BigJim34 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2022 Στις 11/8/2022 στις 4:28 ΜΜ, korakios είπε καλά δεν είναι και εννοείς νέος στο νήμα εδώ για να λες απο τηλέφωνο , θα ζητήσεις μέσω email τον κωδικό εταίρου για να κάνεις ebill (αν δεν ισχύει ο παλιός κωδικός) ή θα παίρνεις τηλ μέχρι να βρεις κάποιον που να ξέρει τι του γίνεται και να σου δώσει Μου φαίνεται σου βρήκα δουλειά στην εξυπηρέτηση πελατών της ΔΕΗ !!! Εννοειται ότι πιαστηκα αγραμματος που περιμενα να βγαλω ακρη απο το τηλέφωνο. Απαντησαν όμως αμεσως, αρα έχουν μαζεψει τη σαρα και τη μάρα😃 Έπεσε και τηλέφωνο να τους βαθμολογήσω, το e-bill όμως ακομα σε νηπιακη μορφή το έχουν, καμία σχέση με τις εφαρμογές των εναλλακτικών.
alex19871987 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2022 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα..έχω το myhomeenter+(ημερήσιο 0.18€ νυκτερινό 0.13€ σταθερό) και στον τελευταίο λογαριασμό όλη η κατανάλωση μου είναι υπολογισμένη με σταθερή τιμή κιλοβατώρας 0.18 ενώ έχω νυκτερινό..στον προηγούμενο ήταν ολα υπολογισμένα και νυκτερινη και ημερήσια χρέωση.να τους πάρω τηλέφωνο??τι παίζει?? Επεξ/σία 11 Αυγούστου 2022 από alex19871987
BigJim34 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2022 Στις 11/8/2022 στις 7:07 ΜΜ, alex19871987 είπε Καλησπέρα..έχω το myhomeenter+ και στον τελευταίο λογαριασμό όλη η κατανάλωση μου είναι υπολογισμένη με σταθερή τιμή κιλοβατώρας 0.18 ενώ έχω νυκτερινό..στον προηγούμενο ήταν υπό υπολογισμένα και νυκτερινη και ημερήσια χρέωση.να τους πάρω τηλέφωνο??τι παίζει?? Όπως λέει κι ο korakios και το είδα κι εγώ στην πράξη όχι τηλέφωνο...μόνο εγγράφως, στείλε mail.
alex19871987 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2022 Στις 11/8/2022 στις 7:13 ΜΜ, BigJim34 είπε Όπως λέει κι ο korakios και το είδα κι εγώ στην πράξη όχι τηλέφωνο...μόνο εγγράφως, στείλε mail Που στέλνω??θα είναι λάθος δικό τους??
takoulou Δημοσ. 11 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2022 Στις 11/8/2022 στις 7:15 ΜΜ, alex19871987 είπε Που στέλνω??θα είναι λάθος δικό τους?? Καταρχάς θα πρεπει να δεις αν έχει δώσει σωστά την καταμέτρηση ο Δεδδηε... Και μετά παρε την ΔΕΗ...
alex19871987 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2022 Στις 11/8/2022 στις 7:19 ΜΜ, takoulou είπε Καταρχάς θα πρεπει να δεις αν έχει δώσει σωστά την καταμέτρηση ο Δεδδηε... Και μετά παρε την ΔΕΗ... Ναι φαίνονται και οι κιλοβατώρες οι νυκτερινές και οι ημερήσιες...
takoulou Δημοσ. 11 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2022 Στις 11/8/2022 στις 7:20 ΜΜ, alex19871987 είπε Ναι φαίνονται και οι κιλοβατώρες οι νυκτερινές και οι ημερήσιες... Άρα θα παρεις τηλέφωνο και θα στείλεις email στον προμηθευτη σου... Ότι έχει γίνει λάθος τιμολόγηση..
alex19871987 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2022 Στις 11/8/2022 στις 7:23 ΜΜ, takoulou είπε Άρα θα παρεις τηλέφωνο και θα στείλεις email στον προμηθευτη σου... Ότι έχει γίνει λάθος τιμολόγηση.. Στη ΔΕΗ είμαι...έχει κάποιος μέιλ τους σχετικά με τέτοιο πρόβλημα??
lazarnik Δημοσ. 11 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2022 Στις 11/8/2022 στις 7:57 ΜΜ, alex19871987 είπε Στη ΔΕΗ είμαι...έχει κάποιος μέιλ τους σχετικά με τέτοιο πρόβλημα?? Μάλλον έχεις κοτ για αυτό είναι όλα ημερησια. Αν έχεις κοτ, μπες στο σωστό νήμα να ενημερωθεις 3
takoulou Δημοσ. 12 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2022 Στις 11/8/2022 στις 7:57 ΜΜ, alex19871987 είπε Στη ΔΕΗ είμαι...έχει κάποιος μέιλ τους σχετικά με τέτοιο πρόβλημα?? Μήπως είσαι στο κοινωνικό τιμολόγιο; Στις 11/8/2022 στις 7:57 ΜΜ, alex19871987 είπε Στη ΔΕΗ είμαι...έχει κάποιος μέιλ τους σχετικά με τέτοιο πρόβλημα?? https://www.dei.gr/el/gia-to-spiti/ypostiriksi-epikoinonia/logariasmoi-xreoseis-revma/ 1
alex19871987 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2022 Στις 11/8/2022 στις 9:12 ΜΜ, takoulou είπε Μήπως είσαι στο κοινωνικό τιμολόγιο; https://www.dei.gr/el/gia-to-spiti/ypostiriksi-epikoinonia/logariasmoi-xreoseis-revma/ Ναι Κοτ έχω..ξέρεις τίποτα??
lazarnik Δημοσ. 12 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2022 Μπες στο θέμα για κοτ (στο είπα και πριν) και διαβασε τις τελευταίες σελίδες. Θα βρεις την απάντηση. 2
iwdarwin Δημοσ. 12 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2022 Στις 11/8/2022 στις 12:30 ΜΜ, ForuMakis είπε Ξαναγραφω εδω υστερα απο μερικες μερες. Η περιπτωση μου ειναι παρομοια με του χρηστη @Prasino Mantarinh Συνοπτικα, μολις μπορεσα να ενεργοποιησω και να συνδεθω στο e-bill, εχοντας υπογραψει συμβολαιο Γ1 προερχομενος απο διαφορετικο παροχο και θελω να ενεργοποιησω το myHome Online για το οποιο αιτηθηκα (μεσω τηλεφωνου) στις 29/07. Ο αναλυτικος τιμοκαταλογος (προφανως τωρα) μου δειχνει τις νεες τιμες, αλλα εχω γραπτη απαντηση απο ΔΕΗ μεσω καταγγελιας στην ΡΑΕ οτι θα μπορεσω να ενεργοποιησω το προγραμμα με την παλια τιμη (0.229). Ποια πρεπει να ειναι τα επομενα βηματα που θα ακολουθησω; Ευχαριστω πολυ. Edit: Στο προγραμμα που το ειδα τωρα αναγραφει: το αίτημα σας για το ΔΕΗ myHome Online είναι υπό εξέταση Edit2: Ιστορικο επιλογων (αυτα εγιναν αυτοματα, δεν ενεργοποιησα το προγραμμα myHome Online) Επέκταση @ForuMakis ειμαι ακριβως στην ιδια φαση με εσενα απλα μερικα βηματα πιο πισω.... 28/7 εκανα αιτηση για το online μεσω του e-contract (to e-contract για τα μπαζα, προβληματα στα δικαιολογητικά και στην διαδικασία γενικά, ευτυχως μου εχει ερθει email απο την δεη στις 28/7 οτι ευχαριστούμε και κλπ, και οτι η αιτηση σας ειναι σε εξέλιξη... βεβαια χωρις να αναφερει για πιο πρόγραμμά εκανα αιτηση) 1/8 μου ερχετε το συμβόλαιο μαζι με τις οδηγιες και αναφερει ακριβως οτι και του @Tsigalkos... χωρις επισυναπτομενο τιμολογιο... 2/8 ερχεται sms οτι παμε για δεδδηε και είμαστε σε εξέλιξη 4/8 έστειλαν email για να κανω ebill καθως και τον κωδικο εταιρου (εκανα κανονικά, και το online ελεγε οτι ειναι υπο εξεταση στο ebill...εκει βλεπω οτι ο τιμοκαταλογος εχει αλλαξει και απο 0,22 πηγε 0,53 και περνω τηλεφωνο... οτι να ναι ελεγε ο καθενας, οτι μα***κια ηθελες την ακουγες... σκοπος της εξυπηρετησης τους ηταν πως θα σου πουν μια μπαρούφα για να κλεισουν το τηλεφωνο ευγενικα ή πως θα σε συνδεσουν σε αλλο υπαλληλο...ειλικρινά ενα δράμα αν αρχισω και λεω δεν θα εχει τελειωμο..) 5/8 στο ebill ακομα υπο εξέταση, τους ξανα περνω τηλεφωνο για το θεμα τιμοκαταλογου...παιδια;; τι γινετε; με ποια τιμη θα χρεωνομαι είναι αυγουστος και εγω εκανα ιουλιο την αιτηση...ο ενας μου λεει με του Αυγούστου, ο αλλος μου λεει με του αυγουστου και μετα θα στειλετε αιτημα να σας το αλλαξουν, η σύμβαση στους ειδικους ορους λεει οτι ισχυει απο την ημερα που ο δεδδηε σε αλλαζει... περνω δεδδηε λεει στις 2 αυγουστου κύριε εχει γινει η αλλαγή 11/8 απο το ebill εξαφανίζεται το "αιτημα σας ειναι υπο εξεταση" και αντι να μου λεει "το προιον σας ειναι ενεργο μεχρι ΧΧ/ΧΧ/ΧΧΧΧ"... μου εχει βγαλει κουμπι να κανω ΥΠΟΒΟΛΗ για αιτηση στο myonline..τρελααα😂 ακομα δεν το εχω κανει... γιατι δεν ξέρω τι με συμφερει, καθως εχει ρητρα αποχωρησης... Οποτε, εχουμε και λεμε: Α) να μεινω στο Γ1Ν κυμαινομενο και αγιος ο θεος; Β) να κανω υποβολη οπως μου λεει και να παω στο online και να προσπαθησω να διεκδικησω το 0,22 /0,17 οπως εκανες εσυ και αν κατσει εκατσε;;; Γ) οτι και στο Β, απλα η περιπτωση που δεν μου δωσουν το 0,22/0,17...τρωω το 0,53/0,48 και τι; ειμαι χαρουμενος; μηπως το Α είναι καλύτερο σε αυτη την περιπτωση; @ForuMakis εσυ στην ΡΑΕ τι εστειλες σαν κειμενο; το δέχτηκε αμεσως η δεη;
ForuMakis Δημοσ. 12 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2022 Στις 11/8/2022 στις 9:43 ΜΜ, iwdarwin είπε @ForuMakis ειμαι ακριβως στην ιδια φαση με εσενα απλα μερικα βηματα πιο πισω.... Εγω τωρα ειμαι στο σταδιο που λεει για πρωτη φορα το αιτημα ειναι υπο εξεταση και δεν ξερω αν το επομενο σταδιο θα ειναι ενεργοποιηση ή θα χρειαστει παλι υποβολη οπως εγινε στην δικη σου περιπτωση. Στις 11/8/2022 στις 9:43 ΜΜ, iwdarwin είπε @ForuMakis εσυ στην ΡΑΕ τι εστειλες σαν κειμενο; το δέχτηκε αμεσως η δεη; Περιεγραψα ακριβως τι ειχε γινει, δηλαδη οτι την ταδε ημερομηνια εκανα την αιτηση, την ταδε ημερομηνια ελαβα το συμβολαιο για Γ1 (το οποιο και επισυναψα στην φορμα), αντι για το myHome Online, και οτι επισης δεν υπηρχε τιμολογιο στο μειλ που ελαβα. Αμεσα μου απαντησε εκπροσωπος απο την ΔΕΗ οτι ετσι ειναι η διαδικασια και οτι θα εχω την τιμη στην ημερομηνια που αιτηθηκα οταν ολοκληρωθει η αιτηση στο e-bill.
foul Δημοσ. 12 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2022 Αρχές Μάρτη επισκέφτηκα κατάστημα της ΔΕΗ και σε λιγότερο από εβδομάδα επέστρεψα στη ΔΕΗ με Enter +. https://www.insomnia.gr/forums/topic/745862-δεη-myhome-onlineenter-γ1γ1ν/?do=findComment&comment=59135570 Όλα καλά έκτος των 50€ επιστροφή, οπότε μετά από νέα επίσκεψη διευθετήθηκε στον αμέσως επόμενο λογαριασμό κάτι που τηλεφωνικά δεν μπόρεσα να το λύσω, παρά τις διαβεβαιώσεις των τηλεφωνητών (πέρασαν μήνες και δεν...). Τέλη Ιουλίου (25/7) πάω εκ νέου σε κατάστημα και αιτούμαι αλλαγή σε Γ1 (...ακόμα περιμένω αλλαγή μετρητή). Στο νέο έναντι λογαριασμό βλέπω, ότι από 25/7 είμαι στο Γ1 χωρίς ρήτρα πρόωρης αποχώρησης ( ! ) κι όλα καλά ( ...μέχρι νεοτέρας) Όποτε επαναλαμβάνομαι: Ηθικό Δίδαγμα: Επισκεφθείτε άμεσα κατάστημα ΔΕΗ με τα απαραίτητα έγγραφα 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Ξεκίνησε από motoboots,
Οδηγίες για την αφαίρεση του Green Pass.
Έχει προταθεί από Snoob
14 ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ
Μετάβαση στην ανάρτηση