Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Όχι μη πατήσεις αποδοχή.

Μάλλον η ΔΕΗ απάντησε, κοίτα κάτω απ'τα δικαιολογητικά σου μήπως προστέθηκε κάποιο αρχείο pdf ή word. Έτσι απαντάνε αυτοί, αντί να γράφουν κείμενο, ανεβάζουν αρχείο.

Σωστος .. ουτε καν το παρατηρησα.. πηρα αυτη την απαντηση..

Σε απάντηση της  ηλεκτρονικής αναφοράς σας, σχετικά με το θέμα που θίγει τη σύμβαση  παροχής σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως θα χρειαστεί να εκθέσετε αναλυτικά το αίτημά σας, προκειμένου να προβούμε στις απαραίτητες ενέργειες και στην καλύτερη εξυπηρέτησή σας.

Τι αλλο πιο αναλυτικο να γραψω δηλαδη ? πανε καλα ???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

12 λεπτά πριν, Prasino Mantarinh είπε

Σωστος .. ουτε καν το παρατηρησα.. πηρα αυτη την απαντηση..

Σε απάντηση της  ηλεκτρονικής αναφοράς σας, σχετικά με το θέμα που θίγει τη σύμβαση  παροχής σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως θα χρειαστεί να εκθέσετε αναλυτικά το αίτημά σας, προκειμένου να προβούμε στις απαραίτητες ενέργειες και στην καλύτερη εξυπηρέτησή σας.

Τι αλλο πιο αναλυτικο να γραψω δηλαδη ? πανε καλα ???

Όταν δε ξέρουν έτσι γράφουν. Και εμένα παλαιά βρίσκανε δικαιολογίες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε

θα "πέσεις" στο Open to οποιο μάλλον θα ειναι σαν το γ1 και θα μπορεις να φυγεις οποτε θες. λογικα το open θα ειναι ενα ελαφρως φθηνοτερο γ1 με παγια εντολη και μηναιο λογαριασμο χωρις δεσμευση.

οκ. θα πέσω στο Open, αλλά πριν πέσω μπορώ να το αποφύγω αν δεν συμφέρει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, GREGORYMO είπε

Αίτημα να σου επιστρέψουν την 'διαφορά'.

δεν ειναι οικονομικης διαφορας το ζητημα. Μπλεξιμο σε τιμοκαταλογους φοβαμαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, ΠάρηςΓ είπε

Όταν δε ξέρουν έτσι γράφουν. Και εμένα παλαιά βρίσκανε δικαιολογίες. 

ΕΙμαι ετοιμος να πατησω απορριψη απαντησης και να ξανα κανω αιτημα..

Εσυ πως εβγαλες ακρη μαζι τους? ( αν εβγαλες δλδ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, Prasino Mantarinh είπε


Σε απάντηση της  ηλεκτρονικής αναφοράς σας, σχετικά με το θέμα που θίγει τη σύμβαση  παροχής σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως θα χρειαστεί να εκθέσετε αναλυτικά το αίτημά σας, προκειμένου να προβούμε στις απαραίτητες ενέργειες και στην καλύτερη εξυπηρέτησή σας.

Εντάξει είναι ανεκδιήγητοι.

Βρες το email που σου έστειλαν, αυτό που λέει ότι θα κανουν τις απαραιτητες ενεργειες για να χρεωθείς με τιμες Ιουλιου. Κάνε εκτύπωση σε PDF.

Στη ΡΑΕ πατάς το κόκκινο κουμπί... ανεβάζεις το PDF και στο κείμενο γράφεις ότι έχεις κάνει αίτηση για το Online τον Ιούλιο με τιμή 0.22, ότι έχεις λάβει απάντηση ότι θα έκαναν όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να τιμολογηθείς με τιμές Ιουλίου αλλά στο ebill φαίνεται ημ. ενεργοποίησης ο Αύγουστος και εμφανίζεται ο τιμοκατάλογος Αυγούστου με 0.50. Ζήτα επιβεβαίωση ότι έχεις κλειδώσει τις τιμές Ιουλίου κι ότι με αυτές τις τιμές θα γίνεται για 1 χρόνο η τιμολόγηση.

--------

Επίσης πάρε ένα τηλ τον ΔΕΔΔΗΕ 2111900500 και ρώτα πότε έγινε η αλλαγή παρόχου. Αν έγινε τον Αύγουστο ίσως εκεί υπάρχει κόλλημα να σου βάλουν ημερομηνία ενεργοποίησης του προγράμματος τον Ιούλιο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Επίσης πάρε ένα τηλ τον ΔΕΔΔΗΕ 2111900500 και ρώτα πότε έγινε η αλλαγή παρόχου. Αν έγινε τον Αύγουστο ίσως εκεί υπάρχει κόλλημα να σου βάλουν ημερομηνία ενεργοποίησης του προγράμματος τον Ιούλιο.

δε νομίζω να παίζει ρόλο , η προσφορά προμήθειας έχει μεγάλη διαρκεια αλλά εκτός αυτού υπήρχαν το Δεκέμβρη αρκετά άτομα που μπήκαν αργότερα με παλιές τιμές (επειδή είχαν κάνει αίτηση νωρίτερα)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, Prasino Mantarinh είπε

ΕΙμαι ετοιμος να πατησω απορριψη απαντησης και να ξανα κανω αιτημα..

Εσυ πως εβγαλες ακρη μαζι τους? ( αν εβγαλες δλδ)

Με το Δεδδηε είχα θέμα. Είχα στείλει 10 αιτήματα. Δε μου απαντήσανε ποτέ. Στο τηλέφωνο δε ξεράνε και λέγανε να κάνω αίτημα. Όταν ρωτούσα για το αίτημα λέγανε ότι τάχα λείπει κάτι η ότι θα επικοινωνήσουν ενώ είχαν περασει 2  μηνες. Πιστεύω πως δε ξέρουν. Σε αλλά αιτήματα είχαν απαντήσει 

 

Επεξ/σία από ΠάρηςΓ
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ekrepali είπε

Εντάξει είναι ανεκδιήγητοι.

Βρες το email που σου έστειλαν, αυτό που λέει ότι θα κανουν τις απαραιτητες ενεργειες για να χρεωθείς με τιμες Ιουλιου. Κάνε εκτύπωση σε PDF.

Στη ΡΑΕ πατάς το κόκκινο κουμπί... ανεβάζεις το PDF και στο κείμενο γράφεις ότι έχεις κάνει αίτηση για το Online τον Ιούλιο με τιμή 0.22, ότι έχεις λάβει απάντηση ότι θα έκαναν όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να τιμολογηθείς με τιμές Ιουλίου αλλά στο ebill φαίνεται ημ. ενεργοποίησης ο Αύγουστος και εμφανίζεται ο τιμοκατάλογος Αυγούστου με 0.50. Ζήτα επιβεβαίωση ότι έχεις κλειδώσει τις τιμές Ιουλίου κι ότι με αυτές τις τιμές θα γίνεται για 1 χρόνο η τιμολόγηση.

--------

Επίσης πάρε ένα τηλ τον ΔΕΔΔΗΕ 2111900500 και ρώτα πότε έγινε η αλλαγή παρόχου. Αν έγινε τον Αύγουστο ίσως εκεί υπάρχει κόλλημα να σου βάλουν ημερομηνία ενεργοποίησης του προγράμματος τον Ιούλιο.

Καλησπέρα σας, όπως αναγράφεται στην σύμβαση που μου έχετε στείλει, έχω κάνει αίτηση για το πρόγραμμα myHome Online στις 29/07 με τις τιμή 0,22. Εχώ λάβει απάντηση από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών το οποίο επισυνάπτω το οποίο αναγράφει το εξής:
« Το αίτημα σας για το προϊόν myHome online κατατέθηκε πριν την αλλαγή του τιμοκαταλόγου στις 01/08. Σας διαβεβαιώνουμε ότι θα γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες από πλευράς μας ώστε να ενεργοποιηθεί το προϊόν με τον τιμοκατάλογο που ίσχυε έως και 31/07.

'Ηδη το αίτημά σας έχει προωθηθεί στο αρμόδιο τμήμα, ώστε να γίνουν οι απαραίτητες διορθώσεις.»

Στον λογαριασμό μου στο e-bill στο παράρτημα της Επιλογή προϊοντος αναγράφεται ότι:
«Το προϊόν είναι ενεργό έως 09/08/2023» και εμφανίζεται ο τιμοκατάλογος Αυγούστου με τιμή 0,50.

Ζητώ να μεταθέσετε την έναρξη του προγράμματος 29/07 όπου έκανα την αίτηση, και να τιμολογογηθώ με τις παλιές τιμές του προγραμμάτος myHomeOnline... καθώς εκείνες είχα αποδεχτεί κατά την online προσυμβατική ενημέρωση, πριν αιτηθώ αλλαγή παρόχου. Και επιβεβαιώση ότι η τιμολόγιση για τον 1 χρόνο τις σύμβασεις θα πραγματοποιείται με τις τιμές

Τους στελνω αυτο και παω να κανω τον χορο των ζουλου μαζι με προσευχες στο c'thulu μπας και δουμε ασπρη μερα

EDIT: @ekrepali Η αλλαγη παροχου εγινε σιγουρα μετα τον Αυγουστου τωρα ακριβη μερα θα σε γελασω μεταξυ 6 και 9 του μηνα αμα θυμαμαι καλα

Επεξ/σία από Prasino Mantarinh
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 21/8/2022 στις 8:10 ΜΜ, man22 είπε

Αυτό σκεφτόμουν όμως με τρομάζει ο λογαριασμός που θα βγει τον Σεπτέμβριο εφόσον έχω κάψει ηδη 1.800 kwh, νομίζω ότι Είναι μικρή η διαφορά εάν ξέρει κάποιος ας μου πει,  εγω ξέρω ότι έκλεισα το my home online στα 0.2290 και για νυχτερινό 0.17640 έχω όμως και το κοτΒ αρα θα πάει πιο κάτω η τιμή,  όμως δεν ξέρω αν θα φτάσει τα 0.1490-0.1700 που θα φτάσει τον Αύγουστο υο Γ1Ν έπειτα από τις επιδοτήσεις 

Δεν παίρνεις επιδότηση στο σταθερό συμβόλαιο να ξέρεις 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην ΡΑΕ απ' ότι φαίνεται απαντάνε ότι να ναι απλά και μόνο για να απαντήσουν.
Απάντησαν και σε εμένα τώρα τα τζίμάνια, αφού πλέον είχα απηυδήσει και πήγα και έκανα Γ1 στο κατάστημα.

Απλά για την ιστορία, αφήνω το κείμενο του αιτήματος που έστειλα και την απάντηση τους.

Spoiler

Την ημερομηνία 30/7/2022 προσπάθησα να κάνω αίτηση για το πρόγραμμα myhomeonline με τιμές 0.229 / kWh (αρ. παροχής: XXXXXXXXX) .
Προχωρώντας όμως την αίτηση και φτάνοντας στο τελευταίο βήμα εμφάνισε το παρακάτω:
"Η διαδικασία δε μπορεί να προχωρήσει λόγω συστημικού σφάλματος. Παρακαλώ δοκιμάστε ξανά αργότερα."

Μιλώντας με την εξυπηρέτηση πελατών της ΔΕΗ με ενημέρωσαν πως έχει συμβεί και σε άλλους και να δοκιμάσω αργότερα.

Όταν προσπάθησα όμως να ξανακάνω την αίτηση, μου εμφάνιζε πως υπάρχει ήδη ανοιχτό αίτημα και δεν μπορούσα να συνεχίσω.

Έπειτα από επανειλημμένα τηλέφωνα στην εξυπηρέτηση λύση δεν έχει βρεθεί και κάθε φορά μου λένε διαφορετικά πράγματα.
Στις 2/8/2022 έστειλα αναλυτικό email περιγράφοντας το πρόβλημα, στο οποίο ακόμα και σήμερα δεν έχω λάβει απάντηση.

Στις 5/8/2022 καλώντας την γραμμή εξυπηρέτησης, με ενημέρωσαν πως είναι όλα έτοιμα και να περιμένω να μου στείλουν το συμβόλαιο με ημερομηνία 30/7/2022. Περιττό να πω πως δεν έχω λάβει κάτι ακόμα.

Στις 8/8/2022 μου είπαν πως δεν βλέπουν κάποια αίτηση και ζήτησα να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο δυστυχώς όμως δεν με έχει καλέσει κανείς ακόμα.

Είμαι δύο εβδομάδες με ένα ακίνητο χωρίς ρεύμα. Τι θα πρέπει να γίνει?

Ζητώ να μου αποσταλεί το συμβόλαιο για το πρόγραμμα myhomeonline με ημερομηνία έναρξης 30/7/2022 όπου έκανα την αίτηση, και να τιμολογηθώ με τις παλιές τιμές του myhomeonline... καθώς εκείνες είχα αποδεχτεί κατά την online προ συμβατική ενημέρωση.

Σας στέλνω screenshot από το σφάλμα που μου εμφάνισε κατά τη διαδικασία της αίτησης.

Ευχαριστώ.


Και ουσιαστικά λένε πως το θέμα έχει επιλυθεί, προφανώς και έχει επιλυθεί αφού έκανα το Γ1.
Για την αίτηση του online ούτε λόγος.

image.png.a06faa5a944cf941abc7b7ef8217ac05.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Prasino Mantarinh είπε


EDIT: @ekrepali Η αλλαγη παροχου εγινε σιγουρα μετα τον Αυγουστου τωρα ακριβη μερα θα σε γελασω μεταξυ 6 και 9 του μηνα αμα θυμαμαι καλα

Σ'αυτή τη περίπτωση δε γίνεται συστεμικά να μεταφερθεί η ενεργοποίηση του προγράμματος 29/07, αυτό που πρέπει να διεκδικίσεις είναι τις παλιές τιμές ανεξάρτητα απ'το πότε ξεκίνησε η εκπροσώπηση. Να ισχύσει δηλαδή η προσυμβατική ενημέρωση και η κατοχύρωση τιμής Ιουλίου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Σ'αυτή τη περίπτωση δε γίνεται συστεμικά να μεταφερθεί η ενεργοποίηση του προγράμματος 29/07, αυτό που πρέπει να διεκδικίσεις είναι τις παλιές τιμές ανεξάρτητα απ'το πότε ξεκίνησε η εκπροσώπηση. Να ισχύσει δηλαδή η προσυμβατική ενημέρωση και η κατοχύρωση τιμής Ιουλίου.

Στην ουσια λες δεν μπορει να αλλαξει η περιοδος του προγραμματος αλλα μπορω να διεκδικισω τις τιμες Ιουλιου που και στην απαντηση του εμαιλ αυτο λεει ουσιαστηκα, οτι θα τιμολογηθω με τις τιμες πριν-αλλαγης σωστα?

 

EDIT: 8 Αυγουστου ειχε γινει η αλλαγη παροχου ( ειχα παρει την ΔΕΔΔΗΕ τηλεφωνο γιατι κατι με ειχανε πει απο την ΔΕΗ οτι δεν μπορει να προχωρησει το προγραμμα χωρις την βεβαιωση εγκαταστατη που ητανε μπουρδες...)

Επεξ/σία από Prasino Mantarinh
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για αύριο Τρίτη η χονδρεμπορική τιμή στην Ελλάδα αναμένεται να φτάσει τα 616,38 ευρώ  ανά μεγαβατώρα, όπως κατέγραψε η προημερήσια αγορά, καθώς η μέγιστη τιμή είναι στα 794 ευρώ και η ελάχιστα στα 500, καταγράφοντας αύξηση 14% σε σχέση με χτες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...