Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, nikoskdx είπε

Καλησπέρα και απο μένα!

Ειμαι στο myhome enter+ απο τον Σεπτέμβριο του 2021με σταθερής τιμή 0,105. Το συμβόλαιο ειναι 12μηνο και τον Σεπτέμβριο λήγει. Τι προτείνετε να κάνω? Μπορώ να περιμένω τις νέες τιμολογήσεις του Γ1 για τον Σεπτέμβριο ή πρέπει να αρχίσω απο τώρα να ψάχνω? Και αν ναι τι συμφέρει?

Να κάνεις πολύ υπομονή.. Να περιμενεις.. Νωρίς είναι ακόμα.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, takoulou είπε

Να κάνεις πολύ υπομονή.. Να περιμενεις.. Νωρίς είναι ακόμα.. 

Η σύμβαση μου (myhome enter+) λήγει στις 06/09/2022.

Επεξ/σία από nikoskdx
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nikoskdx είπε

Η σύμβαση μου (myhome enter+) λήγει στις 06/09/2022.

...αναγκαστικά την μέρα της λήξης (το αργότερο), θα αιτηθείς το Γ1, γιατί οι τιμές των σταθερών που θα σε πάνε (ως "αορίστου" όμως, δηλαδή χωρίς δέσμευση αν πεις να μην παραμείνεις) με το πού θα λήξει, δεν συμφέρουν ούτε γι' αστείο : 0,53/kWh... (αν έληγε μετά τις 1/10 θα σε πηγαίνανε στο,,,υπό ανακοίνωση - στις 20/9 - νέο τους πρόγραμμα ονόματι,,,"Open", χωρίς ακόμη να ξέρουμε χρεώσεις/όρους γι' αυτό).

Στις 20/9 λοιπόν που θα ανακοινώσουν το τί μέλλει γεννέσθαι (με προγράμματα και τιμές κυμαινόμενων ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΗ), θα ξέρεις και τί θα σε περιμένει για τον συγκεκριμένο μήνα...

Το ξαναλέω όμως : άλλη επιλογή, ΔΕΝ έχεις : κάθεσαι μέχρι τελευταία μέρα στο Έντερ+ με τις προνομιακές τιμές που αποχαιρετάς, και βολεύεσαι με ότι θα ανακοινωθεί στις 20/8 αναφορικά με τις τιμές Σεπτεμβρίου του Γ1 (...που εσένα θα σε αφορούν μόνο για το διάστημα 7/9 έως 30/9). Βασικά δεν ξέρω κι όλας αν θα μπορέσεις να ενεργοποιήσεις το Γ1 μέσω ebill, όπου η διαδικασία γίνεται υποτίθεται "άμεσα" (άντε να έχεις μια μέρα καθυστέρηση/παραμονή στο "τσιμπημένο" Online με τις τρέχουσες τιμές=0,53). Θέλει λίγο προσοχή, γιατί αν δεν θα έχεις την δυνατότητα ενεργοποίησης μέσα από το ebill, του Γ1 (γίνονται διάφορα κουλά τελευταία μέσα από αυτό = προγράμματα προς ενεργοποίηση εμφανίζονται/εξαφανίζονται εν ριπή οφθαλμού), θα πρέπει να πας σε κατάστημα, το οποίο σημαίνει ότι θα αργήσει λίγο περισσότερο η μετάβαση (2-3 μέρες; ίσως; ή και 3 με 5; ) και ΑΥΤΕΣ τις μέρες θα τις χρεώνεσαι τσιμπημένα ("0,53"€/kWh κτλκτλ...)...Δεν ξέρω αν κάποιος έχεις να σου πει πιο ξεκάθαρα πράγματα για το πόσο θα πάρει/με ποιον τρόπο θα πρέπει να μεταβείς στο Γ1/και ΠΟΤΕ ακριβώς, αλλά έχε στον νου σου όταν θα είναι να κάνεις την εμτάβαση, να μην,,,,,πολυκάψεις ρεύμα, μέχρι να δεις στο e-bill σου ενεργοποιημένο το Γ1. Αλλιώς, μια εναλλακτική λογική είναι να αιτηθείς (είτε μέσω ebill είτε σε κατάστημα) την αλλαγή κάποιες μέρες ΠΡΙΝ την λήξη του συμβολαίου σου - άλλωστε στο τελευταίο 3μηνο δεν έχεις ποινή πρόωρης αποχώρησης, ξέροντας ότι απλά θα χάσεις λιγότερα, από την περίπτωση να παραμείνεις κάποιες μέρες σε αορίστου με τις τρέχουσες τιμές του Ονλάιν. ΔΕΝ ξέρουμε ακόμα τις τιμές Σεπτεμβρίου για Γ1, όπως ήδη είπα, θα τις μάθεις κι εσύ στις 20/8, αλλά ακόμη κι αν είναι ανεβασμένες σε σχέση με τον Αύγουστο, όπου η διαφορά του παλιού, δικού σου Εντερ+ και Γ1 είναι ~0,05/kWh, καθώς μείον την επιδότηση, για Αύγουστο το Γ1 βγαίνει στα ~0,15. Αν μείνει ίδια η επιδότηση και ανέβει η τιμή του παρόχοι κατα έως 30% όπως φημολογείται, θα κληθείς να πληρώσεις όσες μέρες χάσεις από το Εντερ+ με 0,30/kWh, άρα θα χάνεις 0,20. Eνώ αν χρεωθείς μέρες με τρέχουσες τιμές Ονλάιν, θα χάνεις 0,43/kWh....Aνάλογα λοιπόν και τις κιλοβατώρες που θα κάψεις εκείνες τις μέρες, θα έχεις και την σχετική χασούρα : στο "νέο Ονλάιν" πχ, αν μείνεις πχ μια βδομάδα και καις 20kWh/μέρα, η χασούρα θα είναι έως 60-70€, ενώ αν αφήσεις νωρίτερα το Εντερ+, η χασούρα (αν κάνεις την αίτηση μετάβασης σε Γ1), για τις ίδιες μέρες, θα είναι περίπου η μισή....

ΔΕΝ είμαι στην θέση σου, και δεν ξέρω αν άλλος βλεπει κάτι καθαρότερα/ξέρει κάτι περισσότερο, αλλά αν ήμουν, θα έκανα την μετάβαση το αργότερο 1/9. Ειδικά αν θα πας σε κατάστημα και όχι μέσω ebill (...μέσω ebill, αν όντως γίνεται, μάλλον θα την έκανα στις 4/9....). 

Αν τέλος σε παίρνεις να "μην πολυσκοτίζεσαι "για μερικές δεκάδες Ευρώ έτσι/μερικές δεκάδες Ευρώ γιουβέτσι", ξέχνα την αποπάνω ανάλυση (μην τα,,,ξαναδιαβάζεις) και απλά κάνε την αίτηση μετάβασης στο Γ1 στις 5/9, δευτεριάτικα (απ' όπου κι αν την κάνεις).

8 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Όχι απαραίτητα, ακριβώς επειδή η εκκαθάριση δεν γίνεται στους έναντι αλλά στους εκκαθαριστικούς.

...δεν είναι το θέμα "αν θα χάσει τα λεφτά του" (που δεν θα τα χάσει - ...λέμε τώρα ε...Γιατί ΕΧΟΥΜΕ δει διάφορα κουλά, και μετά πρέπει να τρέχει ο πελάτης να βγάλει άκρη...- ακριβώς επειδή όντως αυτό που έχει σημασία είναι τί θα δείξει η,,,νεκροψία της εκκαθάρισης), που και "να τα χάσει" (="να τον κλέψουν", με "λάθος χρεώσεις"), δεν μιλάμε για "σοβαρά ποσά". Το θέμα (για 'μένα) είναι το γαμώτο του να δίνει ο άλλος ενδείξεις πελάτη "για να είναι πιο ήσυχος", και να της καπνίζει της ΔΕΗ να πετάει μια κουλή χρέωση, στον έναντι, "που δεν στέκει"....(....για να την διορθώσει στον εκκαθαριστικό - καλώς πάντα εχόντων των πραγμάτων... - αφού όμως τον έχει κάνει τον άλλον να τρώγεται με τα ρούχα του, φοβούμενος μη δίνει κα'να "τέρας" την επόμενη φορά.....Τεσπα.)

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, washcloud είπε

...δεν είναι το θέμα "αν θα χάσει τα λεφτά του" (που δεν θα τα χάσει - ...λέμε τώρα ε...Γιατί ΕΧΟΥΜΕ δει διάφορα κουλά, και μετά πρέπει να τρέχει ο πελάτης να βγάλει άκρη...- ακριβώς επειδή όντως αυτό που έχει σημασία είναι τί θα δείξει η,,,νεκροψία της εκκαθάρισης), που και "να τα χάσει" (="να τον κλέψουν", με "λάθος χρεώσεις"), δεν μιλάμε για "σοβαρά ποσά".

Κοίτα, επειδή παρακολουθώ στενά  όλα τα σχετικά θέματα (νταξ, όχι τόσο στενά όσο εσύ, αλλά αρκετά στενά) έχω διαπιστώσει πως στην συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων που ο καταναλωτής βλέπει κάποιο "κουλό" στον λογαριασμό του στην πραγματικότητα δεν υπάρχει κάτι κουλό, απλά δεν καταλαβαίνει τον τρόπο που υπολογίζεται ή λανθασμένα πιστεύει ότι θα έπρεπε να υπολογίζεται αλλιώς. Όπως ακριβώς έγινε και με τον φίλο παραπάνω με την επαγγελματική παροχή, ο λογαριασμός του είχε περίοδο κατανάλωσης 28 ημέρες από τις οποίες οι 25 ήταν Ιουλίου και μόνο 3 Αυγούστου, αλλά νόμιζε πως και οι 28 θα έπρεπε να επιδοτηθούν με την επιδότηση που ισχύει για τον Αύγουστο.

7 ώρες πριν, washcloud είπε

Το θέμα (για 'μένα) είναι το γαμώτο του να δίνει ο άλλος ενδείξεις πελάτη "για να είναι πιο ήσυχος", και να της καπνίζει της ΔΕΗ να πετάει μια κουλή χρέωση, στον έναντι, "που δεν στέκει"....(....για να την διορθώσει στον εκκαθαριστικό - καλώς πάντα εχόντων των πραγμάτων... - αφού όμως τον έχει κάνει τον άλλον να τρώγεται με τα ρούχα του, φοβούμενος μη δίνει κα'να "τέρας" την επόμενη φορά.....Τεσπα.)

Μα ο καταναλωτής είναι πιο ήσυχος όταν δίνει ενδείξεις στο ebill, δηλώνει πχ πως τις τελευταίες 30 ημέρες κατανάλωσε 289 KWh ώστε η ΔΕΗ να τον χρεώσει με 289 ακριβώς μια και τόσες έκαψε και όχι με λιγότερες ή περισσότερες, και μάντεψε... για τόσες ακριβώς θα τον χρεώσει, ο σκοπός επιτυγχάνεται κάθε φορά!

Εκτός και αν δεν καταλαβαίνει τον λόγο που δίνει ενδείξεις, αν λανθασμένα νομίζει πως έτσι εκμηδενίζεται η πιθανότητα να δει κάποια χρέωση που θα του φανεί κουλή, ε σε αυτή τη περίπτωση το "γαμώτο" έχει να κάνει με την αντίληψη του και μόνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/7/2022 στις 8:22 ΠΜ, takoulou είπε

Καλημερα... Πηγαινεις σε ενα καταστημα.. Και το ζητας...

takoulou το λες και το ξανα λες για το καταστημα, εχεις παει και ξέρεις; εγω που πηγα σε 3 διαφορετικα, αρνηθηκαν να με εξυπηρετήσουν λέγοντας μου οτι το myhomeonline ριναι καθαρα ψηφιακο προιον... αν θελω λεω μπορει να μου κάνουν αιτηση για Γ1 ή Γ1Ν και μετα να το αλλαξω... επισης φιλε μου η ΔΕΗ δυστυχως φαινεται ακομα να ειναι ενα μπου***λο... καθε υπαλληλος στο τηλέφωνο λεει και κατι διαφορετικό, είναι τελειως χαλι...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, iwdarwin είπε

takoulou το λες και το ξανα λες για το καταστημα, εχεις παει και ξέρεις; εγω που πηγα σε 3 διαφορετικα, αρνηθηκαν να με εξυπηρετήσουν λέγοντας μου οτι το myhomeonline ριναι καθαρα ψηφιακο προιον... αν θελω λεω μπορει να μου κάνουν αιτηση για Γ1 ή Γ1Ν και μετα να το αλλαξω... επισης φιλε μου η ΔΕΗ δυστυχως φαινεται ακομα να ειναι ενα μπου***λο... καθε υπαλληλος στο τηλέφωνο λεει και κατι διαφορετικό, είναι τελειως χαλι...

Εγώ σου ανέφερα να πας στο κατάστημα και μετά όπως σου είπαν να το κάνεις μέσω internet... Απλά καθυστερουν λίγο όταν κάνεις την αρχική αίτηση μέσω διαδικτύου.. Στο τηλέφωνο δεν υπάλληλοι της ΔΕΗ για να ξέρεις.. Είναι άτομα που έχουν αναλάβει το τηλεφωνικό κέντρο.. Και πολλοι δεν τα γνωρίζουν όλα.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, iwdarwin είπε

takoulou το λες και το ξανα λες για το καταστημα, εχεις παει και ξέρεις; εγω που πηγα σε 3 διαφορετικα, αρνηθηκαν να με εξυπηρετήσουν λέγοντας μου οτι το myhomeonline ριναι καθαρα ψηφιακο προιον... αν θελω λεω μπορει να μου κάνουν αιτηση για Γ1 ή Γ1Ν και μετα να το αλλαξω... επισης φιλε μου η ΔΕΗ δυστυχως φαινεται ακομα να ειναι ενα μπου***λο... καθε υπαλληλος στο τηλέφωνο λεει και κατι διαφορετικό, είναι τελειως χαλι...

Αυτό στα bold έπρεπε να κάνεις, να υπογράψεις στο κατάστημα για Γ1/Ν καταθέτοντας όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά γλιτώνοντας έτσι τις καθυστερήσεις του e-contract και τις δυσκολίες στο ανέβασμα εγγράφων, να αποκτήσεις επιτόπου κωδικό εταίρου, να δημιουργήσεις λογαριασμό e-bill, και 1-2 μέρες μετά που θα έχει ενεργοποιηθεί (το e-bill) να αιτηθείς μέσα από αυτό το online απλώς με ένα κλικ.

Έτσι είχα κάνει και εγώ, και μάλιστα τον λογαριασμό στο e-bill μου τον δημιούργησε η υπάλληλος που με εξυπηρέτησε, εγώ απλά έκανα την ενεργοποίηση του λογαριασμού e-bill την επόμενη ημέρα που μου ήρθε sms/mail, και την μεθεπόμενη αίτημα για online.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, takoulou είπε

Εγώ σου ανέφερα να πας στο κατάστημα και μετά όπως σου είπαν να το κάνεις μέσω internet...

Δηλαδή να πήγαινε σε κατάστημα 28/7 (πρωτελευταία εργάσιμη του Ιουλίου) να κάνει αίτηση για Γ1; Και μέχρι να γινόταν η αλλαγή παρόχου και να πάρει κωδικό εταίρου θα έμπαινε Αύγουστος και θα ενεργοποιούσε το Online με 0.50;

Ο μόνος τρόπος να "κατοχυρώσει" το Online ήταν κάνοντας την αίτηση online (και πάλι θα υπήρχαν προβλήματα αλλά τουλάχιστον θα είχε αποδεικτικό αίτησης με ημερομηνία 28/7).

@iwdarwinδε ξέρω τι μπάχαλο έγινε με το δικαιολογητικά κι έμπλεξες έτσι. Το αστείο είναι πως αν η αίτηση για το online έχει περάσει στο ιστορικό στο ΑΦΜ σου... εάν κάνεις αίτηση σε Γ1 και γίνεις πελάτης ΔΕΗ κι εν συνεχεία ενεργοποιήσεις μηνιαίο λογαριασμό, ηλεκτρονικό λογαριασμό και πάγια εντολή... θα ενεργοποιηθεί το online που είναι σε εκκρεμότητα και μάλιστα με τιμές 0.50.

Την πάτησε έτσι ένας (διάβασε τα χτεσινά comments), που έκανε αίτηση για Γ1 και ενεργοποιήθηκε αίτηση για το Online που εκκρεμούσε από παλιά.

 

 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28/7 κάνω αίτηση για HomeOnline

01/8 μου στέλνουν  σύμβαση με ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ: Γ1 -Οικιακό Τιμολόγιο και χωρίς επισυναπτόμενο τιμολόγιο.

Μέρα παρα μέρα τους παίρνω τηλέφωνο, άλλος μου λέει είναι τυπικό το ζήτημα θα σας σταλεί η σύμβαση άμεσα, άλλος μου λέει αύτη είναι η διαδικασία όταν 'έρχεσαι΄ από άλλο προμηθευτή, πρέπει πρώτα να βάλεις το Γ1 και μέτα ενεργοποιείς το HomeOnline. Μέσω ebill δεν μπορώ να κάνω τίποτα, δεν έχω κωδικό εταίρου.

Σήμερα τους άπαντησα και ηλεκτρονικά στο αρχικό mail με τη σύμβαση, να στείλουν τη διορθωμένη σύμβαση.

Τι άλλο να κάνω ρε παιδιά? Δεν θέλω να υπογράψω σύμβαση που να μην έχει επισυναπτόμενες τις τιμές

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Doubt είπε

Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω το άγχος να προλάβει κάποιος την +50% τιμή από το τρέχον Γ1/Ν.

Spoiler

444.jpg.8d218cb4150293f96e3b618edc8f6317.jpg

34.jpg.8e0a7fdf04fe9ee26a0f9ab486518fbc.jpg

 

- Άγνωστο τι επιδοτήσεις θα δωθούν τους επόμενους μήνες.

- Aν η χονδρική πάει 0.50+ όπως φαίνεται απ΄τα futures, τα τιμολόγια θα ξεκινούν από 0.60.

Έτσι όπως πάνε τα πράγματα θα βγούνε κερδισμένοι σίγουρα αυτοί που έχουν σταθερό με 0.17... όσο γι'αυτούς που τρέξανε να κλείσουν σταθερό με 0.22-0.24, θα δείξει στη πορεία.

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Δηλαδή να πήγαινε σε κατάστημα 28/7 (πρωτελευταία εργάσιμη του Ιουλίου) να κάνει αίτηση για Γ1; Και μέχρι να γινόταν η αλλαγή παρόχου και να πάρει κωδικό εταίρου θα έμπαινε Αύγουστος και θα ενεργοποιούσε το Online με 0.50;

Αυτό δεν το είχα προσέξει, σαφώς και δεν έλεγε να υπογράψει συμβόλαιο Γ1 μια και υπήρχε φόβος να αλλάξουν οι τιμές. Το μόνο που θα μπορούσε να κάνει ήταν να υπογράψει επιτόπου στο κατάστημα enter για να κατοχυρώσει τις τρέχουσες τιμές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ξαναγραφω εδω υστερα απο μερικες μερες. Η περιπτωση μου ειναι παρομοια με του χρηστη @Prasino Mantarinh

Συνοπτικα, μολις μπορεσα να ενεργοποιησω και να συνδεθω στο e-bill, εχοντας υπογραψει συμβολαιο Γ1 προερχομενος απο διαφορετικο παροχο και θελω να ενεργοποιησω το myHome Online για το οποιο αιτηθηκα (μεσω τηλεφωνου) στις 29/07.

Ο αναλυτικος τιμοκαταλογος (προφανως τωρα) μου δειχνει τις νεες τιμες, αλλα εχω γραπτη απαντηση απο ΔΕΗ μεσω καταγγελιας στην ΡΑΕ οτι θα μπορεσω να ενεργοποιησω το προγραμμα με την παλια τιμη (0.229).

Ποια πρεπει να ειναι τα επομενα βηματα που θα ακολουθησω;

Ευχαριστω πολυ.

Edit: Στο προγραμμα που το ειδα τωρα αναγραφει: το αίτημα σας για το ΔΕΗ myHome Online είναι υπό εξέταση

Edit2: Ιστορικο επιλογων (αυτα εγιναν αυτοματα, δεν ενεργοποιησα το προγραμμα myHome Online)

image.png.bb372bc00db9ed21039eee467be88499.png

Επεξ/σία από ForuMakis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, fragma είπε

H αδερφή μου έχει home online με 0.096 που λήγει τον Οκτώβρη. Αν δεν κάνει τίποτα θα την βάλουν στο Γ1 σωστα;

Λάθος, οι όροι του online προβλέπουν ότι θα παραμείνει στο online αλλά με τις τρέχουσες τιμές, δλδ κάπου 0,54 αν δεν έχει αλλάξει μέχρι τότε. Όμως από ότι έχουν γράψει κάποιοι η ΔΕΗ ενημερώνει 2 μήνες πριν τη λήξη με επιστολές πως αλλάζει τον συγκεκριμένο όρο, και αν στη λήξη δεν έχει κάνει τίποτα θα τη μεταφέρουν στο open, για το οποίο θα μάθουμε περισσότερα όταν ανακοινωθεί μέσα Σεπτέμβρη.

Πάντως κάτι τέτοιες ερωτήσεις πρέπει να γίνουν sticky, μια και κανένας δεν μπαίνει στον κόπο να διαβάσει τις 10 τελευταίες σελίδες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...