Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  

2 ώρες πριν, Aurumnus είπε

Αν δώσουμε και στους 2;
Πρώτα στην ΔΕΗ και μετά αμέσως στον ΔΕΔΔΗΕ;

 

2 ώρες πριν, marmagia είπε

Εκκαθαριστικός. Αν πάρει μέτρηση από δεδδηε αγνοεί την μέτρηση που έδωσες στη ΔΕΗ 

Έχουμε δει πολλές περιπτώσεις πρόσφατα όπου η ΔΕΗ εκδίδει 2 απανωτούς λογαριασμούς (με διαφορετικές ημερομηνίες λήξης) όταν πάρει 2 ενδείξεις. Χωρίς πάγια εντολή πρέπει να πληρώσεις τον 1ο μέχρι την ημερομηνία λήξης του, μετά το υπόλοιπο του 2ου μέχρι την ημ λήξης του. Με πάγια εντολή αφήνεις στο λογαριασμό τα λεφτά του 2ου. Την ημερομηνία λήξης του 1ου τραβάει τα λεφτά του 1ου και την ημερομηνία λήξης του 2ου τραβάει το υπόλοιπο.

Για να το αποφύγετε αυτό, δώστε καλύτερα μόνο στο site της ΔΕΗ... και τους μήνες που παίρνει επιτόπια καταμέτρηση ο ΔΕΔΔΗΕ, μη δίνετε καθόλου ένδειξη.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

6 λεπτά πριν, korakios είπε

γιαυτό και έχει αναφερθεί πολλές φορές , sceenshots ή και video recording το ebill εξαρχής.

επίσης ποτέ τηλέφωνο , μόνο email για να έχεις γραπτά , αν τυχών σε πάρουν τηλ το κλείνεις.

Δυστηχως δεν εκανα screenshot το αρχικο e-bill ... Εστειλα email με ολη την ιστορια απο την αρχη, πηρα και στη γραμμη για θεματα του e-bill και τωρα απλα περιμενω.. 

Μου λενε οτι δεν μπορουν να μου στειλουν τον τιμοκαταλογο της συμβασης μου μεχρι να ενεργοποιηθει η συνδεση αυτο ισχυει ή πρεπει να τους spammarw με Email Μεχρι να μου στειλουν τιμοκαταλογο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Prasino Mantarinh είπε

Μου λενε οτι δεν μπορουν να μου στειλουν τον τιμοκαταλογο της συμβασης μου μεχρι να ενεργοποιηθει η συνδεση αυτο ισχυει ή πρεπει να τους spammarw με Email Μεχρι να μου στειλουν τιμοκαταλογο?

βασικά είναι παράνομο αυτό που κάνουν , αλλά δυστυχώς δεν πρόκειται να σου το στείλουν

απλά να πάρεις γραπτώς οτι η αίτηση έγινε πριν την αλλαγή τιμών ,οπότε θα είσαι και καλυμμένος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους. Ήμουν στο MVP της Protergia και κοντά στις 6 Ιουνίου μπήκα στο Γ1Ν ΚΟΤΒ. Εκδόθηκε ο 1ος λογαριασμός έναντι σαν Γ1Ν ΚΟΤΒ στις 20/6 όπως έπρεπε, όμως 9/8 που βγήκε ο 2ος με αναφέρει σαν myhome online ΚΟΤΒ.. Έχει κάποιος με αντίστοιχο θέμα? Δεν έκανα καμία αλλαγή, και βλέπω πως έχω άλλο πακέτο.

Επεξ/σία από Spavento
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Spavento είπε

Καλησπέρα σε όλους. Ήμουν στο MVP της Protergia και κοντά στις 6 Ιουνίου μπήκα στο Γ1Ν ΚΟΤΒ. Εκδόθηκε ο 1ος λογαριασμός έναντι σαν Γ1Ν ΚΟΤΒ στις 20/6 όπως έπρεπε, όμως 9/8 που βγήκε ο 2ος με αναφέρει σαν myhome online ΚΟΤΒ.. Έχει κάποιος αντίστοιχο θέμα? Δεν έκανα καμία αλλαγή, και βλέπω πως έχω άλλο πακέτο.

Μήπως είχες κάνει παλιά καμιά αίτηση στο myhomeonline και ενεργοποιήθηκε αυτόματα απ'το ebill;

Στο ενδιάμεσο των λογαριασμών μήπως ενεργοποίησες πάγια εντολή, ηλεκτρονικό λογαριασμό ή μηνιαίο λογαριασμό;

Επεξ/σία από ekrepali
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Μήπως είχες κάνει παλιά καμιά αίτηση στο myhomeonline και ενεργοποιήθηκε αυτόματα απ'το ebill;

Στο ενδιάμεσο των λογαριασμών μήπως ενεργοποίησες πάγια εντολή, ηλεκτρονικό λογαριασμό ή μηνιαίο λογαριασμό;

Αίτηση είχε γίνει πολύ πριν για Online, η οποία δεν έστειλα δικειολογητικά και μου ήρθε μύνημα ότι ακυρώθηκε. Στο μεταξύ όταν μπήκα στο Γ1Ν, ενεργοποίησα το ebill ναι. Υπάρχει δηλαδή περίπτωση λόγω του ebill να με πήγαν στο Online?

Στο τηλέφωνο που μόλις πήρα, μου είπαν πως να μιλήσω με τις συμβάσεις και να κάνω αίτηση να με γυρίσουν. Θα καλέσω σε λίγο να δω τι θα μου πουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Spavento είπε

Αίτηση είχε γίνει πολύ πριν για Online, η οποία δεν έστειλα δικειολογητικά και μου ήρθε μύνημα ότι ακυρώθηκε. Στο μεταξύ όταν μπήκα στο Γ1Ν, ενεργοποίησα το ebill ναι. Υπάρχει δηλαδή περίπτωση λόγω του ebill να με πήγαν στο Online?

Στο τηλέφωνο που μόλις πήρα, μου είπαν πως να μιλήσω με τις συμβάσεις και να κάνω αίτηση να με γυρίσουν. Θα καλέσω σε λίγο να δω τι θα μου πουν.

Ναι, υπήρχε η αίτηση για το online σε εκκρεμότητα στο ιστορικό επιλογών (ίσως και κάποιες άλλες επιλογές πχ μηνιαίος λογαριασμός, ηλεκτρονικός λογαριασμός). Κάτι ενεργοποίησες επιπλέον (πιθανολογώ πάγια εντολή) και πήρε το online μπρος. Απίστευτα πράγματα.

6 λεπτά πριν, Spavento είπε

Στο τηλέφωνο που μόλις πήρα, μου είπαν πως να μιλήσω με τις συμβάσεις και να κάνω αίτηση να με γυρίσουν. Θα καλέσω σε λίγο να δω τι θα μου πουν.

Εναλλακτικά στη σελίδα του ebill κάτω - κάτω που λέει 'πατήστε εδώ', το μήνυμα που στέλνεις πάει απευθείας στο τμήμα ebill. Γράψε ότι δεν ήθελες να ενεργοποιήσεις το online, και ενεργοποιήθηκε μόνο του επειδή εκκρεμούσε αίτηση η οποία θα έπρεπε να είχε ακυρωθεί.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ευχαριστώ πολύ για την καθοδήγηση. Είναι απίστευτοι οι τύποι. Προς το παρόν έκανα την αίτηση από το ebill. Θα περιμένω 1-2 μέρες να δω τι θα γίνει.

Απλά για να ξέρω, δεν πρέπει να ενεργοποιήσω το ebill δηλαδή όσο θα είμαι στο Γ1Ν? Να υποθέσω ούτε μετρήσεις θα μπορώ να στέλνω? Να ξέρω δηλαδή τι να αποφύγω, προκειμένου να μην με γυρίσουν ξανά..

Επεξ/σία από Spavento
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, korakios είπε

βασικά είναι παράνομο αυτό που κάνουν , αλλά δυστυχώς δεν πρόκειται να σου το στείλουν

απλά να πάρεις γραπτώς οτι η αίτηση έγινε πριν την αλλαγή τιμών ,οπότε θα είσαι και καλυμμένος

Αναγραφει στην συμβαση "Στην αιτηση του Πελατη 29/07 για παροχη ενεργειας" οποτε θελω να λεω ειμαι καλυμμενος τωρα τι θα γινει ειναι αλλη ιστορια

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, ekrepali είπε

Η εγγύηση δεν αφαιρείται αυτόματα κατά τη πληρωμή.... αλλά πιστώνεται στον επόμενο λογαριασμό.

Σε αρκετές περιπτώσεις δε πιστώνεται ούτε στον επόμενο λογαριασμό και πρέπει να πάρεις τηλ να τους πεις ότι έχεις ενεργοποιήσει πάγια εντολή, ώστε να σου πιστωθεί η εγγύηση στον μεθεπόμενο λογαριασμό

 

Αν λέει ότι λήγει 25/7/23, όλα οκ.

Αν έχεις και 2ο ebill που λέει άλλη ημερομηνία δε ξέρω τι να πω... δε κατάλαβα τίποτα απ'όσα έγραψες.

Όχι άλλο e bil δεν έχω .Ένα και μοναδικό που το έχω εδώ και δύο χρόνια.Αλλα ξαφνικά από χτες δεν μπορούσα να το "ανοίξω"με τους κωδικούς μου και με ανακατευθύνει το σάιτ της ΔΕΗ για την περίπτωση που οι κωδικοί δεν ανοίγουν το e bilπου έχω ένα και μοναδικό.Μπηκα στο σάιτ dei.gr.ebilκαπως έτσι λέγεται και εκεί στο πλαίσιο που λέει αν είστε ήδη χρήστης e bil έγραψα τους κωδικούς και το άνοιξα.Η σύμβαση μου στο on line την έχω ανανεώσει με το 0,23900 που υπήρχε με ημερομηνία λήξης προϊόντος λέει την 25/7/2023 και μάλιστα μου στάλθηκε με κούριερ η σύμβαση την υπογραψα και την επέστρεψα δίνοντας και μια φωτοτυπία ταυτότητας και το ΑΦΜ μου.Αυτα λοιπόν συνέβησαν.Μετα επειδή δεν μου άρεσε διότι στο επί δύο ετών συνεχώς σάιτ της ΔΕΗ που έμπαινα για το ebil της ξαφνικά σε εκείνο δεν μπορούσα να το ανοίξω με τους κωδικούς που έβαζα πάντα πήγα στην περίπτωση που μου ζητούσαν αν δεν ανοίγει το ebil της ΔΕΗ και πηγαίνοντας στο πλαίσιο που αναγραφόταν είστε ήδη χρήστης e bil εκεί πέρασα τους ίδιους κωδικούς και άνοιξε το ebil.Πηρα το 8009001000 και μου είπαν τηλεφωνικός όλα είναι οκ έχετε μέχρι 25/7/23 με τιμή προϊόντος το 0,22900 πάνω κάτω και έχεις ότι έχεις υπογράψει.Αυτα τα πολλά και φλύαρα γιατί θορυβήθηκαν από την ανακατεύθυνση σε σάιτ της ΔΕΗ για να χρησιμοποιήσω το ένα και μοναδικό μου ebilΕνεργεια που τη θεώρησα ότι ξανακάνω αίτηση ηλεκτρονικά ebilενω δεν έκανα τίποτε απλά έβαλα τους κωδικούς που είχα πάντα στο πλαίσιο παλιός χρήστης ebil.και έτσι άνοιξε το ebil ενώ με τον τρόπο όπως πάντα έμπαινα κλείδωσε δεν με άφηνε να μπω στο ebil μου καθόλου ξαφνικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Spavento είπε

 

Απλά για να ξέρω, δεν πρέπει να ενεργοποιήσω το ebill δηλαδή όσο θα είμαι στο Γ1Ν? Να υποθέσω ούτε μετρήσεις θα μπορώ να στέλνω? Να ξέρω δηλαδή τι να αποφύγω, προκειμένου να μην με γυρίσουν ξανά..

Mπορείς να έχεις και ebill, και ηλεκτρονικό / μηνιαίο λογαριασμό, και πάγια εντολή... και μετρήσεις να δίνεις.

Το πρόβλημα είναι ότι υπήρχε από παλιά αίτηση για online σε εκκρεμότητα και σε συνδιασμό με τα παραπάνω ενεργοποιήθηκε μόνο του.

1 ώρα πριν, disord είπε

Έχουν αρχίσει να με ζώνουν τα φίδια.

 

Τα παλιά σταθερά τιμολόγια θα διατηρηθούν μέχρι τη λήξη τους, το 'χουμε αναφέρει καμιά 100ριά φορές χωρίς υπερβολή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα και απο μένα!

Ειμαι στο myhome enter+ απο τον Σεπτέμβριο του 2021 με σταθερή τιμή 0,105. Το συμβόλαιο ειναι 12μηνο και τον Σεπτέμβριο λήγει. Τι προτείνετε να κάνω? Μπορώ να περιμένω τις νέες τιμολογήσεις του Γ1 για τον Σεπτέμβριο ή πρέπει να αρχίσω απο τώρα να ψάχνω? Και αν ναι τι συμφέρει?

Επεξ/σία από nikoskdx
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...