Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

39 λεπτά πριν, fragma είπε

H αδερφή μου έχει home online με 0.096 που λήγει τον Οκτώβρη. Αν δεν κάνει τίποτα θα την βάλουν στο Γ1 σωστα;

Θα τη βάλουν στο Open για το οποίο θα ανακοινωθούν τιμές αρχές Οκτώβρη (μάλλον ίδιες με Γ1). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@ForuMakis Σε παρόμοια κατάσταση βρίσκομαι και εγώ 30/7 προσπάθησα να κάνω αίτηση για το online μέσω το e-contract.
Φαίνεται να είχε θέμα εκείνη την ημέρα το site και κόλλησε στο βήμα καταχώρησης πάγιας εντολής.

Μίλησα την ίδια μέρα με την εξυπηρέτηση και απλά μου είπε πως έχει συμβεί και σε άλλους και να δοκιμάσω αργότερα.
Προσπάθησα να κάνω νέα αίτηση αργότερα αλλά μου έγραφε πως υπάρχει ήδη ανοιχτή αίτηση.

Τους έχω στείλει αναλυτικό email στο customerservice αλλά δεν έχει απαντήσει κανείς.

Στο τηλέφωνο κάθε φορά μου λένε διαφορετικά πράγματα, τι μια πως θα το εξετάσουν και θα με καλέσουν, τη μια πως είναι εντάξει και να περιμένω email με το συμβόλαιο, την άλλη πως δεν φαίνεται η αίτηση, γενικότερα ένα μπάχαλο.

Τη τελευταία φορά ζήτησα να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο, και προφανώς 3 μέρες τώρα δεν με έχει καλέσει κανείς.

Είμαι σχεδόν 2 εβδομάδες με ένα σπίτι χωρίς ρεύμα (ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είχε κάνει διακοπή). Και πραγματικά δεν ξέρω σε ποιον να απευθυνθώ. Καμιά ιδέα?

Screenshot_2.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από τον Φλεβάρη του 22 είμαι στο myHomeEnter+ (18-13 λεπτά). Παρόλα τα τηλεφωνήματα στη ΔΕΗ δεν έχω πάρει ακόμα τα 50 ευρώ επιστροφής του πρώτου λογαριασμού (αν και ήδη βγήκε ο δεύτερος εκκαθαριστικός). Μόνιμα μου λένε ότι βλέπουν καταχωρημένο το αίτημα που έκανε ο πρώτος υπάλληλος όταν επικοινώνησα για πρώτη φορά (τον Μάιο αν θυμάμαι καλά) και το επικαιροποιούν αλλά τζίφος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, Diyan είπε

@ForuMakis Σε παρόμοια κατάσταση βρίσκομαι και εγώ 30/7 προσπάθησα να κάνω αίτηση για το online μέσω το e-contract.
Φαίνεται να είχε θέμα εκείνη την ημέρα το site και κόλλησε στο βήμα καταχώρησης πάγιας εντολής.

Μίλησα την ίδια μέρα με την εξυπηρέτηση και απλά μου είπε πως έχει συμβεί και σε άλλους και να δοκιμάσω αργότερα.
Προσπάθησα να κάνω νέα αίτηση αργότερα αλλά μου έγραφε πως υπάρχει ήδη ανοιχτή αίτηση.

Τους έχω στείλει αναλυτικό email στο customerservice αλλά δεν έχει απαντήσει κανείς.

Στο τηλέφωνο κάθε φορά μου λένε διαφορετικά πράγματα, τι μια πως θα το εξετάσουν και θα με καλέσουν, τη μια πως είναι εντάξει και να περιμένω email με το συμβόλαιο, την άλλη πως δεν φαίνεται η αίτηση, γενικότερα ένα μπάχαλο.

Τη τελευταία φορά ζήτησα να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο, και προφανώς 3 μέρες τώρα δεν με έχει καλέσει κανείς.

Είμαι σχεδόν 2 εβδομάδες με ένα σπίτι χωρίς ρεύμα (ο προηγούμενος ιδιοκτήτης είχε κάνει διακοπή). Και πραγματικά δεν ξέρω σε ποιον να απευθυνθώ. Καμιά ιδέα?

Screenshot_2.png

Κανε παραπονο...Σε  email... Μηπως να πεταχτεις σε ενα καταστημα..Σημερα  αν ειναι.. Για να δεις τι γινεται με το ρευμα..Για παρε τηλεφωνο τον Δεδδηε για  να δεις αν υπαρχει καποιο αιτημα επανασυνδεσης..

 

Επεξ/σία από takoulou
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 10/8/2022 στις 12:53 ΜΜ, ekrepali είπε

Eμένα το ιστορικό στην αρχή ήταν έτσι (είχα ebill από παλιά όταν έκανα την αίτηση)

1.jpg.9a159183277107e4fd7ebcccc3f9bd98.jpg

Μόλις ολοκληρώθηκε η μεταφορά στη ΔΕΗ εξαφανίστηκαν τα πάντα και τα ενεργοποίησα ξανά.

2.jpg.465d965efffbdbcf26b8243925d56443.jpg

Τελικώς η ενεργοποίηση του προγράμματος έγινε απ'την ημερομηνία της αρχικής υποβολής... 15/10/21 με λήξη 14/10/23.

3.jpg.e809bdf4faaa078d5b862390d32086d2.jpg

 

Σε μερικούς συμφορουμήτες το ebill δεν έπιασε την αρχική ημερομηνία υποβολής και τελικώς τους ενεργοποίησε το πρόγραμμα με την μεταγενέστερη ημερομηνία. Όταν πέφτεις και σε περίοδο αλλαγής τιμών είναι γάμα τα η κατάσταση.

Για να έχεις γρήγορη εξυπηρέτηση στο πρόβλημα σου, πήγαινε στο ebill στο κάτω μέρος της σελίδας και πάτα το "εδώ".

image.png.235fbc8d75f8c5742a6cdb17a84d0385.png

Μ'αυτό το τρόπο επικοινωνείς απ'ευθείας με το τμήμα ebill. Δε νομίζω πάντως να έχουν τη δυνατότητα να σου ενεργοποιήσουν από μόνοι τους το πρόγραμμα, χωρίς να πατήσεις εσύ τίποτα.

Μάλλον θα αναγκαστείς να ενεργοποιήσεις πάλι όλα τα απαραίτητα (online, μηνιαίο λογαριασμό, ηλεκτρονικό λογαριασμό, πάγια)... κι αν ενεργοποιηθείς με τις παλιές τιμές καλώς. Αν όχι, τότε ζητάς να σου αλλάξουν την ημερομηνία ενεργοποίησης για να πας στις παλιές τιμές (αυτό γίνεται).

Υπάρχει φυσικά το ρίσκο να ξεμείνεις πολύ καιρό στις καινούργιες τιμές και να πληρώνεις 0.50 μέχρι να βγάλεις άκρη.

Μπηκα σημερα στο e-bill και μαλλον επεσα στην λουπα που αναφερεις, για να λεει οτι το προιον ειναι ενεργο ( το myHomeOnline) ειναι ενεργοποιημενο μεχρι τοτε αρα την αιτηση σε αυτους φαινεται να την εκανα 09/08?image.png.b8f832838a25dbbab952206d8962bc86.png

1 ώρα πριν, ForuMakis είπε

Ξαναγραφω εδω υστερα απο μερικες μερες. Η περιπτωση μου ειναι παρομοια με του χρηστη @Prasino Mantarinh

Συνοπτικα, μολις μπορεσα να ενεργοποιησω και να συνδεθω στο e-bill, εχοντας υπογραψει συμβολαιο Γ1 προερχομενος απο διαφορετικο παροχο και θελω να ενεργοποιησω το myHome Online για το οποιο αιτηθηκα (μεσω τηλεφωνου) στις 29/07.

Ο αναλυτικος τιμοκαταλογος (προφανως τωρα) μου δειχνει τις νεες τιμες, αλλα εχω γραπτη απαντηση απο ΔΕΗ μεσω καταγγελιας στην ΡΑΕ οτι θα μπορεσω να ενεργοποιησω το προγραμμα με την παλια τιμη (0.229).

Ποια πρεπει να ειναι τα επομενα βηματα που θα ακολουθησω;

Ευχαριστω πολυ.

Edit: Στο προγραμμα που το ειδα τωρα αναγραφει: το αίτημα σας για το ΔΕΗ myHome Online είναι υπό εξέταση

Edit2: Ιστορικο επιλογων (αυτα εγιναν αυτοματα, δεν ενεργοποιησα το προγραμμα myHome Online)

image.png.bb372bc00db9ed21039eee467be88499.png

Γεια σου φιλε μου, πρεπει να βγουμε για καμια μπυρα εμεις οι δυο με αυτα που περναμε 🤣.

Για το e-bill ποτε σου βγαλανε πρωτη φορα κωδικους? Γιατι αμα εκανες αιτηση την ιδια περιοδο με εμενα λογικα 4-5 του μηνα θα σου τους ειχανε στειλει.

Απο οσο ξερω απο την περιπτωση μου, ΛΟΓΙΚΑ περιμενεις να ξεκλειδωσει την επιλογη προιοντος το home online για να ξανα κανεις υποβολη (ακομα φαινεσαι και χρεωνεσαι στο Γ1) και μετα περιμενεις. Εγω σημερα που μπηκα εχει ενεργοποιηθει και ειμαι στο home online.

Σου ειναι ευκολο σε προσωπικο μηνυμα να μου στειλεις τι εγραψες στην αναφορα σου την ΡΑΕ, μηπως χρειαστει να κανω και εγω μια, μιας που η περιπτωση μας ειναι ολοιδια 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, Prasino Mantarinh είπε

Μπηκα σημερα στο e-bill και μαλλον επεσα στην λουπα που αναφερεις, για να λεει οτι το προιον ειναι ενεργο ( το myHomeOnline) ειναι ενεργοποιημενο μεχρι τοτε αρα την αιτηση σε αυτους φαινεται να την εκανα 09/08?image.png.b8f832838a25dbbab952206d8962bc86.png


 

10/8/22 έναρξη

9/8/23 λήξη

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, Prasino Mantarinh είπε

Γεια σου φιλε μου, πρεπει να βγουμε για καμια μπυρα εμεις οι δυο με αυτα που περναμε 🤣.

Για το e-bill ποτε σου βγαλανε πρωτη φορα κωδικους? Γιατι αμα εκανες αιτηση την ιδια περιοδο με εμενα λογικα 4-5 του μηνα θα σου τους ειχανε στειλει.

Απο οσο ξερω απο την περιπτωση μου, ΛΟΓΙΚΑ περιμενεις να ξεκλειδωσει την επιλογη προιοντος το home online για να ξανα κανεις υποβολη (ακομα φαινεσαι και χρεωνεσαι στο Γ1) και μετα περιμενεις. Εγω σημερα που μπηκα εχει ενεργοποιηθει και ειμαι στο home online.

Σου ειναι ευκολο σε προσωπικο μηνυμα να μου στειλεις τι εγραψες στην αναφορα σου την ΡΑΕ, μηπως χρειαστει να κανω και εγω μια, μιας που η περιπτωση μας ειναι ολοιδια 

Μακαρι να ξεμπερδεψουμε με αυτο το θεμα της δεη.

Κωδικους ebill μου βγαλανε 9 Αυγουστου, καθως περασαν μερικες μερες μεχρι να υπογραψω το συμβολαιο που μου ειχαν στειλει για Γ1.

Χρειαζεται να ξαναγινει υποβολη για το home online; Σε μενα τωρα διεχνει υπο εξεταση και με ενημερωσαν οτι σε 2-3 εργασιες μερες θα εχει γινει η διαδικασια και θα ειμαι στο προγραμμα.

Το μεγαλο ερωτημα θεωρω πως ειναι αν θα ειμαι εξ αρχης με τις παλιες τιμες ή θα πρεπει να ψαχνομαι παλι για να γινουν τα συμφωνηθεντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ετσι οπως το λες βγαζει περισσοτερο νοημα .. Αρα τρεχαματα βλεπω στο μελλον μου ...

1 λεπτό πριν, ForuMakis είπε

Μακαρι να ξεμπερδεψουμε με αυτο το θεμα της δεη.

Κωδικους ebill μου βγαλανε 9 Αυγουστου, καθως περασαν μερικες μερες μεχρι να υπογραψω το συμβολαιο που μου ειχαν στειλει για Γ1.

Χρειαζεται να ξαναγινει υποβολη για το home online; Σε μενα τωρα διεχνει υπο εξεταση και με ενημερωσαν οτι σε 2-3 εργασιες μερες θα εχει γινει η διαδικασια και θα ειμαι στο προγραμμα.

Το μεγαλο ερωτημα θεωρω πως ειναι αν θα ειμαι εξ αρχης με τις παλιες τιμες ή θα πρεπει να ψαχνομαι παλι για να γινουν τα συμφωνηθεντα.

Απο οτι με εχουν πει τηλεφωνικα πρεπει πρωτα να βγει ο λογαριασμος για να μπορεσουν να το δουν αυτο οποτε ... take a seat 

ΕDIT: Τωρα δεν ξερω αμα χρειαστει να ξανα κανεις υποβολη μεσα στο e-bill, εμενα μου το εβγαλε και σαν χαζος το πατησα τωρα αμα αυτο που εκανα ηταν σωστο ή λαθος δεν ξερω ... 

Επεξ/σία από Prasino Mantarinh
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tdm900 είπε

Από τον Φλεβάρη του 22 είμαι στο myHomeEnter+ (18-13 λεπτά). Παρόλα τα τηλεφωνήματα στη ΔΕΗ δεν έχω πάρει ακόμα τα 50 ευρώ επιστροφής του πρώτου λογαριασμού (αν και ήδη βγήκε ο δεύτερος εκκαθαριστικός). Μόνιμα μου λένε ότι βλέπουν καταχωρημένο το αίτημα που έκανε ο πρώτος υπάλληλος όταν επικοινώνησα για πρώτη φορά (τον Μάιο αν θυμάμαι καλά) και το επικαιροποιούν αλλά τζίφος.

https://my.rae.gr/

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Prasino Mantarinh είπε

αναφορα την ΡΑΕ, μηπως χρειαστει να κανω και εγω μια, μιας που η περιπτωση μας ειναι ολοιδια 

To μήπως, μη το σκέφτεσαι. Πρέπει να το κάνεις από τώρα... μη περιμένεις να βγει λογαριασμός με 0.50!

Πριν κάνεις την αίτηση στο myrae, κλείσε adblock.

Ετοίμασε ότι δικαιολογητικό έχεις (πχ αντίγραφο online αίτησης για το myhomeonline) και ταυτότητα. Όλα σε pdf, συνολικά κάτω των 3mb.

Στην επιλογή "Θέλω να υποβάλλω παράπονο που αφορά":

Διαλέγεις: Τη σύμβαση με την εταιρία --> Την ενημέρωση που έλαβα για τις τιμές χρεώσεων.

Στο κείμενο γράφεις:

Αναφορά σε κείμενο

 

Την ημερομηνία τάδε έκανα online αίτηση για το πρόγραμμα myhomeonline με τιμες τάδε.

Την ημερομηνία τάδε αφού προμηθεύτηκα τον κωδικό εταίρου απέκτησα πρόσβαση στο ebill. Φρόντισα να είναι ενεργοποιημένες όλες οι προϋποθέσεις του προγράμματος myhomeonline (ηλεκτρονικός λογαριασμός, μηνιαίος λογαριασμός, πάγια πληρωμή). Μέχρι εκείνη τη στιγμή στο ebill έγραφε ότι η αίτηση μου για το myhomeonline είναι υπό έλεγχο.

Την ημερομηνία τάδε ο ΔΕΔΔΗΕ ολοκλήρωσε την αλλαγή παρόχου και ξεκίνησε η εκπροσώπηση μου από εσάς. Την ίδια μέρα στο ebill εξαφανίστηκε η εκκρεμή αίτηση myhomeonline που ήταν υπό έλεγχο καθώς και όλο το ιστορικών επιλογών.

Αναγκάστηκα εν συνεχεία να πατήσω ξανά υποβολή για το πρόγραμμα myhomeonline, το οποίο όμως ενεργοποιήθηκε στις 10/8 με τις νέες τιμές.

Ζητώ να μεταθέσετε την έναρξη του προγράμματος την ημερομηνία τάδε όπου έκανα την αίτηση, και να τιμολογογηθώ με τις παλιές τιμές του myhomeonline... καθώς εκείνες είχα αποδεχτεί κατά την online προσυμβατική ενημέρωση, πριν αιτηθώ αλλαγή παρόχου.

 

Το ίδιο πράγμα στείλε και στο τμήμα ebill (στη σελίδα ebill κάτω - κάτω στη σελιδα πατάς "εδώ")

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, ekrepali είπε

To μήπως, μη το σκέφτεσαι. Πρέπει να το κάνεις από τώρα... μη περιμένεις να βγει λογαριασμός με 0.50!

Πριν κάνεις την αίτηση στο myrae, κλείσε adblock.

Ετοίμασε ότι δικαιολογητικό έχεις (πχ αντίγραφο online αίτησης για το myhomeonline) και ταυτότητα. Όλα σε pdf, συνολικά κάτω των 3mb.

Στην επιλογή "Θέλω να υποβάλλω παράπονο που αφορά":

Διαλέγεις: Τη σύμβαση με την εταιρία --> Την ενημέρωση που έλαβα για τις τιμές χρεώσεων.

Στο κείμενο γράφεις:

Το ίδιο πράγμα στείλε και στο τμήμα ebill (στη σελίδα ebill κάτω - κάτω στη σελιδα πατάς "εδώ")

Done and done και πολυ το αργησα... σε ευχαριστω παρα πολυ για το step by step guide τα εστειλα ετσι οπως τα εχεις ( εννοειται αλλαξα τα "ημερομηνια ταδε"🤣 και στην ΡΑΕ και στο τμημα του e-bill 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νέος στη ΔΕΗ μετά απο χρόνια οπότε κατηργημενο  e-bill και αγνωστος ο "Κωδικός Εταίρου" αφού οπως μου είπαν θα τον δω μετά την έκδοση του πρώτου λογαριασμού. Ολα καλα ως εδώ αλλα ο πρωτος λογαριασμος θα εκδοθεί σε σχεδόν δυο μήνες απο τωρα, μου ειπαν στο 800-900-1000, αρα μπορεί να εχω αλλαξει και αλλο παροχο αν η ΔΕΗ δώσει τιμές στα 65 λεπτα π.χ. στις 20 Αυγούστου, που ειναι και παχιες οι μύγες!!!

Τι θέλω να πω? ΜΠΑΧΑΛΟ 🙃

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, BigJim34 είπε

Νέος στη ΔΕΗ μετά απο χρόνια οπότε κατηργημενο  e-bill και αγνωστος ο "Κωδικός Εταίρου" αφού οπως μου είπαν θα τον δω μετά την έκδοση του πρώτου λογαριασμού. Ολα καλα ως εδώ

καλά δεν είναι και εννοείς νέος στο νήμα εδώ για να λες απο τηλέφωνο ,

θα ζητήσεις μέσω email τον κωδικό εταίρου για να κάνεις ebill (αν δεν ισχύει ο παλιός κωδικός) ή θα παίρνεις τηλ μέχρι να βρεις κάποιον που να ξέρει τι του γίνεται και να σου δώσει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, korakios είπε

καλά δεν είναι και εννοείς νέος στο νήμα εδώ για να λες απο τηλέφωνο ,

θα ζητήσεις μέσω email τον κωδικό εταίρου για να κάνεις ebill (αν δεν ισχύει ο παλιός κωδικός) ή θα παίρνεις τηλ μέχρι να βρεις κάποιον που να ξέρει τι του γίνεται και να σου δώσει

Μου φαίνεται σου βρήκα δουλειά στην εξυπηρέτηση πελατών της ΔΕΗ !!! Εννοειται ότι πιαστηκα αγραμματος που περιμενα να βγαλω ακρη απο το τηλέφωνο. Απαντησαν όμως αμεσως, αρα έχουν μαζεψει τη σαρα και τη μάρα😃

 Έπεσε και τηλέφωνο να τους βαθμολογήσω, το e-bill όμως ακομα σε νηπιακη μορφή το έχουν, καμία σχέση με τις εφαρμογές των εναλλακτικών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...