Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
36 λεπτά πριν, korakios είπε

τσέκαρε λίγο στο site αν άλλαξε το τελευταίο ψηφίο με αυτό πριν κάνεις την αίτηση για ΔΕΗ , κανονικά πρέπει να μείνει όπως ήταν και όχι +1 λόγω μεταφοράς στη ΔΕΗ και όχι +2 αν ξαναγύρισες στον προηγούμενο πάροχο λόγω υπαναχώρησης

Το έχω τσεκαρει από χθες όταν είδα στο Volterra μου το λογαριασμό με την ένδειξη ΤΕΛΙΚΌΣ και τους πήρα τηλέφωνο νομίζοντας για λάθος. Ήμουν ήδη ΔΕΗ και τώρα το ίδιο ισχύει. (03 στη Volterra> 04 τώρα). Αφού είπα στην κοπέλα ότι δεν πιστεύω αυτά που ακούω. Η καταμέτρηση που έδωσε ο ΔΕΔΔΗΕ ήταν η δική μου που είχα πει στην εταιρεία ΤΡ τέσσερις μέρες νωρίτερα (4 Αυγούστου και την πέρασαν για 8 Αυγούστου ) Δεν πέρασε κανένας για καταμετρηση. Απίστευτα πράγματα!!!

Όταν ρώτησα τη μέρα που έκανα το συμβόλαιο, πότε θα ενεργοποιηθεί η σύνδεση στη ΔΕΗ μου είπαν σίγουρα μετά από 10-15 μέρες δεν προλαβαίνουμε τις αιτήσεις.

 

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, BigJim34 είπε

Η καταμέτρηση που έδωσε ο ΔΕΔΔΗΕ ήταν η δική μου που είχα πει στην εταιρεία ΤΡ τέσσερις μέρες νωρίτερα (4 Αυγούστου και την πέρασαν για 8 Αυγούστου ) Δεν πέρασε κανένας για καταμετρηση. Απίστευτα πράγματα!!!

Αυτή είναι η σωστή διαδικασία, δεν έκαναν κάτι παράνομο.

ΚΠΗΕ, Άρθρο 18, παρ 6.

4343.jpg.29f5c0ebb9c69209e9d3b2f31ce952a5.jpg

 

Επεξ/σία από ekrepali
Δημοσ.
1 ώρα πριν, ekrepali είπε

 

Αυτόματα ναι, αλλά όχι με άμεση ισχύ. Ως ημερομηνία καταγγελίας σύμβασης λογίζεται η προηγούμενη της ημερομηνίας εκπροσώπησης απ'το νέο πάροχο.

Δηλαδή αν κάνεις σήμερα αίτηση στη ΔΕΗ και ο ΔΕΔΔΗΕ πραγματοποιήσει την αλλαγή την Τετάρτη, τότε η Volterra ενημερώνεται απ'τον ΔΕΔΔΗΕ την Τετάρτη ότι έγινε καταγγελία σύμβασης τη Τρίτη.

Για να προλάβεις την υπαναχώρηση, πρέπει να μην έχει πραγματοποιήσει ο ΔΕΔΔΗΕ την αλλαγή.

  

Μέσω τηλεφώνου κανονικά θα έπρεπε να έχεις δικαίωμα 14 ημερών. Ή να υπάρχει κουτάκι σαν της Volton που να επιλέγεις τι θες.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

444.jpg.0f53d51fe498ad3ffb2802c4f3dcbbca.jpg

Οι περισσότεροι πάροχοι δεν έχουν τέτοια επιλογή, το θεωρούν "αυτονόητο" ότι ο πελάτης θέλει να ολοκληρώσει την διαδικασία εκπροσώπησης το συντομότερο δυνατόν.

(Αν τώρα είσαι πελάτης της ΔΕΗ και δε σκοπεύεις να γυρίσεις στη Volterra)

Επειδή με τη Volterra δε νομίζω να βγάλεις άκρη κι επειδή η πατάτα είναι καθαρά της ΔΕΗ, θα σου πρότεινα (αν θες να το κυνυγήσεις) να καταγγείλεις τη ΔΕΗ στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου για χρηματική ζημία. https://www.mindev.gov.gr/καταγγελίες-πολιτών-2/καταγγελίες-προϊόντων-2/

Δηλαδή θα δεις πόσα θα πληρώσεις στη ΔΕΗ με το νέο τιμολόγιο και επιδοτήσεις, θα υπολογίσεις πόσα θα πλήρωνες αν είχες παραμείνει στη Volterra για το εν λόγω διάστημα και θα βγει μια ζημία πχ 50 ευρώ (υπάρχει ειδικό κουτάκι που την αναγράφεις). Και αιτιολογία ότι ο πάροχος ΔΕΗ δεν τήρησε τις προθεσμίες που ορίζει ο ΚΠΗΕ και ολοκλήρωσε το αίτημα εκπροσώπησης εντός της περιόδου υπαναχώρησης.

 

βασικά δε νομίζω θίγεται  ποτέ οτι το δικαίωμα της υπαναχώρησης είτε ολοκληρώσει ο ΔΕΔΔΗΕ τη μεταφορά είτε όχι οι 14 μέρες παραμένουν σε ισχύς (το ελάχιστο είναι 14 μέρες ,μπορεί και παραπάνω αλλά όλοι οι πάροχοι ορίζουν 14 μέρες)

δεν ξέρω ποια η διαδικασία απο ΔΕΔΔΗΕ ωστε να μην κάνει νέα μεταφορά αλλά επιστροφή , σίγουρα θα υπάρχει επιλογή όμως δυστυχώς δε γνωρίζω

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, korakios είπε

βασικά δε νομίζω θίγεται  ποτέ οτι το δικαίωμα της υπαναχώρησης είτε ολοκληρώσει ο ΔΕΔΔΗΕ τη μεταφορά είτε όχι οι 14 μέρες παραμένουν σε ισχύς (το ελάχιστο είναι 14 μέρες ,μπορεί και παραπάνω αλλά όλοι οι πάροχοι ορίζουν 14 μέρες)

δεν ξέρω ποια η διαδικασία απο ΔΕΔΔΗΕ ωστε να μην κάνει νέα μεταφορά αλλά επιστροφή , σίγουρα θα υπάρχει επιλογή όμως δυστυχώς δε γνωρίζω

Άρα έχει γίνει η αλλαγή προμηθευτη.. Τώρα θα πρεπει να υπάρξει ακύρωσης της ένταξης στο  νέον προμηθευτη.. Το έχεις ζητήσει ; Τι σου απάντησαν; Επειδή γίνονται πολλα τέτοια το τελευταίο διάστημα αργεί λιγο η διαδικασία.. Πάντως τουλάχιστον στις μεγάλες Δεδδηε θα πρεπει να ξαναπαει ο Δεδδηε να καταγράψει.. Δεν υπάρχει επιστροφη.. Και μάλιστα αφου εχει βγει  η εκκαθάριση.. 

Επεξ/σία από takoulou
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, takoulou είπε

Δεν υπάρχει επιστροφη.. Και μάλιστα αφου εχει βγει  η εκκαθάριση.. 

το αναφέρεις σαν να είσαι σίγουρος οτι χάνεται το δικαίωμα υπαναχώρησης

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, korakios είπε

το αναφέρεις σαν να είσαι σίγουρος οτι χάνεται το δικαίωμα υπαναχώρησης

Υπάρχει φυσικά  το δικαίωμα της υπαναχώρησης αλλά θα πρεπει να το επεξεργαστεί ο διαχειριστής και ποτε αυτό θα του το περασουν από τον παλιο... Δεν γίνεται πολυ άμεσα.. Αυτά τα κανουν άτομα που δεν υπάρχουν και πολλα.. 

Επεξ/σία από takoulou
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, takoulou είπε

Υπάρχει φυσικά  το δικαίωμα της υπαναχώρησης αλλά θα πρεπει να το επεξεργαστεί ο διαχειριστής και ποτε αυτό θα του το περασουν από τον παλιο... Δεν γίνεται πολυ άμεσα.. 

οκ, μήπως γνωρίζεις για το Χ τελευταίο ψηφίο της παροχής αν πρέπει να παραμείνει ίδιο όπως πριν ? (εννοώ το αρχικό Χ πριν γίνει αίτηση μεταφοράς και μετά η υπαναχώρηση)

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, korakios είπε

οκ, μήπως γνωρίζεις για το Χ τελευταίο ψηφίο της παροχής αν πρέπει να παραμείνει ίδιο όπως πριν ? (εννοώ το αρχικό Χ πριν γίνει αίτηση μεταφοράς και μετά η υπαναχώρηση)

Αλλάζουν τα τελευταία ψηφία σε οποιαδήποτε αλλαγή.. 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, takoulou είπε

Άρα έχει γίνει η αλλαγή προμηθευτη.. Τώρα θα πρεπει να υπάρξει ακύρωσης της ένταξης στο  νέον προμηθευτη.. Το έχεις ζητήσει ; Τι σου απάντησαν; Επειδή γίνονται πολλα τέτοια το τελευταίο διάστημα αργεί λιγο η διαδικασία.. Πάντως τουλάχιστον στις μεγάλες Δεδδηε θα πρεπει να ξαναπαει ο Δεδδηε να καταγράψει.. Δεν υπάρχει επιστροφη.. Και μάλιστα αφου εχει βγει  η εκκαθάριση.. 

Με αυτά και μ' αυτά παιδιά πρέπει να τους χαιρετίσω και τους δύο και να πάω στην weenergy , έτσι δεν είναι κοράκιε;

Χωρίς πλάκα τώρα, εμένα αυτή η υπόθεση μου μυρίζει συμπαιγνία ο ένας με ξεφορτώθηκε για να πάω στον άλλον με ανεβασμένο κόστος. Δεν μπορώ - ισχυρίζεται η Volterra - να επιστρέψω στο ίδιο σταθερό πρόγραμμα που ήμουν από πέρσι και το είχα εξασφαλίσει για όλο το μήνα τουλάχιστον. Με δέχονται μόνο στο νέο τους πρόγραμμα με την τιμή φαρμάκι 67 λεπτά ανά kwh.

Η λογική του παραλόγου.

Αύριο θα ξεκαθαρίσει η κατάσταση γιατί σήμερα έμπλεξα και δεν ασχολήθηκα. Θα ξεκινήσω από τον ΔΕΔΔΗΕ.

Σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον.

Καλό βράδυ!

 

Δημοσ.

Μιλαμε φοβερες πλατφορμες το e-contract kai to e-bill της ΔΕΗ...δουλευουν ρολοι χωρις προβληματα 😂

image.png.777ae1afd18553039007e4e9c542f8a5.png

Αυτην δεν ειναι "αναβαθμιση" ειναι troubleshooting on the go σε production environment...γτ παιζει να μην εχουμε lab.

11 ώρες πριν, doom26 είπε

 

Screenshot_20220812_133625_com.android.chrome.jpg

@doom26 Τι να πω!! καλα ξεμπερδευματα!  Οταν πατας "αναλυτικος τιμοκαταλογος" ποιο τιμοκαταλογο σου ανοιγει;; του Ιουλίου με  0,22/0,17;;;  ή του Αυγούστου;;

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, iwdarwin είπε

Μιλαμε φοβερες πλατφορμες το e-contract kai to e-bill της ΔΕΗ...δουλευουν ρολοι χωρις προβληματα 😂

image.png.777ae1afd18553039007e4e9c542f8a5.png

Αυτην δεν ειναι "αναβαθμιση" ειναι troubleshooting on the go σε production environment...γτ παιζει να μην εχουμε lab.

@doom26 Τι να πω!! καλα ξεμπερδευματα!  Οταν πατας "αναλυτικος τιμοκαταλογος" ποιο τιμοκαταλογο σου ανοιγει;; του Ιουλίου με  0,22/0,17;;;  ή του Αυγούστου;;

Δεν έχει σχέση αυτό σε όλους δείχνει τις ίδιες τιμές τις καινουργιες. Μα δεν υπάρχει κάπου μπέρδεμα απλά μ κάνει εντύπωση. Περιμένω να μ στείλουν την σύμβαση 

Δημοσ.
10 ώρες πριν, Prasino Mantarinh είπε

Στειλε μια και στο τμημα του e-bill με τις οδηγιες του @ekrepali στην σελιδα  1180, εγω που ειμαι στην ιδια περιπτωση με την δικια σου (2η φορα υποβολη) μου στειλανε σημερα απαντηση αυτο. Περιμενω απαντηση και απο την ΡΑΕ και μετα.. δεν ξερω αμα χρειαζεται αλλη ενεργεια να κανω 

Screenshot_305.png

@Prasino Mantarinh Μολις εστειλα και εγω το αντιστοιχο αιτημα στη ΡΑΕ και στο ebill...για να δουμε τι θα απαντησουν και σε εμενα! ευχαριστω πολυ για την απαντηση σου καθως και τον @ekrepali για τις οδηγιες, ηταν χρησιμες πολυ! 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, BigJim34 είπε

Με αυτά και μ' αυτά παιδιά πρέπει να τους χαιρετίσω και τους δύο και να πάω στην weenergy , έτσι δεν είναι κοράκιε;

Χωρίς πλάκα τώρα, εμένα αυτή η υπόθεση μου μυρίζει συμπαιγνία ο ένας με ξεφορτώθηκε για να πάω στον άλλον με ανεβασμένο κόστος. Δεν μπορώ - ισχυρίζεται η Volterra - να επιστρέψω στο ίδιο σταθερό πρόγραμμα που ήμουν από πέρσι και το είχα εξασφαλίσει για όλο το μήνα τουλάχιστον. Με δέχονται μόνο στο νέο τους πρόγραμμα με την τιμή φαρμάκι 67 λεπτά ανά kwh.

Η λογική του παραλόγου

O Κοράκιος απλά θα σου δώσει λινκ για το των εναλλακτικών και θα σου πει "συνέχεια εκεί" 😁

Βασικά η We ποιος ξέρει πώς θα το πάει το επόμενο διάστημα (με χρεώσεις). Και έχει βγάλει και αυτή θεματάκια (προ εβδομάδων δεν λειτουργούσε καν το econtract της/έπαιρνες τηλ. δεν απαντούσε κανείς. Και κάτι άλλα ψιλολόγια (που έχω δει εδώ μέσα) που αφήνουν μια αίσθηση "σαν να μην είναι ακόμα έτοιμοι για μπόλικη πελατεία"...Αν δεν έχεις λόγο να μην πας ΔΕΗ, ξανασκέψου το (τα στραβά της ΔΕΗ γνωστά τουλάχιστον...). Και αν έχεις νυχτερινό, μη ξεχνάς ότι χάνεις στην We (που δεν έχει ξεχωριστή χρέωση). Απ' την άλλη η We λίγο φθηνότερο πάγιο, λίγο φθηνότερη kWh με συνέπεια,,,αλλά οι default 1.250kWh/4μηνο στο εξελάκι, βγάζουν το We Blue ακριβότερο κατά ένα 10ευρο (κλάιν βέβαια, αλλά λέμε). Λογικά με την ΔΕΗ δεν θα έχεις "εκπλήξεις", θα πας μια κι έξω και απλά θα ρίχνεις και καμμιά ματιά κάθε 20 του μήνα να επιβεβαιώσεις ότι θα παραμένει η φθηνότερη....Με τους άλλους, ποιος ξέρει σαν τί μπορεί να γίνει (αλλά μια φορά, ο πρόεδρας της ΔΕΗ, λίγο δύσκολο να βρεθεί ένα πρωί Μπραζίλια με το παγκάρι στη μασχάλη).

Όσο για το χάσιμο του προνομιακού της Βολτέρα, γιατί παράλογο; Ή συμπαιγνία; Αφού σου εξήγησε ο ekrepali : ήσουν,,,άτυχος που ήταν γρήγοροι (...). Να βρεις τώρα άκρη με την ΔΕΗ και με ΔΕΔΔΗΕ (ΚΑΙ Αυγουστιάτικα ! ), μάλλον κομμάτι δύσκολο. Για να κερδίσεις τί; 0,05x πόσες κιλοβατώρες/μήνα; Και για πόσο διάστημα; Γιατί αν είναι να σε κρατήσουν μισό χρόνο εκεί ξερωγώ, πες πάει στο διάλο. Αλλά αν σου πουν τον άλλον μήνα "σου αλλάζουμε τιμή"; Αν το τραβήξεις μέχρι τέρμα βέβαια κι αν τα καταφέρεις (ακόμη κι αν μετά σου αλλάξει τιμή η Βολτέρα), μαγκιά σου, αλλά,,,αξίζει το όλο νευροσπάσιμο; Εσύ ξέρεις.

  • Like 1
Δημοσ.
23 ώρες πριν, alex19871987 είπε

Δεν ξέρω ρε γαμωτο.. μίλησα με ΔΕΗ αυτή είπε δεν έχει σχέση με το ΚΟΤ...στον προηγούμενο πάντως είχε χρέωση και για νυχτερινές και για ημερήσιες...αυτή που μίλησα έδωσε λέει αίτημα...

Καλημέρα.. Τελικά τι έγινε; Τι έμαθες;Τι σου απάντησαν... 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...