Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

5 λεπτά πριν, Swimmer21 είπε

Θα ήθελα να είχα μια χρονομηχανή να μεταφερθώ μέσα Νοέμβρη να δω τις σελίδες σε αυτό το thread 😂

Θα το έχουμε κάψει για να ζεσταθούμε.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, kosmasgr είπε

Με ενεργοποίησαν στο myhome online με αίτηση από αρχές Απριλίου ευτυχώς στην τιμή 0.17. 

Ακούστε το παράδοξο.  Κατόπιν επικοινωνίας μου με ΔΕΔΔΗΕ με ενημέρωσε ένας υπάλληλος

μη δίνετε σημασία στο τι λέει ο σεκιουριτάς ,προϊστάμενος ,υπεύθυνος καθαρίστρια,  διευθυντής , υπάλληλος ,κεντρικά ,γωνίες ,γραφεία και καναπέδες

6 λεπτά πριν, kosmasgr είπε

στην αλλαγή παρόχου , αν αυτή γίνει στο ίδιο όνομα δεν μετραει ο ΔΕΔΔΗΕ αλλά ο προηγούμενος πάροχος στέλνει στο νέο την μέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ που υπάρχει εκεινη τη στιγμή δηλαδή την προηγούμενη οπότε και να είναι . 

Αποτέλεσμα να μου επιστρέψει η Volterra 1.153kwh με τιμή 0.089 , συνολικά δηλαδή ένα ποσό 120 με πληρωμένο μέσα σε αυτό έναν τελευταίο λογαριασμό 45 ευρώ και να με χρέωσει η ΔΕΗ τις παραπάνω kwh + ακόμα 200 που καταχώρησα εγώ για τον Ιούλιο  στα 380 ευρώ 🤡🤡🤡😂

εσύ έδωσες τις μετρήσεις ,στην αίτηση για αλλαγή ή όχι ?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, kosmasgr είπε

Με ενεργοποίησαν στο myhome online με αίτηση από αρχές Απριλίου ευτυχώς στην τιμή 0.17. 

Ακούστε το παράδοξο.  Κατόπιν επικοινωνίας μου με ΔΕΔΔΗΕ με ενημέρωσε ένας υπάλληλος ότι  στην αλλαγή παρόχου , αν αυτή γίνει στο ίδιο όνομα δεν μετραει ο ΔΕΔΔΗΕ αλλά ο προηγούμενος πάροχος στέλνει στο νέο την μέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ που υπάρχει εκεινη τη στιγμή δηλαδή την προηγούμενη οπότε και να είναι . 

Αποτέλεσμα να μου επιστρέψει η Volterra 1.153kwh με τιμή 0.089 , συνολικά δηλαδή ένα ποσό 120 με πληρωμένο μέσα σε αυτό έναν τελευταίο λογαριασμό Ιουνίου  45 ευρώ και να με χρέωσει η ΔΕΗ τις παραπάνω kwh + ακόμα 200 που καταχώρησα εγώ για τον Ιούλιο  στα 380 ευρώ 🤡🤡🤡😂

Δηλαδη ποιος μετραει;; Ο προηγουμενος παροχος... Ποιος το ειπε αυτο;; Τι υπαλληλος ηταν αυτος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, korakios είπε

μη δίνετε σημασία στο τι λέει ο σεκιουριτάς ,προϊστάμενος ,υπεύθυνος καθαρίστρια,  διευθυντής , υπάλληλος ,κεντρικά ,γωνίες ,γραφεία και καναπέδες

εσύ έδωσες τις μετρήσεις ,στην αίτηση για αλλαγή ή όχι ?

Εγώ στα δικαιολογητικά έδωσα την ενδειξη που είχε ο μετρητής μου την ημερα που τα συμπλήρωσα και τα απέστειλα. Παρολ'αυτα δεν την έλαβαν υπόψιν. Το ίδιο μου είπε και υπάλληλος της Volterra. 

Για να γίνω πιο συγκεκριμένος έδωσα ενδείξη 50.976 και όταν έγινε αλλαγή πάροχου μετά από δύο μήνες  , η επίσημη τελευταία μέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ ήταν 50.284 , οπότε η Volterra μου επέστρεψε από 50.284 έως 51.437 που ήταν η τελευταία σε αυτούς και εν συνεχεία η ΔΕΗ υπολόγισε 50.284 έως 51.637 καθώς καταχώρησα ενδειξη 01/07

Επεξ/σία από kosmasgr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, kosmasgr είπε

Με ενεργοποίησαν στο myhome online με αίτηση από αρχές Απριλίου ευτυχώς στην τιμή 0.17. 

Ακούστε το παράδοξο.  Κατόπιν επικοινωνίας μου με ΔΕΔΔΗΕ με ενημέρωσε ένας υπάλληλος ότι  στην αλλαγή παρόχου , αν αυτή γίνει στο ίδιο όνομα δεν μετραει ο ΔΕΔΔΗΕ αλλά ο προηγούμενος πάροχος στέλνει στο νέο την μέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ που υπάρχει εκεινη τη στιγμή δηλαδή την προηγούμενη οπότε και να είναι . 

Αποτέλεσμα να μου επιστρέψει η Volterra 1.153kwh με τιμή 0.089 , συνολικά δηλαδή ένα ποσό 120 με πληρωμένο μέσα σε αυτό έναν τελευταίο λογαριασμό Ιουνίου  45 ευρώ και να με χρέωσει η ΔΕΗ τις παραπάνω kwh + ακόμα 200 που καταχώρησα εγώ για τον Ιούλιο  στα 380 ευρώ 🤡🤡🤡😂

Kαθόλου παράλογο, αυτή είναι η σωστή διαδικασία.

Καμιά φορά όμως καθυστερούν οι πάροχοι (εν προκειμένω η ΔΕΗ που είναι τα ζώα μου αργά) να συλλέξουν τα δικαιολογητικά και να προωθήσουν την αίτηση στον ΔΕΔΔΗΕ, οπότε γίνεται το μπάχαλο που ανέφερες πάνω... που σου βγαίνει μεν σε καλό αν πηγαίνεις από ακριβό σε φτηνότερο τιμολόγιο, ή σε κακό αν πηγαίνεις από φτηνό σε ακριβότερο τιμολόγιο.

Άλλα κλασικά προβλήματα που προκύπτουν είναι όταν κάνεις αίτηση και δώσεις φωτογραφία λίγες μέρες πριν τη προγραμματισμένη καταμέτρηση... κι όταν η αίτηση σου φτάσει στον ΔΕΔΔΗΕ με τη δική σου μέτρηση είναι άκυρη (γιατί έχει μεσολαβήσει άλλη μέτρηση μεγαλύτερη).

Το χειρότερο απ'όλα είναι το παράδειγμα που ανέφερες για όσους έχουν κοινωνικό τιμολόγιο. Πχ οι 200 παραπανίσιες kw που χρεώθηκες στη ΔΕΗ σε μικρότερη περίοδο κατανάλωσης, θα μπορούσαν να σε πετάξουν εκτός ορίων ΚΟΤ αν ήσουν δικαιούχος. Όταν βγαίνει εκτός ΚΟΤ χρεώνεσαι και τα ΥΚΩ.

Γι'αυτό πάντα προτείνω όποιος θέλει να πάει ΔΕΗ, να κάνει αίτημα στο κατάστημα. Με econtract και τηλέφωνα προκύπτουν συνεχώς αναπάντεχα προβλήματα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απλά στην περίπτωση μου μου επιστρέψανε τα χρήματα με τιμή kWh στα 0.089 που είχα σταθερά και χρεωθηκα με 0.17 μετέπειτα. Δυστυχώς πάνω στην αναμπουμπουλα και στον πανικό ότι θα μας κόψουν τα σταθερά τιμολόγια  άργησε κιόλας να γίνει η αλλαγή και τον ήπια λόγω διαφοράς χρέωσης στην kWh. Κάνοντας ομως τις προσθαφαιρέσεις τι έδωσα τι πήρα πίσω και κάποια μείον σε επόμενους λογαριασμούς θα είναι μικρή η χασουρα. Τουλάχιστον κρατάμε το πακέτο για ένα χρόνο , ποιος ξέρει τι θα γίνει χειμώνα 

Επεξ/σία από kosmasgr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, kosmasgr είπε

Εγώ στα δικαιολογητικά έδωσα την ενδειξη που είχε ο μετρητής μου την ημερα που τα συμπλήρωσα και τα απέστειλα. Παρολ'αυτα δεν την έλαβαν υπόψιν. Το ίδιο μου είπε και υπάλληλος της Volterra. 

Για να γίνω πιο συγκεκριμένος έδωσα ενδείξη 50.976 και όταν έγινε αλλαγή πάροχου μετά από δύο μήνες  , η επίσημη τελευταία μέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ ήταν 50.284 , οπότε η Volterra μου επέστρεψε από 50.284 έως 51.437 που ήταν η τελευταία σε αυτούς και εν συνεχεία η ΔΕΗ υπολόγισε 50.284 έως 51.637 καθώς καταχώρησα ενδειξη 01/07

Απλα σε καποια γραφεια του Δεδδηε δινουν την τελευταια καταμετρηση που εχει γινει απο αυτους..  Και απο εκει γινεται η αλλαγη παροχου, ονοματος...Δεν ειναι και πολυ σωστο αυτο ομως.. Σε ποια περιοχη ανηκεις...

Επεξ/σία από takoulou
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, takoulou είπε

Απλα σε καποια γραφεια του Δεδδηε δινουν την τελευταια καταμετρηση που εχει γινει απο αυτους..  Και απο εκει γινεται η αλλαγη παροχου, ονοματος...Δεν ειναι και πολυ σωστο αυτο ομως.. Σε ποια περιοχη ανηκεις...

Θεσσαλονίκη / Δυτικά 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, ekrepali είπε

με μπέρδεψες , το "Καθόλου παράλογο" που το είδες ?!

εγώ θα κινούμουν διαφορετικά

καταρχάς το

7 λεπτά πριν, kosmasgr είπε

αλλαγή πάροχου μετά από δύο μήνες

ήδη έχουμε ένα άκυρο

θα άνοιγα αίτημα στη ΡΑΕ για χρέωση βάσει ένδειξης που έδωσα ή

(εδώ θέλει προσοχή αν συμφέρει ) να πάει αναλογικά

Νέα καταμέτρηση ΔΕΔΔΗΕ - προηγούμενη (50.284)

βάσει ημερομηνίας 15 ή 18 ημερών (15+3) μετά την αίτηση

Αναφορά σε κείμενο

Άρθρο 42
Αλλαγή Προμηθευτή
1.Η αλλαγή Προμηθευτή επιτρέπεται μετά από προηγούμενη έγγραφη καταγγελία της Σύμβασης Προμήθειας. Η εν λόγω καταγγελία λαμβάνει χώρα είτε από τον ίδιο τον Πελάτη, είτε από το νέο Προμηθευτή κατόπιν σχετικής έγγραφης εξουσιοδότησης του Πελάτη. Η ύπαρξη ληξιπρόθεσμων οφειλών που απορρέουν από τη Σύμβαση Προμήθειας δεν εμποδίζει την άσκηση του δικαιώματος αλλαγής Προμηθευτή.
2.Ο νέος Προμηθευτής υποχρεούται να υποβάλει Δήλωση Εκπροσώπησης του Μετρητή Φορτίου του Πελάτη στον αρμόδιο Διαχειριστή, κατά τα οριζόμενα στις κείμενες διατάξεις, εντός δεκαπέντε (15) ημερών από τη σύναψη Σύμβασης Προμήθειας. Ειδικότερα στην περίπτωση σύναψης Σύμβασης Προμήθειας από απόσταση, ο Προμηθευτής προβαίνει στις παραπάνω ενέργειες αποκλειστικά μετά την παρέλευση άπρακτης της προθεσμίας υπαναχώρησης του Πελάτη και το αργότερο εντός τριών (3) ημερών. Σε κάθε περίπτωση, η καταγγελία της Σύμβασης με τον αρχικό Προμηθευτή προηγείται της υποβολής Δήλωσης Εκπροσώπησης Μετρητή Φορτίου.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά μια ερώτηση εάν γνωρίζει κάποιος. 

Ο λογαριασμός μου λήγει στις 4 Αυγούστου και τον έχω με πάγια εντολή. 

Πρώτη φορά μου ήρθε sms που λέει ότι ο λογαριασμός θα λήξει σε 2 μέρες. 

Το αφήνω έως έχει να πληρωθεί μέσω παγιας όπως και γινόταν, έτσι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, johnnyman είπε

Παιδιά μια ερώτηση εάν γνωρίζει κάποιος. 

Ο λογαριασμός μου λήγει στις 4 Αυγούστου και τον έχω με πάγια εντολή. 

Πρώτη φορά μου ήρθε sms που λέει ότι ο λογαριασμός θα λήξει σε 2 μέρες. 

Το αφήνω έως έχει να πληρωθεί μέσω παγιας όπως και γινόταν, έτσι?

Ναι και σε μένα ήρθε μύνημα, αλλά πληρώθηκε κανονικά την τελευταία μέρα. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πόσοι άραγε να έχουν κάνει αίτηση για το  καινούριο σταθερό της ΔΕΗ 0,54 ;;  Ειλικρινά αναρωτιέμαι αν υπάρχει έστω ένας και με ποια λογική να το κάνει  οποιος το σκεφτεί..😒

  0, 18 θα λέμε στο τέλος και θα κλαίμε. Οσο κρατάει ακόμα  αυτό   ειναι μια παρηγοριά..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, korakios είπε

με μπέρδεψες , το "Καθόλου παράλογο" που το είδες ?!

 

Καθόλου παράλογο στο ότι έγινε η αλλαγή παρόχου με τη δική του μέτρηση.

Αφού απάντησα, έκανε edit κι έγραψε ότι η αλλαγή έγινε μετά από 2 μήνες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να ρωτήσω; Αυτή η αύξηση κεφαλαίου, στην οποία δε συμμετείχε το δημόσιο και έπεσε στο 34% το μερίδιο του στη ΔΕΗ, δεν ήταν 1.35 δις; Τώρα επιδοτούμε μόνο για τον Αύγουστο 1.2 δις;;;

  • Like 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...