Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αγαπητέ πελάτη,

Σε απάντηση της ηλεκτρονικής σας επιστολής θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως, η πάγια πληρωμή και η έκδοση μηνιαίου λογαριασμού είναι από τι βασικές προϋποθέσεις για να μπορέσει να ενταχθεί το συμβόλαιο σας στο πρόγραμμα της επιθυμείας σας, συνεπώς αν δεν καταχωρήσετε την κάρτα πολύ πιθανό είναι να μην μπορέσετε να ενταχθείτε εξ αρχής στο πρόγραμμα.

Ως εκ τούτου, σας σημειώνουμε πως οποιαδήποτε πληρωμεί πραγματοποιηθεί χειροκίνητα καταχωρούντε στην καρτέλα πληρωμών σας όπου αντίστοιχα εμφανίζοντε σε εκκρεμότητες οφειλών. Επίσης, αφόυ καταχωρήσετε την κάρτα πληρωμών σας , η 1η πληρωμή θα χρειαστεί να γίνει χειροκίνητα και από την δεύτερη και έπειτα θα πραγματοποιείται αυτόματα απο την τράπεζα.

Στην περίπτωση που ξανα πληρώσετε χειροκίνητα τότε υπάρχει το ενδεχόμενο απενεργοποιησης της πάγιας εντολής και πολυ πιθανό την απένταξη σας από το πρόγραμμα.

Παραμένουμε στην διάθεσή σας

Με εκτίμηση

Yours sincerely

Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών ΔΕΗ.

Customer Service Team

 

Χτεσινή απάντηση για το online, οπότε λογικά πλέον δεν ισχύουν οι 3 πληρωμές, μπορεί να σε πετάξει από το πρόγραμμα οποιαδήποτε στιγμή αν δεν πληρωθεί με πάγια εντολή ο λογαριασμός.

 

 

  • Like 1
  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρε παιδια παω να καταχωρησω την ενδειξη καταναλωσης στο ebill και δεν με αφηνει.

Στις 28/7 ειχα μετρηση απο υπαλληλο ΔΕΔΗΕ για εκκαθαριστικο λογαρισμο και η η περιοδος που μπορω να καταγραψω εγω στο ebill  την επομενη μετρηση ειναι απο 24/8-29/8, παω να βαλω λοιπον την πραγματικη σημερινη ενδειξη του ρολογιου η οποια αντιστοιχει σε καταναλωση 380kwh και μου λεει σφαλμα διοτι η τιμη που προσπαθειτε να εισαγεται ειναι μικροτερη απο την προηγουμενη εκαθαριστικη ενδειξη που εχει δωσει ο ΔΕΔΗΕ, προσπαθηστε ξανα λεει η παρτε τηλεφωνο στο 11500. Πηρα και τηλεφωνο και μου λεει δεν ξερουμε εμεις για θεματα ebill δεν μπορουμε να βοηθησουμε. Η τιμη του ρολογιου που βαζω ειναι 380 μοναδες μεγαλυτερη απο την προηγουμεννη ενδειξη που τυγχνει να ειναι και εκαθαριστικη αλλα το συστημα λεει οτι βαζω μικροτερο αριθμο απο τον προηγουμενη ενδειξη και συνεχιζει να μην το παιρνει. Εχει συμβει σε καποιον αλλον?

Επεξ/σία από Pwpwpw
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Pwpwpw είπε

Ρε παιδια παω να καταχωρησω την ενδειξη καταναλωσης στο ebill και δεν με αφηνει.

Στις 28/7 ειχα μετρηση απο υπαλληλο ΔΕΔΗΕ για εκκαθαριστικο λογαρισμο και η η περιοδος που μπορω να καταγραψω εγω στο ebill  μετρηση ειναι απο 24/8-29/8, παω να βαλω λοιπον την πραγματικη σημερινη ενδειξη του ρολογιου η οποια αντιστοιχει σε καταναλωση 380kwh και μου λεει σφαλμα διοτι η τιμη που προσπαθειτε να εισαγεται ειναι μικροτερη απο την προηγουμενη εκαθαριστικη ενδειξη που εχει δωσει ο ΔΕΔΗΕ, προσπαθηστε ξανα λεει η παρτε τηλεφωνο στο 11500. Πηρα και τηλεφωνο και μου λεει δεν ξερουμε εμεις για θεματα ebill δεν μπορουμε να βοηθησουμε. Η τιμη του ρολογιου που βαζω ειναι 380 μοναδες μεγαλυτερη απο την προηγουμεννη ενδειξη που τυγχνει να ειναι και εκαθαριστικη αλλα το συστημα λεει οτι βαζω μικροτερο αριθμο απο τον προηγουμενη ενδειξη και συνεχιζει να μην το παιρνει. Εχει συμβει σε καποιον αλλον?

Ποια ενδειξη εχει περασει ο Δεδδηε... Και εσυ ποια θελεις να δωσεις εσυ;;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, takoulou είπε

Ποια ενδειξη εχει περασει ο Δεδδηε... Και εσυ ποια θελεις να δωσεις εσυ;;

Ο ΔΕΔΗΕ εχει περασει 27509  στις 28/7 και εγω βαζω 27892 και λεει ειναι μικροτερη και δεν την δεχεται

Επεξ/σία από Pwpwpw
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, geofak είπε

Αγαπητέ πελάτη,

Σε απάντηση της ηλεκτρονικής σας επιστολής θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως, η πάγια πληρωμή και η έκδοση μηνιαίου λογαριασμού είναι από τι βασικές προϋποθέσεις για να μπορέσει να ενταχθεί το συμβόλαιο σας στο πρόγραμμα της επιθυμείας σας, συνεπώς αν δεν καταχωρήσετε την κάρτα πολύ πιθανό είναι να μην μπορέσετε να ενταχθείτε εξ αρχής στο πρόγραμμα.

Ως εκ τούτου, σας σημειώνουμε πως οποιαδήποτε πληρωμεί πραγματοποιηθεί χειροκίνητα καταχωρούντε στην καρτέλα πληρωμών σας όπου αντίστοιχα εμφανίζοντε σε εκκρεμότητες οφειλών. Επίσης, αφόυ καταχωρήσετε την κάρτα πληρωμών σας , η 1η πληρωμή θα χρειαστεί να γίνει χειροκίνητα και από την δεύτερη και έπειτα θα πραγματοποιείται αυτόματα απο την τράπεζα.

Στην περίπτωση που ξανα πληρώσετε χειροκίνητα τότε υπάρχει το ενδεχόμενο απενεργοποιησης της πάγιας εντολής και πολυ πιθανό την απένταξη σας από το πρόγραμμα.

Παραμένουμε στην διάθεσή σας

Με εκτίμηση

Yours sincerely

Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών ΔΕΗ.

Customer Service Team

 

Χτεσινή απάντηση για το online, οπότε λογικά πλέον δεν ισχύουν οι 3 πληρωμές, μπορεί να σε πετάξει από το πρόγραμμα οποιαδήποτε στιγμή αν δεν πληρωθεί με πάγια εντολή ο λογαριασμός.

 

 

Ίσως είναι καλή λύση για όσους θέλουν να πάνε γ1 χωρίς να παρακαλάνε να τους βγαλουν

  • Like 1
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, Pwpwpw είπε

Ρε παιδια παω να καταχωρησω την ενδειξη καταναλωσης στο ebill και δεν με αφηνει.

Στις 28/7 ειχα μετρηση απο υπαλληλο ΔΕΔΗΕ για εκκαθαριστικο λογαρισμο και η η περιοδος που μπορω να καταγραψω εγω στο ebill  μετρηση ειναι απο 24/8-29/8, παω να βαλω λοιπον την πραγματικη σημερινη ενδειξη του ρολογιου η οποια αντιστοιχει σε καταναλωση 380kwh και μου λεει σφαλμα διοτι η τιμη που προσπαθειτε να εισαγεται ειναι μικροτερη απο την προηγουμενη εκαθαριστικη ενδειξη που εχει δωσει ο ΔΕΔΗΕ, προσπαθηστε ξανα λεει η παρτε τηλεφωνο στο 11500. Πηρα και τηλεφωνο και μου λεει δεν ξερουμε εμεις για θεματα ebill δεν μπορουμε να βοηθησουμε. Η τιμη του ρολογιου που βαζω ειναι 380 μοναδες μεγαλυτερη απο την προηγουμεννη ενδειξη που τυγχνει να ειναι και εκαθαριστικη αλλα το συστημα λεει οτι βαζω μικροτερο αριθμο απο τον προηγουμενη ενδειξη και συνεχιζει να μην το παιρνει. Εχει συμβει σε καποιον αλλον?

Αλήθεια, κάλεσες το 11500? 😂

Πάντως καλό θα ήταν να μην επιβαρύνουμε το συγκεκριμένο θέμα με άσχετα πράγματα, καλύτερα κάνε ερώτηση στο σωστό θέμα:

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για την ιστορία, όλα καλά με την αίτηση που έκανα για myhome online 21/07 και υπέγραψα στον κούριερ 01/08. Ήρθε λογαριασμός με τα συμφωνηθέντα του Ιουλίου (23 ημέρα και 17 νύχτα). 

Επεξ/σία από Bomber-21
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Αλήθεια, κάλεσες το 11500? 😂

Πάντως καλό θα ήταν να μην επιβαρύνουμε το συγκεκριμένο θέμα με άσχετα πράγματα, καλύτερα κάνε ερώτηση στο σωστό θέμα:

 

Τοσο αστειο ειναι που καλεσα στο 11500? Η ιδια η πλατφδορμα μου εμφανιζει μυνημα οτι εαν δεν ειναι λανθασμενη η ενδειξη που προσπαθειται να εισαγεται (προφανως και  δεν ειναι)και  παρολα αυτα δεν μπορειτε να την καταχωρησετε καλεστε στο 11500. Εχουν ξεχωριστο κομματι δεν μιλησα με τις βλαβες. Στο κατω κατω και το προβλημα που αντιμετωπιζω βλαβη της πλατφορμας ειναι θα επρπε να δεχεται κανονικα την ενδειξη

Επεξ/σία από Pwpwpw
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Pwpwpw είπε

Τοσο αστειο ειναι που καλεσα στο 11500? Η ιδια η πλατφδορμα μου εμφανιζει μυνημα οτι εαν δεν ειναι λανθασμενη ενδειξη που προσπαθειται να εισαγεται (προφανως και  δεν ειναι)και  παρολα αυτα δεν μπορειτε να την καταχωρησετε καλεστε στο 11500. Εχουν ξεχωριστο κομματι που αφορα εκδοσεις λογαρισμων δεν μιλησα με τις βλαβες. Στο κατω κατω και το προβλημα που αντιμετωπιζω βλαβη της πλατφορμας ειναι θα επρπε να δεχεται κανονικα την ενδειξη

Πλεον ο Δεδδηε εχει δωρεαν τηλεφωνο το 8004004000.. Μπορεις και εκει..

Μηπως να υπαρχει καποιο προβλημα.. Για ξανα  προσπαθησε μια αλλη μερα να δεις..

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Pwpwpw είπε

Γιατι τοσο αστειο ειναι που καλεσα στοα 11500? Η ιδια η πλατφδορμα μου εμφανιζει μυνημα οτι εαν δεν ειναι λανθασμενη ενδειξη και  παρολα αυτα δεν μπορειτε να την καταχωρησετε καλεστε στο 11500. Εχουν ξεχωριστο κομματι που αφορα εκδοσεις λογαρισμων δεν μιλησα με τις βλαβες. Στο κατω κατω και το προβλημα που αντιμετωπιζω βλαβη της πλατφορμας ειναι θα επρπε να δεχεται κανονικα την ενδειξη

Γιατί χρεώθηκες για αυτήν την κλήση (0,3465€/λεπτό χρεώνει ο δικός μου πάροχος για κλήση από σταθερό), ενώ θα μπορούσες να καλέσεις στο 2111900500 με αστική χρέωση ή εντελώς δωρεάν στο 800 400 4000.

Για ότι άλλο θες σχετικά με τον ΔΕΔΔΗΕ ευχαρίστως να σου απαντήσω αλλά όχι εδώ, στο άλλο θέμα.

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, takoulou είπε

Πλεον ο Δεδδηε εχει δωρεαν τηλεφωνο το 8004004000.. Μπορεις και εκει..

Μηπως να υπαρχει καποιο προβλημα.. Για ξανα  προσπαθησε μια αλλη μερα να δεις..

Ειναι προφανες οτι  υπαρχει καποιο προβλημα στην πλατφορμα. Θα παρω αυριο Δευτερα στο 800 900 1000 που αφορα αποκλειστικα θεματα ebill Και μονο.

Δημοσ.
17 ώρες πριν, Amlet είπε

Παιδια, εαν καποιος εχει Home Online με συμβαση απο περυσι τον Νοεμβριο με κοστος KW 9.6 λεπτα και ΚΟΤ Β βγαινει χαμενος?  Γιατι μου το ελεγε σημερα ο ξαδελφος μου που του ειπα οτι θα ηταν τρελος να φυγει, γιατι λεει δεν θα παιρνει την "καλη επιδοτηση" μιας και το KOT B δεν ειναι τοσο καλο. Εχω χασει την μπαλα με αυτα που γινονται και παρακολουθω και το θεμα οσο μπορω 😛

Ευχαριστω πολυ

Ας αποφασίσεις να το σπάσεις, έλα να ανταλλάξουμε προγράμματα!
Είμαι με 0,17€.

Και μετά σπάσε το δικό μου.

Στις 26/8/2022 στις 4:13 ΜΜ, atpanos είπε

Ενεργοποιηση MyHomeOnline τελος Ιανουαριου 2022.

Λογαριασμος 28/02/2022:
image.png.3d0352817a0aeefb7669390cda35c479.png

Λογαριασμος 29/07/2022:

image.png.47c4dc3309d0a606c05e9e8f96c3e1a8.png

?????

δεν αλλαξα τιποτα. το μονο που εκανα ειναι που πρωτη φωρα εδωσα εγω τελευταιο μηνα την ενδειξη


Ένα μικρό Bonus «Πιστότητας».
 

Στις 21/7/2022 στις 7:45 ΠΜ, Aurumnus είπε

Μπήκα σήμερα να κάνω καταχώρηση ενδείξεων και είδα ότι στον τελευταίο λογαριασμό (εκκαθαριστικός) που εκδόθηκε 27.06.2022, γράφει: «Η Σύμβαση λήγει 21/06/2022.»!

Εγώ είχα κάνει το συμβόλαιο για Online στις 26.12.2021 και μέχρι και τον λογαριασμό Μαΐου έγραφε «Η Σύμβαση λήγει 26/12/2022»!

617343925_.jpg.431945414218cccbfe2fff128583ca9e.jpg

 

Έχει συμβεί σε κάποιον άλλο αυτό;

Διαβάζω τώρα τους λογαριασμούς και δεν βλέπω να γράφει κάτι για έγκαιρη ειδοποίηση περί αυτής της αλλαγής.

Η πληρωμή πάντα γίνεται αυτόματα την ημερομηνία λήξης, δεν έχω πληρώσει ποτέ νωρίτερα από την πάγια εντολή.

Σε συγγενικό μου πρόσωπο που μένει στην ίδια πολυκατοικία και του είχα κάνει σύμβαση Online την ίδια μέρα με εμένα, στον τελευταίο λογαριασμό (εκκαθαριστικός) γράφει κανονικά «Η Σύμβαση λήγει 26/12/2022».

Ο τελευταίος λογαριασμός (εκκαθαριστικός) μου ήταν σχεδόν μηδενικός γιατί στους 2 προηγούμενους μήνες ξέχασα να δώσω μετρήσεις και χρεώθηκα με βάσει τις περσινές καταναλώσεις που ήταν αρκετά περισσότερες σε σχέση με τις φετινές.
Να έχει σχέση αυτό;
Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο που να «αιτιολογεί» αυτή την αλλαγή.

 

Και το κυριότερο, τώρα τι κάνω;

 

 

Στις 21/7/2022 στις 9:15 ΠΜ, Aurumnus είπε

«Το προϊόν είναι ενεργό έως 21/06/2023» !!!

Τι στο διάολο έχει γίνει!;

 

Πήρα τηλέφωνο.

Κατέγραψαν το πρόβλημα μου από το τμήμα Συμβάσεων, το προώθησαν στο αρμόδιο τμήμα για έλεγχο και θα με ενημερώσουν τηλεφωνικώς.

Νομίζω θα υποβάλλω και κάτι γραπτώς, για ασφάλεια... δεν τους εμπιστεύομαι.

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν εχει καταλάβει κάποιος ας μας εξηγήσει πως γίνεται να λένε μερικοί ότι θα έχουν μηδενική χρέωση για τον Σεπτεμβρίο 

Επεξ/σία από man22
Δημοσ.
42 λεπτά πριν, man22 είπε

Αν εχει καταλάβει κάποιος ας μας εξηγήσει πως γίνεται να λένε μερικοί ότι θα έχουν μηδενική χρέωση για τοκ Σεπτεμβρίο 

Η επιδότηση είναι μεγαλύτερη από τη χρέωση.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, ΠάρηςΓ είπε

Η επιδότηση είναι μεγαλύτερη από τη χρέωση.

Διάβασα ότι αυτό ισχύει μόνο για μια εταιρία την ΗΡΩΝ , στις άλλες θα υπάρχει χρέωση έστω και 3, 4,5 λεπτά kwh

Πάντως αν είχα ξυπνήσει και εγώ από πέρυσι τέτοια εποχή και είχα προλάβει το home online με 0.96 και 0.76 και πάγιο 0.50 λεπτά και μάλιστα γισ 2 χρόνια θα ήμουν σούπερ δεν θα μου περνούσε καν από το μυαλό να το σπάσω 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...