Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά δεδδηε το μέλλον! Θέλουν και αλλαγή παρόχου κάθε μήνα τρομάρα τους! Έχει από Απρίλη να μου έρθει λογαριασμός το είχα ξανά αναφέρει εδώ είτε έναντι είτε εκαθθαριστικος, παίρνω δεδδηε και μου λένε ήταν προγραμματισμένο να έρθουν για καταμέτρηση 28/7 αλλά δεν έγινε. Τους ρωτώ τον λόγο και η απάντηση το γνωστό δεν ξέρουμε και ότι η επόμενη καταμέτρηση είναι 27/9!τραγικοί! Η ΔΕΗ κλασσικά η απάντηση τους αν δεν δώσει ο δεδδηε μετρήσεις δεν μπορεί να βγει λογαριασμός! ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ! 

Επεξ/σία από doom26
  • Like 1
  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, doom26 είπε

Καλά δεδδηε το μέλλον! Θέλουν και αλλαγή παρόχου κάθε μήνα τρομάρα τους!

δε χρειάζεται ο ΔΕΔΔΗΕ για καταμέτρηση στην αλλαγή πάροχου

Δημοσ.

Δεν βρισκω ακρη με εχουν φερει στο αμην απο το τηλεφωνικο τους κεντρο.
Για καταγγελια στην ΡΑΕ οσο αφορα το θεμα μου (μεταβαση απο διαφορετικο παροχο στο myHome Online με αιτηση στις 29/07 και αποστολη συμβολαιου που αναγραφει για κυμαινομενο τιμολογιο Γ1 χωρις επισυναπτομενο τιμολογιο) τι ακριβως θα πρεπει να στειλω;
Για παραδειγμα θα πρεπει να στειλω ακριβως το email με το (λαθος) συμβολαιο που μου σταλθηκε και να υπαρχει κοινοποιηση του email που θα στειλω και στην ΔΕΗ; Σας παρακαλω βοηθηστε με!

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, doom26 είπε

Καλά δεδδηε το μέλλον! Θέλουν και αλλαγή παρόχου κάθε μήνα τρομάρα τους! Έχει από Απρίλη να μου έρθει λογαριασμός το είχα ξανά αναφέρει εδώ είτε έναντι είτε εκαθθαριστικος, παίρνω δεδδηε και μου λένε ήταν προγραμματισμένο να έρθουν για καταμέτρηση 28/7 αλλά δεν έγινε. Τους ρωτώ τον λόγο και η απάντηση το γνωστό δεν ξέρουμε και ότι η επόμενη καταμέτρηση είναι 27/9!τραγικοί! Η ΔΕΗ κλασσικά η απάντηση τους αν δεν δώσει ο δεδδηε μετρήσεις δεν μπορεί να βγει λογαριασμός! ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ! 

Μαλακίες σου λένε από την ΔΕΗ, αν δεν πάρουν μετρήσεις από ΔΕΔΔΗΕ τότε προβλέπεται να βγάλουν έναντι λογαριασμό, και όχι να μην βγάλουν καθόλου.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, ForuMakis είπε

Δεν βρισκω ακρη με εχουν φερει στο αμην απο το τηλεφωνικο τους κεντρο.
Για καταγγελια στην ΡΑΕ οσο αφορα το θεμα μου (μεταβαση απο διαφορετικο παροχο στο myHome Online με αιτηση στις 29/07 και αποστολη συμβολαιου που αναγραφει για κυμαινομενο τιμολογιο Γ1 χωρις επισυναπτομενο τιμολογιο) τι ακριβως θα πρεπει να στειλω;
Για παραδειγμα θα πρεπει να στειλω ακριβως το email με το (λαθος) συμβολαιο που μου σταλθηκε και να υπαρχει κοινοποιηση του email που θα στειλω και στην ΔΕΗ; Σας παρακαλω βοηθηστε με!

"Στις τάδε του μηνός έκανα αίτηση για το πρόγραμμα myHomeOnline

Την τάδε ημερομηνία η εταιρία μου έστειλε συμβόλαιο για διαφορετικό πρόγραμμα " Γ1 "

Σε συνεχή επικοινωνία με την εταιρία σας μέσω τηλ , μου αναφέρουν οτι δεν παιζει ρόλο οτι αναγράφεται Γ1 (!) και να ενεργοποιήσω ο ίδιος το online

Το πρόβλημα που προκύπτει είναι η διαφοροποίηση των τιμών .

Παρακαλώ να μου στείλετε το συμβόλαιο που αναγράφει το πρόγραμμα που αιτήθηκα καθώς και τον τιμοκατάλογο που ίσχυε κατα την αίτησή μου "

9 λεπτά πριν, doom26 είπε

Η ΔΕΗ κλασσικά η απάντηση τους αν δεν δώσει ο δεδδηε μετρήσεις δεν μπορεί να βγει λογαριασμός! ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ! 

άνοιξε και εσύ αίτημα στο myrae

  • Thanks 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, ForuMakis είπε

Δεν βρισκω ακρη με εχουν φερει στο αμην απο το τηλεφωνικο τους κεντρο.
Για καταγγελια στην ΡΑΕ οσο αφορα το θεμα μου (μεταβαση απο διαφορετικο παροχο στο myHome Online με αιτηση στις 29/07 και αποστολη συμβολαιου που αναγραφει για κυμαινομενο τιμολογιο Γ1 χωρις επισυναπτομενο τιμολογιο) τι ακριβως θα πρεπει να στειλω;
Για παραδειγμα θα πρεπει να στειλω ακριβως το email με το (λαθος) συμβολαιο που μου σταλθηκε και να υπαρχει κοινοποιηση του email που θα στειλω και στην ΔΕΗ; Σας παρακαλω βοηθηστε με!

Σόρυ για να καταλάβω με ποιο τρόπο έκανες την αίτηση? Όταν τους παίρνεις στο τηλ. Κέντρο σου λένε να μπεις ebill να κάνεις αίτηση για online? Αν ναι σου ξεκαθαρίζουν με ποια τιμή? 

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, doom26 είπε

Σόρυ για να καταλάβω με ποιο τρόπο έκανες την αίτηση? Όταν τους παίρνεις στο τηλ. Κέντρο σου λένε να μπεις ebill να κάνεις αίτηση για online? Αν ναι σου ξεκαθαρίζουν με ποια τιμή? 

απο άλλο πάροχο

https://www.dei.gr/el/e-contract/

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, doom26 είπε

Σόρυ για να καταλάβω με ποιο τρόπο έκανες την αίτηση? Όταν τους παίρνεις στο τηλ. Κέντρο σου λένε να μπεις ebill να κάνεις αίτηση για online? Αν ναι σου ξεκαθαρίζουν με ποια τιμή? 

Την αιτηση την ολοκληρωσα στις 29/07 μεσω τηλεφωνου γιατι δεν προχωρουσε στο e-contract. Δεν εχω λογαριασμο ebill, καθως ημουν σε διαφορετικο παροχο. 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, ForuMakis είπε

Την αιτηση την ολοκληρωσα στις 29/07 μεσω τηλεφωνου γιατι δεν προχωρουσε στο e-contract. Δεν εχω λογαριασμο ebill, καθως ημουν σε διαφορετικο παροχο. 

Ωραια στο τηλέφωνο που μίλησες θα μπορούσε να ήταν από ΔΕΗ είτε από συνεργαζομενη εταιρία. Ενεργοποίησε το ebill κατά την γνώμη μου για την παροχή σου και ανοιξε μια συνομιλία με την ΔΕΗ μέσω email που θα αναφέρεις ότι εφόσον ενεργοποιήσεις μέσω ebill το online θα ισχύσουν οι τιμές σύμφωνα με την συνομιλία της 29/7.εφοσον είναι θετική η απάντηση τους το ενεργοποιείς και θα σου στείλουν σύμβαση για υπογραφή μέσω email που θα αναγράφετε ο τιμοκατάλογος.το πρόβλημα δημιουργείτε στο τηλ. Κέντρο όπως την πάτησα και εγώ που ενώ σου λένε ότι τελείωσε το θέμα δεν σου εξηγούν τι πρέπει να κάνεις στην συνέχεια. 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, ForuMakis είπε

Στην αιτηση στο myrae ποια προσωπικα μου στοιχεια χρειαζεται να αναγραψω; Να επισυναψω, επισης, στα αρχεια το συμβολαιο που μου εστειλαν;

τα πάντα

Δημοσ.
Μόλις τώρα, satsok2 είπε

31.7 έκανα αίτηση για το online.

Σήμερα το πρωί ήταν οκ.

Σου στειλαν συμβόλαιο με τιμές? 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...