Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, iwdarwin είπε

Μιλαμε αγορι μου εσυ εισαι θεος! Αθανατη ΔΕΗ!! Χαχα... εγω προσπαθω να μου γυρισουν την ημερομηνία πισω για να πιασω τις τιμες 0,22/0,17 και σε εσενα το κανει μονη της χωρις λογο! 

Περα απο την πλακα, μηπως εισαι 7/8/23 ;;; μου φαινεται τελειως κουλο...

 

Screenshot_20220812_133625_com.android.chrome.jpg

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

4 ώρες πριν, iwdarwin είπε

 

@ForuMakis ευχαριστω για την απάντηση!

Μολις πατησα για 2η φορα το ΥΠΟΒΟΛΗ και λεει παλι οτι ειναι υπο εξεταση... Θα ξεκινήσω να γραφω το κειμενο για την ΡΑΕ τωρα γιατι λογικα θα μου ενεργοποιηθει με ημερομηνια 12/08...

Επειδη βλεπω οτι σου απαντησε η ΔΕΗ μετα την αιτηση σου στην ΡΑΕ, αρα και δικαιωθηκες....

Τι δικαιολογητικά επισυναψες εσυ στην ΡΑΕ περαν του συμβολαιου για το Γ1;;

Σε ρωταω για να ειμαι σιγουρος οτι δεν θα μου βρουν κανενα λογο να την απορριψουν (π.χ, δεν μας εστειλες αυτο το χαρτι, κλπ.) 

 

 

Στειλε μια και στο τμημα του e-bill με τις οδηγιες του @ekrepali στην σελιδα  1180, εγω που ειμαι στην ιδια περιπτωση με την δικια σου (2η φορα υποβολη) μου στειλανε σημερα απαντηση αυτο. Περιμενω απαντηση και απο την ΡΑΕ και μετα.. δεν ξερω αμα χρειαζεται αλλη ενεργεια να κανω 

Screenshot_305.png

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να αναφέρω τη δική μου εμπειρία σχετικά με την εγγύηση των 100 ευρώ

Τέλος Μαρτίου έκανα το συμβόλαιο στο έντερ+ και έδωσα τα 100 ευρώ εγγύηση. Επειδή το ραντεβού ήταν απόγευμα και δεν δέχονταν μετρητά η πληρωμή έγινε με κάρτα. Ρωτάω την υπάλληλο αν επιστέφεται η εγγύηση μετα την  ενεργοποίηση της πάγιας εντολής και μου λέει όχι δεν επιστέφεται.

Περιμένω τον πρώτο εκκαθαριστικό που εκδόθηκε Μάιο για να δω αν θα επιστραφεί εκεί, τίποτα. Περιμένω δύο ακόμα λογαριασμους εννοείται καμία επιστροφή.

Προχθές στέλνω μέιλ και ρωτάω γιατί δεν έχει επιστραφεί η εγγύηση παρόλο που έχει ενεργοποιηθεί η πάγια εντολή. Παίρνω απίθανη απαντηση ότι "κατόπιν ελέγχου στο μηχανογραφικό μας σύστημα σας ενημερώνουμε οτι λόγω ενεργοποίησης της πάγιας εντολής δεν έχετε χρεωθεί την εγγυηση". 

Τους στέλνω ξανά μέιλ με screen shot από τον λογαριασμό ρεύματος όπου γράφει εγγύηση 100 ευρώ και άλλο screen shot από το e bank όπου φαίνεται η ακριβή ώρα και ημερομηνία της συναλλαγής. 

Σήμερα μου ήρθε απάντηση ότι η εγγύηση (που μου έλεγαν ότι δεν είχα χρεωθεί) θα επιστραφεί στον επόμενο λογαριασμό. 

Επεξ/σία από Giannis_Io
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Giannis_Io είπε

Να αναφέρω τη δική μου εμπειρία σχετικά με την εγγύηση των 100 ευρώ

Τέλος Μαρτίου έκανα το συμβόλαιο στο έντερ+ και έδωσα τα 100 ευρώ εγγύηση. Επειδή το ραντεβού ήταν απόγευμα και δεν δέχονταν μετρητά η πληρωμή έγινε με κάρτα. Ρωτάω την υπάλληλο αν επιστέφεται η εγγύηση μετα την  ενεργοποίηση της πάγιας εντολής και μου λέει όχι δεν επιστέφεται.

Περιμένω τον πρώτο εκκαθαριστικό που εκδόθηκε Μάιο για να δω αν θα επιστραφεί εκεί, τίποτα. Περιμένω δύο ακόμα λογαριασμους εννοείται καμία επιστροφή.

Προχθές στέλνω μέιλ και ρωτάω γιατί δεν έχει επιστραφεί η εγγύηση παρόλο που έχει ενεργοποιηθεί η πάγια εντολή. Παίρνω απίθανη απαντηση ότι "κατόπιν ελέγχου στο μηχανογραφικό μας σύστημα σας ενημερώνουμε οτι λόγω ενεργοποίησης της πάγιας εντολής δεν έχετε χρεωθεί την εγγυηση". 

Τους στέλνω ξανά μέιλ με screen shot από τον λογαριασμό ρεύματος όπου γράφει εγγύηση 100 ευρώ και άλλο screen shot από το e bank όπου φαίνεται η ακριβή ώρα και ημερομηνία της συναλλαγής. 

Σήμερα μου ήρθε απάντηση ότι η εγγύηση (που μου έλεγαν ότι δεν είχα χρεωθεί) θα επιστραφεί στον επόμενο λογαριασμό. 

Επειδή με καίει και εμένα η εγγύηση. ΠΟΥ στέλνεις e-mail;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, satsok2 είπε

Επειδή με καίει και εμένα η εγγύηση. ΠΟΥ στέλνεις e-mail;

Δεν στέλνεις mail, χρησιμοποιείς τη φόρμα επικοινωνίας:

Τεχνική υποστήριξη υπηρεσίας e-bill (dei.gr)

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Prasino Mantarinh είπε

Στειλε μια και στο τμημα του e-bill με τις οδηγιες του @ekrepali στην σελιδα  1180, εγω που ειμαι στην ιδια περιπτωση με την δικια σου (2η φορα υποβολη) μου στειλανε σημερα απαντηση αυτο. Περιμενω απαντηση και απο την ΡΑΕ και μετα.. δεν ξερω αμα χρειαζεται αλλη ενεργεια να κανω 

Screenshot_305.png

@Prasino Mantarinhεισαι φοβερος! Επιτελους κατι χειροπιαστο απο την ΔΕΗ! Επιτελους!

εχεις διευθυνση email για το τμημα ebill που ανέφερες ή το εκανες μεσω της τεχνικής υποστηριξης του dei.gr...επισης εκει εστειλες το ιδιο κειμενο με την αυτο που εστειλες στην ΡΑΕ, σωστα; 

Επεξ/σία από iwdarwin
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

9 ώρες πριν, BigJim34 είπε

 

Πουθενά στη σύμβαση με τη ΔΕΗ δεν αναφέρεται όρος για άμεση εκπροσώπηση...για το δικαίωμα υπαναχώρησης γράφουν.

 

333.jpg.a7f64481e8cfdc886749d0436cc56fbd.jpg

 

444.jpg.c59b71c4e3254fe740770176a1386000.jpg

 

Δε ξέρω αν υπέγραψες σε κατάστημα ή εξ αποστάσεως...

Επεξ/σία από ekrepali
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Spoiler
3 ώρες πριν, ekrepali είπε

Δε ξέρω αν υπέγραψες σε κατάστημα ή εξ αποστάσεως...

δε σβήνεις κανα προσωπικό στοιχείο ? 😛

 

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, korakios είπε
  Απόκρυψη περιεχομένων

 δε σβήνεις κανα προσωπικό στοιχείο ? 😛

Spoiler

Sweet jesus... έτσι όπως τα γράφουν οι μαλάκες στη ΔΕΗ, νόμιζα ότι είναι όλα κενά. 😀

Τον πατέρα μου έβγαλα στη φόρα, εμένα με είχα ανεβάσει πέρυσι στη παροχή του μαγαζιού. 🤣

Και πάλι εσύ μ'έσωσες.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, korakios είπε
  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

δε σβήνεις κανα προσωπικό στοιχείο ? 😛

 

 

3 ώρες πριν, ekrepali είπε

Δε ξέρω αν υπέγραψες σε κατάστημα ή εξ αποστάσεως

Τώρα σε κατάλαβα πλήρως. Καταγγελία σύμβασης έκανε η ΔΕΗ αυτόματα με την υπογραφή του νέου συμβολαίου. Γνωρίζοντας ότι υπάρχει το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών, ανέφερα στη κυρία της ΤΡ, όπου μέσω τηλεφώνου έγινε η διαδικασία , ότι εάν τη Δευτέρα- μεσολαβούσε Σαββατοκύριακο- δω ότι εξακολουθεί να ισχύει το V1 της Volterra θα κάνω αίτημα υπαναχώρησης όπως και έκανα και μάλιστα με την μεσολάβηση εκπροσώπου της Volterra.  

Για να φτάσουμε στα σημερινά κωμικοτραγικά που με αναγκάζουν να απευθυνθώ σε ΡΑΕ κλπ. γιατί ο μόνος χαμένος από αυτή την ιστορία είμαι εγώ χωρίς να φταίω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, BigJim34 είπε

 

Τώρα σε κατάλαβα πλήρως. Καταγγελία σύμβασης έκανε η ΔΕΗ αυτόματα με την υπογραφή του νέου συμβολαίου. Γνωρίζοντας ότι υπάρχει το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών, ανέφερα στη κυρία της ΤΡ, όπου μέσω τηλεφώνου έγινε η διαδικασία , ότι εάν τη Δευτέρα- μεσολαβούσε Σαββατοκύριακο- δω ότι εξακολουθεί να ισχύει το V1 της Volterra θα κάνω αίτημα υπαναχώρησης όπως και έκανα και μάλιστα με την μεσολάβηση εκπροσώπου της Volterra.  

Για να φτάσουμε στα σημερινά κωμικοτραγικά που με αναγκάζουν να απευθυνθώ σε ΡΑΕ κλπ. γιατί ο μόνος χαμένος από αυτή την ιστορία είμαι εγώ χωρίς να φταίω.

τσέκαρε λίγο στο site αν άλλαξε το τελευταίο ψηφίο με αυτό πριν κάνεις την αίτηση για ΔΕΗ , κανονικά πρέπει να μείνει όπως ήταν και όχι +1 λόγω μεταφοράς στη ΔΕΗ και όχι +2 αν ξαναγύρισες στον προηγούμενο πάροχο λόγω υπαναχώρησης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

20 λεπτά πριν, BigJim34 είπε


Τώρα σε κατάλαβα πλήρως. Καταγγελία σύμβασης έκανε η ΔΕΗ αυτόματα με την υπογραφή του νέου συμβολαίου.

Αυτόματα ναι, αλλά όχι με άμεση ισχύ. Ως ημερομηνία καταγγελίας σύμβασης λογίζεται η προηγούμενη της ημερομηνίας εκπροσώπησης απ'το νέο πάροχο.

Δηλαδή αν κάνεις σήμερα αίτηση στη ΔΕΗ και ο ΔΕΔΔΗΕ πραγματοποιήσει την αλλαγή την Τετάρτη, τότε η Volterra ενημερώνεται απ'τον ΔΕΔΔΗΕ την Τετάρτη ότι έγινε καταγγελία σύμβασης τη Τρίτη.

Για να προλάβεις την υπαναχώρηση, πρέπει να μην έχει πραγματοποιήσει ο ΔΕΔΔΗΕ την αλλαγή.

  

20 λεπτά πριν, BigJim34 είπε

Γνωρίζοντας ότι υπάρχει το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών, ανέφερα στη κυρία της ΤΡ, όπου μέσω τηλεφώνου έγινε η διαδικασία , ότι εάν τη Δευτέρα- μεσολαβούσε Σαββατοκύριακο- δω ότι εξακολουθεί να ισχύει το V1 της Volterra θα κάνω αίτημα υπαναχώρησης όπως και έκανα και μάλιστα με την μεσολάβηση εκπροσώπου της Volterra.

Μέσω τηλεφώνου κανονικά θα έπρεπε να έχεις δικαίωμα 14 ημερών. Ή να υπάρχει κουτάκι σαν της Volton που να επιλέγεις τι θες.

Spoiler

444.jpg.0f53d51fe498ad3ffb2802c4f3dcbbca.jpg

Οι περισσότεροι πάροχοι δεν έχουν τέτοια επιλογή, το θεωρούν "αυτονόητο" ότι ο πελάτης θέλει να ολοκληρώσει την διαδικασία εκπροσώπησης το συντομότερο δυνατόν.

(Αν τώρα είσαι πελάτης της ΔΕΗ και δε σκοπεύεις να γυρίσεις στη Volterra)

Επειδή με τη Volterra δε νομίζω να βγάλεις άκρη κι επειδή η πατάτα είναι καθαρά της ΔΕΗ, θα σου πρότεινα (αν θες να το κυνυγήσεις) να καταγγείλεις τη ΔΕΗ στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου για χρηματική ζημία. https://www.mindev.gov.gr/καταγγελίες-πολιτών-2/καταγγελίες-προϊόντων-2/

Δηλαδή θα δεις πόσα θα πληρώσεις στη ΔΕΗ με το νέο τιμολόγιο και επιδοτήσεις, θα υπολογίσεις πόσα θα πλήρωνες αν είχες παραμείνει στη Volterra για το εν λόγω διάστημα και θα βγει μια ζημία πχ 50 ευρώ (υπάρχει ειδικό κουτάκι που την αναγράφεις). Και αιτιολογία ότι ο πάροχος ΔΕΗ δεν τήρησε τις προθεσμίες που ορίζει ο ΚΠΗΕ και ολοκλήρωσε το αίτημα εκπροσώπησης εντός της περιόδου υπαναχώρησης.

 

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, BigJim34 είπε

 

Τώρα σε κατάλαβα πλήρως. Καταγγελία σύμβασης έκανε η ΔΕΗ αυτόματα με την υπογραφή του νέου συμβολαίου. Γνωρίζοντας ότι υπάρχει το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών, ανέφερα στη κυρία της ΤΡ, όπου μέσω τηλεφώνου έγινε η διαδικασία , ότι εάν τη Δευτέρα- μεσολαβούσε Σαββατοκύριακο- δω ότι εξακολουθεί να ισχύει το V1 της Volterra θα κάνω αίτημα υπαναχώρησης όπως και έκανα και μάλιστα με την μεσολάβηση εκπροσώπου της Volterra.  

Για να φτάσουμε στα σημερινά κωμικοτραγικά που με αναγκάζουν να απευθυνθώ σε ΡΑΕ κλπ. γιατί ο μόνος χαμένος από αυτή την ιστορία είμαι εγώ χωρίς να φταίω.

Για παρε τηλέφωνο στον Δεδδηε  να δεις αν έχει πραγματοποιηθει κάποια αλλαγή.. Και ποτε έγινε αυτό.. 

Εσυ ποτε ζήτησες την αλλαγή.. Και μετά την υπαναχώρηση;;

Είναι γνωστό  το φαινόμενο ο πελατης να ζητάει κάτι και μετά από μερικές μέρες υπαναχώρηση και να το αλλάζει.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...