Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

11 ώρες πριν, favou2000 είπε

Καλησπέρα,

Εκδόθηκαν δυο λογαριασμοί με διαφορά μίας ημέρας.Ο ένας με την μέτρηση που έδωσα εγώ(54 ευρω) και ο δεύτερος με την μέτρηση του ΔΕΔΔΗΕ(εκκαθαριστικός 64 ευρώ).Επειδή η εξόφληση του my home on line γίνεται με πάγια εντολή αυτο σημαίνει ότι θα τραβήξει χρήματα και για τους δύο λογαριασμούς( 54+64=118?) ενώ εγω θα οφείλω σύνολο 64? 

Την ημερομηνία λήξης του 1ου λογαριασμού θα τραβήξει 54. Την ημερομηνια λήξης του 2ου λογαριασμού θα τραβήξει το υπόλοιπο 10 ευρώ. Έχει ξαναγίνει...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

18 λεπτά πριν, dis83 είπε

Μήνυμα "ο λογαριασμός σας θα λήξει σε 2 μέρες" από τη ΔΕΗ έχει λάβει κανείς ; Καινούριο είναι αυτό ; 

Ναι, καινούργιο.

Ενημέρωση για υπενθύμιση.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, AristidisZ είπε

Eντάξει, την γλιτώσαμε...

image.png.de60e350fd0ac3c5fe414344dd30c2fb.png

.....καλά, μην το δένεις και κόμπο....Υπάρχει οικογενειακό ιστορικό άλλωστε... :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, ekrepali είπε

Την ημερομηνία λήξης του 1ου λογαριασμού θα τραβήξει 54. Την ημερομηνια λήξης του 2ου λογαριασμού θα τραβήξει το υπόλοιπο 10 ευρώ. Έχει ξαναγίνει...

Μία ημέρα διάφορα έχουν οι λογαριασμοί και η ληξη τους.Αντε να δούμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μόνο σε εμένα έχει "τύχει" και για τις 5 (πέντε, κυριολεκτικά) παροχές που έχω πάει στη ΔΕΗ να ξεχνάνε ΚΑΘΕ φορά στο email ένα έγγραφο που ζητείται και να απαντάνε ότι "παραλείψατε την τρίτη υπεύθυνη δήλωση"? 

Στις 3 από τις 5, ενώ τους έστειλα εξαρχής φωτογραφία του μετρητή, μου είπαν να επισυνάψω και φωτογραφία του μετρητή.

Κάτι τέτοια βλέπω και μετά να καυχιέται η ΔΕΗ για το πόσο φοβερή εταιρεία είναι και δυσκολεύομαι να συγκρατήσω τα νεύρα μου.

 

/τέλος γκρίνιας

Επεξ/σία από Mikalaras
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χτες ολοκληρωσα την διαδικασια αλλαγης παροχου σε 3 παροχες σε καταστημα στο myhome online. Δεν υπηρξε κανενα προβλημα η δυσκολια στην διαδικασια αυτη. Τα συμβολαια γραφουν myhome online N και οχι Γ1Ν η οτιδηποτε αλλο. Σημερα ολοκληρωσα και την παγια μεσω καρτας στο ebill που ειχα ηδη (ειχε γινει πια ανενεργο και χρειαστηκε να στειλω ενα μαιλ για την ενεργοποιηση του και φανηκαν αμεσως ολες οι παροχες μου). Εβαλα καρτα της Εθνικης που υποτιθεται οτι θα δινει και 5% επι του λογαριασμου ποντους go4more. Δεν υπαρχει κατι αλλο που μπορω να κανω ενοψει του χειμωνα και αυτης της καταστασης. Μενει μια ακομη οικιακη παροχη στην προτεργια μεχρι τον Σεπτεμβριο και ελπιζω να διατηρηθει το σταθερο που ειχα μεχρι τοτε.

Αναμενω λογαριασμους πλεον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

  

2 ώρες πριν, ObeyWario! είπε

Παρατήρησα πως στις χρεώσεις του δήμου δτ, δφ και ταπ έχει τρία διαφορετικά νμ για τμ, είναι φυσιολογικό;

TAΠ (τέλος ακίνητης περιουσίας) είναι τα τετραγωνικά του σπιτιού.

ΔΦ (Δημοτικοί Φόροι) πρέπει να είναι ίδιοι με το ΤΑΠ ή μεγαλύτερο νούμερο αν απ'το σπίτι δίνεις ρεύμα σε γκαράζ ή σε αυλή κλπ.

ΔΤ (Δημοτικά Τέλη) είναι μικρότερο απ'το ΔΦ... υπολογίζεται επί του ΔΦ με ειδικό συντελεστή για κάθε Δήμο.

Αν έχεις περαιτέρω απορίες, κάνε αναζήτηση για 'δηλωση τετραγωνικών στο Δήμο' κλπ

3 λεπτά πριν, skiace είπε

Χτες ολοκληρωσα την διαδικασια αλλαγης παροχου σε 3 παροχες σε καταστημα στο myhome online. Δεν υπηρξε κανενα προβλημα η δυσκολια στην διαδικασια αυτη. Τα συμβολαια γραφουν myhome online N και οχι Γ1Ν η οτιδηποτε αλλο. Σημερα ολοκληρωσα και την παγια μεσω καρτας στο ebill που ειχα ηδη (ειχε γινει πια ανενεργο και χρειαστηκε να στειλω ενα μαιλ για την ενεργοποιηση του και φανηκαν αμεσως ολες οι παροχες μου). Εβαλα καρτα της Εθνικης που υποτιθεται οτι θα δινει και 5% επι του λογαριασμου ποντους go4more. Δεν υπαρχει κατι αλλο που μπορω να κανω ενοψει του χειμωνα και αυτης της καταστασης. Μενει μια ακομη οικιακη παροχη στην προτεργια μεχρι τον Σεπτεμβριο και ελπιζω να διατηρηθει το σταθερο που ειχα μεχρι τοτε.

Αναμενω λογαριασμους πλεον.

Να έχεις συνεχώς το νου σου στο ebill μήπως και δεν ενεργοποιηθούν αυτόματα τα προγράμματα και χρειαστούν χειροκίνητη ενεργοποίηση. Φρόντισε επίσης να είναι ενεργοποιημένοι οι μηνιαίοι λογαριασμοί, και οι ηλεκτρονικοί λογαριασμοί.

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, dis83 είπε

Μήνυμα "ο λογαριασμός σας θα λήξει σε 2 μέρες" από τη ΔΕΗ έχει λάβει κανείς ; Καινούριο είναι αυτό ; 

Είναι SMS και ζητάει να εξοφλήσεις τον τελευταίο λογαριασμό ενώ επίκειται να λήξει (ή έχει ήδη λήξει) η διάρκεια του συμβολαίου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 minutes ago, yannis1209 said:

Είναι SMS και ζητάει να εξοφλήσεις τον τελευταίο λογαριασμό ενώ επίκειται να λήξει (ή έχει ήδη λήξει) η διάρκεια του συμβολαίου;

Όχι. Το βγάζει τον τελευταίο μήνα ασχετως λήξης του συμβολαίου. Απλά ενημερώνει 2 μέρες πριν την ημερομηνία πληρωμής 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ekrepali είπε

Να έχεις συνεχώς το νου σου στο ebill μήπως και δεν ενεργοποιηθούν αυτόματα τα προγράμματα και χρειαστούν χειροκίνητη ενεργοποίηση. Φρόντισε επίσης να είναι ενεργοποιημένοι οι μηνιαίοι λογαριασμοί, και οι ηλεκτρονικοί λογαριασμοί.

τι εννοεις πως να μην ενεργοποιηθουν ; Αφου γραφει οτι το προιον ειναι ενεργο μεχρι 20/7/2023 δεν σημαινει οτι εχει ενεργοποιηθει ηδη ; ο μηνιαιος λογαριασμος δεν μπορει να αποεπιλεγη αφου προφανως ειναι στις προυποθεσεις του προγραμματος. Απο την αλλη στην εφαρμογη ειναι στο "οχι μηνιαιο" και για την αλλαγη σε παραπεμπει στο σαιτ της Δεη. Ηλεκτρονικοι ειναι παντου ενεργοι.

ισως απο Δευτερα τους στειλω ενα μαιλ να το διερευνησουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι και εμείς που έχουμε ενεργοποιημενη την επιλογή μηνιαίος λογαριασμός εδώ και μήνες σωθήκαμε, ακόμα διμηνοι έρχονται. Έχουν πει εδώ τα μέλη ότι αν τους το πεις στο τηλέφωνο μπορούν να το διορθώσουν αλλά δεν τα σκαλίζω μην με πετάξουν από το πρόγραμμα. Για την ΔΕΗ μιλάμε, τα πάντα είναι πιθανά. Ας στέλνουν και κάθε εξάμηνο λογαριασμό δεν πειράζει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...