Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 ώρες πριν, Greektrooper είπε

Πάντως ρε παιδιά και σε τηλεφωνική επικοινωνία αλλά και σε κατάστημα που ρώτησα για επιστροφή της εγγύησης στο Enter έφαγα πόρτα. Έβαλα πάγια εντολή από τον 2ο μήνα και απλά περίμενα. Έχοντας φτάσει κοντά στο 6μηνο χωρίς να έχει επιστραφεί, η απάντηση (και στις δύο περιπτώσεις!) στην όχληση που τους έκανα ήταν ότι για το Enter δεν προβλέπεται από πουθενά επιστροφή εγγύησης γιατί έχει την έκπτωση του 2% λόγω της πάγιας. Επιστροφή εγγύησης έχει λέει το online.

Υπάρχει κάποιος που όντως του έχει επιστραφεί η εγγύηση, ενεργοποιώντας πάγια στο Enter;

Εμένα επιστράφηκε από τον 1ο λογαριασμό. Από elpedison  σε ΔΕΗ τον Νοέμβριο του 21. Δεν έκανα κάποια άλλη ενέργεια πέρα από την ενεργοποίηση της πάγιας εντολής. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

4 minutes ago, paylidis said:

Ευχαριστώ πολυ...! εαν όμως ειναι αρνητικός ο λογαριασμός δεν υπαρχει κίνδυνος διακοπής του προγραμματος μονομερώς; κατι τετοιο ειχε ειπωθει καποια στιγμή...!

Δεν είμαι στο online δυστυχώς οπότε δεν έχω ιδέα. 

 

Καλύτερα να απαντήσει κάποιος που ξέρει, κρίμα να χάσεις το πρόγραμμα από μια επιστροφή. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Demis είπε

Δεν είμαι στο online δυστυχώς οπότε δεν έχω ιδέα. 

 

Καλύτερα να απαντήσει κάποιος που ξέρει, κρίμα να χάσεις το πρόγραμμα από μια επιστροφή. 

ναι αν υπαρχει κινδυνος ας το κανω γαργαρα καλυτερα, ας εχω να λαμβανω... 

οχι τπτ αλλο αλλα το εχει κλεισμενο στα 9/7 λεπτα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, washcloud είπε

...γενικά είναι μπέρδεμα, αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι τα παλιά συμβόλαια τα είχαν εξαιρέσει. Θυμάμαι screenshot ανεβασμένο εδώ από ΔΕΗ με τους όρους του "πρώτου" Online να αναφέρει ότι "η επιστροφή της εγγύησης ισχύει μόνο για νέους πελάτες". Όπως επίσης θυμάμαι κόσμο εδώ μέσα να γκρινιάζει(τον Δεκέμβρη) που ενώ γύρισαν σε Online εγγύηση δεν τους επιστρεφόταν, με εξήγηση ότι το Γ1 τους ήταν προ 14/7/21. Και δεν ξέρω καν αν αλλάξανε κάτι έκτοτε, αλλά όπως είπα του apapadop τα παλιά συμβόλαια στην πράξη το είχαν στο φτύσιμο αναφορικά με την επιστροφή εγγύησης λόγω αλλαγής σε Online. Κι αυτό επειδή προφανώς το γενικό σκεπτικό της ΔΕΗ δεν ήταν απλώς να δίνει κίνητρο για να βάλει κανείς πάγια, αλλά να τραβήξει κόσμο πίσω, κι οι παλιοί (που ήταν και πολύ περισσότεροι) ας κόβανε τον λαιμό τους....(ακούγεται σχεδόν σαν "τιμωρία", ή έστω "γράψιμο", αλλά έτσι ήταν...)

Κατά την δική μου άποψη δεν υπάρχει κανένα μπέρδεμα όσον αφορά το συγκεκριμένο θέμα, όλα είναι ξεκάθαρα.

Το online ποτέ και πουθενά δεν είχε τη φράση "η επιστροφή της εγγύησης ισχύει μόνο για νέους πελάτες", πάντα (ακόμα και σήμερα) στην περιγραφή του προϊόντος είχε (και έχει ακόμα) τη φράση "Μηδενική εγγύηση για νέους πελάτες". Με λίγα λόγια δεν αφορά "επιστροφής" εγγύησης όπως λανθασμένα κατάλαβαν κάποιοι, αφορά μόνο το εάν καταβάλλεται ή όχι μπαίνοντας στο online.

Επίσης όσον αφορά το τι ακριβώς εννοούν όταν λένε στην περιγραφή "νέος πελάτης" εύκολα θα μπορούσε να το παρερμηνεύει κάποιος, στους ειδικούς όρους του online όμως (ειδικοί λέγονται επειδή ισχύουν μόνο για αυτό το πρόγραμμα) δεν αφήνει περιθώριο για παρερμηνεία, εξηγεί αναλυτικά ότι εγγύηση δεν καταβάλλεται μόνο στην περίπτωση νέας εκπροσώπησης, και νέα εκπροσώπηση έχουμε μόνο στις περιπτώσεις αλλαγής ονόματος και αλλαγής προμηθευτή, στην περίπτωση Γ1 --> online δεν υφίσταται νέα εκπροσώπηση.

Με βάση τα παραπάνω ορθώς δεν επέστρεψαν την εγγύηση σε όποιον ήταν στο Γ1 και μπήκε στο online πολύ απλά επειδή δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο, άσχετα πότε ακριβώς έκανε την μετάβαση στο online, άσχετα αν ήταν στο Γ1 μόλις μια ημέρα ή πάνω από 3 δεκαετίες.

Τώρα πάνω σε αυτό που ρώτησε ο φίλος @apapadop837, σύμφωνα με την επίσημη απάντηση που μου έδωσαν μέσω email στις 29/03 (και παρέθεσα στο προηγούμενο post) επιστροφή εγγύησης δικαιούται κάθε πελάτης της ΔΕΗ με 2 προϋποθέσεις:

1. Να έχει ενεργοποιημένη την πάγια εντολή εξόφλησης.

2. Το τρέχον συμβόλαιο του να έχει υπογραφεί από τις 14/07/2021 και μετά.

Αν ο φίλος πληρεί και τις δύο, τότε ας ρωτήσει την υποστήριξη γιατί δεν του έχει επιστραφεί. Ίσως βέβαια από τον Μάρτιο μέχρι τώρα να έχει αλλάξει ο επίμαχος κανονισμός, δεν είναι καθόλου απίθανο, δεν χάνει κάτι όμως αν ρωτήσει.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, kostakiss είπε

ειμαι δεη online απο δεκεμβριο , αλλα δεν μου ηρθε καποια επιστολη η email για αλλαγες στην τιμη. να ανησυχω ?

Γιατί να σου έρθει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και εμένα μου επιστράφηκε η εγγύηση μετά από τηλεφωνική επικοινωνία, καθώς είχαν περάσει 2 έναντι και ένας εκκαθαριστικός. Δε βγήκε νέος λογαριασμός σε μένα, ή δε μου στάλθηκε τουλάχιστον, αλλά μου τράβηξε 100€ λιγότερα η πάγια.

Επίσης προς ενημέρωση σε περίπτωση που τύχει και σε άλλον, επειδή μου βγήκε σχεδόν ταυτόχρονα εκκαθαριστικός και έναντι. Στον έναντι είχε ανεξόφλητο ποσό του εκκαθαριστικού 200€. Η πάγια τράβηξε 100€ λόγω της επιστροφής εγγύησης αρχικά από τον εκκαθαριστικό. Έπειτα από τον έναντι αφαιρέθηκε μόνο το ποσό που αντιστοιχούσε στον έναντι, δηλαδή δεν υπήρχε θέμα με τη διαφορά των 100€.

Επεξ/σία από Dimitris156
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, kostakiss είπε

ειμαι δεη online απο δεκεμβριο , αλλα δεν μου ηρθε καποια επιστολη η email για αλλαγες στην τιμη. να ανησυχω ?

Tι σχεση εχει η ΔΕΗ με το συγκεκριμενο θεμα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, paylidis είπε

Ευχαριστώ πολυ...! εαν όμως ειναι αρνητικός ο λογαριασμός δεν υπαρχει κίνδυνος διακοπής του προγραμματος μονομερώς; κατι τετοιο ειχε ειπωθει καποια στιγμή...!

Όχι, δεν υπάρχει προβλημα... 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, john5757 είπε

εγω έφυγα σημερα απο προτερεγεια και πήγα δεη αλλα μου ζήτησαν 100 εγγυηση στη ΔΕΗ ! Είχα την εντυπωση οτι θα τα έδινε η προτεργεια στη ΔΕΗ και δε θα έμπλεκα με την εγγυηση. Το ερώτησημα είναι θα μου τα επιστρέψει πίσω η προτέργεια η τέλος πάντων θα τα συμψηφησουν η θα κάνουν τους κινέζουν.

Τους ρώτησα ποτε θα γίνει η αλλαγή και λενε σύντομα....δεν είχαν ιδεα,παίρνει 3 μερες ή και παραπανω?

Eγω εβαλα μηνιαιο λογαριασμο κ παγια εντολη και δεν πηραν εγγυηση

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, billysK είπε

Καλημέρα έχω myHome Enter + ΚΟΤ B 1800 με τιμή 0.18 χωρίς την έκπτωση του κοτ . Να πάω στο Γ1 ; γιατί βλέπω από το excel ότι συμφέρει

Κάτσε εκεί που είσαι , αν υπάρξει διάφορα θα είναι πολύ μικρή και δεν αξίζει το άγχος που θα έχεις κάθε μηνα για την τιμή και την επιδότηση που θα ανακοινώνουν...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περίεργα λίγο μας τα λένε. Η ΔΕΗ στο e-contract (https://www.dei.gr/el/e-contract/ ) δεν δίνει επιλογή για το Γ1Ν, μόνο για τα myHome*

Χάνω κάτι; Θα πρέπει να πάμε σε κατάστημα (τρόμος!)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με ποιο τροπο μπορούμε να πάμε από άλλο πάροχο στο ΔΕΗ Γ1Ν? Το online συστημα τους (https://www.dei.gr/el/e-contract/) δεν δινει επιλογή για το Γ1Ν, μόνο για τα myHome*

Στο τηλέφωνο ενώ είπαν οτι θα με καλέσουν με κάλεσαν και το έκλεισαν (αυτό και αν ειναι εξυπηρέτηση, αμα γίνουμε και πελάτες θα μας φτήνουν)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, mandos είπε

Με ποιο τροπο μπορούμε να πάμε από άλλο πάροχο στο ΔΕΗ Γ1Ν? Το online συστημα τους (https://www.dei.gr/el/e-contract/) δεν δινει επιλογή για το Γ1Ν, μόνο για τα myHome*

Στο τηλέφωνο ενώ είπαν οτι θα με καλέσουν με κάλεσαν και το έκλεισαν (αυτό και αν ειναι εξυπηρέτηση, αμα γίνουμε και πελάτες θα μας φτήνουν)

Καλησπέρα.. Πας σε ένα κατάστημα και σε δέκα λεπτά έχεις τελείωσει.. Υπάρχουν καταστήματα που λειτουργούν μέχρι 20.00..

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...