Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Δεν είναι "έναντι", είναι "έναντι πελάτη" που σημαίνει ότι βασίστηκε σε ένδειξη που δήλωσε ο πελάτης.

Deleted

Επεξ/σία από doom26
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

46 λεπτά πριν, Xorxhs! είπε

δε θα επρεπε να ειναι πιο φθηνα?

εχεις συνειδητοποιησει οτι η συζητηση επι των τιμων απο τους παροχους γινεται ΜΟΝΟ για το κομματι των ανταγωνιστικων χρεωσεων?

Τα υπολοιπα ειναι επιπροσθετα και ιδια σε ολους....αρα μην κανεις την διαιρεση του συνολου για να ελεγξεις τις τιμες, δεν ισχυει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, doom26 είπε

Δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημα σε αυτό! Τελικά δίνουμε μετρήσεις στο ebill ή γίνεται μπέρδεμα η φάση? Μήπως πρέπει να δίνουμε μόνο δεδδηε? Για να βγει μηνιαίος πρέπει να δίνουμε εμείς μετρήσει αν κατάλαβα καλώς. 

Κάθε μήνα δίνεις στο e bill και έχεις μηνιαίο λογαριασμό. Ο ΔΕΔΔΗΕ περνάει κάθε 4 μήνες και η δική του μέτρηση "υπερισχύει" της δικής σου μέτρησης και βάση αυτής της μέτρησης (του ΔΕΔΔΗΕ) βγαίνει ο εκκαθαριστικός λογαριασμός. Μπορείς επίσης αν θέλεις να δίνεις κάθε δύο μήνες μέτρηση στον ΔΕΔΔΗΕ είτε τηλεφωνικά είτε ηλεκτρονικά από την πλατφόρμα που υπάρχει για αυτό τον σκοπό. Ακόλουθωντας αυτή τη διαδικασία δεν έχεις ότι ναναι χρεώσεις σε έναντι και πληρώνεις ότι έχεις καταναλώσει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Xorxhs! είπε

σύμφωνοι, γιατι η τιμή ειναι 0,1920 ? δε θα επρεπε να ειναι πιο φθηνα?

Όχι, τόσο ακριβώς έπρεπε να είναι μια και η κατανάλωση που δήλωσες είναι τεράστια. Φαντάσου μόνο πως για την πλειοψηφία της κατανάλωσης (για τις 1981 από τις συνολικά 3.723 KWh) πλήρωσες ΥΚΩ 0,085€/KWh.

1 ώρα πριν, doom26 είπε

Δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημα σε αυτό! Τελικά δίνουμε μετρήσεις στο ebill ή γίνεται μπέρδεμα η φάση? Μήπως πρέπει να δίνουμε μόνο δεδδηε? Για να βγει μηνιαίος πρέπει να δίνουμε εμείς μετρήσει αν κατάλαβα καλώς. 

Γιατί ρωτάς εμένα, ισχυρίστηκα εγώ κάπου πως υπάρχει πρόβλημα σε αυτό?

Όσο για τα υπόλοιπα που ρωτάς έχουν απαντηθεί άπειρες φορές σε αυτό το θέμα, με μια απλή αναζήτηση θα τις βρεις και θα είσαι σε θέση να κρίνεις μόνος σου αν αξίζει ή όχι ειδικά για εσένα να δίνεις ενδείξεις στο ebill.

Επεξ/σία από Joshua21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, kkatzos είπε

Από τον ΗΡΩΝ συνεχίζουν να ενοχλούν και να παραπληροφορούν.

Με πήραν πριν λίγο και επέμενε η κυρία ότι η ΔΕΗ θα σπάσει το συμβόλαιο μου (το παλιό MyHomeOnline, με τα 0,09€/KWh) και θα με εντάξει σε κυμαινόμενο πρόγραμμα με Ρήτρα.

WTF...

Ε πες όταν το σπάσει μιλάμε.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα Έχω να κάνω μια ερώτηση,  έχω παρατηρήσει ότι ο νυχτερινός μετρητής δεν καταγραφεί έχει παραμείνει σταθερός σε έναν αριθμό , πήρα τηλέφωνο στον δεδδηε πριν από λίγο και μου είπαν ότι θα κάνουν ένα αίτημα να έρθει κτο συνεργείο να το ελέγξει και ότι θα γίνει αλλαγή μετρητή , εσείς πιστεύετε ότι καταρχάς θα έρθουν.....διότι συνήθως ποτέ δεν έρχονται ,  λέτε να γίνει αλλαγή μετρητή η να είναι κάτι που φτιάχνει; έχει ξανά τυχει σε κανέναν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, man22 είπε

Καλησπέρα Έχω να κάνω μια ερώτηση,  έχω παρατηρήσει ότι ο νυχτερινός μετρητής δεν καταγραφεί έχει παραμείνει σταθερός σε έναν αριθμό , πήρα τηλέφωνο στον δεδδηε πριν από λίγο και μου είπαν ότι θα κάνουν ένα αίτημα να έρθει κτο συνεργείο να το ελέγξει και ότι θα γίνει αλλαγή μετρητή , εσείς πιστεύετε ότι καταρχάς θα έρθουν.....διότι συνήθως ποτέ δεν έρχονται ,  λέτε να γίνει αλλαγή μετρητή η να είναι κάτι που φτιάχνει; έχει ξανά τυχει σε κανέναν;

Θα γίνει γιατί χάνουν χρήματα.

Και θα σου βάλουν ψηφιακό μετρητή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, man22 είπε

Που το ξέρεις; σου έχει τύχει κάτι τέτοιο;

Από παλιότερα μηνύματα άλλων σχολιαστών εδώ στο Insomnia που είχαν και αυτοί κολλημένο μετρητή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Aurumnus είπε

Από παλιότερα μηνύματα άλλων σχολιαστών εδώ στο Insomnia που είχαν και αυτοί κολλημένο μετρητή.

Ωχ πες μου σε παρακαλώ που μπορώ τα βρω αυτά τα μηνύματα σε ποιο θέμα; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, man22 είπε

Ωχ πες μου σε παρακαλώ που μπορώ τα βρω αυτά τα μηνύματα σε ποιο θέμα; 

Κάνε αναζήτηση με τους όρους «μετρητής», «χαλασμένος/κολλημένος μετρητής», κτλ.

Τα περισσότερα αποτελέσματα που θα σου βγάλει θα είναι άκυρα ως προς την περίπτωση σου, αλλά με αρκετό διάβασμα θα βρεις αυτό που σε ενδιαφέρει.

Επεξ/σία από Aurumnus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Xorxhs! είπε

σύμφωνοι, γιατι η τιμή ειναι 0,1920 ? δε θα επρεπε να ειναι πιο φθηνα?

Μπερδεύεις και τους υπόλοιπους όταν διαιρείς ΣΥΝΟΛΙΚΟ ποσού λογαριασμού με κατανάλωση. Κράτα αυτή την πράξη για εσένα, αν θες (για να ξέρεις πόσο συνολικά θα σου κοστίσει η κιλοβατώρα που καις), αλλά όταν αναφέρεσαι σε τιμή κιλοβατώρας καλό είναι να το κάνεις με την τιμή που σου βάλανε στην ανάλυση της "προμήθειας ρεύθματος" : δηλαδή κανονική (0,096 η ημερήσια και 0,076 η νυχτερινή). Και όχι, "δεν έρπεπε να είναι πιο φθηνά". "Τα πολλά Ευρώ του λογαριαμσού σου έχουν να κάνουν με την ΤΕΑΡΣΤΙΑ κατάναλωση που σίγουρα δήλωσες και αναρωτιέμαι αν πράγματι έκανες...Ρε μπας και είδες κάτι λάθος στο ρολόι; 3Κ+ κιλοβατώρες σε ΕΙΚΟΣΙΕΦΤΑ μέρες; Πέρσι τέτοιο καιρό πόση κατανάλωση είχες στο αντίστοιχο διάστημα; (...εκτός κι αν έκαιγες 4-5 κλιματιστικά όλο το εικοσιτετράωρο, ή αν είναι ρολόι που αφορά 2, ή μάλλον ΤΡΙΑ σπίτια ξερωγώ...). Ούτε χειμώνα δεν βλέπουμε τέτοιες καταναλώσεις, με θερμοσυσσωρευτές και αντλία θερμότητας ρε συ....

2 ώρες πριν, doom26 είπε

Δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημα σε αυτό! Τελικά δίνουμε μετρήσεις στο ebill ή γίνεται μπέρδεμα η φάση? Μήπως πρέπει να δίνουμε μόνο δεδδηε? Για να βγει μηνιαίος πρέπει να δίνουμε εμείς μετρήσει αν κατάλαβα καλώς. 

...δεν το ανέφερε ως "πρόβλημα" ο Joshua, αλλά διευκρινιστικά. Σίγορα το να δίνεις μόνο στον ΔΕΔΔΗΕ ανά 2μηνο είναι πιο "ισορροπημένο" και αποφεύγεις τυχόν "μπερδέματα" όπως είπες, αλλά δε σημαίνει ότι και κάθε μήνα να δίνεις, θα έχεις μπερδέματα ντε και καλά...Όσο για τον μηνιαίο, είναι θέμα τί έχεις επιλέξει/"πει" στον πάροχο πως θες να κάνει. Το αν θα δίνεις εσύ ένδειξη ή αυτός θα βάζει "κατ' εκτίμηση" κιλοβατώρες, είναι άλλο καπέλο.

1 ώρα πριν, man22 είπε

Καλησπέρα Έχω να κάνω μια ερώτηση,  έχω παρατηρήσει ότι ο νυχτερινός μετρητής δεν καταγραφεί έχει παραμείνει σταθερός σε έναν αριθμό , πήρα τηλέφωνο στον δεδδηε πριν από λίγο και μου είπαν ότι θα κάνουν ένα αίτημα να έρθει κτο συνεργείο να το ελέγξει και ότι θα γίνει αλλαγή μετρητή , εσείς πιστεύετε ότι καταρχάς θα έρθουν.....διότι συνήθως ποτέ δεν έρχονται ,  λέτε να γίνει αλλαγή μετρητή η να είναι κάτι που φτιάχνει; έχει ξανά τυχει σε κανέναν;

Φυσικά και θα σου έρθουν. "Άμεσα" κι όλας, καθώς όταν είναι ειδοποίηση για βλάβη, έχει προτεραιότητα. Τί εννοείς με το "ποτέ δεν έρχονται"; Τους έχεις ξανακαλέσει για βλάβες και δεν; Δύσκολο...Εκτός κι αν εννοείς για την καταμέτρηση του 4μήνου, που απ' την μια είναι άλλη ιστορία - απ' την άλλη μπορεί και να περνάνε αλλά να μην βρίσκουν πρόσβαση/να είναι δύσκολη, στο ρολόι. Και εάν είναι όντως χαλασμένο (πράγμα που ΦΥΣΙΚΑ και συμβαίνει "όλη την ώρα" σε κάποια από τα εκατομμύρια ρολόγια που είναι σπαρμένα στη χώρα, όταν αυτά λειτουργούν επί δεκαετίες), ναι θα στο αλλάξουν με ψηφιακό - εφ' όσον φυσικά έχουν διαθέσιμο. Διότι τέτοιες οδηγίες έχουν : να αντικατασταθούν σταδιακά όλα τα παλιά ρολόγια, δουλεύουν-δεν δουλεύουν. Με την ευκαιρία μιας βλάβης, αν έχουν διαθέσιμα, βάζουν νέα.

49 λεπτά πριν, man22 είπε

Ωχ πες μου σε παρακαλώ που μπορώ τα βρω αυτά τα μηνύματα σε ποιο θέμα; 

...να τα κάνεις τί; Στο λέμε εμείς. Και είναι και το αυτοννόητο, καθώς πρέπει ν' αντικατασταθούν όλα τα παλιά ρολόγια ώστε μια μέεεεεερα να ενεργοποιηθεί το σύστημα που θα βλέπουν απομακρυσμένα τις μετρήσεις και δεν θα χρειάζονται πλέον καταμετρητές. Γιατί "ωχ" όμως; Εκτός κι αν το 'χεις "πειράξει" και φοβάσαι μη το αντιληφθούν κατά τον έλεγχο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, washcloud είπε

Μπερδεύεις και τους υπόλοιπους όταν διαιρείς ΣΥΝΟΛΙΚΟ ποσού λογαριασμού με κατανάλωση. Κράτα αυτή την πράξη για εσένα, αν θες (για να ξέρεις πόσο συνολικά θα σου κοστίσει η κιλοβατώρα που καις), αλλά όταν αναφέρεσαι σε τιμή κιλοβατώρας καλό είναι να το κάνεις με την τιμή που σου βάλανε στην ανάλυση της "προμήθειας ρεύθματος" : δηλαδή κανονική (0,096 η ημερήσια και 0,076 η νυχτερινή). Και όχι, "δεν έρπεπε να είναι πιο φθηνά". "Τα πολλά Ευρώ του λογαριαμσού σου έχουν να κάνουν με την ΤΕΑΡΣΤΙΑ κατάναλωση που σίγουρα δήλωσες και αναρωτιέμαι αν πράγματι έκανες...Ρε μπας και είδες κάτι λάθος στο ρολόι; 3Κ+ κιλοβατώρες σε ΕΙΚΟΣΙΕΦΤΑ μέρες; Πέρσι τέτοιο καιρό πόση κατανάλωση είχες στο αντίστοιχο διάστημα; (...εκτός κι αν έκαιγες 4-5 κλιματιστικά όλο το εικοσιτετράωρο, ή αν είναι ρολόι που αφορά 2, ή μάλλον ΤΡΙΑ σπίτια ξερωγώ...). Ούτε χειμώνα δεν βλέπουμε τέτοιες καταναλώσεις, με θερμοσυσσωρευτές και αντλία θερμότητας ρε συ....

...δεν το ανέφερε ως "πρόβλημα" ο Joshua, αλλά διευκρινιστικά. Σίγορα το να δίνεις μόνο στον ΔΕΔΔΗΕ ανά 2μηνο είναι πιο "ισορροπημένο" και αποφεύγεις τυχόν "μπερδέματα" όπως είπες, αλλά δε σημαίνει ότι και κάθε μήνα να δίνεις, θα έχεις μπερδέματα ντε και καλά...Όσο για τον μηνιαίο, είναι θέμα τί έχεις επιλέξει/"πει" στον πάροχο πως θες να κάνει. Το αν θα δίνεις εσύ ένδειξη ή αυτός θα βάζει "κατ' εκτίμηση" κιλοβατώρες, είναι άλλο καπέλο.

Φυσικά και θα σου έρθουν. "Άμεσα" κι όλας, καθώς όταν είναι ειδοποίηση για βλάβη, έχει προτεραιότητα. Τί εννοείς με το "ποτέ δεν έρχονται"; Τους έχεις ξανακαλέσει για βλάβες και δεν; Δύσκολο...Εκτός κι αν εννοείς για την καταμέτρηση του 4μήνου, που απ' την μια είναι άλλη ιστορία - απ' την άλλη μπορεί και να περνάνε αλλά να μην βρίσκουν πρόσβαση/να είναι δύσκολη, στο ρολόι. Και εάν είναι όντως χαλασμένο (πράγμα που ΦΥΣΙΚΑ και συμβαίνει "όλη την ώρα" σε κάποια από τα εκατομμύρια ρολόγια που είναι σπαρμένα στη χώρα, όταν αυτά λειτουργούν επί δεκαετίες), ναι θα στο αλλάξουν με ψηφιακό - εφ' όσον φυσικά έχουν διαθέσιμο. Διότι τέτοιες οδηγίες έχουν : να αντικατασταθούν σταδιακά όλα τα παλιά ρολόγια, δουλεύουν-δεν δουλεύουν. Με την ευκαιρία μιας βλάβης, αν έχουν διαθέσιμα, βάζουν νέα.

...να τα κάνεις τί; Στο λέμε εμείς. Και είναι και το αυτοννόητο, καθώς πρέπει ν' αντικατασταθούν όλα τα παλιά ρολόγια ώστε μια μέεεεεερα να ενεργοποιηθεί το σύστημα που θα βλέπουν απομακρυσμένα τις μετρήσεις και δεν θα χρειάζονται πλέον καταμετρητές. Γιατί "ωχ" όμως; Εκτός κι αν το 'χεις "πειράξει" και φοβάσαι μη το αντιληφθούν κατά τον έλεγχο...

λεω ωχ γιατι δεν θελω να πληρωσω εγω για νεους μετρητες ειδικα τωρα με αυτες τις χρεωσεις που εχουμε για το ρευμα δεν περισευει τιποτα, ξανα κατεβηκα σημερα το πρωι για να δωσω τις μετρησεις και λειτουργουσε κανονικα το νυχτερινο οποτε σκεφτηκα να τους καλεσω πισω για να ακυρωσω το αιτημα διοτι διαβασα στο σαιτ οτι ασκοπη μεταβαση τεχνικου κοστιζει 36 ευρω ελπιζω να μου ερθουν και πληρωνω παναγιαααααααα μου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Joshua21 είπε

 

Γιατί ρωτάς εμένα, ισχυρίστηκα εγώ κάπου πως υπάρχει πρόβλημα σε αυτό?

Όσο για τα υπόλοιπα που ρωτάς έχουν απαντηθεί άπειρες φορές σε αυτό το θέμα, με μια απλή αναζήτηση θα τις βρεις και θα είσαι σε θέση να κρίνεις μόνος σου αν αξίζει ή όχι ειδικά για εσένα να δίνεις ενδείξεις στο ebill.

Φίλε μου απλά ρωτώ γιατί σχολίασες για καλό φυσικά και προσπαθώ να καταλάβω.ο προηγούμενος παραπάνω που είχε θέμα με τον λογαριασμό (3 μισή Χιλ. Kw/h) ανέφερες πως είναι εναντι πελάτη και πως έγινε λάθος στην ένδειξη ή άφηνες να εννοηθεί πως κακώς έδινε ενδείξεις τουλάχιστον αυτό κατάλαβα. Για να μην την "πατήσουμε" καλό είναι αν ξέρεις κάτι παραπάνω από προσωπική εμπειρία να το αναφέρεις για να προσέχουμε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, doom26 είπε

Φίλε μου απλά ρωτώ γιατί σχολίασες για καλό φυσικά και προσπαθώ να καταλάβω.ο προηγούμενος παραπάνω που είχε θέμα με τον λογαριασμό (3 μισή Χιλ. Kw/h) ανέφερες πως είναι εναντι πελάτη και πως έγινε λάθος στην ένδειξη ή άφηνες να εννοηθεί πως κακώς έδινε ενδείξεις τουλάχιστον αυτό κατάλαβα. Για να μην την "πατήσουμε" καλό είναι αν ξέρεις κάτι παραπάνω από προσωπική εμπειρία να το αναφέρεις για να προσέχουμε. 

Φίλε μου λάθος τα έχεις καταλάβει όλα, ούτε πως έγινε λάθος στην ένδειξη ανέφερα, ούτε άφησα να εννοηθεί πως κακώς έδινε ενδείξεις. Αυτό που έχω να αναφέρω είναι να προσέχουμε περισσότερο τα post που διαβάζουμε ώστε να τα κατανοήσουμε καλύτερα πριν απαντήσουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...