεξ/σία από balarinio
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε

Στις 30/12 λήγει το συμβόλαιο με το πρόγραμμα σταθερων τιμολογίων που είχα. Θα πάω τώρα στο Γ1. Μπορώ να πάω και άμεσα και να υπογράψω για το επόμενο πακέτο η θα πρέπει να περιμένω λίγο πριν της 31/12 για να πάω να υπογραψω; 

Λίγες ημέρες πριν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, ekrepali είπε

Aυτή είναι πιο μπερδεμένη κατάσταση κι απ'τον @akiskar123 🤪

Δε ξέρω αν είναι τυχαίο ή αν κάνατε κάτι και πέσατε σε bug του συστήματος; Μήπως για παράδειγμα απενεργοποιήσατε κάποια κάρτα και ενεργοποιήσατε καινούργια; Περνάει κάτι απ'το μυαλό σας που θα μπορούσε το σύστημα να το εκλάβει σαν εκπλήρωση προϋποθέσεων για ένταξη στο online και να ανανέωσε το πρόγραμμα για 2 χρόνια;

 

image.png.7af402481b378e402ada0ba951eb4ee1.pngΠροσωπικα δεν αλλαξα κατι,η καρτα παραμενει η ιδια....το μονο π ζητησα ηταν την συμβαση του myhome online κ λιγες μερες μετα αφου μου στειλανε μια αρχαια συμβαση του 1971 ασχετο με το δικο μου,εγραφε στο ebill εως το 2024 και  μετα που βγηκε νεος λογαριασμος το εγραφε κ εκει...

Επεξ/σία από akiskar123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ερώτηση: Έχεις MyHome Enter με 0.105 που λήγει 09/11/2022. Στο διάστημα 03/11/2022-09/11/2022 μπορείς να δηλώσεις kWh στον ΔΕΔΔΗΕ, οπότε θα εκδοθεί εκκαθαριστικός λογαριασμός. ΑΝ επιλέξεις επίτηδες να βάλεις πολλές παραπάνω (όσες επιτρέπει το σύστημα), ώστε να χρεωθούν με 0.105, οπότε να καλύψεις και τους επόμενους 2-3 λογαριασμούς όσο θα αφορά τη χρέωση των kWh, υπάρχει περίπτωση να έχεις το οποιοδήποτε θέμα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, manos426f είπε

Ερώτηση: Έχεις MyHome Enter με 0.105 που λήγει 09/11/2022. Στο διάστημα 03/11/2022-09/11/2022 μπορείς να δηλώσεις kWh στον ΔΕΔΔΗΕ, οπότε θα εκδοθεί εκκαθαριστικός λογαριασμός.

αν στο διάστημα αυτό μπορείς να δώσεις ένδειξη στο ΔΕΔΔΗΕ (είναι συγκεκριμένες οι ημερομηνίες) , ναι

1 λεπτό πριν, manos426f είπε

ΑΝ επιλέξεις επίτηδες να βάλεις πολλές παραπάνω (όσες επιτρέπει το σύστημα), ώστε να χρεωθούν με 0.105, οπότε να καλύψεις και τους επόμενους 2-3 λογαριασμούς όσο θα αφορά τη χρέωση των kWh, υπάρχει περίπτωση να έχεις το οποιοδήποτε θέμα;

αν πάρει μέτρηση ο ΔΕΔΔΗΕ και δε συμβαδίζει,  θα έχεις πρόβλημα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, manos426f είπε

Ερώτηση: Έχεις MyHome Enter με 0.105 που λήγει 09/11/2022. Στο διάστημα 03/11/2022-09/11/2022 μπορείς να δηλώσεις kWh στον ΔΕΔΔΗΕ, οπότε θα εκδοθεί εκκαθαριστικός λογαριασμός. ΑΝ επιλέξεις επίτηδες να βάλεις πολλές παραπάνω (όσες επιτρέπει το σύστημα), ώστε να χρεωθούν με 0.105, οπότε να καλύψεις και τους επόμενους 2-3 λογαριασμούς όσο θα αφορά τη χρέωση των kWh, υπάρχει περίπτωση να έχεις το οποιοδήποτε θέμα;

Το σύστημα επιτρέπει και πχ 10.000

Το θέμα είναι ΠΟΤΕ περνά ο ΔΕΔΔΗΕ?

40 λεπτά πριν, manos426f είπε

Ερώτηση: Έχεις MyHome Enter με 0.105 που λήγει 09/11/2022. Στο διάστημα 03/11/2022-09/11/2022 μπορείς να δηλώσεις kWh στον ΔΕΔΔΗΕ, οπότε θα εκδοθεί εκκαθαριστικός λογαριασμός. ΑΝ επιλέξεις επίτηδες να βάλεις πολλές παραπάνω (όσες επιτρέπει το σύστημα), ώστε να χρεωθούν με 0.105, οπότε να καλύψεις και τους επόμενους 2-3 λογαριασμούς όσο θα αφορά τη χρέωση των kWh, υπάρχει περίπτωση να έχεις το οποιοδήποτε θέμα;

Το διάστημα που αναφέρεις δίνεις εσύ ενδείξη η περνά ο ΔΕΔΔΗΕ?

Γιατί σε άλλο ποστ γράφεις ότι περνά ο ΔΕΔΔΗΕ.

Αν είναι η ημερομηνία τού ΔΕΔΔΗΕ δεν έχει κανένα νόημα να δώσεις ενδείξη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, akiskar123 είπε

image.png.7af402481b378e402ada0ba951eb4ee1.pngΠροσωπικα δεν αλλαξα κατι,η καρτα παραμενει η ιδια....το μονο π ζητησα ηταν την συμβαση του myhome online κ λιγες μερες μετα αφου μου στειλανε μια αρχαια συμβαση του 1971 ασχετο με το δικο μου,εγραφε στο ebill εως το 2024 και  μετα που βγηκε νεος λογαριασμος το εγραφε κ εκει...

Το customer care της ΔΕΗ απάντησε:

"Σε συνέχεια του αιτήματός σας, σας ενημερώνουμε πως το πρόγραμμά σας λήγει κανονικά την 28/11/2023. Πρόκειται για λανθασμένη απεικόνιση και έχει προωθηθεί στο αρμόδιο τμήμα προς διόρθωση."

Προφανώς για κάτι παρόμοιο πρόκειται και στην δική σου περίπτωση και ίσως έχει να κάνει με το ότι πειράξαμε την επιλογή σχετικά με την ενεργοποίηση της ειδοποίησης της καταμέτρησης.

Επεξ/σία από giannakp
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά μου απάντησαν άμεσα χθες τους έστειλα σήμερα απάντησαν και λένε αυτό που μου είχαν πει και τηλεφωνικά ότι δεν υπάρχει χρέωση αποχώρησης από το my home online 

Screenshot_20221020-182129_Gmail.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...