Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 minutes ago, kostas_lada said:

Μόλις πήρα χαμπάρι ότι άλλαξαν τα τιμολόγια του Online... ωστόσο συνδέθηκα στο ebill σε λογαριασμό με Γ1Ν και εκεί αν πατήσεις τις τιμές του Online είναι οι παλιές. Υπάρχει έστω και μικρή περίπτωση για τους υφιστάμενους πελάτες να ισχύει η παλιά τιμή ή απλά ξέχασαν να αλλάξουν το link;

Και απαντάω στον εαυτό μου ότι απλά ξέχασαν το link αφού στην σελίδα του προγράμματος το αναφέρει ρητά

Αναλυτικός τιμοκατάλογος με ισχύ από 01.08.2022 και Αναλυτικός τιμοκατάλογος (έως 31.07.2022).

Ξέχασαν το λινκ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

33 λεπτά πριν, kostas_lada είπε

Μόλις πήρα χαμπάρι ότι άλλαξαν τα τιμολόγια του Online... ωστόσο συνδέθηκα στο ebill σε λογαριασμό με Γ1Ν και εκεί αν πατήσεις τις τιμές του Online είναι οι παλιές. Υπάρχει έστω και μικρή περίπτωση για τους υφιστάμενους πελάτες να ισχύει η παλιά τιμή ή απλά ξέχασαν να αλλάξουν το link;

Και απαντάω στον εαυτό μου ότι απλά ξέχασαν το link αφού στην σελίδα του προγράμματος το αναφέρει ρητά

Αναλυτικός τιμοκατάλογος με ισχύ από 01.08.2022 και Αναλυτικός τιμοκατάλογος (έως 31.07.2022).

αν ψήνεσαι τόσο για σταθερό έχει τα heatpump

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, sotiriadisc είπε

εγω απο elpedison πηγα σημερα τα χαρτια στην δεη , ειχα κανονισει ραντεβου και εγινε η δουλεια μεσα σε 10 λεπτα .

Θελει όμως εγγυηση 100 ευρω να πληρωσεις τα οποία εαν βαλεις παγια θα στα επιστρεψουν στον λογαριασμο σου.

Παγια όμως δεν μπορεις να κανεις την στιγμη της αλλαγης του παροχου αλλα μετα απο 15-20 μερες(εγω νομιζω μεχρι να βγει ο λογαριασμος ο 1ος) ..

οποτε καταστημα θα ελεγα εγω για σιγουρια

Ενημέρωση μετά από διάφορα τηλέφωνα στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση και της ίδιας της ΔΕΗ (800 900 1000) και της συνεργαζόμενης με αυτήν, Teleperformance (211 181 9 403) :

α) Αν κάνετε σύμβαση τηλεφωνικά (θα στείλετε ταυτόχρονα ταυτότητα, μισθωτήριο, και ό,τι άλλο διάλο σχετικό ζητήσουν/δεν τα θυμάμαι, πάντως δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο, βασικά "χαρτιά" απλά να τα έχετε έτοιμα σε ψηφιακά αρχεία, PDF πχ) μέσω Teleperformance, ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΕΓΓΥΗΣΗ για να μπείτε στο Γ1 (για τα σταθερά δεν ξέρω, υποθέτω κι αυτά τα έχουν αναλάβει και είναι το ίδιο - αλλά ποιος τα μΠΙΙΙΙΠ εκεί που πήγαν, ε; ). Και όχι, αυτό δεν σημαίνει ότι ξερωγώ εννοούν ότι πρέπει αν βα΄λετε πάγια εντολή εξόφλησης για κάτι τέτοιο : είναι απλά η συμφωνία που έχει κάνει η Τελεπερφόρμανς με την ΔΕΗ. Το επιβεβαίωσα (ντάξει, δεν πήρα και τον Στάσση :ρ). Με πείσανε ότι η διαδικασία μέσω αυτών γίνεται χωρίς καθυστερήσεις.

β) Επίσης, για όσους έχουν το άγχος "ναι αλλά καλύτερα σε κατάστημα δεν λέγαμε, για να μην αργήσει η διαδικασία αλλαγής παρόχου και τραβάμε βυζά περιμένοντας;" : αν δώσετε ενδείξεις μετρητή ΘΑ γίνει γρήγορα. Είτε φωτό, είτε δήλωση προφορικά. Όσο περνάει από το χέρι των ΔΕΗ και Τεπεπερφόρμανς έστω, κι ο ΔΕΔΔΗΕ δεν θα έχει λόγο να τρομπάρει (...αν παρ' ολ' αυτά κολλήσει σε ΔΕΔΔΗΕ, ε πάτε να παίξετε κα'να Τζόκερ, τί να πω).

γ) Από μεριάς ΔΕΗ, επιβεβαίωση (χμμμ) ότι "η φάση με το e-contract έχει στρώσει" - τα μπιπισιάτικα του παρελθόντος, είναι παρελθόντος,,,παρελθόντος. ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ πιο γρήγορη η φάση "κατάστημα-υπογραφές" (όσον αφορά τα της ΔΕΗ έστω, όχι τα του ΔΕΔΔΗΕ), κατά καμμιά εργάσιμη βδομάδα, αλλά όσοι δεν μπορούν, ίσως ν' αξίζει τον κόπο να το "ρισκάρουν" (στα λόγια καλά τα λένε, στην πράξη μένει να φανεί).

 

1 ώρα πριν, korakios είπε

αν ψήνεσαι τόσο για σταθερό έχει τα heatpump

...το οποίο απλό (το πλας θέλει ως γνωστόν να πάρεις αντλία από συνεργαζόμενους με ΔΕΗ κτλ), λέει στη σελίδα του "προϋπόθεση να έχετε αντλία θερμότητας", αλλά στις οδηγίες, στους όρους κτλκτλ πουθενά δεν αναφέρει πού/πώς/πότε θα διαπιστωθεί/ελεχθεί αυτή η "προϋπόθεση"......Και δεν μπορώ να φανταστώ κι όλας πως "εξασφαλίζει" η ΔΕΗ ότι όντως έχεις αντλία θερμότητας (...κι αν πχ σου χαλάσει, τί,,,γίνεται; Σε πετάει απ' το πρόγραμμα; :P Αν το διαπιστώσει; Και πώς το διαπιστώνει; Στέλνει κάθε βδομάδα επιθεωρητές; Μπααααα.....Άρα, σαν αν μην έχουν τελειώσει τα "ακριβοφθηνά" σταθερά της ΔΕΗ; Ξέρεις περισσότερα; Να το βουλώσω για να μη μας διαβάζουν δεητζήδες και τα κόψουν; Να διαγράψω τα παραπάνω; Τί :ρ)

Επεξ/σία από washcloud
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχθες
μου ηρθε ο εναντι για τη περιοδο 1/6/22 εως 27/7/22, εχω σπασει ολα τα ρεκορ χαμηλης καταναλωσης στο σπιτι μιλαμε, δε πιστευω αυτο που βλεπω στο pdf της ΔΕΗ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, Christopher_B είπε

Εχθες
μου ηρθε ο εναντι για τη περιοδο 1/6/22 εως 27/7/22, εχω σπασει ολα τα ρεκορ χαμηλης καταναλωσης στο σπιτι μιλαμε, δε πιστευω αυτο που βλεπω στο pdf της ΔΕΗ!

Για το έναντι στέλνεις μετρήσεις ή κάνει η ΔΕΗ εκτίμηση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, Christopher_B είπε

Εχθες
μου ηρθε ο εναντι για τη περιοδο 1/6/22 εως 27/7/22, εχω σπασει ολα τα ρεκορ χαμηλης καταναλωσης στο σπιτι μιλαμε, δε πιστευω αυτο που βλεπω στο pdf της ΔΕΗ!

Τι βλέπεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα, επειδή έχω μπερδευτεί εμείς που πέρσι (29/11/2021) κάναμε τα παλιά τα συμβόλαια(My HomeEnter) με διετή σύμβαση και χρέωση 0,105 θα έχουμε αυξηση στον επόμενο λογαριασμό η όχι ?

Μέχρι και στον τελευταίο λογαριασμό (04/07) πάντως δεν είχε αλλάξει κάτι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, savvassfa είπε

Καλημέρα, επειδή έχω μπερδευτεί εμείς που πέρσι (29/11/2021) κάναμε τα παλιά τα συμβόλαια(My HomeEnter) με διετή σύμβαση και χρέωση 0,105 θα έχουμε αυξηση στον επόμενο λογαριασμό η όχι ?

Μέχρι και στον τελευταίο λογαριασμό (04/07) πάντως δεν είχε αλλάξει κάτι.

Δεν θα υπάρξει αύξηση μέχρι να λήξη το συμβόλαιο σου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, savvassfa είπε

Καλημέρα, επειδή έχω μπερδευτεί εμείς που πέρσι (29/11/2021) κάναμε τα παλιά τα συμβόλαια(My HomeEnter) με διετή σύμβαση και χρέωση 0,105 θα έχουμε αυξηση στον επόμενο λογαριασμό η όχι ?

Μέχρι και στον τελευταίο λογαριασμό (04/07) πάντως δεν είχε αλλάξει κάτι.

Συνεχίζεις μέχρι τη λήξη με τις τιμές που έχεις υπογράψει, σύμφωνα με διευκρίνιση που έχουν στο site

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...