Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, skritikos είπε

Για αυτό και δεν υπάρχει εδώ και χρόνια η αλλαγή ονόματος αλλά απαιτεί νέο συμβόλαιο.

για διαφορετικό ΑΦΜ αναφέρομαι πάντα , ο καθένας κάνει ότι νομίζει φυσικά

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Οριστικά ΤΕΛΟΣ από μένα τα τηλέφωνα και τα email. Τους σιχάθηκα να μην ξέρουν να απαντήσουν και προφανώς να βάζουν εξωτερικές εταιρίες τηλεφωνικών κέντρων απλά να προωθούν αιτήματα στο πουθενά.

 

ΑΥΡΙΟ έκλεισα ηλεκτρονικό ραντεβού σε κατάστημα ΔΕΗ για να πάω να προχωρήσει η αίτηση από ΚΟΝΤΑ.

  • Like 3
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, greekfragma είπε

ΑΥΡΙΟ έκλεισα ηλεκτρονικό ραντεβού σε κατάστημα ΔΕΗ για να πάω να προχωρήσει η αίτηση από ΚΟΝΤΑ.

αυτό είχα κάνει στο αέριο και διαβάζοντας την όλη φάση , αν τυχών (χτύπα ξύλο) χρειαστεί να πάω ΔΕΗ , κατάστημα μόνο και enter/enter+ , ούτε καν το online

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, matrixtv1 είπε

Όλοι εσείς που μπαίνετε στο ebill είχατε από παλιά κωδικούς; Αν όχι πως κάνατε εγγραφή πήρατε  τηλέφωνο και σας είπαν τον κωδικό ετέρου ;Για να μπορώ και εγώ μα των πάρω πρέπει να έχουν εγκρίνει τα έγγραφα που έστειλα για εγγραφή η να ολόκληρωθει τελείως η διαδικασία και κα Αλέξη π αριθμός παροχής ;

Σου στέλνουν τα συνθηματικά όταν προχωρήσει λίγο η αίτηση!

Δημοσ.
52 λεπτά πριν, skritikos είπε

είδαμε και την σοβαρότητα της Elpegdison 😋

Και τι με νοιαζει εμενα η Elpedison....B)

55 λεπτά πριν, greekfragma είπε

ΑΥΡΙΟ έκλεισα ηλεκτρονικό ραντεβού σε κατάστημα ΔΕΗ για να πάω να προχωρήσει η αίτηση από ΚΟΝΤΑ.

greek και μονο που τα εχεις με κεφαλαια το ΑΥΡΙΟ και το ΚΟΝΤΑ πολυ χαιρομαι.....:D....κανε λιγο χαμο ε!!!:mrgreen:

Δημοσ.

Καλησπέρα συγνώμη αν έχει ξανά ειπωθεί… Από Γ1Ν με κοτ αν πάω σε online ξανά κάνω αίτηση για κοτ ή συνεχίζει η παλιά (που ανανεώθηκε πριν 10 μέρες). Επίσης επειδή είναι παλιά η παροχή, ζητάνε ΥΔΕ; Δεν θα κανω αλλαγή ονόματος απλά μεταφορά στο online. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, korakios είπε

αυτό είχα κάνει στο αέριο και διαβάζοντας την όλη φάση , αν τυχών (χτύπα ξύλο) χρειαστεί να πάω ΔΕΗ , κατάστημα μόνο και enter/enter+ , ούτε καν το online

Γιατί άρχοντα enter/enter+ ? μην λες τέτοια τώρα που παλεύουμε να μπούμε στο online 😅

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Συνεχίσει η παλιά γιατί δεν αλλάζει ο αριθμός παροχής. Δε χρειάζεται ΥΔΕ.

Η εγγύηση που λέει ότι είναι μηδενική, η παλιά εγγύηση που υπάρχει περίπου στα 300€ επιστρέφεται;

Δημοσ.

Πρωί πρωί απάντηση όπως την περίμενα..

Σε συνέχεια του αιτήματός σας, σας ενημερώνουμε πως εντός 12 μήνης σύμβασης σε my Home Enter+ και μετάβαση σε my Home Online δεν υπάρχει ρήτρα αποχώρησης.

 

Ως εκ τούτου, θα χρειαστεί να επιλέξετε μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας Ebill μηνιαίο λογαριασμό και πάγια εντολή μέσω κάρτας.

Μόλις ολοκληρωθεί η επιλογή των παραπάνω, θα χρειαστεί να μας ενημερώσετε προκειμένου να προβούμε σε ενέργειες αλλαγής προγράμματος.

 

Αρα τώρα βάζω την πάγια τους το λέω και εύχομαι να γίνει έτσι και να μην μου ζητήσουν ρήτρα αποχώρησης...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, valantis123 είπε

Αρα τώρα βάζω την πάγια τους το λέω και εύχομαι να γίνει έτσι και να μην μου ζητήσουν ρήτρα αποχώρησης...

Και μηνιαίο λογαριασμό. Kάνε αυτα που σου λένε κι όλα θα πάνε καλά... 😄

---------------

Ξυπνώ σήμερα και βλέπω αυτό... ίδια περίπτωση με τον @Agwnistikotatos η ΔΕΗ συνεπής στη μαλακία.

Εξαφανίστηκε ο μηνιαίος λογαριασμός, εξαφανίστηκε η πληρωμή με κάρτα, εξαφανίστηκε το online.

Toν μηνιαίο λογαριασμό κατάφερα και τον ενεργοποίησα. Η πληρωμή με κάρτα που είναι ήδη ενεργοποιημένη δε μπορώ να την ξαναενεργοποιήσω (και δε φαίνεται στο ιστορικό). Και το online υπό εξέταση. Τέλεια... 😅

 

 

1.jpg

Επεξ/σία από ekrepali
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω σημερα πρωτη φορα ειδα στο ebill απο τοτε που εκανα αιτηση αλλαγης:

Αν ειναi κατι υπο εξεταση που φαινεται?

Ok μολις εμφανιστηκε στο : οι λογαριασμοι μου.  Ενεργοποιησα την παγια με καρτα και βλεπουμε.

1417323948_ScreenShot10-20-21at09_09AM.PNG.077e6dd860d40c1adab0d23ce4fcec81.PNG

Επεξ/σία από insomniagfg
Δημοσ.

@ekrepali μου λες όλα θα πανε καλά και μετά βλέπω τι γράφεις τα δικά σου τα σημερινά και λεω θα βγεί αληθινός ο "αγωνιστικότατος" και θα κλαίμε όλοι μαζί άλλη μία φορά 😆 

Τα ενεργοποίησα όλα εγώ τούς έστειλα και mail και έχει ο Θεός...

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, insomniagfg είπε

Εγω σημερα πρωτη φορα ειδα στο ebill απο τοτε που εκανα αιτηση αλλαγης:157820016_ScreenShot10-20-21at08_46AM.PNG.8a42766085f9ea27e49fcf47391c33d6.PNG

Αν ειναi κατι υπο εξεταση που φαινεται?

Στην καρτέλα οι λογαριασμοί μου, κάτω απ'το ΜyHome Online έχει ένα μπλε κουτάκι που λέει υπό εξέταση.

Λοιπόν πήρα τηλ έπεσα σε μια γαμάτη υπάλληλο.

Φαίνεται κανονικά η πληρωμή με κάρτα στο σύστημα της (κι ας έχει εξαφανιστεί σε μένα).

Φαίνεται επίσης κανονικά το οnline ενεργοποιημένο με ημερομηνία 15/10 (η καταχώρηση που έχει εξαφανιστεί σε μένα). Με online τιμολογούμαι όχι Γ1. Το μήνυμα που λέει 'υπο εξέταση' θα φύγει σε 1-2 μέρες.

Επίσης σε άλλη παροχή ενός υπαλλήλου μου (πήραμε μαζί τηλέφωνο), του είπε ότι βλέπει ενεργοποιημένο και το ΚΟΤ-Β (εγώ του το έκανα χτες το μεσημέρι).

Συνεπώς όλα καλά. Λίγη υπομονή θέλει, και κρατήστε τα ονομόματα των υπαλλήλων σε περίπτωση που δε πάνε όλα καλά. 😅

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...