Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 λεπτά πριν, zoupous είπε

καλησπέρα σε όλους.

μια ερωτηση.Εχω συμβολαιο my home enter με τη παλια 2ετων συμβαση και ληγει 26/10.

Μου στειλανε μπιλιετο/ενημερωση εγγραφη οτι σε 60 μερες με γυρνανε στο my home open,με κυμαινομενο επιτοκιο και οτι αν δεν αντιδρασω σε 60 μερες τοτε συμφωνω.Μπαινω να κανω το my home online  και δε με αφηνει να το ενεργοποιησω.Παω δηλ στο ebill και στην κατηγορια προιοντων δεν εχει ενεργοποιηση.Εχω λοιπον 2 ερωτησεις μιας και ασχολειστε μηπως ξερετε.

1)γιατι ενω το συμβολαιο μ ληγει στις 26/10 μου λενε οτι σε 60 μερες θα παω σε κυμαινομενο?

2)γιατι δε μ αφηνει να ενεργοποιησω το mh online?

Έχουν στείλει και σε άλλον ραβασάκι my home open εκτός αν το είχες βάλει εσύ. Δε ξέρουμε τι είναι ακόμα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, korakios είπε

ναι , εξακριβωμένα , στείλε αίτημα αλλιώς δεν τη βάζουν

Καλησπέρα. Ήμουν Γ1Ν παλιός πελάτης (πολύ παλιός από 1980 στο ένα σπίτι & από 2010 στο άλλο) και τον Απρίλιο 2022 μπήκα σε myhome online με το 0,18.

Γνωριζετε μήπως αν δικαιούμαι και γω την επιστροφή της εγγύησης;

———————

Επιπλέον, σε site ΔΕΗ - προγραμμα myHome Online βρήκα το εξής:

Τι θα συμβεί μετά τη λήξη της σύμβασής μου στο προϊόν myHome Online;

Μετά τη λήξη της σύμβασής σας στο myHome Online πρόκειται να μεταβείτε στο νέο προϊόν κυμαινόμενης τιμής ΔΕΗ myHome Open, με εφαρμογή των αντίστοιχων όρων και χρεώσεων. Το myHome Open θα ενεργοποιηθεί 01.10.2022. Οι όροι και οι χρεώσεις του προϊόντος θα ανακοινωθούν 20.09.2022 στο dei.gr και διατηρείτε το δικαίωμα αλλαγής προμηθευτή ή και προϊόντος.

Επεξ/σία από apapadop837
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, zoupous είπε

καλησπέρα σε όλους.

μια ερωτηση.Εχω συμβολαιο my home enter με τη παλια 2ετων συμβαση και ληγει 26/10.

Μου στειλανε μπιλιετο/ενημερωση εγγραφη οτι σε 60 μερες με γυρνανε στο my home open,με κυμαινομενο επιτοκιο και οτι αν δεν αντιδρασω σε 60 μερες τοτε συμφωνω.Μπαινω να κανω το my home online  και δε με αφηνει να το ενεργοποιησω.Παω δηλ στο ebill και στην κατηγορια προιοντων δεν εχει ενεργοποιηση.Εχω λοιπον 2 ερωτησεις μιας και ασχολειστε μηπως ξερετε.

1)γιατι ενω το συμβολαιο μ ληγει στις 26/10 μου λενε οτι σε 60 μερες θα παω σε κυμαινομενο?

2)γιατι δε μ αφηνει να ενεργοποιησω το mh online?

Τώρα.. μας έκανες την καρδιά περιβόλι, όπως λένε..

Δοκίμασε να "αντιδράσεις" και βλέπεις. Έχεις να κερδίσεις ένα μήνα χαμηλής χρέωσης.

Υποθέτω θα ακολουθήσουν πολλοί με παλιά προγράμματα και τιμές αντίστοιχα, το πράγμα αγριεύει, θα φάει η μύγα σίδερο κλπ κλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γεια σας,
ενημερωτικα κοβουν το ρευμα ειτε με ειτε χωρις ενημερωση, ερχεται το κοβει και τρεχα μετα.
Δε τους καιγεται καρφι για απολυτως τιποτε!

Ενημερωθηκα απο γνωστους οτι χωρις απολυτως καμια ενημερωση παρα μονο αυτη που υπαρχει στο λογαριασμο της ΔΕΗ τους εκοψαν το ρευμα.

Επεξ/σία από Christopher_B
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, Doubt είπε

Τώρα.. μας έκανες την καρδιά περιβόλι, όπως λένε..

Δοκίμασε να "αντιδράσεις" και βλέπεις. Έχεις να κερδίσεις ένα μήνα χαμηλής χρέωσης.

Υποθέτω θα ακολουθήσουν πολλοί με παλιά προγράμματα και τιμές αντίστοιχα, το πράγμα αγριεύει, θα φάει η μύγα σίδερο κλπ κλπ

Αφού λήγει η σύμβαση του σε 3 μήνες του στείλανε ότι σε 2 μήνες θα τον βάλουν στο myhome open, που το περίεργο?το ανέβασε και ο apapadop

Τι θα συμβεί μετά τη λήξη της σύμβασής μου στο προϊόν myHome Online;

Μετά τη λήξη της σύμβασής σας στο myHome Online πρόκειται να μεταβείτε στο νέο προϊόν κυμαινόμενης τιμής ΔΕΗ myHome Open, με εφαρμογή των αντίστοιχων όρων και χρεώσεων. Το myHome Open θα ενεργοποιηθεί 01.10.2022. Οι όροι και οι χρεώσεις του προϊόντος θα ανακοινωθούν 20.09.2022 στο dei.gr και διατηρείτε το δικαίωμα αλλαγής προμηθευτή ή και προϊόντος.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Manolo7 είπε

Αφού λήγει η σύμβαση του σε 3 μήνες του στείλανε ότι σε 2 μήνες θα τον βάλουν στο myhome open, που το περίεργο?

Το περίεργο είναι ότι θα τον βάλουν στο open πριν λήξει η σύμβαση του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Το περίεργο είναι ότι θα τον βάλουν στο open πριν λήξει η σύμβαση του.

Κανονικά σε ειδοποιούν έναν μήνα πριν λήξει η σύμβαση τι θα κανεις. Τώρα εφόσον οι τιμές της κιλοβατορας στα κυμαινόμενα(myhome open) γίνονται fixed στις 25 του προηγούμενου μήνα πρέπει να ενημερώσεις τι θα κάνεις πριν βγουν οι χρεώσεις του τελευταίου μήνα. Έτσι το διαβάζω εγώ το μήνυμα που του στειλαν. Δεν ξέρω ας ζητήσει διευκρινήσεις, μπορεί να είναι αυτή η νέα πολιτική όταν λήγει το συμβόλαιο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Σε λίγες μέρες θα φανεί τι ακριβώς συμβαίνει. Είναι πολιτική όλα τα συμβόλαια όσα χρονισαν να τα "κόψουν" ή σχετίζεται με τη λήξη του συμβολαίου και όλα καλά; είναι τόσο μικρό το διάστημα που είχε ο φίλος μέχρι να λήξει που βρωμάει η δουλειά. Αν όντως τα κόψουν δεν δίνω να κρατάνε τα καινούργια πάνω από εξάμηνο. Αλλά πάλι ισως σχετίζεται και το 25 σεπτ που βγαίνουν τιμές Οκτ... Time will tell

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, Christopher_B είπε

Γεια σας,
ενημερωτικα κοβουν το ρευμα ειτε με ειτε χωρις ενημερωση, ερχεται το κοβει και τρεχα μετα.
Δε τους καιγεται καρφι για απολυτως τιποτε!

Ενημερωθηκα απο γνωστους οτι χωρις απολυτως καμια ενημερωση παρα μονο αυτη που υπαρχει στο λογαριασμο της ΔΕΗ τους εκοψαν το ρευμα.

Αν εννοείς το συνεργείο που περνάει και κόβει, όχι δεν ενημέρωναν ποτέ (και προφανώς δεν καίγεται καρφί κανενός. Ποτέ δεν καιγότανε....). Κατά τ' άλλα υποτίθεται ότι ο πάροχος στέλνει SMS όταν για ληξιπρόθεσμους λογαριασμούς (από τον 2ο κι έπειτα, και γενικά για ΔΕΗ υπήρχε ένα "όριο", πάνω από 4-5 κατοστάρικα οφειλής) στέλνει εντολή στον ΔΕΔΔΗΕ να προβεί σε διακοπή. Για τί ποσό των γνωστών σου, μιλάμε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, FiLw είπε

 Σε λίγες μέρες θα φανεί τι ακριβώς συμβαίνει. Είναι πολιτική όλα τα συμβόλαια όσα χρονισαν να τα "κόψουν" ή σχετίζεται με τη λήξη του συμβολαίου και όλα καλά; είναι τόσο μικρό το διάστημα που είχε ο φίλος μέχρι να λήξει που βρωμάει η δουλειά. Αν όντως τα κόψουν δεν δίνω να κρατάνε τα καινούργια πάνω από εξάμηνο. Αλλά πάλι ισως σχετίζεται και το 25 σεπτ που βγαίνουν τιμές Οκτ... Time will tell

Πάντως το μήνυμα στο φίλο το στείλανε 3 μήνες νταν από την λήξη του προγράμματος. 26/7-26/10. Εχει ένας φίλος παροχή που λήγει 3/10 και δεν του έχει έρθει τίποτα όπως και το δικό μου που λήγει πολύ αργότερα. 

2 λεπτά πριν, washcloud είπε

Αν εννοείς το συνεργείο που περνάει και κόβει, όχι δεν ενημέρωναν ποτέ (και προφανώς δεν καίγεται καρφί κανενός. Ποτέ δεν καιγότανε....). Κατά τ' άλλα υποτίθεται ότι ο πάροχος στέλνει SMS όταν για ληξιπρόθεσμους λογαριασμούς (από τον 2ο κι έπειτα, και γενικά για ΔΕΗ υπήρχε ένα "όριο", πάνω από 4-5 κατοστάρικα οφειλής) στέλνει εντολή στον ΔΕΔΔΗΕ να προβεί σε διακοπή. Για τί ποσό των γνωστών σου, μιλάμε;

Και εγώ για 500ρικο έχω ακούσει ότι το κόβουν 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, zoupous είπε

1)γιατι ενω το συμβολαιο μ ληγει στις 26/10 μου λενε οτι σε 60 μερες θα παω σε κυμαινομενο?

γιατί είναι αλλαγή όρων ,γιαυτό και η ειδοποίηση

1 ώρα πριν, zoupous είπε

2)γιατι δε μ αφηνει να ενεργοποιησω το mh online?

μπορεί και να μη γίνεται , πάρε γραπτή απάντηση απο το support

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, Christopher_B είπε

Γεια σας,
ενημερωτικα κοβουν το ρευμα ειτε με ειτε χωρις ενημερωση, ερχεται το κοβει και τρεχα μετα.
Δε τους καιγεται καρφι για απολυτως τιποτε!

Ενημερωθηκα απο γνωστους οτι χωρις απολυτως καμια ενημερωση παρα μονο αυτη που υπαρχει στο λογαριασμο της ΔΕΗ τους εκοψαν το ρευμα.

Καλησπέρα.. Έτσι γίνεται.. Αφού υπάρχει η ενημέρωση στο έντυπο του λογαριασμου. . Οτι επίκειται  η διακοπή  του ρεύματος αν δεν  τακτοποιηθεί ο λογαριασμός.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ppmarkos είπε

Στην ΡΑΕ να επιλέξω την ενότητα Θέλω να υποβάλω παράπονο που αφορά 

Τον λογαριασμό μου/Αμφισβήτηση κάποιων χρεώσεων. 
 

Ειναι σωστή αυτή η επιλογή;

σωστά

16 λεπτά πριν, FiLw είπε

Είναι πολιτική όλα τα συμβόλαια όσα χρονισαν να τα "κόψουν" ή σχετίζεται με τη λήξη του συμβολαίου και όλα καλά;

λάθος διαβάσατε κάποιοι , το συμβόλαιο έληγε , δεν σπάσανε "κόψανε" κάποιο

1 ώρα πριν, zoupous είπε

Εχω συμβολαιο my home enter με τη παλια 2ετων συμβαση και ληγει 26/10.

Μου στειλανε μπιλιετο/ενημερωση εγγραφη οτι σε 60 μερες με γυρνανε στο my home open

άρα όλα "καλά"

βασικά σου τρώνε έναν μήνα , άρα αρχικά στέλνεις email

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...