Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, renaultclioV είπε

Εμείς είμαστε στο Γ1 Κοτβ, για να μπούμε στο MyhomeOnline πρέπει να ξανακάνουμε αίτηση για Κοτ αφού μπούμε στο πρόγραμμα? Και επίσης η εγγύηση τι γίνεται γνωρίζει κάποιος? Ευχαριστώ πολύ

ΝΑΙ, όταν μπείς στο myhome, θα ακυρώσεις το παλιό ΚΟΤ και θα ξανακάνεις αίτηση για νέο ΚΟΤ (την ίδια μέρα στο καπάκι). 

Η εγγύηση παραμένει ίδια ως έχει ακριβώς.

Επεξ/σία από Fallen333
  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Fallen333 είπε

ΝΑΙ, όταν μπείς στο myhome, θα ακυρώσεις το παλιό ΚΟΤ και θα ξανακάνεις αίτηση για νέο ΚΟΤ (την ίδια μέρα στο καπάκι).

Σ ευχαριστώ πολύ

  • Like 1
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, Fallen333 είπε

ΝΑΙ, όταν μπείς στο myhome, θα ακυρώσεις το παλιό ΚΟΤ και θα ξανακάνεις αίτηση για νέο ΚΟΤ (την ίδια μέρα στο καπάκι).

fallen αυτο για ποιον λογο να το κανει αφου δεν αλλαζει το τελευταιο ψηφιο?

Στην αλλαγη παροχου αλλαζει οχι στην αλλαγη προγραμματος.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, HERTHAN είπε

fallen αυτο για ποιον λογο να το κανει αφου δεν αλλαζει το τελευταιο ψηφιο?

Στην αλλαγη παροχου αλλαζει οχι στην αλλαγη προγραμματος.

Ας το κάνει για καλού-κακού μιας και συμπίπτουν οι ημερομηνίες υποχρεωτικής ανανέωσης του ΚΟΤ (μέχρι 15/11 θα πρέπει να ανανεωθούν όλα τα ΚΟΤ).  
Την ίδια μέρα λέμε για να μην χρεωθεί έστω και μια μέρα άνευ ΚΟΤ...

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Fallen333 είπε

Ας το κάνει για καλού-κακού μιας και συμπίπτουν οι ημερομηνίες υποχρεωτικής ανανέωσης του ΚΟΤ (μέχρι 15/11 θα πρέπει να ανανεωθούν όλα τα ΚΟΤ).  
Την ίδια μέρα λέμε για να μην χρεωθεί έστω και μια μέρα άνευ ΚΟΤ...

 

Αν εχει κανει ηδη την ανανεωση τοτε δεν χρειαζεται να κανει τιποτα διοτι δεν αλλαζει το τελευταιο ψηφιο.

Προσωπικα δεν θα εκανα και δεν θα το πειραζα καθολου.Δεν υπαρχει λογος δηλαδη.Δεν περναει νεα αιτηση μεσα απο τον ΔΕΔΔΗΕ οπως στην αλλαγη παροχου ωστε ν'αλλαξει ο αριθμος παροχης.

  • Like 2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, HERTHAN είπε

Αν εχει κανει ηδη την ανανεωση τοτε δεν χρειαζεται να κανει τιποτα διοτι δεν αλλαζει το τελευταιο ψηφιο.

Προσωπικα δεν θα εκανα και δεν θα το πειραζα καθολου.Δεν υπαρχει λογος δηλαδη.Δεν περναει νεα αιτηση μεσα απο τον ΔΕΔΔΗΕ οπως στην αλλαγη παροχου ωστε ν'αλλαξει ο αριθμος παροχης.

Θεωρητικά όντως δεν υπάρχει λόγος, προσωπικά λόγω έλλειψης εμπιστοσύνης σε δημόσιες πλατφόρμες, εγώ το έκανα από το Γ1Ν στο myhome. 
2' υπόθεση είναι εξάλλου, μην δεί στον επόμενο λογαριασμό κανα "τυχαίο" λάθος χωρίς ΚΟΤ! 

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Fallen333 είπε

Θεωρητικά όντως δεν υπάρχει λόγος, προσωπικά λόγω έλλειψης εμπιστοσύνης σε δημόσιες πλατφόρμες, εγώ το έκανα από το Γ1Ν στο myhome. 
2' υπόθεση είναι εξάλλου, μην δεί στον επόμενο λογαριασμό κανα "τυχαίο" λάθος χωρίς ΚΟΤ! 

Εννοειται οτι ολα μπορει να συμβουν με αυτους αλλα σε καποιες περιπτωσεις ακολουθω την διαδικασια κατα γραμμα για να μην μπορουνε να μου πουνε τιποτα σε περιπτωση λαθους.

Αν το λαθος ειναι δικο τους ομως θα μπορεσεις να κανεις καποιες ενεργειες κι οτι γινει.Αν ειναι ομως δικο μας την μαμησαμε.

  • Like 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, HERTHAN είπε

Εννοειται οτι ολα μπορει να συμβουν με αυτους αλλα σε καποιες περιπτωσεις ακολουθω την διαδικασια κατα γραμμα για να μην μπορουνε να μου πουνε τιποτα σε περιπτωση λαθους.

Αν το λαθος ειναι δικο τους ομως θα μπορεσεις να κανεις καποιες ενεργειες κι οτι γινει.Αν ειναι ομως δικο μας την μαμησαμε.

Δικό μας λάθος, γιατί? 
Έχω ακυρώσει και έχω κάνει νέες αιτήσεις ΚΟΤ και ΚΕΑ πολλές φορές μέσα στην ίδια μέρα! 
Δλδ, μπορείς να ακυρώσεις ένα ΚΟΤ, πχ έστω για πλάκα, 5-10 φορές την ημέρα χωρίς κανένα πρόβλημα. Προσωπικά, πολλές φορές τα άλλαζα για να διορθώσω τα στοιχεία: να δηλώσω άλλο email ή άλλο κινητό νούμερο κλπ. 
Αλλά ΟΚ, δεν υπάρχει λόγος όπως σωστά λες, εγώ το κάνω κυρίως λόγω έλλειψης εμπιστοσύνης...

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Fallen333 είπε

Δικό μας λάθος, γιατί? 
Έχω ακυρώσει και έχω κάνει νέες αιτήσεις ΚΟΤ και ΚΕΑ πολλές φορές μέσα στην ίδια μέρα! 
Δλδ, μπορείς να ακυρώσεις ένα ΚΟΤ, πχ έστω για πλάκα, 5-10 φορές την ημέρα χωρίς κανένα πρόβλημα. Προσωπικά, πολλές φορές τα άλλαζα για να διορθώσω τα στοιχεία: να δηλώσω άλλο email ή άλλο κινητό νούμερο κλπ. 
Αλλά ΟΚ, δεν υπάρχει λόγος όπως σωστά λες, εγώ το κάνω κυρίως λόγω έλλειψης εμπιστοσύνης...

Γενικοτερα μιλαω για δικο μας λαθος οχι μονο στο συγκεκριμενο.

Οτι μπορεις να κανεις οσες αλλαγες θελεις στην αιτηση ΚΟΤ το ξερω και δεν υπαρχει κανενα προβλημα.Απλα για την συγκεκριμενη περιπτωση δεν ειναι απαραιτητο.Δεν επιβαλλεται δηλαδη να το κανει για να μην χασει το ΚΟΤ.

  • Like 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, HERTHAN είπε

Γενικοτερα μιλαω για δικο μας λαθος οχι μονο στο συγκεκριμενο.

Οτι μπορεις να κανεις οσες αλλαγες θελεις στην αιτηση ΚΟΤ το ξερω και δεν υπαρχει κανενα προβλημα.Απλα για την συγκεκριμενη περιπτωση δεν ειναι απαραιτητο.Δεν επιβαλλεται δηλαδη να το κανει για να μην χασει το ΚΟΤ.

ΔΕΝ επιβάλλεται, ΟΧΙ. Εκτός ΑΝ δεν το ανανέωσε μετά το πέρας των φορολογικών δηλώσεων.  

Spoiler

[οφ τόπικ: τώρα, μπορεί να με πεί κάποιος από τους παλιούς του φόρουμ γιατί με έχουν ακόμη με ΜΗΔΕΝ αναρτήσεις? Με δώσανε μηδενικό "πάγιο" στο insomnia?? :P ]

 

Δημοσ.
Spoiler

  

2 λεπτά πριν, Fallen333 είπε

[οφ τόπικ: τώρα, μπορεί να με πεί κάποιος από τους παλιούς του φόρουμ γιατί με έχουν ακόμη με ΜΗΔΕΝ αναρτήσεις? Με δώσανε μηδενικό "πάγιο" στο insomnia?? :P ]

δε μετράνε τα ποστ στο μπλα-μπλα , είναι νυχτερινής τιμολόγησης 😁

 

Δημοσ.

"Φιλοσοφική" ερώτηση: 
επειδή μου έχει τύχει πολλάκις (εξ'ού και άφηνα συχνότατα προηγούμενα ανεξόφλητα ποσά στο Γ1Ν με ΚΟΤ), τί γίνεται σε περίπτωση που το myhome στέλνει αυξημένους/υπεραυξημένους έναντι λογαριασμούς που δεν αντικατοπτρίζονται σε πραγματικές (μηνιαίες) καταναλώσεις? 
Τα πληρώνουμε όλα ασχέτως οικονομικής δυσχέρειας και περιμένουμε τον εκκαθαριστικό που κατά πάσα πιθανότητα θα έρθει πιστωτικός? 
Ή οδηγούμαστε στην λύση της μηνιαίας ένδειξης από εμάς μέσω ebill? 
Στην 2η περίπτωση, έχουμε το αβαντάζ να δηλώνουμε όσες κιλοβατώρες θέλουμε (μέχρι τον εκκαθαριστικό), ανάλογα με τα οικονομικά μας δηλαδή?? :rolleyes:

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Fallen333 είπε

"Φιλοσοφική" ερώτηση: 
επειδή μου έχει τύχει πολλάκις (εξ'ού και άφηνα συχνότατα προηγούμενα ανεξόφλητα ποσά στο Γ1Ν με ΚΟΤ), τί γίνεται σε περίπτωση που το myhome στέλνει αυξημένους/υπεραυξημένους έναντι λογαριασμούς που δεν αντικατοπτρίζονται σε πραγματικές (μηνιαίες) καταναλώσεις? 
Τα πληρώνουμε όλα ασχέτως οικονομικής δυσχέρειας και περιμένουμε τον εκκαθαριστικό που κατά πάσα πιθανότητα θα έρθει πιστωτικός? 
Ή οδηγούμαστε στην λύση της μηνιαίας ένδειξης από εμάς μέσω ebill? 
Στην 2η περίπτωση, έχουμε το αβαντάζ να δηλώνουμε όσες κιλοβατώρες θέλουμε (μέχρι τον εκκαθαριστικό), ανάλογα με τα οικονομικά μας δηλαδή?? :rolleyes:

σε ενοχλει αν βγαζει εναντι αυξημενο σε σχεση με αυτο που καταναλωσες αλλα δεν σε ενοχλει να δηλωνεις 100%σιγουρα μικροτερη καταναλωση εσυ ....

Δημοσ.

Καλησπέρα, να ρωτήσω κάτι: στο enter, λογαριασμός έρχεται κάθε πότε; 3 έναντι και 1 εκκαθαριστικό; στο online βλέπω και μηνιαίο, εδώ δεν βρίσκω κάτι. μπορώ να το δηλώνω μέσω ebill και να έρχεται κάθε μήνα (πάλι 3 έναντι, 1 εκκαθαριστικό); Κι επίσης έκανα για το πατρικό μου και δεν ήρθε και σε μένα mail, περιμένω τηλέφωνο;

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, livornian7 είπε

σε ενοχλει αν βγαζει εναντι αυξημενο σε σχεση με αυτο που καταναλωσες αλλα δεν σε ενοχλει να δηλωνεις 100%σιγουρα μικροτερη καταναλωση εσυ ....

ΝΑΙ, γιατί μου έχει τύχει αρκετές φορές στο Γ1 να έρχεται έναντι δίμηνος λογαριασμός 200Ε πχ, και ο εκκαθαριστικός να έρχεται -40Ε, δηλαδή να είχα κάψει τελικά 160Ε σε 4 μήνες. 
Οπότε μετά άρχισα να αφήνω "προηγούμενα ανεξόφλητα ποσά" στον έναντι, δηλαδή, από τα 200Ε του έναντι, πλήρωνα τα 100Ε (αφού έλειπα από το συγκεκριμένο σπίτι για βδομάδες/μήνες και ήξερα οτι έχω μικρή κατανάλωση) και στον εκκαθαριστικό πλήρωνα τα υπόλοιπα 60Ε. 
ΑΛΛΑ, το myhome τραβάει από κάρτα μέσω πάγιας εντολής, οπότε ΔΕΝ μπορώ να "διαχειριστώ" θεωρητικά το ανάλογο ποσό που αντιστοιχεί στην αντίστοιχη (μικρή) κατανάλωση όπως παλιά! 
Από την άλλη, από την στιγμή που σε δίνει την δυνατότητα καταγραφής και ένδειξης του μετρητή μέσω ebill, και ειδικά τώρα που θα κλάψει πολύς κοσμάκης από τις αυξήσεις σε όλα τα είδη της ενέργειας, μπορείς να διαχειριστείς προς όφελος σου τα οικονομικά σου, πχ να πείς 3 μήνες θα δηλώνω χαμηλότερες ενδείξεις γιατί έχω πετρέλαια, φυσικά άερια κλπ και στον εκκαθαριστικό (μετά από 4 μήνες) να μαζέψω χρήμα και να πληρώσω όλον τον εκκαθαριστικό. 
Θέλω να πω πως αλλάζει το προσωπικό σύστημα διαχείρισης της ενέργειας, παλιά με Γ1 και ΚΟΤ είχες 2 μήνες προθεσμία να πληρώσεις συν του οτι άφηνες και ένα μικρό ποσό ως προηγούμενο ανεξόφλητο χωρίς να στο κόψουν, τώρα οι ημερομηνίες πληρωμής λογαριασμού είναι πολύ μικρές/κοντινές συν του οτι πρέπει να έχεις αναγκαστικά το ποσό μέσα στην κάρτα αλλιώς εκπίπτεις του προγράμματος. 
 

  • Confused 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...