Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, eselor είπε

Καλησπέρα παιδιά, δείτε ζήτημα που προέκυψε τώρα (ατυχία) :

Είχα το παλιό πατροπαράδοτο καλό myhomeonline με 0.1E/kw. Λήξη 29/12/2023. Πλήρως χαρούμενος, ειδικά με αυτά που βλέπω/διαβάζω και στο thread εδώ.

Όμως... Στον τελευταίο λογαριασμό που μας ήρθε αναφερόταν πως η σύμβασή έληξε. Εμείς ουδεμία ενημέρωση είχαμε αλλά ούτε και σκοπό να διακόψουμε το συμβόλαιο. Σε συζήτηση με τη ιδιοκτήτρια μας συνειδητοποιήσαμε πως αυτή ενεργοποίησε συμβόλαιο σε διαφορετικό αριθμό παροχής στην ίδια οικοδομή, ωστόσο η ΔΕΗ/ΗΡΩΝ/ΔΕΔΔΗΕ έκανε την αλλαγή στο δικό μας αριθμό παροχής με αποτέλεσμα την λήξη της σύμβασης και το όλο μπέρδεμα που αυτό συνεπάγεται.

Γενικά το έκαναν μπάχαλο τρελό, διότι έστειλαν μήνυμα πως ενεργοποιήθηκε το πρόγραμμα σε άλλον αριθμό παροχής (ούτε σε αυτόν που ήθελε η ιδιοκτήτρια, ούτε στον δικό μας), αλλά ακυρώθηκε η δική μας σύμβαση.

Όλα αυτά τα μάθαμε μετά από πολλά τηλέφωνα στη ΔΕΗ και συζητήσεις με τη ιδιοκτήτρια.

TL:DR: Η ιδιοκτήτρια έκανε σύμβαση στον ΗΡΩΝΑ, σε αριθμό παροχής "α". Σε μήνυμα της στείλανε πως η αλλαγή σε αριθμό "β" πραγματοποιήθηκε επιτυχώς και παρόλα αυτά, η αλλαγή πραγματοποιήθηκε στον δικό μας αριθμό παροχής, "γ".

Τι κάνω; Δευτέρα είπαμε με την ιδιοκτήτρια πως θα πάμε στη ΔΕΗ να προσπαθήσουμε να επαναφέρουμε την κατάσταση, αλλά φοβάμαι πως δεν έχουν κανέναν λόγο να το κάνουν. Ειλικρινά, τι μπορώ να κάνω ; Για ένα ηλίθιο λάθος του ΗΡΩΝΑ/ιδιοκτήτριας (διότι δεν ξέρω ποιος μπορεί να έχει κάνει λάθος-παρόλο που το μήνυμα που διάβασα στο κινητό της ήταν για άλλη παροχή και από αυτήν που έκανε αίτηση αυτή και από τη δική μου...) μπορεί να την φάει κάποιος έτσι;

Καλησπέρα.. Δηλαδή ζήτησε η ιδιοκτήτρια κάποια αλλαγή... Και ο Δεδδηε τον έκανε σε άλλον αριθμό;; Μήπως δόθηκε λάθος αριθμό παροχης.. Γιατί δεν είναι ευκολο αυτό να γίνει.. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, eselor είπε

TL:DR: Η ιδιοκτήτρια έκανε σύμβαση στον ΗΡΩΝΑ, σε αριθμό παροχής "α". Σε μήνυμα της στείλανε πως η αλλαγή σε αριθμό "β" πραγματοποιήθηκε επιτυχώς και παρόλα αυτά, η αλλαγή πραγματοποιήθηκε στον δικό μας αριθμό παροχής, "γ".

Αυτό που περιγράφεις είναι εντελώς απίθανο να έχει συμβεί.

Είδες με τα μάτια σου στο αντίγραφο της σύμβασης που υπέγραψε η ιδιοκτήτρια στον Ήρωνα τον αριθμό παροχής "α"?

Είδες με τα μάτια σου στο μήνυμα που της έστειλαν τον αριθμό παροχής "β"?

Το πιο πιθανό είναι η ιδιοκτήτρια από λάθος να έδωσε τον δικό σου αριθμό παροχής, και τώρα να στα λέει αυτά για να βγάλει την ουρά της απέξω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, eselor είπε

Καλησπέρα παιδιά, δείτε ζήτημα που προέκυψε τώρα (ατυχία) :

Είχα το παλιό πατροπαράδοτο καλό myhomeonline με 0.1E/kw. Λήξη 29/12/2023. Πλήρως χαρούμενος, ειδικά με αυτά που βλέπω/διαβάζω και στο thread εδώ.

Όμως... Στον τελευταίο λογαριασμό που μας ήρθε αναφερόταν πως η σύμβασή έληξε. Εμείς ουδεμία ενημέρωση είχαμε αλλά ούτε και σκοπό να διακόψουμε το συμβόλαιο. Σε συζήτηση με τη ιδιοκτήτρια μας συνειδητοποιήσαμε πως αυτή ενεργοποίησε συμβόλαιο σε διαφορετικό αριθμό παροχής στην ίδια οικοδομή, ωστόσο η ΔΕΗ/ΗΡΩΝ/ΔΕΔΔΗΕ έκανε την αλλαγή στο δικό μας αριθμό παροχής με αποτέλεσμα την λήξη της σύμβασης και το όλο μπέρδεμα που αυτό συνεπάγεται.

Γενικά το έκαναν μπάχαλο τρελό, διότι έστειλαν μήνυμα πως ενεργοποιήθηκε το πρόγραμμα σε άλλον αριθμό παροχής (ούτε σε αυτόν που ήθελε η ιδιοκτήτρια, ούτε στον δικό μας), αλλά ακυρώθηκε η δική μας σύμβαση.

Όλα αυτά τα μάθαμε μετά από πολλά τηλέφωνα στη ΔΕΗ και συζητήσεις με τη ιδιοκτήτρια.

TL:DR: Η ιδιοκτήτρια έκανε σύμβαση στον ΗΡΩΝΑ, σε αριθμό παροχής "α". Σε μήνυμα της στείλανε πως η αλλαγή σε αριθμό "β" πραγματοποιήθηκε επιτυχώς και παρόλα αυτά, η αλλαγή πραγματοποιήθηκε στον δικό μας αριθμό παροχής, "γ".

Τι κάνω; Δευτέρα είπαμε με την ιδιοκτήτρια πως θα πάμε στη ΔΕΗ να προσπαθήσουμε να επαναφέρουμε την κατάσταση, αλλά φοβάμαι πως δεν έχουν κανέναν λόγο να το κάνουν. Ειλικρινά, τι μπορώ να κάνω ; Για ένα ηλίθιο λάθος του ΗΡΩΝΑ/ιδιοκτήτριας (διότι δεν ξέρω ποιος μπορεί να έχει κάνει λάθος-παρόλο που το μήνυμα που διάβασα στο κινητό της ήταν για άλλη παροχή και από αυτήν που έκανε αίτηση αυτή και από τη δική μου...) μπορεί να την φάει κάποιος έτσι;

Πιθανότερο ως σίγουρο να τα έκανε μαντάρα η ιδιοκτήτρια και να έδωσε άλλον αριθμό παροχής.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, eselor είπε

Τι κάνω; Δευτέρα είπαμε με την ιδιοκτήτρια πως θα πάμε στη ΔΕΗ να προσπαθήσουμε να επαναφέρουμε την κατάσταση, αλλά φοβάμαι πως δεν έχουν κανέναν λόγο να το κάνουν. Ειλικρινά, τι μπορώ να κάνω ; Για ένα ηλίθιο λάθος του ΗΡΩΝΑ/ιδιοκτήτριας (διότι δεν ξέρω ποιος μπορεί να έχει κάνει λάθος-παρόλο που το μήνυμα που διάβασα στο κινητό της ήταν για άλλη παροχή και από αυτήν που έκανε αίτηση αυτή και από τη δική μου...) μπορεί να την φάει κάποιος έτσι;

...εννοείς ότι και οι 3 παροχές που "εμπλέκονται", είναι στο όνομα της ιδιοκτήτριας; Αν ναι (γάμα τα) και το μόνο που σε σώζει είναι να μπορέσει (η ιδιοκτήτρια) να αποδείξει ότι δεν ζήτησε μετάβαση σε άλλο πα΄ροχο για την παροχή που χρησιμοποιείς εσύ. Χρειάζεται λοιπόν να προμηθευτείτε τα σχετικά έγγραφα που συμπληρώθηκαν κατατέθηκαν για την αίτηση αλλαγής - πράγμα που δεν είναι δύσκολο. 

Φυσικά κι έχουν λόγο να το κάνουν, εάν δεν πρόκειται για λάθος του πελάτη. Τέλος ο Ήρωνας δεν νομίζω να εμπλέκεται πουθενά (ως ο πάροχος της μετάβασης). Με ΔΕΗ και ΔΕΔΔΗΕ θα έχετε να κάνετε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Sta είπε

Καλησπέρα σας,

Να κάνω και εγώ την ερώτησή μου.

Κάποιοι άγιοι άνθρωποι στο παρόν thread με είχαν συμβουλεύσει και από τον περασμένο Δεκέμβριο είμαι στο ΔΕΗ MyHome Enter στα 0,1Ε/kWh. Να σημειωθεί ότι έχω ετήσια κατανάλωση 15.000kWH (!) λόγω αντλίας θερμότητας. Συμφέρει η μετάβαση σε κάποιο άλλο πρόγραμμα επί της παρούσης;

Καλησπέρα συγνώμη αλλα τι άλλο πρόγραμμα ψάχνεις??  όσες Khw και να έχεις όποιο πρόγραμμα και να διαλέξεις σαν αυτο που έχεις πλέον δε θα βρείς, είσαι απο τους τυχερούς που το κάνανε τον δεκεμβριο και μετα το κόψανε..αθεμητος ανταγωνισμός... το οτι καίει η αντλία σου τόσο πολύ δε είπες και τι έχει 14ρα 16ρα? ποσα τετραγνικά? συνθήκες?  κλπ  να ψωνάξεις να στην κοιτάξουν,    με μέσο όρο σε εμενα και με ζεστό νερό να καίει ζήτημα 500Κhw παραπάνω την τετραμηνία , μονο ζεστό νερό 200Kwh. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, nosstrom είπε

το οτι καίει η αντλία σου τόσο πολύ δε είπες και τι έχει 14ρα 16ρα?

καλά έκανε και δεν είπε αφού υπάρχει νήμα για αντλία θερμότητας....

και @Sta συνέχεια εκεί περί αντλίας

https://www.insomnia.gr/forums/topic/745406-αντλία-θερμότητας-επιλογή/?do=getNewComment

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, washcloud είπε

Με ΔΕΗ και ΔΕΔΔΗΕ θα έχετε να κάνετε

Τι μου θύμησες τώρα! Στη περίπτωση με τη μη τήρηση της περιόδου υπαναχώρησης από τη ΔΕΗ, ΔΕΔΔΗΕ - ΔΕΗ και Volterra πετούσαν το μπαλάκι ο ένας στον άλλο με αποτέλεσμα να χάσω κι εγώ το καλό συμβόλαιο των 10 λεπτών.

Δεν έβγαλα άκρη απλά γιατί δεν ήταν προς όφελος τους αυτό που ζητούσα, να παραμείνω δηλ. στο παλιό συμβόλαιο.

Είναι δύσκολα τα πράγματα για τον φίλο γιατί δεν τους συμφέρει να διορθώσουν τα πράγματα, ασχέτως το ποιος φταίει.

Εύχομαι να τα καταφέρει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, korakios είπε

καλά έκανε και δεν είπε αφού υπάρχει νήμα για αντλία θερμότητας....

και @Sta συνέχεια εκεί περί αντλίας

https://www.insomnia.gr/forums/topic/745406-αντλία-θερμότητας-επιλογή/?do=getNewComment

δεν αναλυσαμε κατι για αντλια, απλη ερωτηση εκανα..

Καλημέρα, καλη βδομαδα🙂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά, μόλις επικοινώνησαν απο τη ΔΕΗ όπου πρότειναν τη μετάβαση σε Γ1Ν. Έχω Home Enter που λήγει 6/10/2022 και η υπάλληλος μου ανέφερε πως με τη λήξη του συμβολαίου δε θα γίνει αυτόματη μεταφορά στο Open όπως ανέφερε η επιστολή που έλαβα πριν κανα μήνα αλλά στο Enter σταθερό. Ο λόγος είναι πως το Home Open δεν είναι εμπορικά ακόμα διαθέσιμο. Επειδή γενικά δεν τους έχω και πολ ύεμπιστοσύνη όσον αφορά την προώθηση προϊόντων, έχω την εντύπωση πως το Home Open είναι εμπορικά διαθέσιμο από 1/10. Έχει αλλάξει κάτι γνωρίζει κανείς?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Wurroth είπε

Καλησπέρα παιδιά, μόλις επικοινώνησαν απο τη ΔΕΗ όπου πρότειναν τη μετάβαση σε Γ1Ν. Έχω Home Enter που λήγει 6/10/2022 και η υπάλληλος μου ανέφερε πως με τη λήξη του συμβολαίου δε θα γίνει αυτόματη μεταφορά στο Open όπως ανέφερε η επιστολή που έλαβα πριν κανα μήνα αλλά στο Enter σταθερό. Ο λόγος είναι πως το Home Open δεν είναι εμπορικά ακόμα διαθέσιμο. Επειδή γενικά δεν τους έχω και πολ ύεμπιστοσύνη όσον αφορά την προώθηση προϊόντων, έχω την εντύπωση πως το Home Open είναι εμπορικά διαθέσιμο από 1/10. Έχει αλλάξει κάτι γνωρίζει κανείς?

πανε σε Γ1 αρχικα να εχεις το κεφαλι σου ησυχο και μετα βλεπεις.. μην χανεις χρονο γτ οντως εαν ληξει πας στο εντερ με 0,55

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις πήρα την τηλεφωνική εξυπηρέτηση της ΔΕΗ, μου είπαν πως το Open ισχύει κανονικά και θα γίνει μετάβαση εκεί...και πως συμφέρει για μεγάλες καταναλώσεις γιατί έχει φιξ χρέωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Wurroth είπε

Μόλις πήρα την τηλεφωνική εξυπηρέτηση της ΔΕΗ, μου είπαν πως το Open ισχύει κανονικά και θα γίνει μετάβαση εκεί...και πως συμφέρει για μεγάλες καταναλώσεις γιατί έχει φιξ χρέωση.

ασε τι σου λενε .. και γω ειχα μιλησει απο το τηλ ιδεα δν ειχανε, πηγα απο κοντα το κανονισα.. κατα πασα πιθανοτητα ετσι θα ειναι αλλα καλου κακου οταν θα ληξει μπες ebill και τσεκαρε τι σου λεει, εκει θα στο βγαλει κατευθειαν 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, eselor είπε

Καλησπέρα παιδιά, δείτε ζήτημα που προέκυψε τώρα (ατυχία) :

Είχα το παλιό πατροπαράδοτο καλό myhomeonline με 0.1E/kw. Λήξη 29/12/2023. Πλήρως χαρούμενος, ειδικά με αυτά που βλέπω/διαβάζω και στο thread εδώ.

Όμως... Στον τελευταίο λογαριασμό που μας ήρθε αναφερόταν πως η σύμβασή έληξε. Εμείς ουδεμία ενημέρωση είχαμε αλλά ούτε και σκοπό να διακόψουμε το συμβόλαιο. Σε συζήτηση με τη ιδιοκτήτρια μας συνειδητοποιήσαμε πως αυτή ενεργοποίησε συμβόλαιο σε διαφορετικό αριθμό παροχής στην ίδια οικοδομή, ωστόσο η ΔΕΗ/ΗΡΩΝ/ΔΕΔΔΗΕ έκανε την αλλαγή στο δικό μας αριθμό παροχής με αποτέλεσμα την λήξη της σύμβασης και το όλο μπέρδεμα που αυτό συνεπάγεται.

Γενικά το έκαναν μπάχαλο τρελό, διότι έστειλαν μήνυμα πως ενεργοποιήθηκε το πρόγραμμα σε άλλον αριθμό παροχής (ούτε σε αυτόν που ήθελε η ιδιοκτήτρια, ούτε στον δικό μας), αλλά ακυρώθηκε η δική μας σύμβαση.

Όλα αυτά τα μάθαμε μετά από πολλά τηλέφωνα στη ΔΕΗ και συζητήσεις με τη ιδιοκτήτρια.

TL:DR: Η ιδιοκτήτρια έκανε σύμβαση στον ΗΡΩΝΑ, σε αριθμό παροχής "α". Σε μήνυμα της στείλανε πως η αλλαγή σε αριθμό "β" πραγματοποιήθηκε επιτυχώς και παρόλα αυτά, η αλλαγή πραγματοποιήθηκε στον δικό μας αριθμό παροχής, "γ".

Τι κάνω; Δευτέρα είπαμε με την ιδιοκτήτρια πως θα πάμε στη ΔΕΗ να προσπαθήσουμε να επαναφέρουμε την κατάσταση, αλλά φοβάμαι πως δεν έχουν κανέναν λόγο να το κάνουν. Ειλικρινά, τι μπορώ να κάνω ; Για ένα ηλίθιο λάθος του ΗΡΩΝΑ/ιδιοκτήτριας (διότι δεν ξέρω ποιος μπορεί να έχει κάνει λάθος-παρόλο που το μήνυμα που διάβασα στο κινητό της ήταν για άλλη παροχή και από αυτήν που έκανε αίτηση αυτή και από τη δική μου...) μπορεί να την φάει κάποιος έτσι;

Καλησπέρα... Τελικά τι έγινε;; Έμαθες; Πηρες τηλέφωνο;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...