Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, dr_papas είπε

Οχι βέβαια, πληροφοριακά πήρα. Θα τους ρωτήσω πότε θα το κάνω, λογικά αρχές Νοέμβρη.

 

16 Noέμβρη άλλαξε το... γιατί να χάσεις έστω και 1 μέρα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, ekrepali είπε

16 Noέμβρη άλλαξε το... γιατί να χάσεις έστω και 1 μέρα;

Μου εληγε το enter+ στις 7 Σεπ, επικοινωνησα 2 Σεπ τηλεφωνικα για την αιτηση αλλαγης σε Γ1 και με καθημερινα τηλεφωνηματα(γινεται χαμος) μου ειπαν τελικα στις 6 του μηνος(1 μερα πριν ληξει) οτι δεν εχει προχωρησει τετοιο αιτημα (έχω ολες τις κλησεις ηχογραφημενες). Να μην σας τα πολυλογω επισημα με sms και email η αλλαγη εγινε στις 15 Σεπ. Μετα απο πολυ κραξιμο μου ειπανε οτι θα αναλαβουν το ποσο γιατι ειναι δικο τους το φταιξιμο της καθυστερησης, το οποιο δεν ξερω ακομη αν θα γινει, αναμενω. Μην περιμενετε τελευταια μερα, ειδοποιηστε με email και αιτηση στο site οτι κατα την ληξη και καμια μερα παραπανω θελετε να μεταβειτε στο Γ1. Παντα μιλωντας για δικια μου τραγικη εμπειρια.

P.S Οταν εληξε το συμβολαιο 7 Σεπ, συνεχισε το enter+ που ειχα με καινουριες τιμολογιακες τιμες. Δεν γυρναει αυτοματα στο πιο οικονομικο (business is business)

Επεξ/σία από nikoskdx
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, nikoskdx είπε

Μου εληγε το enter+ στις 7 Σεπ, επικοινωνησα 2 Σεπ τηλεφωνικα για την αιτηση αλλαγης σε Γ1 και με καθημερινα τηλεφωνηματα(γινεται χαμος) μου ειπαν τελικα στις 6 του μηνος(1 μερα πριν ληξει) οτι δεν εχει προχωρησει τετοιο αιτημα (έχω ολες τις κλησεις ηχογραφημενες). Να μην σας τα πολυλογω επισημα με sms και email η αλλαγη εγινε στις 15 Σεπ. Μετα απο πολυ κραξιμο μου ειπανε οτι θα αναλαβουν το ποσο γιατι ειναι δικο τους το φταιξιμο της καθυστερησης, το οποιο δεν ξερω ακομη αν θα γινει, αναμενω. Μην περιμενετε τελευταια μερα, ειδοποιηστε με email και αιτηση στο site οτι κατα την ληξη και καμια μερα παραπανω θελετε να μεταβειτε στο Γ1. Παντα μιλωντας για δικια μου τραγικη εμπειρια.

P.S Οταν εληξε το συμβολαιο 7 Σεπ, συνεχισε το enter+ που ειχα με καινουριες τιμολογιακες τιμες. Δεν γυρναει αυτοματα στο πιο οικονομικο (business is business)

Δεν πήγε στο open γιατί ήσουν πριν την 01 Οκτωβρίου 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, nikoskdx είπε

Μου εληγε το enter+ στις 7 Σεπ, επικοινωνησα 2 Σεπ τηλεφωνικα για την αιτηση αλλαγης σε Γ1 και με καθημερινα τηλεφωνηματα(γινεται χαμος) μου ειπαν τελικα στις 6 του μηνος(1 μερα πριν ληξει) οτι δεν εχει προχωρησει τετοιο αιτημα (έχω ολες τις κλησεις ηχογραφημενες). Να μην σας τα πολυλογω επισημα με sms και email η αλλαγη εγινε στις 15 Σεπ. Μετα απο πολυ κραξιμο μου ειπανε οτι θα αναλαβουν το ποσο γιατι ειναι δικο τους το φταιξιμο της καθυστερησης, το οποιο δεν ξερω ακομη αν θα γινει, αναμενω. Μην περιμενετε τελευταια μερα, ειδοποιηστε με email και αιτηση στο site οτι κατα την ληξη και καμια μερα παραπανω θελετε να μεταβειτε στο Γ1. Παντα μιλωντας για δικια μου τραγικη εμπειρια.

P.S Οταν εληξε το συμβολαιο 7 Σεπ, συνεχισε το enter+ που ειχα με καινουριες τιμολογιακες τιμες. Δεν γυρναει αυτοματα στο πιο οικονομικο (business is business)

γιαυτό και λέμε ποτέ απο τηλέφωνο το οτιδήποτε ,

επίσης αν δεν έχεις γραπτώς οτι θα αναλάβουν το ποσό διαφοράς τότε μην είσαι 100% σίγουρος οτι θα γίνει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Δεν πήγε στο open γιατί ήσουν πριν την 01 Οκτωβρίου 

Συμφωνω αλλα αυτο δεν σημαινει οτι θα γυρισεις αυτοματα στο OPEN και δεν θα σου κανουν ανανεωση το παλιο. Σε καθε πειπτωση προσπαθω να γλιτωσω κοσμο απο ταλαιπωρια.

Επεξ/σία από nikoskdx
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, nikoskdx είπε

(έχω ολες τις κλησεις ηχογραφημενες)

το γνωρίζεις ότι αυτό είναι παράνομο ε? Εκτός κιαν τους είπες στην αρχή του τηλ ότι η κλήση τους ηχογραφείται...ειδάλλως και παράνομος είσαι και πουθενά δεν μπορείς να το χρησιμοποιείσεις ως αποδεικτικό στοιχείο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, nikoskdx είπε

Συμφωνω αλλα αυτο δεν σημαινει οτι θα γυρισεις αυτοματα στο OPEN και δεν θα σου κανουν ανανεωση το παλιο. Σε καθε πειπτωση προσπαθω να γλιτωσω κοσμο απο ταλαιπωρια.

Ευχαριστώ, αλλά έχω καταλάβει ότι θα πάμε αυτόματα στο open .

ΥΓ. Είμαι στο enter και λήγει 29 Δεκεμβρίου 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, balarinio είπε

το γνωρίζεις ότι αυτό είναι παράνομο ε? Εκτός κιαν τους είπες στην αρχή του τηλ ότι η κλήση τους ηχογραφείται...ειδάλλως και παράνομος είσαι και πουθενά δεν μπορείς να το χρησιμοποιείσεις ως αποδεικτικό στοιχείο.

Παντα ενημερωνω για την καταγραφη. Ευχαριστω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με το που πληρώθηκε ο προηγούμενος λογαριασμός (λίγες μέρες μετά), άλλαξα την πάγια εντολή από mastercard σε visa πιστωτική, ίδια τράπεζα. Φυσικά κανένα πρόβλημα με όριο ή κλείδωμα της κάρτας.

Σήμερα λήγει ο τωρινός λογαριασμός, δεν έχει τραβήξει ακόμα. Το ξέρω πως κάποιες φορές αργεί χαρακτηριστικά, αλλά είμαι με το e-banking στο χέρι, καθώς μιλάμε για My Home Online στα 10 λεπτά έως Νοέμβριο '23..😅

Που φτάσαμε ρε...να βαράμε F5 για την ΔΕΗ...😭

Επεξ/σία από Dante80
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nikoskdx είπε

Μην περιμενετε τελευταια μερα, ειδοποιηστε με email και αιτηση στο site οτι κατα την ληξη και καμια μερα παραπανω θελετε να μεταβειτε στο Γ1. Παντα μιλωντας για δικια μου τραγικη εμπειρια.

Πάτε καταστημα την επόμενη της λήξης, υπογράφετε, τέλος. Τηλέφωνα, mail, περιστέρια, κοράκια κλπ έχουν πάντα άγνωστη κατάληξη.

 

5 λεπτά πριν, Dante80 είπε

Το ξέρω πως κάποιες φορές αργεί χαρακτηριστικά, αλλά είμαι με το e-banking στο χέρι, καθώς μιλάμε για My Home Online στα 10 λεπτά έως Νοέμβριο '23..

Που φτάσαμε ρε...να βαράμε F5 για την ΔΕΗ...😭

Τέτοια ώρα (εκτός εργασιμου ωραρίου) δε νομίζω να τραβήξει. Αν ήμουν στη θέση σου θα πλήρωνα με κάρτα απ'το ebill, μέχρι να βγάλεις άκρη τι γίνεται με τη πάγια ώστε να μην έχεις το ίδιο θέμα τον άλλο μηνα

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Πάτε καταστημα την επόμενη της λήξης, υπογράφετε, τέλος. Τηλέφωνα, mail, περιστέρια, κοράκια κλπ έχουν πάντα άγνωστη κατάληξη.

 

Τέτοια ώρα (εκτός εργασιμου ωραρίου) δε νομίζω να τραβήξει. Αν ήμουν στη θέση σου θα πλήρωνα με κάρτα απ'το ebill, μέχρι να βγάλεις άκρη τι γίνεται με τη πάγια ώστε να μην έχεις το ίδιο θέμα τον άλλο μηνα

 

Συμφωνω, καταστημα και τελος, αρκη να μην ειναι στην ακρη του κοσμου 😆

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, Dante80 είπε

Με το που πληρώθηκε ο προηγούμενος λογαριασμός (λίγες μέρες μετά), άλλαξα την πάγια εντολή από mastercard σε visa πιστωτική, ίδια τράπεζα. Φυσικά κανένα πρόβλημα με όριο ή κλείδωμα της κάρτας.

Σήμερα λήγει ο τωρινός λογαριασμός, δεν έχει τραβήξει ακόμα. Το ξέρω πως κάποιες φορές αργεί χαρακτηριστικά, αλλά είμαι με το e-banking στο χέρι, καθώς μιλάμε για My Home Online στα 10 λεπτά έως Νοέμβριο '23..😅

Που φτάσαμε ρε...να βαράμε F5 για την ΔΕΗ...😭

Γιώτα, ζωή και κότα..αύριο λήγει ο λογαριασμός και πάταγα F5 από σήμερα.

😂

Καταραμένα γηρατειά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, balarinio είπε

Αυτές οι εταιρείες διαμεσολάβησης δεν κρατάνε τα στοιχεία σας ή τα προωθούν σε τρίτους για marketing και ό,τι άλλο φανταστούν? Εγώ προσωπικά θα τις απέφευγα, ειδικά τώρα με τη νομοθεσία για GDPR και που πολλοί δεν τη σέβονται/εφαρμόζουν.

....πιθανώς, αλλά,,,σιγά μην περίμεναν μόνο να τα δώσεις ο ίδιος....:P

Κι όταν το κίνητρο είναι (πιθανώς) πιο γρήγορη εξυπηρέτηση και (για νέους πελάτες) μη καταβολή εγγύησης, ε, αξίζει. Από 'κει και πέρα, καλά κάνεις και το τονίζεις, κι ο καθένας ας κάνει ό,τι νομίζει...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μου έχουν έρθει οι 2 πρώτοι λοφαριασμοί και δε μπορώ να καταλαβω καποια πράματα.

Στο πρώτο λογαριασμό εχουν βάλει οτι εκαψα 230 Kwh απο 1-8-22 εως 17-8-22 χωρίς να εχουν γράψει προηγουμενη μετρη και επόμενη μετρηση


Στο δευτερο λογαριασμό που είναι εκκαθαριστικος εχουν χχρεώσει απο 1-8-22 εως 20-9-22. Ξανα χρέωσαν το πρωτο ?

εαν αθροισουμε τις Kwh των 2 λογαριασμών ίναι 919 Kwh, δεν έχω κάψει τοσο ρευμα σε 1,5 μηνα

2022-08-25.pdf2022-09-23.pdf

 

στη φωτογραφία που έχω συναψει γιατι έχει 2 χρεώσεις, μια με 419Kwh και μια με 270?image.png.c6dcd537839a6998ca831e58ef88a190.png

Επεξ/σία από john5757
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...