Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παίδες, εμένα οι γονείς μου έχουν φωτοβολταϊκά και είναι στη ΔΕΗ στο Γ1Ν. Αν έχεις φωτοβολταϊκά μπορείς να καταχωρείς εσύ τις kwh που καις; Ή λόγω συμψηφισμού δεν γίνεται; Ή απλά προσθέτεις και άλλο πεδίο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, caveneo είπε

Παίδες, εμένα οι γονείς μου έχουν φωτοβολταϊκά και είναι στη ΔΕΗ στο Γ1Ν. Αν έχεις φωτοβολταϊκά μπορείς να καταχωρείς εσύ τις kwh που καις; Ή λόγω συμψηφισμού δεν γίνεται; Ή απλά προσθέτεις και άλλο πεδίο;

Και εγω εχω και δεν επιτρεπεται να δηλωνεις kwh αλλα ουτε επιτρεπεται να πληρωνεις με παγια μεσω καρτας. Μονο μεσω τραπεζας ή κατευθειαν μπορεις να πληρωσεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ForuMakis @Prasino Mantarinh Παιδιά τελικά τι έγινε με τις δικές σας περιπτώσεις? Σας γύρισαν στις τιμές Ιουλίου?
Ρωτάω γιατί και εγώ είμαι σε παρόμοια φάση (κολλημένη αίτηση e-contract από 30/7) και δεν βγάζω άκρη. Πλέον σκέφτομαι μήπως απλά κάνω αίτηση για Γ1 απ΄το κατάστημα να τελειώνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε μενα ακομα δεν εχει ολοκληρωθει καν η μεταβαση στο myHome Online

Τελευταια ενεργεια που ειχα κανει ηταν να στειλω μειλ στο support του ebill και σημερα (υστερα απο 5 μερες) ελαβα την παρακατω απαντηση:

image.jpeg.8ab993ebed798dc0a02131b1e231ad54.jpeg

που σημαινει οτι τιποτα δεν εχει προχωρησει και απλα περιμενω.

Επισης, η αιτηση για το home online που ηταν στο σταδιο "Υπο εξεταση" τωρα την δειχνει σαν μην εγινε ποτε και πρεπει να κανω εγω υποβολη. (το ιδιο ακριβως ειχε γινει και στον @Prasino Mantarinh)

Η ερωτηση μου ειναι να περιμενω καποια ακομη απαντηση στο μειλ ή να κανω πρωτα την υποβολη για το home online;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, ForuMakis είπε

Σε μενα ακομα δεν εχει ολοκληρωθει καν η μεταβαση στο myHome Online

Τελευταια ενεργεια που ειχα κανει ηταν να στειλω μειλ στο support του ebill και σημερα (υστερα απο 5 μερες) ελαβα την παρακατω απαντηση:

image.jpeg.8ab993ebed798dc0a02131b1e231ad54.jpeg

που σημαινει οτι τιποτα δεν εχει προχωρησει και απλα περιμενω.

Επισης, η αιτηση για το home online που ηταν στο σταδιο "Υπο εξεταση" τωρα την δειχνει σαν μην εγινε ποτε και πρεπει να κανω εγω υποβολη. (το ιδιο ακριβως ειχε γινει και στον @Prasino Mantarinh)

Η ερωτηση μου ειναι να περιμενω καποια ακομη απαντηση στο μειλ ή να κανω πρωτα την υποβολη για το home online;

Αφού βλέπετε ότι δεν γίνεται κάτι.. Πηγαίνετε σε ένα  κατάστημα με εκτυπωμένα  η με φωτογραφίες με  αυτά που έχετε ζητήσει και απαιτηστε να γίνουν  δεκτά αυτά που έχετε δηλώσει στα προγράμματα.. Από την ημερομηνία που φαίνονται..

Επεξ/σία από takoulou
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, takoulou είπε

Αφού βλέπετε ότι δεν γίνεται κάτι.. Πηγαίνετε σε ένα  κατάστημα με εκτυπωμένα αυτά που έχετε ζητήσει και απαιτηστε να γίνουν ν δεκτά αυτά που έχετε δηλώσει στα προγράμματα..

Δεν ξερω αν εχει νοημα να παω σε καταστημα στο σταδιο που βρισκομαι τωρα. Ειλικρινα δεν ξερω τι αλλο πρεπει να κανω. Παρολα αυτα οποιαδηποτε απαντηση ειναι δεκτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, ForuMakis είπε

Δεν ξερω αν εχει νοημα να παω σε καταστημα στο σταδιο που βρισκομαι τωρα. Ειλικρινα δεν ξερω τι αλλο πρεπει να κανω. Παρολα αυτα οποιαδηποτε απαντηση ειναι δεκτη.

Νομίζω ότι είναι το καλύτερο.. Εκεί πιστεύω ότι θα βρεθεί η λύση.. Θα μιλήσεις με πιο υπεύθυνα άτομα.. Και θα τελειώσεις αμέσως..Θα μπουν στην καρτέλα σου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις γύρισα από το κατάστημα ΔΕΗ. Σε δέκα λεπτά είχα τελειώσει. Καθόλου κόσμος. Μόνος ήμουν. Έδωσα τα χαρτιά που έπρεπε. Υπέγραψα τα χαρτιά που έπρεπε + 100€ εγγύηση. Μου είπε η κοπέλα, πως την Παρασκευή θα έρθουν να δουν τον μετρητή (αν και επειδή είναι ψηφιακός μπορεί να μην χρειαστεί). Μπορώ μετά να κάνω εγγραφή στο ebill, να λαμβάνω μηνιαίους λογαριασμούς εκκαθαριστικούς. Όλα καλά!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, caveneo είπε

Μόλις γύρισα από το κατάστημα ΔΕΗ. Σε δέκα λεπτά είχα τελειώσει. Καθόλου κόσμος. Μόνος ήμουν. Έδωσα τα χαρτιά που έπρεπε. Υπέγραψα τα χαρτιά που έπρεπε + 100€ εγγύηση. Μου είπε η κοπέλα, πως την Παρασκευή θα έρθουν να δουν τον μετρητή (αν και επειδή είναι ψηφιακός μπορεί να μην χρειαστεί). Μπορώ μετά να κάνω εγγραφή στο ebill, να λαμβάνω μηνιαίους λογαριασμούς εκκαθαριστικούς. Όλα καλά!

Σε ποια περιοχη είσαι; Στο κατάστημα τελειώνεις πιο γρήγορα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, ForuMakis είπε

Σε μενα ακομα δεν εχει ολοκληρωθει καν η μεταβαση στο myHome Online

Τελευταια ενεργεια που ειχα κανει ηταν να στειλω μειλ στο support του ebill και σημερα (υστερα απο 5 μερες) ελαβα την παρακατω απαντηση:

image.jpeg.8ab993ebed798dc0a02131b1e231ad54.jpeg

που σημαινει οτι τιποτα δεν εχει προχωρησει και απλα περιμενω.

Επισης, η αιτηση για το home online που ηταν στο σταδιο "Υπο εξεταση" τωρα την δειχνει σαν μην εγινε ποτε και πρεπει να κανω εγω υποβολη. (το ιδιο ακριβως ειχε γινει και στον @Prasino Mantarinh)

Η ερωτηση μου ειναι να περιμενω καποια ακομη απαντηση στο μειλ ή να κανω πρωτα την υποβολη για το home online;

Καλησπερα παιδια,

@ForuMakis@Prasino Mantarinh @Diyan

Έμενα η αιτηση που ειχα κανει μεσω του e-contract 28/7 προχωρησε με αρκετες δυσκολιες που εχω περιγραψει μερικες σελιδες πιο πισω....εν τελη έχω μπει στο online, βεβαια με τιμες που καινε...Αυγουστου! 0,54/0,48!

image.png.c6e6df83a16d696930fbfa3dbfa1ca8a.png

Εχω κανει τις σχετικες καταγγελιες στην ΡΑΕ και εχω στείλει και αιτημα στο ebill της ΔΕΗ (σελιδα 1180, οδηγιες @ekrepaliτροποποιημενο κειμενο για την περιπτωση μου) και μεχρι στιγμης μου εχουν απαντησει αυτο (4 ημερες μετα την αιτηση στο ebill):

image.png.7a1cef1aebe2db8b63b7ba72ced168b7.png

Φαινεται οτι προχωραει αλλα αργα....το καλο ειναι οτι η αιτηση μου ηταν αποκλειστικα και μονο απο το site της ΔΕΗ, μονο μεσω του e-contract (δεν πηγα σε καταστημα) και υποβληθηκε στις 28/7!

@Prasino Mantarinh αν θυμαμαι καλα εσυ εισαι πιο "μπροστα" απο εμενα στα διαδικαστικα, σου ειχαν απαντησει κιολας οτι θα στο αλλαξουν στις τιμες του Ιουλιου....τελικα τι έγινε;; στο εφτιαξαν;

@takoulou@Diyan παιδια το καταστημα δεν ειναι για να λυσεις θεματα που σου εχουν προκυψει με την αιτηση στο online...αρνουνται να σε εξυπηρετησουν ως προς το Online λεγοντας οτι ειναι καθαρα "ψηφιακο" προιον και οτι γινεται αποκλειστικα μεσω του e-contract και αυτοι δεν εχουν "προσβαση" στις αιτησεις που το αφορουν...

Εναλλακτικα, προτείνουν να τους δωσεις τα στοιχεια σου ωστε να σε βαλουν στο Γ1/Γ1Ν με σκοπο να "πιστοποιηθεις" γρηγοροτερα (λογικο αφου εισαι σε κατηστημα) και να αποκτησεις προσβαση στο ebill ισως και την ιδια ημερα!...ωστοσο, αυτο δεν θεωρειται "αιτηση" για το online....αρα δεν μπορει να κανεις καταγγελια και να πεις οτι εγω ειχα κανει αιτηση μεσω του e-contract πχ στις 30/7 αλλα δεν εγινε κατι ....και πηγα σε καταστημα και εκανα νεα αιτηση για Γ1/Γ1Ν για να μπω εν τελη στο online (αφου πηρα κωδικους ebill λογω αιτησης Γ1/Γ1Ν και εκανα νεα "υποβολη" για να μπω στο online μεσω του ebill - πιανεται σαν δυο διαφορετικες αιτησεις)...

Θα μπεις στο online...αλλα με τιμες βαση του τιμοκαταλογου του Αυγουστου, οποτε δεν θα μπορεις να διεκδικησεις κατι..

Θα είχε νοημα αν πχ πηγαινες σε καταστημα στις 29/7 να κανεις Γ1/Γ1Ν, επαιρνες την ιδια μερα ή την επομενη κωδικους ebill και εκανες υποβολη το αιτημα του online στις 30/7....

 

 

Επεξ/σία από iwdarwin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία οι online αιτήσεις αλλά προτιμήστε τα καταστήματα όσο και αν είναι σπαστικός ο υπάλληλος όσο και να λέει τα δικά του, ακόμα και στο διάστημα που λέει ο λόγος να είναι το υποκατάστημα

Σαν λάτρης της τεχνολογία (ακόμα και το παραμικρό κοιτάω από τον υπολογιστή να κάνω) τέλος Φλεβάρη αφού η volton (εύχομαι να χρεοκοπήσουν) με "έγδυσε έχοντας πετάξει το τυράκι έκπτωση συνέπειας (ενώ στην ΔΕΗ πληρώνουμε όποτε θέλουμε) φθηνή κιλοβατώρα, μικρή ρήτρα (ναι τότε δεν άσχετος με όλο αυτό) κτλπ αποφασίζω να φύγω και να πάω τρέχοντας στην ΔΕΗ (αγάπη μου εσύ) τριφασικό επαγγελματικό (ο τελευταίος λογαριασμός ήταν 430 ευρώ για 820 κιλοβατώρες).  Αλλά επειδή βαριόμουν να πάω στα 500 μέτρα που είναι το κατάστημα μαζεύω όλα τα χαρτιά και κάνω την αίτηση ηλεκτρονικά και εκεί ξεκινάει το πανηγύρι.

Σκέφτομαι επειδή καλή η τεχνολογία αλλά δεν είναι μηχανήματα που θα ελέγξουν αυτόματα τα έγγραφα και θα δώσουν το οκ αλλά θα το κοιτάξουν άνθρωποι πάλι ε λέω τα ζώα μου αργά θα κάνουν καμιά βδομάδα.

Μετά την βδομάδα παίρνω τηλέφωνο τον αριθμό που δίνει η σελίδα τους πληκτρολογώ τον αριθμό του ρολογιού μου λέει το σύστημα "Το αίτημα σας έχει προωθηθεί στον ΔΕΔΔΗΕ" χαίρομαι ο αθώος ε λέω και αυτοί τα ζώα μου αργά θα κάνουν καμιά 4-5 μέρες οπότε θα περιμένω. Αφού περιμένω λέω ας πάρω τηλέφωνο τον ΔΕΔΔΗΕ της περιοχής μου να δω τι γίνεται (Ξάνθη), η απάντηση που πήρα μου έβαλε φιτίλι στον κώλο κυριολεκτικά "Κύριε δεν μας έχει προωθηθεί κάποιο αίτημα από την ΔΕΗ" σε χρόνο dt μάζεψα όλα τα δικαιολογητικά και έφυγα για το υποκατάστημα για καλή μου τύχη δεν είχε κόσμο αλλά και να είχε θα περίμενα, έκανα την αίτηση ηλεκτρονικά και σε χρόνο dt πέρασα στην ΔΕΗ, τώρα Οκτώβριο όπως έβαλα πριν μερικές βδομάδα λήγει το συμβόλαιο για το σπίτι, όχι δεν μπλέκω ηλεκτρονικά θα πάω από το υποκατάστημα, γι'αυτό ότι δυσκολίες και αν συναντάτε κυνηγήστε θα έλεγα υποκατάστημα δεν πα να είναι και το Online και να επιμένουν δεν γίνεται από το υποκατάστημα εσείς εκεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, iwdarwin είπε

Καλησπερα παιδια,

@ForuMakis@Prasino Mantarinh @Diyan

Έμενα η αιτηση που ειχα κανει μεσω του e-contract 28/7 προχωρησε με αρκετες δυσκολιες που εχω περιγραψει μερικες σελιδες πιο πισω....εν τελη έχω μπει στο online, βεβαια με τιμες που καινε...Αυγουστου! 0,54/0,48!

image.png.c6e6df83a16d696930fbfa3dbfa1ca8a.png

Εχω κανει τις σχετικες καταγγελιες στην ΡΑΕ και εχω στείλει και αιτημα στο ebill της ΔΕΗ (σελιδα 1180, οδηγιες @ekrepaliτροποποιημενο κειμενο για την περιπτωση μου) και μεχρι στιγμης μου εχουν απαντησει αυτο (4 ημερες μετα την αιτηση στο ebill):

image.png.7a1cef1aebe2db8b63b7ba72ced168b7.png

Φαινεται οτι προχωραει αλλα αργα....το καλο ειναι οτι η αιτηση μου ηταν αποκλειστικα και μονο απο το site της ΔΕΗ, μονο μεσω του e-contract (δεν πηγα σε καταστημα) και υποβληθηκε στις 28/7!

@Prasino Mantarinh αν θυμαμαι καλα εσυ εισαι πιο "μπροστα" απο εμενα στα διαδικαστικα, σου ειχαν απαντησει κιολας οτι θα στο αλλαξουν στις τιμες του Ιουλιου....τελικα τι έγινε;; στο εφτιαξαν;

@takoulou@Diyan παιδια το καταστημα δεν ειναι για να λυσεις θεματα που σου εχουν προκυψει με την αιτηση στο online...αρνουνται να σε εξυπηρετησουν ως προς το Online λεγοντας οτι ειναι καθαρα "ψηφιακο" προιον και οτι γινεται αποκλειστικα μεσω του e-contract και αυτοι δεν εχουν "προσβαση" στις αιτησεις που το αφορουν...

Εναλλακτικα, προτείνουν να τους δωσεις τα στοιχεια σου ωστε να σε βαλουν στο Γ1/Γ1Ν με σκοπο να "πιστοποιηθεις" γρηγοροτερα (λογικο αφου εισαι σε κατηστημα) και να αποκτησεις προσβαση στο ebill ισως και την ιδια ημερα!...ωστοσο, αυτο δεν θεωρειται "αιτηση" για το online....αρα δεν μπορει να κανεις καταγγελια και να πεις οτι εγω ειχα κανει αιτηση μεσω του e-contract πχ στις 30/7 αλλα δεν εγινε κατι ....και πηγα σε καταστημα και εκανα νεα αιτηση για Γ1/Γ1Ν για να μπω εν τελη στο online (αφου πηρα κωδικους ebill λογω αιτησης Γ1/Γ1Ν και εκανα νεα "υποβολη" για να μπω στο online μεσω του ebill - πιανεται σαν δυο διαφορετικες αιτησεις)...

Θα μπεις στο online...αλλα με τιμες βαση του τιμοκαταλογου του Αυγουστου, οποτε δεν θα μπορεις να διεκδικησεις κατι..

Θα είχε νοημα αν πχ πηγαινες σε καταστημα στις 29/7 να κανεις Γ1/Γ1Ν, επαιρνες την ιδια μερα ή την επομενη κωδικους ebill και εκανες υποβολη το αιτημα του online στις 30/7....

 

 

Επιβεβαιώνω πως στο κατάστημα που πήγα μου είπαν ακριβώς αυτό, δεν βλέπουν τις αιτήσεις για το online καθώς αυτό είναι μόνο μέσω του e-contract. Πρότεινε φυσικά να κάνει το Γ1. Και μάλλον αυτό θα κάνω για να ξεμπερδευω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, Diyan είπε

Επιβεβαιώνω πως στο κατάστημα που πήγα μου είπαν ακριβώς αυτό, δεν βλέπουν τις αιτήσεις για το online καθώς αυτό είναι μόνο μέσω του e-contract. Πρότεινε φυσικά να κάνει το Γ1. Και μάλλον αυτό θα κάνω για να ξεμπερδευω. 

Στην φαση που εισαι τωρα, με το online να εχει τιμες φωτια, νομιζω το Γ1 ή το Γ1Ν (αν εχεις νυχτερινο μετρητη) ειναι το καλυτερο...τουλάχιστον με τα μεχρι τωρα δεδομένα...οποτε καταστημα και ξεμπερδεύεις... εγω μακαρι να καταφερω και να κερδισω την "μαχη" και να παω στις τιμες του online 0,22/0,17... αλλα πολυ τρεξιμο... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, takoulou είπε

Σε ποια περιοχη είσαι; Στο κατάστημα τελειώνεις πιο γρήγορα. 

Πήγα στο κατάστημα Νέας Ιωνίας, που βρίσκεται στη συμβολή της Λεωφόρου Γαλατσίου με Πατησίων. Τώρα γιατί το λένε κατάστημα Νέας Ιωνίας, ούτε η κοπέλα που με εξυπηρέτησε το ήξερε.  Το ραντεβού το είχα κλείσει για 17:00.

Επίσης, σήμερα μπόρεσα και ολοκλήρωσα την εγγραφή στο ebill.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, caveneo είπε

Πήγα στο κατάστημα Νέας Ιωνίας, που βρίσκεται στη συμβολή της Λεωφόρου Γαλατσίου με Πατησίων. Τώρα γιατί το λένε κατάστημα Νέας Ιωνίας, ούτε η κοπέλα που με εξυπηρέτησε το ήξερε.

Νομίζω πως παλιότερα ήταν Νέα Ιωνία, και παρόλο που μεταφέρθηκε το όνομα "κατάστημα Νέας Ιωνίας" έμεινε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...