Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και στον δικό μου λογαριασμο της Δεη Γ1 οικιακό για το εξοχικό  έδωσα την μετρηση στις 29/8 και για την περίοδο 05/07-29/08 δεν έχει μπει εκπτωση 30% για τον Ιούλιο.image.png.3739efe8ce25984fb804c2c308af92b8.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, fragsp είπε

Και στον δικό μου λογαριασμο της Δεη Γ1 οικιακό για το εξοχικό  έδωσα την μετρηση στις 29/8 και για την περίοδο 05/07-29/08 δεν έχει μπει εκπτωση 30% για τον Ιούλιο.image.png.3739efe8ce25984fb804c2c308af92b8.png

κάντε αμφισβήτηση , αν και στους όρους πλέον γράφει οτι για τροποποιήσεις θα ενημερώνεστε μέσω του site και σίγουρα η ΔΕΗ θα ισχυριστεί οτι σας ειδοποίησαν , βασικά όπως έγινε με την παράνομη εφαρμογή ρήτρας άμεσα 5/8/21 (πέρυσι) χωρίς ειδοποίηση 60 ημερών ,αλλά δε χάνετε τίποτα να κινηθείτε , μπορεί και να είναι συστημικό λάθος

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, korakios είπε

κάντε αμφισβήτηση , αν και στους όρους πλέον γράφει οτι για τροποποιήσεις θα ενημερώνεστε μέσω του site και σίγουρα η ΔΕΗ θα ισχυριστεί οτι σας ειδοποίησαν , βασικά όπως έγινε με την παράνομη εφαρμογή ρήτρας άμεσα 5/8 χωρίς ειδοποίηση 60 ημερών ,αλλά δε χάνετε τίποτα να κινηθείτε , μπορεί και να είναι συστημικό λάθος

που να δείτε και τον εκκαθαριστικό του ιουλίου που ήταν για 4μηνο μαρτιος-ιουνιος που ειχαμε παει αρκετες ημερες με τα κρυα και έπαιξε παρα πολυ αιρκοντισιον και ηλέκτρικες σομπες και μας εκοψαν τις πιστωσεις λογω εξοχικου

image.png.ff362448dfb903b03036d17a678bdf15.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, fragsp είπε

που να δείτε και τον εκκαθαριστικό του ιουλίου που ήταν για 4μηνο μαρτιος-ιουνιος που ειχαμε παει αρκετες ημερες με τα κρυα και έπαιξε παρα πολυ αιρκοντισιον και ηλέκτρικες σομπες και μας εκοψαν τις πιστωσεις λογω εξοχικου

image.png.ff362448dfb903b03036d17a678bdf15.png

σε μη κύριες ήταν μονόδρομος το online/enter με 0,17-0,18

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά 

Το my home open δεν υφίσταται στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ. 

Εννοούν  το Γ1 που είναι και αυτό κυμαινόμενο?

Πως είναι δυνατόν στην επιστολή να αναφέρουν την μετάβαση σε ένα πρόγραμμα που δεν υπάρχει στην ιστοσελίδα τους?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, SalemsLot είπε

Γεια σας, 

Καταρχάς ευχαριστώ όσους βοηθάνε για τις πολύτιμες πληροφορίες.

@Washcloud

Βλέπω πως προτείνεις σε ένα προηγούμενο post σου να κάνουμε αίτηση για λογαριασμό στη ΔΕΗ μέσω Teleperformance, αν θέλουμε να γλιτώσουμε τα 100€ της εγγύησης (και βέβαια θέλουμε!).

Μπορείς σε παρακαλώ, αν δεν σου είναι κόπος, να γράψεις ακριβώς την διαδικασία και τα δικαιολογητικά που χρειάστηκαν, μιας και έκανες πρόσφατα την κίνηση? 

Σε ποιο τηλέφωνο να πάρω την Teleperformance? Γιατί όταν ψάχνω στο Google μου βγάζει κάτι για job finding/ customer service job, κτλ.

Θέλω να αλλάξω πάροχο και να μεταβώ στη ΔΕΗ.

Οπότε χρειάζομαι Ταυτότητα, Αποδεικτικό ΑΦΜ, Αριθμό παροχής ακινήτου, τελευταίο λογαριασμό του παρόχου που είμαι τώρα και ένδειξη του μετρητή? Και βασικά σε ποιο τηλ να απευθυνθώ?

Επίσης αν το κάνω μέσω email στη ΔΕΗ με e-contract γλιτώνω πάλι τα 100€ ή πρέπει μόνο μέσω Teleperformance?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Η Αθηνά σου είπε ότι ισχύει και μεσω του e-contract της ΔΕΗ - καθόλου απίθανο, αν κι εγώ είχα την εντύπωση (δεν θυμάμαι γιατί ακριβώς, είτε το είχα πετύχει εδώ μέσα, είτε/και το επιβεβαίωσαν όταν τους είχα καλέσει αρχές Αυγούστου; ) ότι μέσω e-contract πληρώνεις (μέσω του πρώτου λογαρισμού) εγγύηση. Μπορεί έκτοτε και ν' άλλαξε (αν δεν ίσχυε ήδη). Προσωπικά, επειδή δοκίμασα και την διαδικασία του e-contract, ειδικά όταν ζήτησε πρόσβαση στην κάμερα για,,,"σέλφι", στράβωσα και δεν το προχώρησα (μάλλον δεν θα το ολοκλήρωνα ούτως ή άλλως, γιατί ήδη μου είχε ζαλίσει τον έρωτα με όσα ζήταγε - απλά η "σέλφι" ήταν το κερασάκι). Στην ΤΡ στην ουσία πήρε μόλις μερικά λεπτά η διαδικασία, κι αν δεν τον ζάλιζα εγώ με διάφορες ερωτήσεις τον υπάλληλο θα ήταν 5λεπτη πες (πιο "τυφλοσούρτικα", πεθαινεις). Είχα τους ενδοιασμους μου με αυτούς, αλλά ο υπάλληλος με "έπεισε" με διάφορα που μου είπε. Και πρακτικά γίναν όλα όπως τα έλεγε, ή μάλλον και καλύτερα=γρηγορότερα, γιατί ήταν βράδυ Παρασεκυής 5/8 λίγο πριν το κλείσιμό τους και η ενεργοποίηση στη ΔΕΗ πραγματώθηκε στις 9/8. Στην ουσία δηλαδή σε 1.5 (εργάσιμη) μέρα (αυτός όταν τον ρώτησα για μια εκτίμηση από την ενός έτους εμπειρία που υποστήριξε πως είχε στη δουλειά, είπε ότι "το πιο σύνηθες είναι 6-7 μέρες", άρα προφανώς με Σ/Κ μέσα). Τα ίδια και για άλλη παροχή που την έκανα στις 17:00 της Δευτέρας 8/8 κι ενεργοποιήθηκε ΚΑΙ αυτή στις 9/9...Ο υπάλληλος ΤΡ μου εξήγησε ότι αυτοί "δεν ανακατεύονται καθόλου με τη ΔΕΗ" στο αρχικό στάδιο, δεν τα δίνουν δηλαδή ΔΕΗ και αυτή μετά να τα στείλει ΔΕΔΔΗΕ, τα δίνουν οι ίδιοι απευθείας ΔΕΔΔΗΕ. Έδωσα προφορικά απλώς μετρήσεις, ούτε φωτό μετρητή, ούτε καν "τελευταίο εκκαθαριστικό εξοφλήμενο" (τον έναντι έδωσα, χωρίς να τον έχω εξοφλήσει, ΚΑΙ με "προηγούμενο ανεξόφλητο" μέσα. Στην ΔΕΗ υποθέτως θα μου είχαν βγάλει τα σκώτια με αυτόν....). Ένδειξη, αριθμό παροχής και ΑΦΜ προφορικά, PDF με ταυτότητα μπρος πίσω, και τον λογαριασμό που είπα. Αυτά έδωσα. Τώρα αν έτυχε λόγω υπαλλήλου δεν ξέρω - ο συγκεκριμένος πάντως ήταν πολύ χαλαρός και επεξηγηματικός και δεκτικός.

Γκουγκλάροντας το όνομα της εταιρίας, βλέπω αυτό : 21 0949 0500. Εγώ πάντως κάλεσα στο 2 111 81 9 403. 24ωρο (!) και χωρίς χρέωση (ούτε από κινητό). ΑΝ μιλήσεις μαζί τους, ρώτα τους για επιβεβαίωση αν δεν χρεώνεται εγγύηση (χωρίς παγια εντολή), μη τυχόν άλλαξε κάτι έκτοτε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέρει κάποιος γιατί η ΔΕΗ ή ο Δεδηε δε με αφήνει να δώσω μέτρηση εγώ με το μήνα; Μου λέει ότι μπορώ το Νοέμβριο, αφού θα έχουν κλείσει 4 μήνες σου την ημερομηνία της μετάβασης στη ΔΕΗ.

Ήδη κοιταζω να φύγω από τη ΔΕΗ, στις 6 βδομάδες, ακριβώς για αυτό το λόγο.

Εν το μεταξύ οπότε παίρνω τηλ μου λένε θα με πάρουν πίσω, καλούν και δεν μιλάει κανένας ποτέ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, mandos είπε

Ξέρει κάποιος γιατί η ΔΕΗ ή ο Δεδηε δε με αφήνει να δώσω μέτρηση εγώ με το μήνα; Μου λέει ότι μπορώ το Νοέμβριο, αφού θα έχουν κλείσει 4 μήνες σου την ημερομηνία της μετάβασης στη ΔΕΗ.

Ήδη κοιταζω να φύγω από τη ΔΕΗ, στις 6 βδομάδες, ακριβώς για αυτό το λόγο.

Εν το μεταξύ οπότε παίρνω τηλ μου λένε θα με πάρουν πίσω, καλούν και δεν μιλάει κανένας ποτέ.

ΔΕΔΔΗΕ ανα δίμηνο μόνο ,

ΔΕΗ αν έχεις ενεργοποιήσει μηνιαίο και δε σε αφήνει μέσω ebill που έχεις κάνει τότε στέλνεις στο παραπάνω email

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Σε δύο περιπτώσεις που ξέρω δεν έγινε έτσι, βγήκε εκκαθαριστικός αμέσως μετά την προγραμματισμένη ημερομηνία καταμέτρησης, ο οποίος είχε 3 διαφορετικές καταχωρήσεις, η μία με ότι είχε γράψει ο παλιός μετρητής, και οι άλλες δύο με όσα είχε γράψει ημέρας και νύχτας ο νέος μετρητής.

Ακριβώς έτσι: Όντας στο online, στις 17/3 πέρασαν το νέο μετρητή και 21/3 εκδόθηκε λογαριασμός με την ένδειξη του παλιού και τις ενδείξεις του νέου:

E492C834-4479-485D-BE39-4D6E5F4182FC.jpeg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν 3 μερες εκλεισε ο χρονος με το enter+ του 0.105/0.08 .

Κατα τα μεσα Αυγουστου καλεσα στην εξυπηρετηση, ωστε να ενημερωθω για το τι γινεται μολις τελειωσει η συμβαση καθως και το ποιες επιλογες εχω.

Μου απαντησαν οτι, η προσφατη πολιτικη ειναι να ενημερωνουν τηλεφωνικα λιγες μερες πριν τελειωσει η συμβαση και να ρωτουν τον πελατη εαν θελει να συνεχισει στο enter+ με τον νεο τιμοκαταλογο, ειτε να αλλαξει πακετο πχ να παει στο Γ1Ν. Μου συμπληρωσε επισης, οτι, επειδη πλεον το enter+ ειναι στο 0.50+ και επειδη το Γ1Ν επιδοτειται και πεφτει σε πολυ χαμηλοτερα επιπεδα απο το enter+, οτι ειναι πολυ πιθανο να με γυρισουν κατευθειαν στο Γ1Ν χωρις να με καλεσουν στο τηλεφωνο, αφου σχεδον κανεις δεν θα επελεγε το πακετο με τα 0.50+.

 

Το προβληματακι μου ειναι οτι τελικα κανεις δεν ενημερωσε και δεν ζητησε την γνωμη μας ... και πριν λιγο που κοιταξα στο ebill, ειδα οτι ειμαι με νεα συμβαση στο enter+ με τις χρεωσεις του 0.245/0.18 .

 

Οσο και εαν εψαξα στο forum, δεν βρηκα πληροφοριες για το τι γινεται οταν τελειωνει η συμβαση.

Προφανως ο διπλασιασμος της τιμης ειναι πολυ βαρυς για να τον χωνεψει καποιος.

Εχει κανεις καποια αντιστοιχη εμπειρια ?

Σκεφτομαι να παρω τηλεφωνο και να τους πω να το γυρισουν στο Γ1Ν

 

Ευχαριστω !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, steliosdj είπε

Οσο και εαν εψαξα στο forum, δεν βρηκα πληροφοριες για το τι γινεται οταν τελειωνει η συμβαση.

...σε γενικές γραμμές, όσοι τελείωνε το πρόγραμμα, θα περνούσαν σε αορίστου με τις τρέχουσες τιμές (πχ 0,56). Εσύ λες ότι σε βάλανε, παρ' ό,τι Σεπτέμβρης (ή ακόμη κι Αύγουστος) στο 0,245. Απορώ πώς και το κάνανε, και το θέμα είναι ότι μπορεί και να σε συμφέρει, αναλογα πώς θα πάει ο χειμώνας (ήδη έχουν προαναγγείλει περικοπές/όριο κατανάλωσης στις επιδοτήσεις, από το '23). Ειδικά αν θα έχεις μεγάλη κατανάλωση (κλίμα, αντλία, συσσωρευτές), τύπου πάνω από πχ 600kWh/μήνα. Τί να σου πω, σιγουριά καμμία, αλλά σκέψου το, υπό το πρίσμα του "αν ΜΠΟΡΕΙΣ να πληρώνεις την κατανάλωση που θα έχεις, με 0,23 - τόσο θα βγαίνει με "συνέπεια", κράτα το, υπό τον φόβο του πού ΜΠΟΡΕΊ να πάει το πράμμα από τιμές κι επιδοτήσεις. Αν ΔΕΝ μπορείς, τότε γύρνα στο Γ1 να παίρνεις επιδότηση και αν σου βγαίνει 0,15 και όσο κρατήσει....(και μετά, προσευχές....).

Κατά τ' άλλα, δες τί γράφει η σύμβασή σου η περσινή : ΕΚΕΙ θα δεις τί προβλεπόταν για την περίπτωσή σου (αορίστου και ΤΡΕΧΟΥΣΕΣ τιμές, ή μετάβαση σε Γ1. Με πιθανότερο ξαναλέω, το 1ο). Επίσης, γαι αν φύγεςι από το ανανεωμένο, θα πρέπει να πληρώσεις ποινή (εκτός κι αν έκαναν παράβαση βάζοντάς σε στο + εκ νέου - είπαμε διάβασε τους όρους της σύμβασης που είχες υπογράψει πέρσι). Η οποία λογικά είναι αυτή που πήγαινε πακέτο με το "0,245", δηλαδή πρώτο 3μηνο 60€, 2ο τρίμηνο 40, κ.ο.κ. Το οποίο δεν είναι και τραγικό, σε σχέση με τις συνήθεις ποινές των εναλαλκτικών, ή τις τρέχουσες της ΔΕΗ....(ξεκινάνε με 100άρι).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, steliosdj είπε

και πριν λιγο που κοιταξα στο ebill, ειδα οτι ειμαι με νεα συμβαση στο enter+ με τις χρεωσεις του 0.245/0.18 .

δεν ισχύει καμία τιμή στο ebill , είναι άσχετες τελείως, αν ανανεώθηκε τώρα δηλαδή το enter+ είσαι στα 0,561 αρχικής , χωρίς ΤΕΜ

εφόσον πήρες τηλ ,έχασες και πάτημα για ειδοποίηση , βέβαια μπορείς να εκμεταλλευτείς το οτι η κατάσταση είναι ότι να´ναι και να αμφισβητήσεις τις χρεώσεις μιας και ξεχάστηκες και "δεν είχες κάποια ειδοποίηση" οτι λήγει

Κανονικά πας σε αορίστου στο πρόγραμμα που είσαι (αν είναι εμπορικά διαθέσιμο) με τις τρέχουσες τιμές που ισχύουν , όταν ξεκινήσει το open θα μπαίνουν εκεί οι υπόλοιποι

Στείλε email ζητώντας να μπεις στο Γ1 και ρώτα γιατί δεν ενημερώθηκες για τη λήξη

(άσε τα τηλέφωνα και κακώς το άφησες στον αέρα)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, steliosdj είπε

Το προβληματακι μου ειναι οτι τελικα κανεις δεν ενημερωσε και δεν ζητησε την γνωμη μας ... και πριν λιγο που κοιταξα στο ebill, ειδα οτι ειμαι με νεα συμβαση στο enter+ με τις χρεωσεις του 0.245/0.18 

Προφανως ο διπλασιασμος της τιμης ειναι πολυ βαρυς για να τον χωνεψει καποιος.

...αν ισχύει αυτό που σου είπε ο korakios περί ebill (εγώ ούτως ή άλλως σε διάβασα γρήγορα πιο πριν και έμεινα με την εντύπωση ότι και στο τηλέφωνο σ' ενημέρωσαν ότι είσαι με τις τιμές από 11/4 έως 31/7), τότε σαν τί να έχεις να πεις για τον (σχεδόν) ΕΞΑπλασιασμό...

Μίλα άμεσα με ΔΕΗ αύριο γιατί αν όντως κάθε μέρα την χρεώνεσαι με 0,56, και τυχόν έχεις και πολλές κιλοβατώρες κάθε μέρα (πες 5 μέρες σύνολο μέχρι ν' αλλάξεις και καμμια 20αριά κιλοβατώρες καθημερινά αν πχ έκαιγες φουλ κλιματιστικά), ήδη "κάηκες"...(κάθε μέρα μπορεί και να χάνεις ένα δεκάρικο)

Κατά τ΄άλλα, πέρα από το να μελετήσεις καλά τους όρους της σύμβασης  για να δεις τί έλεγε ότι προβλεπόταν με την λήξη, θα προσέξεις ότι αναφέρει (και είχες συναινέσει με την υπογραφή σου σε αυτό) πως τον τελευταίο μήνα θα πρέπει να κάνεις κάποια κίνηση αλλαγής ερχόμενος σε επικοινωνία με τον πάροχο (μετά την λήξη, ή και πριν) ΑΝ θέλεις (ν' αλλάξεις δηλαδή πρόγραμμα), αλλιώς μετά την λήξη θ' ακολουθήσει αυτόματα αυτό που προβλέπεται, λόγω "σιωπηρής αποδοχής". Θέλω να πω, "κακώς περίμενες να σε πάρουν από το χεράκι". ΕΙΔΙΚΑ οι εταιρίες ρεύματος είναι βρυκόλακες κανονικά, που περιμένουν (και δη "νομίμως") θα σου πιούν το αίμα, και όχι να σε "ξεστραβώσουν" σχετικά με τις παγίδες τους...(και θα σε "κρατάνε και στο χέρι", καθώς "δεν θα μπορείς χωρίς ρεύμα"). Και φυσικά ολ' αυτά σημαίνουν ότι από 'δω και πέρα θα πρέπει να "ξεκοκκαλίζεις" τις συμβάσεις που υπογράφεις, και πριν, αλλά και μετά, και να τις μαθαίνεις απ' έξω....Διότι, άντε πες ότι παλιότερα, και το ρεύμα δεν ήταν τόσο ακριβό, και τα Ευρώ μας δεν είχαν ξεφτιλιστεί τόσο. Σήμερα όμως.....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, Visehrad είπε

Καλησπέρα παιδιά 

Το my home open δεν υφίσταται στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ. 

Εννοούν  το Γ1 που είναι και αυτό κυμαινόμενο?

Πως είναι δυνατόν στην επιστολή να αναφέρουν την μετάβαση σε ένα πρόγραμμα που δεν υπάρχει στην ιστοσελίδα τους?

 

Ναι αυτο ειναι το open . Η τιμη μπορει να αλαλζει μηνα με μηνα ,.

Κι εγω απο συναδελφισσα το εμαθα .

Ηλιθιοτητα της σελιδας της ΔΕΗ.

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...