Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,

είχα myHome Enter από 12/2020 και έλαβα την επιστολή που λέει οτι θα μεταφερθεί η παροχή αυτόματα στο myHome Open το οποίο είναι ετήσιο.

1. Συμφέρει ή υπάρχει κάποια άλλη πιο συμφέρουσα επιλογή αυτή τη περίοδο με δεδομένη συνήθη καταναλωση 1500-2000κβω ημερήσιες ανα τετράμηνο, υπάρχει νυχτερινό και δεν επιθυμω να μπω σε μια διαδικασία αλλαγης παρόχου καθε 1-2 μήνες

2. Αν το αφήσω να μπει στο myHome Open και μετά από 2 μήνες αποφασίσω να αλλάξω πρόγραμμα / πάροχο, υπάρχει κάποια ρήτρα; Στη σύμβαση αναφέρει πως όχι, αλλά με μπερδεύει το κομμάτι της "ετήσιας" διάρκειας αν δεν εχει ρητρα

 

Ευχαριστώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

10 λεπτά πριν, dal_kos είπε

Καλησπέρα,

είχα myHome Enter από 12/2020 και έλαβα την επιστολή που λέει οτι θα μεταφερθεί η παροχή αυτόματα στο myHome Open το οποίο είναι ετήσιο.

1. Συμφέρει ή υπάρχει κάποια άλλη πιο συμφέρουσα επιλογή αυτή τη περίοδο με δεδομένη συνήθη καταναλωση 1500-2000κβω ημερήσιες ανα τετράμηνο, υπάρχει νυχτερινό και δεν επιθυμω να μπω σε μια διαδικασία αλλαγης παρόχου καθε 1-2 μήνες

2. Αν το αφήσω να μπει στο myHome Open και μετά από 2 μήνες αποφασίσω να αλλάξω πρόγραμμα / πάροχο, υπάρχει κάποια ρήτρα; Στη σύμβαση αναφέρει πως όχι, αλλά με μπερδεύει το κομμάτι της "ετήσιας" διάρκειας αν δεν εχει ρητρα

 

Ευχαριστώ!

2.  Οχι δεν υπαρχει ρητρα 

Το ετησιας που λεει  ειναι οτι αν δεν το αλλαξεις εσυ ισχυει σαν προγραμμα για ενα χρονο αλλα με τιμες που μπορει να αλλαξουν απο μηνα σε μηνα 

22 λεπτά πριν, phanispal είπε

15/11 είχα κάνει εγώ και στο ebill αναφέρει ακόμα ότι ισχύει για 2 έτη, έως 15/11/23.

Δεν ξερω τι να πω...

4/11/2021 και λεει οτι ληγει 4/11/2022

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, phanispal είπε

Αν θυμάμαι καλά το Enter ήταν μονοετές και το Online διετές.

Το δικο μου Home enter ηταν διετες 31/12/2020-31/12/2022

Του γιου μου Home enter+  4/11/2021-4/11/2022

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Kozanitis1 είπε

Ααα, το enter+ πρέπει να ήταν που μόνο που ανέκαθεν ήταν για ένα έτος αντί για δύο των "πρώτων" online & enter..

Μπορει δεν ειμαι σιγουρος αν και μου το εκανε γνωστη σε πρακτορειο ΔΕΗ (πρωην συναδελφισα αφου εχω παρει συνταξη)  .Μαλιστα οριακα με   την παλια χρεωση 0,10,,,,

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 14/10/2022 στις 9:12 ΜΜ, topmar είπε

Καλησπέρα, κάτι κουφό που είδα σήμερα είναι ότι ήρθε εκκαθαριστικός λογαριασμός (4μηνου Ιουν - Σεπ), με ημερομηνία έκδοσης σήμερα, ενώ εχθές ήρθε και ο έναντι λογαριασμός του τελευταίου μήνα (Σεπ) επίσης! 

Τι έγινε ρε παιδιά; Στο προηγούμενο 4μηνο (Φεβ - Μαΐ), είχαν έρθει 3 λογαριασμοί (Φεβ-Μαρ-Απρ) και ο 4ος του Μαΐ ήταν εκκαθαριστικός απευθείας! 

Το πρόγραμμα είναι το ΔΕΗ My Home Online. 

 

Στις 15/10/2022 στις 12:20 ΠΜ, topmar είπε

Σας ευχαριστώ πολύ, μόλις έστειλα μήνυμα μέσω της εφαρμογής Dei E-Bill και θα περιμένω εξελίξεις. 

Σε συνέχεια του παραδόξου που αντιμετώπισα λοιπόν, ήρθε σήμερα και η γραπτή απάντηση από την ΔΕΗ, όπως παρακάτω. 

Τέλος καλό, όλα καλά. 

IMG_20221018_153244.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά να ρωτήσω.

Είμαι στο MyHome Online από τον 11/2021 και έχω συμβόλαιο 24μηνο, ως τον 11/2023.

Ο τελευταίος λογαρισμός ήταν να εξοφληθεί χθες 17/10/2022. Ωστόσο η χρεωστική μου είχε λήξει τον προηγούμενο μήνα (09/2022) και δεν πέρασα εγκαίρως την νέα κάρτα με τη νέα ημερομηνία λήξης και το νέο CVV. Το θυμήθηκα πριν λίγη ώρα και την πέρασα πριν λίγο μέσα στη σελίδα της υπηρεσίας e-bill. Προφανώς όμως, ο λογαριασμός που έληγε χθες δεν πληρώθηκε.

 

Φοβούμενος ότι θα με πετάξει έξω από το συμβόλαιο, μίλησα πριν λίγο με την τηλ. εξυπηρέτηση στο 8009001000 και η κοπέλα μου είπε ότι δεν διατρέχω τέτοιο κίνδυνο. Όπως μου είπε, το πρόβλημα θα ήταν αν γίνονταν 3 συνεχόμενες αποτυχημένες προσπάθειες πληρωμής με πάγια εντολή. Επιπλέον, όπως πρόσθεσε, δεν ακύρωσα την πάγια εντολή (απλά επικαιροποίησα τα στοιχεία της κάρτας), αν την ακύρωνα τότε επίσης θα έβγαινα εκτός συμβολαίου. Βεβαίως αυτά συμφωνούν με τα λεγόμενα στο pinned post του παρόντος thread.

1). Ωστόσο ρωτάω για επιβεβαίωση/επαλήθευση... Δεν υπάρχει πρόβλημα, συνεχίζω κανονικά στο συμβόλαιό μου;

2). Επίσης ρώτησα μετά την κοπέλα τι κάνω με τον λογαριασμό αυτόν. Να τον πληρώσω από μόνος μου π.χ. με Ηλεκτρονική Πληρωμή μέσα από τη σελίδα; Μου είπε ότι μπορώ να τον πληρώσω με τον τρόπο αυτό ή μπορώ και να τον αφήσω και θα πληρωθεί μαζί με τον επόμενο λογαριασμό που θα έρθει, αφού θα εμφανιστεί εκεί ως "Προηγούμενο Ανεξόφλητο Ποσό" λογικά. Δεν θέλω να αφήνω απλήρωτο λογαριασμό γενικά... Οπότε, είναι safe να τον πληρώσω από μόνος μου σήμερα;

Επεξ/σία από GiOrGoSk21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, GiOrGoSk21 είπε

1). Ωστόσο ρωτάω για επιβεβαίωση/επαλήθευση... Δεν υπάρχει πρόβλημα, συνεχίζω κανονικά στο συμβόλαιό μου;

 

Θεωρεις οτι στο ινσομνια ειμαστε καταλληλοτεροι να σου απαντησουμε απο την εξυπηρετηση του παροχου που πληρωνεις? Οτι σου ειπε ισχυει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Θεωρεις οτι στο ινσομνια ειμαστε καταλληλοτεροι να σου απαντησουμε απο την εξυπηρετηση του παροχου που πληρωνεις? Οτι σου ειπε ισχυει...

Ρώτησα με τη λογική μήπως έχει τύχει σε κάποιον εδώ κάτι παρόμοιο (δηλαδή μία αποτυχία πληρωμής με πάγια εντολή), να μου πει τι έγινε στη συνέχεια. Αν έγινε όπως μου είπε η κοπέλα.

Όπως και στη συνέχεια, αν τον πλήρωσε μόνος του ή τον άφησε να πάει στον επόμενο λογαριασμό.

Επεξ/σία από GiOrGoSk21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Θεωρεις οτι στο ινσομνια ειμαστε καταλληλοτεροι να σου απαντησουμε απο την εξυπηρετηση του παροχου που πληρωνεις? Οτι σου ειπε ισχυει...

εννοείται οτι η εξυπηρέτηση είναι ακατάλληλη , μόνο γραπτώς θα παίρνετε απαντήσεις απο το support και αν τυχών σας παίρνουν τηλ το κλείνετε

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Θεωρεις οτι στο ινσομνια ειμαστε καταλληλοτεροι να σου απαντησουμε απο την εξυπηρετηση του παροχου που πληρωνεις? Οτι σου ειπε ισχυει...

Δεν είναι και τόσο αληθές αυτό στα bold, η τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών της ΔΕΗ ουκ ολίγες φορές έχει ισχυριστεί πράγματα που δεν ισχύουν.

11 λεπτά πριν, GiOrGoSk21 είπε

Ρώτησα με τη λογική μήπως έχει τύχει σε κάποιον εδώ κάτι παρόμοιο (δηλαδή μία αποτυχία πληρωμής με πάγια εντολή), να μου πει τι έγινε στη συνέχεια. Αν έγινε όπως μου είπε η κοπέλα.

Όπως και στη συνέχεια, αν τον πλήρωσε μόνος του ή τον άφησε να πάει στον επόμενο λογαριασμό.

Έχουν γράψει πάρα πολλοί στο συγκεκριμένο θέμα ότι τους έτυχε για κάποιο λόγο να μην πληρωθεί ο λογαριασμός από την κάρτα, και κανένας από αυτούς δεν έγραψε πως είχε κάποιο θέμα.

Όσο για το τι να κάνεις τώρα, εγώ στη θέση σου θα πλήρωνα τον λογαριασμό χειροκίνητα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, korakios είπε

εννοείται οτι η εξυπηρέτηση είναι ακατάλληλη , μόνο γραπτώς θα παίρνετε απαντήσεις απο το support και αν τυχών σας παίρνουν τηλ το κλείνετε

Δεν ηχογραφουνται οι συνομιλιες για αυτον ακριβως τον λογο? Ο καθενας λεει οτι θελει και ολα καλα? Μοιαζει τρελο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Δεν ηχογραφουνται οι συνομιλιες για αυτον ακριβως τον λογο?

μπαίνεις και σε διαδικασία άρσης απορρήτου,  άσε που καμιά φορά τυχαίνει και χάνονται 😛

6 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Ο καθενας λεει οτι θελει και ολα καλα? Μοιαζει τρελο...

μπορεί να σου μοιάζει τρελό , αλλά ναι , ο καθένας λέει ότι του κατέβει στο κεφάλι και έχει αποδειχθεί αρκετές φορές ....

στο τηλέφωνο στηρίζεσαι στο πόσο πληροφορημένος είναι ο υπάλληλος , γραπτώς όμως θα το σκεφτεί να απαντήσει σε κάτι που δε γνωρίζει 100% και φυσικά αν κάνει λάθος έχεις άμεσα στα χέρια σου την απάντηση

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, korakios είπε

στο τηλέφωνο στηρίζεσαι στο πόσο πληροφορημένος είναι ο υπάλληλος , γραπτώς όμως θα το σκεφτεί να απαντήσει σε κάτι που δε γνωρίζει 100% και φυσικά αν κάνει λάθος έχεις άμεσα στα χέρια σου την απάντηση

Παντως σε εταιρια ιντερνετ οταν μου ειχε πει αρλουμπες ο πωλητης τους ζητησα να ανατρεξουν στην ηχογραφημενη και με δικαιωσαν και μου εδωσαν αυτο που ειπε ο υπαλληλος καταλαθος...Τεσπα. Δεν το περιμενα, λαθος μου. Παλι καλα που μου το ειπατε οταν θα μιλησω να το εχω υποψη μου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...