Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σήμερα είδα πως το προηγούμενο μήνα δεν είχαν τραβήξει τα χρήματα απο τη κάρτα για το λογαριασμό και αυτό το μήνα ο λογαριασμός ήρθε μαζί με το προηγούμενο υπόλοιπο. Πήγα στη τράπεζα και μου είπαν πως δε βλέπουν κάποιο πρόβλημα ή κίνηση που να αποτράπηκε. Τώρα θα πάρω στη δεή.(Πήρα και το πρωί αλλα μου είπαν να πάω στη τράπεζα όπως και έκανα)

Έχει ξανασυμβεί;Πρέπει να κάνω κάτι άλλο ώστε να μη χάσω το πρόγραμμα αν δε βγάλω εύκολα άκρη; Είμαι στο my home online με τις παλιές τιμές

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Aurumnus είπε

Όπως είπα για όσους έχουν σταθερά ENTER/ONLINE με «χαμηλή» χρέωση κιλοβατώρας:

 

Μια χαρα θα υπαρχουν επιδοτησεις. Αλλα ισως αν περασεις καποιο οριο να δινεις πχ  18-20 λεπτα.  Βεβαια εχει πεσει και η τιμη αρα θα εχουμε καλυτερες τιμες αρα καλυτερα να τα σπασει καποιος που του ληγει σε 2 μηνες πχ ειδικα αν βγει και για οκτοβρη λιγοτερο δεν εχει νοημα για 1-2 μηνες να δινει παραπανω

Επεξ/σία από ΠάρηςΓ
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Jackv είπε

Σήμερα είδα πως το προηγούμενο μήνα δεν είχαν τραβήξει τα χρήματα απο τη κάρτα για το λογαριασμό και αυτό το μήνα ο λογαριασμός ήρθε μαζί με το προηγούμενο υπόλοιπο. Πήγα στη τράπεζα και μου είπαν πως δε βλέπουν κάποιο πρόβλημα ή κίνηση που να αποτράπηκε. Τώρα θα πάρω στη δεή.(Πήρα και το πρωί αλλα μου είπαν να πάω στη τράπεζα όπως και έκανα)

Έχει ξανασυμβεί;Πρέπει να κάνω κάτι άλλο ώστε να μη χάσω το πρόγραμμα αν δε βγάλω εύκολα άκρη; Είμαι στο my home online με τις παλιές τιμές

Ξαναμίλησα με ΔΕΗ και ισχυρίζονται πως φταίει η τράπεζα ενώ η τράπεζα λέει η ΔΕΗ. Τρέχα γύρευε.... Μου είπαν απο τη ΔΕΗ να πληρώσω με μετρητά στη τράπεζα τον προηγούμενο λογαριασμό.Κάπου είχα διαβάσει εδω μέσα πως δε πρέπει να πληρώσουμε λογαριασμό εμείς; Τι να κάνω; Να τους στείλω mail για να τα έχω και γραπτώς ή να πάω να πληρώσω όπως μου είπαν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ΠάρηςΓ είπε

Μια χαρα θα υπαρχουν επιδοτησεις. Αλλα ισως αν περασεις καποιο οριο να δινεις πχ  18-20 λεπτα.  Βεβαια εχει πεσει και η τιμη αρα θα εχουμε καλυτερες τιμες αρα καλυτερα να τα σπασει καποιος που του ληγει σε 2 μηνες πχ ειδικα αν βγει και για οκτοβρη λιγοτερο δεν εχει νοημα για 1-2 μηνες να δινει παραπανω

Ε ρε γέλιο και κλάμα που έχει να πέσει σε λίγο με εσάς τους «Επιδοτάκιδες».

Το κρίμα είναι ότι θα πάρετε και πολλούς στο λαιμό σας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Jackv είπε

Σήμερα είδα πως το προηγούμενο μήνα δεν είχαν τραβήξει τα χρήματα απο τη κάρτα για το λογαριασμό και αυτό το μήνα ο λογαριασμός ήρθε μαζί με το προηγούμενο υπόλοιπο. Πήγα στη τράπεζα και μου είπαν πως δε βλέπουν κάποιο πρόβλημα ή κίνηση που να αποτράπηκε. Τώρα θα πάρω στη δεή.(Πήρα και το πρωί αλλα μου είπαν να πάω στη τράπεζα όπως και έκανα)

Έχει ξανασυμβεί;Πρέπει να κάνω κάτι άλλο ώστε να μη χάσω το πρόγραμμα αν δε βγάλω εύκολα άκρη; Είμαι στο my home online με τις παλιές τιμές

Ήταν η πρώτη φορά που θα γινόταν πληρωμή μέσω πάγιας εντολής? Αν ναι, είναι συνηθισμένο ο πρώτος λογαριασμός μετά τον ορισμό της πάγιας εντολής να μην εξοφλείται μέσω κάρτας, στον επόμενο λογικά δεν θα έχεις πρόβλημα.

17 λεπτά πριν, Jackv είπε

Ξαναμίλησα με ΔΕΗ και ισχυρίζονται πως φταίει η τράπεζα ενώ η τράπεζα λέει η ΔΕΗ. Τρέχα γύρευε.... Μου είπαν απο τη ΔΕΗ να πληρώσω με μετρητά στη τράπεζα τον προηγούμενο λογαριασμό.Κάπου είχα διαβάσει εδω μέσα πως δε πρέπει να πληρώσουμε λογαριασμό εμείς; Τι να κάνω; Να τους στείλω mail για να τα έχω και γραπτώς ή να πάω να πληρώσω όπως μου είπαν;

Μλκίες σου λένε από την ΔΕΗ, αν το πρόβλημα ήταν στην τράπεζα τότε θα είχε καταγραφεί η αποτυχημένη απόπειρα πληρωμής.

Εγώ θα σου πρότεινα να πληρώσεις το ποσό του προηγούμενου λογαριασμού με κάρτα μέσα από το online σύστημα της ΔΕΗ:

https://epos.dias.com.gr/emerchant/dei-paybill/input.html

Και μετά να παρακολουθήσεις αν θα τραβήξουν μόνοι τους χρήματα την ημέρα που λήγει ο τελευταίος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι έχουν πληρωθεί αρκετοί λογαριασμοί χωρίς κανένα πρόβλημα...

Και εγώ γι αυτό προβληματίζομαι.Δεν είναι δυνατόν να μη ξέρουν στη τράπεζα αν έγινε προσπάθεια να τραβήξουν τα χρήματα η όχι...Το θέμα είναι πως με ταλαιπωρούν χωρίς λόγο. Δε ξέρω αν πρέπει να κάνω τη πληρωμή...Τους ζήτησα αν γίνεται να τραβήξουν τώρα όλο το ποσό της οφειλής αλλα μου είπαν δε μπορούν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Aurumnus είπε

Ε ρε γέλιο και κλάμα που έχει να πέσει σε λίγο με εσάς τους «Επιδοτάκιδες».

Το κρίμα είναι ότι θα πάρετε και πολλούς στο λαιμό σας.

Αυτο το ακουμε καιρο. Ετσι και αλλιως επιδοτακιδες αργα η γρηγορα θα γινουν ολοι εκτος αν αλλαξει κατι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Jackv είπε

Όχι έχουν πληρωθεί αρκετοί λογαριασμοί χωρίς κανένα πρόβλημα...

Και εγώ γι αυτό προβληματίζομαι.Δεν είναι δυνατόν να μη ξέρουν στη τράπεζα αν έγινε προσπάθεια να τραβήξουν τα χρήματα η όχι...Το θέμα είναι πως με ταλαιπωρούν χωρίς λόγο. Δε ξέρω αν πρέπει να κάνω τη πληρωμή...Τους ζήτησα αν γίνεται να τραβήξουν τώρα όλο το ποσό της οφειλής αλλα μου είπαν δε μπορούν...

Τότε είναι σίγουρα θέμα της ΔΕΗ.

Πάντως θεωρητικά από το πρόγραμμα θα σε πετάξουν μόνο αν για 3 συνεχόμενες φορές δεν γίνει πληρωμή μέσω κάρτας.

Καλύτερα επικοινώνησε γραπτώς με την εξ. πελατών από τον παρακάτω σύνδεσμο:

https://ebill.dei.gr/TechnicalSupport.aspx?lang=1

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 14/8/2022 στις 11:56 ΜΜ, washcloud είπε

Διαδικασία μέσω Teleperformance (για μετάβαση σε ΔΕΗ από άλλο πάροχο, χωρίς χρέωση εγγύησης, τηλεφωνικά) : Σύναψη σύμβασης Παρασκευή βράδυ (19:45) 5/8  μέσα σε 5-10', και απόψε βλέπω μέσω του app του ΔΕΔΔΗΕ για τσεκάρισμα ισχύος ΥΔΕ ότι η μετάβαση έχει γίνει από 12/8 (ο εκπρόσωπος είχε πει ότι συνήθως γίνεται μέσα σε 6-7 μέρες, απ' ό,τι έχει παρατηρήσει, άρα "μια χαρά").

Στα υπ' όψιν για όσους δεν θέλουν να πληρώσουν εγγύηση/δεν θέλουν να βάλουν πάγια εντολή (για να μην πληρώσουν εγγύηση), ή δεν τους είναι εύκολο να μεταβούν σε κατάστημα.

Επίσης στα υπ' όψιν ότι τσέκαρα και προχθες και χθες το app ΔΕΔΔΗΕ, αλλά είχε ακόμη την αρίθμηση του παλιού παρόχου. Άρα δεν ενημερώνεται "αυτομάτως" (σε 'μένα προφανώς πήρε 2 μέρες).

Σημερινή «θετική» εμπειρία  μετά και από τις βοηθητικές επισήμανσης του @washcloudγια μετάβαση παροχής των γονιών  από solar στο Γ1Ν της ΔΕΗ.Πολύ εύκολη διαδικασία με αποστολή δικαιολογητικών και υπογραφή  ηλεκτρονικά,λίγο με ζάλισε ο “ αντιπρόσωπος “ για όλα τα καλά της ΔΕΗ σε σχέση με τους ιδιώτες αλλά και την ανάγκη μεταφοράς της δίκης μου παροχής (solar).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Kzaxas είπε

Σημερινή «θετική» εμπειρία  μετά και από τις βοηθητικές επισήμανσης του @washcloudγια μετάβαση παροχής των γονιών  από solar στο Γ1Ν της ΔΕΗ.Πολύ εύκολη διαδικασία με αποστολή δικαιολογητικών και υπογραφή  ηλεκτρονικά,λίγο με ζάλισε ο “ αντιπρόσωπος “ για όλα τα καλά της ΔΕΗ σε σχέση με τους ιδιώτες αλλά και την ανάγκη μεταφοράς της δίκης μου παροχής (solar).

....και για την ακρίβεια, τελικά η μετάβαση είχε γίνει πολύ πιο γρήγορα απ' ό,τι νόμιζα : 9/8 κι όχι 12 (απλά στις 12 είχε δει εγώ την ενεργοποίηση μέσω app ΔΕΔΔΗΕ για ΥΔΕ). Το οποίο σημαίνει πρακτικά 2 μέρες, αφού είχα κάνει την διαδικασία Παρασκευή βράδυ λίγο πριν κλείσουν : οι ουσιαστικές εργάσιμες που χρειάστηκαν ήταν Δευτέρα/Τρίτη, οπότε κι ενεργοποιήθηκε η σύνδεση (μου το επιβεβαίωσαν από ΔΕΔΔΗΕ και ΔΕΗ). Στους δε γονείς έκανα την αίτηση 8/8 και ενεργοποιήθηκε ΚΑΙ αυτή στις 9/8. Μια μέρα πήρε δηλαδή. Άρα αυτό που μου είχε "τάξει" ο υπάλληλος της ΤΡ, ίσχυε όντως : στέλνουν απευθείας το αίτημα στον ΔΕΔΔΗΕ, δεν παρεμβάλλεται πουθενά η ΔΕΗ (ώστε να τυχόν καθυστερήσει η διαδικασία). Και προσωπικά, μάλλον ΕΓΩ ζάλισα τον υπάλληλο της ΤΡ με ερωτήσεις διάφορες, ενώ ο ίδιος την πήγε πολύ γρήγορα την διαδικασία του συμβολαίου. Σε μίνιμουμ 5' κανονικά θα είχαμε τελειώσει. Είχα τις αμφιβολίες μου για την ΤΡ πριν το κάνω (φοβόμουν πιθανή καθυστέρηση), αλλά τελικά μια χαρά πήγε. Ή τουλάχιστον έπεσα σε τζιμάνι υπάλληλο.

4 ώρες πριν, ΠάρηςΓ είπε

Μια χαρα θα υπαρχουν επιδοτησεις. Αλλα ισως αν περασεις καποιο οριο να δινεις πχ  18-20 λεπτα.  Βεβαια εχει πεσει και η τιμη αρα θα εχουμε καλυτερες τιμες αρα καλυτερα να τα σπασει καποιος που του ληγει σε 2 μηνες πχ ειδικα αν βγει και για οκτοβρη λιγοτερο δεν εχει νοημα για 1-2 μηνες να δινει παραπανω

...αυτό που δεν σκέφτεσαι όταν προτείνεις έτσι στο χαλαρό "καλύτερα σπάσιμο" επειδή "μια χαρά θα υπάρχουν επιδοτήσεις" είναι την περίπτωση να ξαναβάλουν κόφτη κύριας κατοικίας και πριν προλάβει να κάνει κάποια κίνηση ο άλλος για να το διορθώσει αν για οποιονδήποτε λόγο δεν θα φαίνεται η παροχή σε κύρια κατοικία, να βρεθεί ξαφνικά να του χρεώνουν την κιλοβατώρα γύρω στο 1€ "για 1-2 μήνες" και η "μια χαρά" θα του έχει γίνει "δυο τρομάρες"...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, Jackv είπε

Σήμερα είδα πως το προηγούμενο μήνα δεν είχαν τραβήξει τα χρήματα απο τη κάρτα για το λογαριασμό και αυτό το μήνα ο λογαριασμός ήρθε μαζί με το προηγούμενο υπόλοιπο. Πήγα στη τράπεζα και μου είπαν πως δε βλέπουν κάποιο πρόβλημα ή κίνηση που να αποτράπηκε. Τώρα θα πάρω στη δεή.(Πήρα και το πρωί αλλα μου είπαν να πάω στη τράπεζα όπως και έκανα)

Έχει ξανασυμβεί;Πρέπει να κάνω κάτι άλλο ώστε να μη χάσω το πρόγραμμα αν δε βγάλω εύκολα άκρη; Είμαι στο my home online με τις παλιές τιμές

Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Έχω το myHome Online με τις παλιές τιμές και πριν μερικές μέρες συνειδητοποίησα ότι δεν έχει πληρωθεί ο τελευταίος λογαριασμός. Ακόμα δεν μου έχει έρθει ο επόμενος βέβαια. Πήρα τηλέφωνο τη ΔΕΗ και μου είπαν ότι είναι θέμα της τράπεζας και μου έδωσαν και τον κωδικό της αποτυχημένης συναλλαγής. Πήρα και την τράπεζα (Alpha bank) και δεν βλέπουν κάποια αποτυχημένη πληρωμή σε εκείνες τις ημερομηνίες και ο κωδικός αυτός είναι για τη ΔΕΗ μού είπαν. Δεν μπορούν να τον χρησιμοποιήσουν. Από τη ΔΕΗ μού είπαν ότι απλά θα έρθει το ποσό στον επόμενο λογαριασμό και να μην ανησυχώ (δεν θα μου κόψουν ακόμα το ρέυμα). Αλλά σκέφτομαι ότι αν και ο επόμενος δεν πληρωθεί θα έχω θέμα. Αν πληρώσω μέσω του online συστήματος επίσης ίσως διακόψουν το συμβόλαιο. Ελπίζω μόνο να μην το κάνουν επίτηδες...

Επεξ/σία από _butterfly_
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, _butterfly_ είπε

Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Έχω το myHome Online με τις παλιές τιμές και πριν μερικές μέρες συνειδητοποίησα ότι δεν έχει πληρωθεί ο τελευταίος λογαριασμός. Ακόμα δεν μου έχει έρθει ο επόμενος βέβαια. Πήρα τηλέφωνο τη ΔΕΗ και μου είπαν ότι είναι θέμα της τράπεζας και μου έδωσαν και τον κωδικό της αποτυχημένης συναλλαγής. Πήρα και την τράπεζα (Alpha bank) και δεν βλέπουν κάποια αποτυχημένη πληρωμή σε εκείνες τις ημερομηνίες και ο κωδικός αυτός είναι για τη ΔΕΗ μού είπαν. Δεν μπορούν να τον χρησιμοποιήσουν. Από τη ΔΕΗ μού είπαν ότι απλά θα έρθει το ποσό στον επόμενο λογαριασμό και να μην ανησυχώ (δεν θα μου κόψουν ακόμα το ρέυμα). Αλλά σκέφτομαι ότι αν και ο επόμενος δεν πληρωθεί θα έχω θέμα. Αν πληρώσω μέσω του online συστήματος επίσης ίσως διακόψουν το συμβόλαιο. Ελπίζω μόνο να μην το κάνουν επίτηδες...

Το πιθανότερο είναι ο επόμενος να πληρωθεί κανονικά. Και ούτως ή άλλως δεν παίζει να σου κόψουν το ρεύμα - θέλει να περάσει κάποιος καιρός ακόμη και γι' αυτό. Και στο μεταξύ μπορείς ούτως ή άλλως να πληρώσεις με κατάθεση, αν και ούτε την 2η φορά δεν λειτουργήσει η αυτόματη εξόφληση μέσω πάγιας εντολής. Ούτε θα σε πετάξει τόσο εύκολα το σύστημα από το MyHome Online - υποτίθεται πως θέλει 3 συνεχόμενες φορές να μην πληρωθεί μέσω πάγιας, για να γίνει αυτό. Συν τοις άλλοις, υπήρξαν 1 ή 2 άτομα (ίσως και περισσότερα, αλλά δεν τα πέτυχα) που έχουν "καταθέσει" εδώ ότι πλήρωναν για κα'να χρόνο από μόνοι τους το ποσό του λογαριασμού του Online και δεν τους πέταξε το σύστημα στο Γ1. Γι' αυτό περίμενε πρώτα να δεις πώς θα πάει την 2η φορά, και,,,,βλέπεις. Τσέκαρε μήπως δεν είχε λεφτά τότε ο λογαριασμός (και φρόντισέ το την επόμενη), ή δες μήπως είχες αλλάξει κάτι με τα όρια αναλήψεων και το 'χεις ξεχάσει.

Επεξ/σία από washcloud
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απαντηση που πηρα απο ΔΕΗ σε messenger 

 

Καλησπέρα σας. Μετά τη λήξη της σύμβασής σας στο myHome Enter πρόκειται να μεταβείτε στο νέο προϊόν κυμαινόμενης τιμής ΔΕΗ myHome Open, με εφαρμογή των αντίστοιχων όρων και χρεώσεων. Το myHome Open θα ενεργοποιηθεί 01.10.2022. Οι όροι και οι χρεώσεις του προϊόντος θα ανακοινωθούν 20.09.2022 στο dei.gr και διατηρείτε το δικαίωμα αλλαγής προμηθευτή ή και προϊόντος.

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Απαντηση που πηρα απο ΔΕΗ σε messenger 

 

Καλησπέρα σας. Μετά τη λήξη της σύμβασής σας στο myHome Enter πρόκειται να μεταβείτε στο νέο προϊόν κυμαινόμενης τιμής ΔΕΗ myHome Open, με εφαρμογή των αντίστοιχων όρων και χρεώσεων. Το myHome Open θα ενεργοποιηθεί 01.10.2022. Οι όροι και οι χρεώσεις του προϊόντος θα ανακοινωθούν 20.09.2022 στο dei.gr και διατηρείτε το δικαίωμα αλλαγής προμηθευτή ή και προϊόντος.

Είναι γνωστό πολύ καιρό. Μένει να δούμε αν θα το ανακοινώσουν σημερα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε συνέχεια μιας προηγούμενης ερώτησης μου θέλω να δώσω μετρηση στον δεδηε τον 2ο έναντι. Στον πρώτο έδωσα στο self metering στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ.

Απο τον τελευταίο εκκαθαριστικό έχω περίπου 900 kw. Ο λογαριασμός του δεδηεε που θα έρθει θα περιλαμβάνει αυτές τις 900kw η θα αφαιρεί τις KW που πλήρωσα τον 1ο μήνα έναντι; Ο λογαριασμός έρχεται μηνιαίως και όχι δίμηνο. Ευχαριστώ. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...