Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, kostakiss είπε

Εμπίπτει το πρόγραμμα myhome online με κάποια ασφαλιστική κάλυψη ζημιών σπιτιού , η είναι μόνο για το εντερ;

Mόνο το Enter+ είχε (κι έχει) "εξτρά καλύψεις τεχνικών" (υδραυλικούς, ηλεκτρολόγους, κλειδαράδες). Και δεν είναι "ασφαλιστική κάλυψη" - σου κόβει ένα κατοστάρικο (για 5 συνολικά "επισκέψεις") από το κόστος που θα προκύψει (το οποίο φυσικά είναι ανάλογα με τις τιμές που χρεώνει ο συγκεκριμένος, που δυνητικά εμπεριέχουν ομορφιές όπως "κόστος μετακίνησης τεχνικού" και φυσικά το πόσο θα χρεώσει τα υλικά κτλ. Με άλλα λόγια, το πιθανότερο είναι να συμφέρει να φωνάξεις "δικό σου άτομο", το οποίο μπορείς να ζητήσεις να περάσει πρώτα για μια δωρεάν εκτίμηση ζημιάς/κόστους για την οποία θα προσυμφωνήσεις ει δυνατόν και στην καλύτερη να του ψωνίσεις ο ίδιος τα φθηνότερα δυνατά ανταλλακτικά που θα ζητήσει να του έχεις, αφού τα σκρουτζάρεις κτλ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, washcloud είπε

Mόνο το Enter+ είχε (κι έχει) "εξτρά καλύψεις τεχνικών" (υδραυλικούς, ηλεκτρολόγους, κλειδαράδες). Και δεν είναι "ασφαλιστική κάλυψη" - σου κόβει ένα κατοστάρικο (για 5 συνολικά "επισκέψεις") από το κόστος που θα προκύψει (το οποίο φυσικά είναι ανάλογα με τις τιμές που χρεώνει ο συγκεκριμένος, που δυνητικά εμπεριέχουν ομορφιές όπως "κόστος μετακίνησης τεχνικού" και φυσικά το πόσο θα χρεώσει τα υλικά κτλ. Με άλλα λόγια, το πιθανότερο είναι να συμφέρει να φωνάξεις "δικό σου άτομο", το οποίο μπορείς να ζητήσεις να περάσει πρώτα για μια δωρεάν εκτίμηση ζημιάς/κόστους για την οποία θα προσυμφωνήσεις ει δυνατόν και στην καλύτερη να του ψωνίσεις ο ίδιος τα φθηνότερα δυνατά ανταλλακτικά που θα ζητήσει να του έχεις, αφού τα σκρουτζάρεις κτλ).

Και με τα αλλα προγραμματα συνδυαζεται 

https://www.dei.gr/el/gia-to-spiti/revma/g1-g1n/

https://www.dei.gr/el/gia-to-spiti/revma/fixit/

Το FixIt έχει 12μηνη διάρκεια και μπορεί να ενεργοποιηθεί σε συνδυασμό με τα προϊόντα ρεύματος myHome Enter, myHome Online, Γ1 και Γ1N. Περιλαμβάνει συνολικά έως 2 επισκέψεις το έτος για ηλεκτρολόγο και υδραυλικό και 1 για κλειδαρά, καλύπτοντάς σας έως το ποσό των 100€ ανά επίσκεψη


Συνδυάστε το Γ1/Γ1Ν Οικιακό με τις πρόσθετες υπηρεσίες της ΔΕΗ

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

^...μμμμμμμμ. Τελευταία φορά που είχα δει δεν υπήρχε αυτό το "Φίξιτ" που πάει τσόντα σε όλα...(ή δεν το 'χα προσέξει ίσως). Άι σταντ κορέκτιντ.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σας,

Να κάνω και εγώ την ερώτησή μου.

Κάποιοι άγιοι άνθρωποι στο παρόν thread με είχαν συμβουλεύσει και από τον περασμένο Δεκέμβριο είμαι στο ΔΕΗ MyHome Enter στα 0,1Ε/kWh. Να σημειωθεί ότι έχω ετήσια κατανάλωση 15.000kWH (!) λόγω αντλίας θερμότητας. Συμφέρει η μετάβαση σε κάποιο άλλο πρόγραμμα επί της παρούσης;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Sta είπε

Καλησπέρα σας,

Να κάνω και εγώ την ερώτησή μου.

Κάποιοι άγιοι άνθρωποι στο παρόν thread με είχαν συμβουλεύσει και από τον περασμένο Δεκέμβριο είμαι στο ΔΕΗ MyHome Enter στα 0,1Ε/kWh. Να σημειωθεί ότι έχω ετήσια κατανάλωση 15.000kWH (!) λόγω αντλίας θερμότητας. Συμφέρει η μετάβαση σε κάποιο άλλο πρόγραμμα επί της παρούσης;

Ποτέ λήγει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, ΠάρηςΓ είπε

Δε βρίσκεις κάτι καλύτερο εκτός αν έχεις κονέ κτλ. Οπότε άραξε 

Ευχαριστώ για την απάντηση, αλλά όταν λες κονέ τι εννοείς; Σε συμβόλαιο με πάροχο παίζει κονέ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Sta είπε

2 χρόνια ήταν το συμβόλαιο, δλδ 12/2023.

Εγω θα έλεγα να στειλεις ενα καλο δωρο σε αυτους τους αγιους ανθρωπους και όχι τιποτα συμβολικό αλλά τιποτα καλο και ακριβο :D

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, agnostos99 είπε

Εγω θα έλεγα να στειλεις ενα καλο δωρο σε αυτους τους αγιους ανθρωπους και όχι τιποτα συμβολικό αλλά τιποτα καλο και ακριβο :D

Είχα προτείνει πέρυσι να τους στείλω γλυκά αλλά το πήραν στο αστείο. Φέτος προτείνω φαγητό!

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, Sta είπε

Καλησπέρα σας,

Να κάνω και εγώ την ερώτησή μου.

Κάποιοι άγιοι άνθρωποι στο παρόν thread με είχαν συμβουλεύσει και από τον περασμένο Δεκέμβριο είμαι στο ΔΕΗ MyHome Enter στα 0,1Ε/kWh. Να σημειωθεί ότι έχω ετήσια κατανάλωση 15.000kWH (!) λόγω αντλίας θερμότητας. Συμφέρει η μετάβαση σε κάποιο άλλο πρόγραμμα επί της παρούσης;

Μεχρι να ληξει του χρονου εχουμε κιαρο για να δεις τι σε συμφερει ..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Sta είπε

Ευχαριστώ για την απάντηση, αλλά όταν λες κονέ τι εννοείς; Σε συμβόλαιο με πάροχο παίζει κονέ;

Εννοώ ότι δεν υπάρχει περίπτωση να βρεις στα ίδια λεφτά πουθενά. Η μόνη περίπτωση να έχεις άκρες και να πάρεις κάποιο μη εμπορικά διαθέσιμο πρόγραμμα. Αλλά αφού δεν έχεις δε το αλλάζεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά, δείτε ζήτημα που προέκυψε τώρα (ατυχία) :

Είχα το παλιό πατροπαράδοτο καλό myhomeonline με 0.1E/kw. Λήξη 29/12/2023. Πλήρως χαρούμενος, ειδικά με αυτά που βλέπω/διαβάζω και στο thread εδώ.

Όμως... Στον τελευταίο λογαριασμό που μας ήρθε αναφερόταν πως η σύμβασή έληξε. Εμείς ουδεμία ενημέρωση είχαμε αλλά ούτε και σκοπό να διακόψουμε το συμβόλαιο. Σε συζήτηση με τη ιδιοκτήτρια μας συνειδητοποιήσαμε πως αυτή ενεργοποίησε συμβόλαιο σε διαφορετικό αριθμό παροχής στην ίδια οικοδομή, ωστόσο η ΔΕΗ/ΗΡΩΝ/ΔΕΔΔΗΕ έκανε την αλλαγή στο δικό μας αριθμό παροχής με αποτέλεσμα την λήξη της σύμβασης και το όλο μπέρδεμα που αυτό συνεπάγεται.

Γενικά το έκαναν μπάχαλο τρελό, διότι έστειλαν μήνυμα πως ενεργοποιήθηκε το πρόγραμμα σε άλλον αριθμό παροχής (ούτε σε αυτόν που ήθελε η ιδιοκτήτρια, ούτε στον δικό μας), αλλά ακυρώθηκε η δική μας σύμβαση.

Όλα αυτά τα μάθαμε μετά από πολλά τηλέφωνα στη ΔΕΗ και συζητήσεις με τη ιδιοκτήτρια.

TL:DR: Η ιδιοκτήτρια έκανε σύμβαση στον ΗΡΩΝΑ, σε αριθμό παροχής "α". Σε μήνυμα της στείλανε πως η αλλαγή σε αριθμό "β" πραγματοποιήθηκε επιτυχώς και παρόλα αυτά, η αλλαγή πραγματοποιήθηκε στον δικό μας αριθμό παροχής, "γ".

Τι κάνω; Δευτέρα είπαμε με την ιδιοκτήτρια πως θα πάμε στη ΔΕΗ να προσπαθήσουμε να επαναφέρουμε την κατάσταση, αλλά φοβάμαι πως δεν έχουν κανέναν λόγο να το κάνουν. Ειλικρινά, τι μπορώ να κάνω ; Για ένα ηλίθιο λάθος του ΗΡΩΝΑ/ιδιοκτήτριας (διότι δεν ξέρω ποιος μπορεί να έχει κάνει λάθος-παρόλο που το μήνυμα που διάβασα στο κινητό της ήταν για άλλη παροχή και από αυτήν που έκανε αίτηση αυτή και από τη δική μου...) μπορεί να την φάει κάποιος έτσι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εφόσον ήρθε μήνυμα πως έγινε αλλαγή σε αριθμό "β" και η αλλαγή έγινε στο δικό σου αριθμό "γ" τότε έκανε βλακεία και ο ΔΕΔΔΗΕ. Αν δε βγάλεις άκρη κάνε myrae εναντίον ΔΕΗ και ΔΕΔΔΗΕ ώστε να σου επαναφέρουν την παροχή και το πρόγραμμα. Η ιδιοκτήτρια δεν φταίει σε κάτι εφόσον έκανε αίτηση για τον δικό της αριθμό "α".

31 λεπτά πριν, eselor είπε

μπορεί να την φάει κάποιος έτσι;

Για αυτόν τον λόγο ζητάνε μισθωτήριο ή προηγούμενο λογαριασμό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...