Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, ekrepali είπε

  

Τρίτωσε το κακό.

Χωρίς αποδεικτικό econtract, χωρίς αποδεικτικό ιστορικού ebill, χωρίς σύμβαση myhomeonline.

Δε ξέρω καν πώς πήρες την επιβεβαίωση γραπτώς με mail ότι θα ενεργοποιηθείς με τιμές Ιουλίου, ίσως κάτι βλέπουν στο σύστημα που δε βλέπεις εσύ. Πάντως κρέμεσαι εντελώς από πάνω τους, αν δεν έχεις αποδεικτικό ότι αιτήθηκες myhomeonline.

Ξεκίνα πιέσεις ζητώντας ηχογραφημένη συνομιλία (υπάρχει άραγε κι αυτή ; ) και γραπτή επιβεβαίωση ότι η τιμολόγηση θα γίνει με τον παλιό τιμοκατάλογο. Όχι υπόσχεση ότι "θα γίνουν οι απαραίτητες ενέργειας" αλλά ότι έχει λυθεί οριστικά αυτό το θέμα και βρίσκεται στο παλιό τιμοκατάλογο.

 

Και το αποδεικτικο e-bill δεν παιζει να με εσωζε γιατι κωδικους μου δωσανε 04/08 και φαινονταν μεσα οτι ολες οι ενεργειες εγιναν 04/08

Η γραπτη απαντηση στο e-mail δεν ειναι αρκετη για γραπτη επιβεβαιωση ? Μπορουν να μου πουν μετα " Α ναι εκεινη η απαντηση δεν ισχυει συγνωμη τα λεγαμε?" (Υ.Γ δεν θυμαμαι αμα το εγραψα αλλα εστειλα σε εκεινο το εμαιλ να δω τι κανουν και με απαντησαν αυτο "Απολογούμαστε για την ταλαιπωρία το αίτημα σας έχει ήδη προωθηθεί με σκοπό να γίνουν οι απαραίτητες διορθώσεις του λογαριασμού σας."

Σε οποιαδηποτε τηλεφωνικη επικοινωνια ειχα μαζι τους ο καθε υπαλληλος μου ελεγε οτι επειδη εκανα την αιτηση 29/07 τοτε ειμαι με τις παλιες τιμες αλλα οπως λεει και η ατακα "Μην ακουτε καθε σεκιουριτα, βογιατζη ή ασχετο που σας λεει κατι" 

Αυτο που δεν βλεπω εγω και εχουν στο συστημα τους που το εχει επιβεβαιωση τηλεφωνικα ο υπαλληλος ΧΧΧΧ(εχω τα στοιχεια του) ειναι οτι εχω κανει αιτηση για το home online 29/07 απο τον υπαλληλο ΥΥΥΥ και θα τιμολογηθω με τις Ιουλιου τιμες κατι που το οποιο στο τηλεφωνο μου ειπαν οτι δεν μπορουν να μου στειλουν επιβεβαιωση, αμα τους στειλω μεσω email το ιδιο πραγμα θα αλλαξουν γνωμη λετε?

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Prasino Mantarinh είπε


Αυτο που δεν βλεπω εγω και εχουν στο συστημα τους που το εχει επιβεβαιωση τηλεφωνικα ο υπαλληλος ΧΧΧΧ(εχω τα στοιχεια του) ειναι οτι εχω κανει αιτηση για το home online 29/07 απο τον υπαλληλο ΥΥΥΥ και θα τιμολογηθω με τις Ιουλιου τιμες κατι που το οποιο στο τηλεφωνο μου ειπαν οτι δεν μπορουν να μου στειλουν επιβεβαιωση, αμα τους στειλω μεσω email το ιδιο πραγμα θα αλλαξουν γνωμη λετε?

Εννοείτα, ό,τι έχεις στείλτο. Ζάλισε τους. Γιατί άμα κλείσει ο Αύγουστος και δεν έχει λυθεί το θέμα θα βγει αυτόματα λογαριασμός απ'το σύστημα με τιμολόγηση 0.50, μετά θα τρέχεις με αμφισβητήσεις κλπ.

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Εννοείτα, ό,τι έχεις στείλτο. Ζάλισε τους. Γιατί άμα κλείσει ο Αύγουστος και δεν έχει λυθεί το θέμα θα βγει αυτόματα λογαριασμός απ'το σύστημα με τιμολόγηση 0.50, μετά θα τρέχεις με αμφισβητήσεις κλπ.

Να ζητησω και αποδεικτικο econtract και την συμβαση Που να γραφει home online ή θα γραφουν οτι ναναι πανω τους και δεν μου γυρισει boomerang? 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Prasino Mantarinh είπε

Να ζητησω και αποδεικτικο econtract και την συμβαση Που να γραφει home online ή θα γραφουν οτι ναναι πανω τους και δεν μου γυρισει boomerang? 

Αποδεικτικό econtract δεν έχεις, αφού την αίτηση ενδιαφέροντος δεν την έκανες Online αλλά τηλεφωνικώς.

Ούτε γίνεται να ζητήσεις σύμβαση που να λέει myhomeonline, αφού ήδη έχεις υπογράψει σύμβαση Γ1.

Δημοσ.
56 λεπτά πριν, Prasino Mantarinh είπε

Αμα δεν με απαταει η μνημη μου και εσυ στην ιδια περιπτωση με μενα δεν εισαι ? Αιτηση μεσω τηλεφωνου λιγες μερες πριν την αλλαγη τιμων ? Δεν στο ειχανε ενεργοποιηση καπου 15/07 ? Θυμαμαι ειχες ανεβασει και μια φωτογραφια που δεν μπορω να την βρω τωρα

Πρόσφατα μπήκα στο Online 22/7 εκανα αίτηση και ενεργοποιήθηκε 7/7!γιαυτο ακριβώς ζητάω την σύμβαση αλλά μάλλον αγνοούν ή δεν θέλουν. Μου ήρθε 1ο λογαριασμός με τιμές Ιουλίου 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, itsathina είπε

Δε ντρέπομαι να το πω, αλλά δεν καταλαβαίνω τον Χριστό μου όσον αφορά το ρεύμα. Ειλικρινά!
& δεν είναι και εύκολο να αλλάζεις πάροχο κάθε μήνα.

Φίλε μου σε καταλαβαίνω! 

Για τους περισσότερους είναι πολύ εξαντλητικό και ψυχοφθόρο η όλη διαδικασία ψαξίματος στην οποία μας έχουν βάλει με το ρεύμα.

Κουράγιο και καλή δύναμη εύχομαι. Δεν ξέρω τι άλλο να πω. 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, ekrepali είπε

Εννοείτα, ό,τι έχεις στείλτο. Ζάλισε τους. Γιατί άμα κλείσει ο Αύγουστος και δεν έχει λυθεί το θέμα θα βγει αυτόματα λογαριασμός απ'το σύστημα με τιμολόγηση 0.50, μετά θα τρέχεις με αμφισβητήσεις κλπ.

Spoiler

Ποιος είναι ο απαιτούμενος χρόνος για την ολοκλήρωση τον διορθωσεων? Θα υπάρξει σχετική ενημέρωση με την ολοκλήρωση των διορθώσεων?
Επίσης μπορώ να έχω  γραπτή επιβεβαίωση της αίτησης μου για το πρόγραμμα home online που πραγματοποιήθηκε στις 29/07 και ότι η τιμολόγηση του λογαριασμού μου θα γίνει με τον τιμοκατάλογο που ίσχυε έως και 31/07 ?

Δεν ξερω τι να γραψω πραγματικα .. Το στελνω και οτι γινει?

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Prasino Mantarinh είπε
  Απόκρυψη περιεχομένων

Ποιος είναι ο απαιτούμενος χρόνος για την ολοκλήρωση τον διορθωσεων? Θα υπάρξει σχετική ενημέρωση με την ολοκλήρωση των διορθώσεων?
Επίσης μπορώ να έχω  γραπτή επιβεβαίωση της αίτησης μου για το πρόγραμμα home online που πραγματοποιήθηκε στις 29/07 και ότι η τιμολόγηση του λογαριασμού μου θα γίνει με τον τιμοκατάλογο που ίσχυε έως και 31/07 ?

Δεν ξερω τι να γραψω πραγματικα .. Το στελνω και οτι γινει?

Στείλε, τουλάχιστον να πάρεις μια απάντηση για να δεις τι θα κάνεις στη συνέχεια.

 

Δημοσ.
15 ώρες πριν, GGiamas είπε

Καλησπέρα σε όλους. Ήθελα την άποψη σας για κάτι που βέβαια όπως το βλέπω είναι υποκειμενικό. Έκανα αίτηση χθες για το ΔΕΗ my energy heat pump που από ότι είδα έχει την πιο φθηνή σταθερή χρέωση της αγοράς αυτήν την στιγμή (0,247 με 5% εκπτωση νέου πελάτη και άλλο 5% έκπτωση συνέπειας). Η σκέψη είναι είναι ότι είναι ελάχιστα πιο ακριβό από τα αντίστοιχα κυμαινόμενα αλλά σε μια ενδεχόμενη αύξηση όπως προβλέπεται την επόμενη διετία, όσο και να υπάρχει κρατική επιδότηση, μοιραία η επιβάρυνση στον καταναλωτή θα ξεπεράσει τις τιμές αυτές - έστω και για κάποιες περιόδους. Ήδη έχει εκτροχιαστεί ο προϋπολογισμός, προβλεπεται δύσκολη διετία για την οποία κυβερνηση. Επομένως κινήθηκα να κλειδωσω αυτήν την τιμή πριν να πάρει την ανηφόρα. Εννοείται πως αν πέσουν οι τιμές θα πληρώνω χωρίς λογο. Έχει κάποιος κάποια εμπειρία / άποψη σχετικά με το συγκεκριμένο πρόγραμμα? Ευχαριστώ εκ των προτέρων. 

....αν εννοείς ότι έκανες αίτηση για ένα πρόγραμμα μέσω του οποίου (για να ισχύσει κι όλας) θα αγοράσεις αντλία θερμότητας κόστους τουλάχιστον ~3 χιλιάρικων και θα επιδοτηθείς με 500€, δεν πολυκαταλαβαίνω το όποιο "άγχος" σου περί του προγράμματος, διότι λογικά έχεις οικονομική άνεση αφού έκανες τέτοια κίνηση. Εκτός βέβαια κι αν δεν έχεις συνειδητοποιήσει το πόσο ενεργοβόρα είναι μια αντλία θερμότητας (αν και φυσικά εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, όπως περιοχή της χώρας που βρίσκεσαι, υγρασία, ύπαρξη θερμομόνωσης του σπιτού, ηλικία κατασκευής του, γειτνίαση με άλλα ή όχι), διότι μέσο όρο πιθανώς να περιμένεις τον χειμώνα μια κατανάλωση ~1.000kWh/μήνα (αν και προφανώς εξαρτάται και από το σε τί θερμοκρασία θα βάλεις τον θερμοστάτη, τί ανάγκες έχεις και τί "ανοχή" στο κρύο κτλ, άρα το νούμερο μπορεί και  ν' αποδειχτεί λίγο τελικά). Αν πάλι το ΕΧΕΙΣ συνειδητοποιήσει και ξέρεις τί θα περιμένεις από κατανάλωση, ξαναρχόμαστε στο "δεν καταλαβαίνω το άγχος", διότι σαν τί "άποψη" να έχει κάποιος, "για το συγκεκριμένο πρόγραμμα"; Είναι αυτό που λέει (οι τιμές του). Το θέμα είναι εάν θα μπορέσεις ν' ανταπεξέρθεις στο σύνολο της χρέωσης, με χρήση της αντλίας, η οποία θα επιφέρει μεγάλη κατανάλωση τον χειμώνα - από την άλλη βέβαια θα μου πεις "ούτως ή άλλως θα έπρεπε να ζεσταθώ, άρα γλυτώνω α) ακριβό πετρέλαιο (στο ~1.7 διάβασα προβλέπεται) β) πανάκριβη κιλοβατώρα για όλες τις άλλες χρήσεις πέραν της αντλίας για ΔΥΟ χρόνια ΑΝ όντως πάει κατά διαβόλου το πράμμα και με την τιμή του ρεύματος και με τις επιδοτήσεις ταυτόχρονα"...Αν λοιπόν έχεις νυχτερινό (αν δεν έχεις, ΑΜΕΣΑ αίτηση, αφού πας για θέρμανση με ηλεκτρισμό, μπας και προλάβει να σου μπει πριν τον χειμώνα και την χρήση της αντλίας), θα σου βγαίνει, πες ~0,20 η κιλοβατώρα (μέσα και οι εκπτώσεις που είπες), άρα αν όντως έχεις ~1.000kWh/μήνα Μ.Ο., θα σου βγαίνει το ρεύμα ~200 τον μήνα, χωρίς τις "ρυθμιζόμενες χρεώσεις" φυσικά - με αυτές μέσα, χαλαρά ένα 250άρι, κι αν πχ έκαιγες πετρέλαιο, θα ήθελες Μ.Ο. τον μήνα το λιγότερο ένα βαρέλι, άρα για τον χειμώνα κα'να 1.500άρι, που αναγόμενο στο έτος μας κάνει κα'να εκατονπενηντάρι τον μήνα, πες και κα'να κατοστάρι το ρεύμα μηνιαίως, άρα ίσως και να είσαι όντως καλά με την αντλία τελικά (και φυσικά αν πάνε κατά διαβόλου τα πράγμα με το ρεύμα, εσύ για 2 έστω χρόνια θα είσαι "καλυμμένος" με κόστος ρεύματος 0,2/kWh ). Πολύ μπακάλικοι οι υπολογισμοί που μόλις έκανα, αλλά αν προσέξεις με την αντλία και μείνεις στα νούμερα (κατανάλωσης τον χειμώνα) που είπα, και αν μπορείς να διαθέτεις τα 3 κατοστάρικα τον μήνα (όπως και τα αρχικά  3.000), καλά θα είσαι και σίγουρα θα έχεις γαϊδουροδέσει για το ενδεχόμενο των "χειρότερων"...

Δημοσ.
10 ώρες πριν, mples είπε

Παιδια οταν τελειωση το home enter τι γινεται ? 

Πας αυτοματα στο Γ1 ?

Κανείς δεν ξέρει βρε παιδιά όταν λήξει το συμβόλαιο τι γίνεται ?

Δημοσ.
5 minutes ago, mples said:

Κανείς δεν ξέρει βρε παιδιά όταν λήξει το συμβόλαιο τι γίνεται ?

αν διαβάσεις μερικές σελίδες πίσω θα βρεις απάντηση.

1220 σελίδες και οι 1000 είναι τα ίδια και τα ίδια γιατί μπαίνουν όλοι και ρωτάνε πράγματα που έχουν απαντηθεί.

Δημοσ.

Μπορει να εχει απαντηθει και μην το ειδα....ξερουμε απο καπου επισημα και απο περιεργεια ποσο ειναι η τιμη ΚW σε Γερμανια - Ελβετια Ισπανια και Πορτογαλια???

 σε αλλες χωρες με καλυτερο βιοτικο επιπεδο απο εμας ....ρωταω ηρεμα!!!

Δημοσ.
22 minutes ago, PedroG said:

Μπορει να εχει απαντηθει και μην το ειδα....ξερουμε απο καπου επισημα και απο περιεργεια ποσο ειναι η τιμη ΚW σε Γερμανια - Ελβετια Ισπανια και Πορτογαλια???

 σε αλλες χωρες με καλυτερο βιοτικο επιπεδο απο εμας ....ρωταω ηρεμα!!!

ήρεμη απάντηση

Απρίλιος και Αύγουστος.

 

 

Screenshot 2022-08-24 085204.jpg

Screenshot 2022-08-24 085138.jpg

  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η απάντηση στο αίτημα αποστολής σύμβασης. 

"Σε συνέχεια του αιτήματος σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το πρόγραμμα σας για το My Home Online , το ενεργοποιήσατε μέσα από την υπηρεσία του ebill και ως εκ τούτου δεν υπάρχει φυσικό αρχείο για να μπορέσουμε να σας αποστείλουμε τους όρους που αποδεχτήκατε ηλεκτρονικά.
Αν δεν επιθυμείτε να συνεχίσετε στο πρόγραμμα , θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε στο τηλεφωνικό μας κέντρο χωρίς χρέωση,8009001000 Δευτέρα - Παρασκευή 07:00 -23:00επιλογή 1 και να συνομιλήσετε με έναν εκπρόσωπο από το τμήμα των συμβάσεων για να προχωρήσετε στην διαδικασία αλλαγής και μετάβασης σας στο τιμολόγιο που επιθυμείτε ."

Επεξ/σία από doom26
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...