Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, glenngould είπε

Το νέο πρόβλημα που έχω όμως για να αλλάξει το όνομα του λογαριασμού είναι ότι θέλουν το Ε9 ως αποδεικτικό ότι κληρονόμησα το συγκεκριμένο σπίτι (στο οποίο θέλω να αλλάξω το όνομα του λογαριασμού από αυτό του θανόντα στο δικό μου όνομα). Της είπα... "μέχρι να αλλάξει το Ε9 θα περάσουν μήνες". Και κάτι μου είπε να σας δώσει "μια βεβαίωση ο συμβολαιογράφος σας κλπ". Δεν κατάλαβα τι έγγραφο θέλουν. Η διαθήκη λέει ότι κληρονομώ το σπίτι και έχω κάνει αποδοχή κληρονομιάς.

Επειδή μπερδεύτηκα, το σπίτι το έχεις κληρονομήσει ήδη, ή ΘΑ το κληρονομήσεις? Αν ισχύει το πρώτο τότε πρέπει να αλλάξεις το Ε9 άμεσα και όχι σε μήνες, αν ισχύει το δεύτερο τότε ορθώς δεν δέχονται σήμερα να γίνει αλλαγή στο όνομα σου μια και σήμερα το σπίτι δεν σου ανήκει.

Πάντως όπως είπαν και παραπάνω μια χαρά μπορείς να το αφήσεις για λίγο καιρό όπως είναι στο παλιό όνομα αρκεί να πληρώνεις τους λογαριασμούς.

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εφόσον έχεις δημοσιευμένη διαθήκη, πήγαινε στο λογιστή σου να σου φτιάξει το Ε9. Εάν η διαθήκη άνοιξε μέσα στο 2022 έχεις περιθώριο να φτιάξεις το Ε9 μέχρι τις 31/03/2023 αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν μπορείς να το φτιάξεις άμεσα, για να κάνεις τη δουλειά σου.

Επεξ/σία από stolis75
Δημοσ.
Στις 15/7/2022 στις 9:14 ΜΜ, atsinoni είπε

Σε επικοινωνία με την ΔΕΗ μου είπαν ότι με την λήξη η σύμβαση γίνεται αορίστου χρόνου και ότι ο τιμοκατάλογος θα μεταβάλλεται όποτε η ΔΕΗ κάνει αλλαγές. Οπότε ουσιαστικά δεν κλειδώνεις τιμές για συγκεκριμένη περίοδο. Ο μόνος τρόπος είναι να κάνεις νέα σύμβαση με 12 διάρκεια για να έχεις σταθερές τις τιμές του Home online.

Είχα ΔΕΗ myhome online που έληξε στις 16/7.

Θεωρώντας ότι η πληροφορία στο παραπάνω μήνυμα είναι σωστή, στις 17/7 υπέβαλλα μέσω web αίτηση για myhome online, ώστε να συνεχίσω στο ίδιο προϊόν.

Στις 18/7 έλαβα SMS από τη ΔΕΗ για να εξοφλήσω άμεσα το ανεξόφλητο υπόλοιπο του συμβολαίου online που είχε λήξει στις 16/7 και το εξόφλησα άμεσα. Την απορία μου για ποιο λόγο δεν χρεώσανε την πιστωτική μου κάρτα όπως έκαναν κάθε μήνα στο προηγούμενο έτος, την εξηγώ ότι μάλλον δεν μπορούν να χρεώνουν κάρτα για συμβόλαιο που έχει λήξει.

Στις 19/7 μου τηλεφώνησαν από τη ΔΕΗ και μου είπαν τα εξής:

1. Εφόσον επιθυμώ να συνεχίσω στο online, αρκεί το να μην κάνω καμία ενέργεια.

2. Η αίτηση που τους έστειλα, στα συστήματά τους εμφανίστηκε σαν αλλαγή επωνυμίας καταναλωτή, άρα θα την αγνοήσουν.

3. Η συνέχιση του online θα γίνει με συμβόλαιο ενός έτους, με τίμημα 0,229€/KWh σταθερή για όλο το έτος.

Δεν ξέρω τι θα γίνει τελικά...

  • Like 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, yannis1209 είπε

 

Στις 19/7 μου τηλεφώνησαν από τη ΔΕΗ και μου είπαν τα εξής:

1. Εφόσον επιθυμώ να συνεχίσω στο online, αρκεί το να μην κάνω καμία ενέργεια.

 

Έμενα έληξε στις 15/07 το myhome online και χτες με πήραν τηλέφωνο και κάναμε νέο ετήσιο συμβόλαιο myhome online (θα αποσταλεί αύριο με κούριερ) με τις τιμές που αναγράφεις κι εσύ. Δηλαδή τα αντίθετα από ότι είπαν σε εσένα (ότι δηλαδή δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι)...

 

  • Confused 1
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, yannis1209 είπε

Είχα ΔΕΗ myhome online που έληξε στις 16/7.

Θεωρώντας ότι η πληροφορία στο παραπάνω μήνυμα είναι σωστή, στις 17/7 υπέβαλλα μέσω web αίτηση για myhome online, ώστε να συνεχίσω στο ίδιο προϊόν.

Στις 18/7 έλαβα SMS από τη ΔΕΗ για να εξοφλήσω άμεσα το ανεξόφλητο υπόλοιπο του συμβολαίου online που είχε λήξει στις 16/7 και το εξόφλησα άμεσα. Την απορία μου για ποιο λόγο δεν χρεώσανε την πιστωτική μου κάρτα όπως έκαναν κάθε μήνα στο προηγούμενο έτος, την εξηγώ ότι μάλλον δεν μπορούν να χρεώνουν κάρτα για συμβόλαιο που έχει λήξει.

Στις 19/7 μου τηλεφώνησαν από τη ΔΕΗ και μου είπαν τα εξής:

1. Εφόσον επιθυμώ να συνεχίσω στο online, αρκεί το να μην κάνω καμία ενέργεια.

2. Η αίτηση που τους έστειλα, στα συστήματά τους εμφανίστηκε σαν αλλαγή επωνυμίας καταναλωτή, άρα θα την αγνοήσουν.

3. Η συνέχιση του online θα γίνει με συμβόλαιο ενός έτους, με τίμημα 0,229€/KWh σταθερή για όλο το έτος.

Δεν ξέρω τι θα γίνει τελικά...

Καλυτερα να πας σε ένα κατάστημα από κοντά να ρωτήσεις.. Άλλο από τηλέφωνο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, Bomber-21 είπε

Έμενα έληξε στις 15/07 το myhome online και χτες με πήραν τηλέφωνο και κάναμε νέο ετήσιο συμβόλαιο myhome online (θα αποσταλεί αύριο με κούριερ) με τις τιμές που αναγράφεις κι εσύ. Δηλαδή τα αντίθετα από ότι είπαν σε εσένα (ότι δηλαδή δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι)...

 

Τελικά η δική σου πληροφορία είναι η σωστή!

Ξανατηλεφώνησα στη ΔΕΗ πριν λίγο, τους ρώτησα αν πρέπει να υπογράψω σύμβαση, και μου είπαν ότι ναι, χρειάζεται, ώστε να παραμείνει κλειδωμένη η τιμή στην ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης για διάστημα 12 μηνών.

Αποδεικνύεται ότι δυστυχώς οι υπάλληλοι στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση (και πιθανόν και στα καταστήματα), δεν ξέρουν όλοι τα ίδια...

Να 'σαι καλά συναγωνιστή!

Επεξ/σία από yannis1209
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, yannis1209 είπε

Τελικά δική σου πληροφορία είναι η σωστή!

Ξανατηλεφώνησα στη ΔΕΗ πριν λίγο, τους ρώτησα αν πρέπει να υπογράψω σύμβαση, και μου είπαν ότι ναι, χρειάζεται, ώστε να παραμείνει κλειδωμένη η τιμή στην ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης για διάστημα 12 μηνών.

Δυστυχώς οι υπάλληλοι στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση (και πιθανόν και στα καταστήματα), δεν ξέρουν όλοι τα ίδια...

Να 'σαι καλά συναγωνιστή!

Έτσι όπως το βλέπω εγώ δεν σου είπαν κάτι λάθος στο πρώτο τηλεφώνημα, το "Εφόσον επιθυμώ να συνεχίσω στο online, αρκεί το να μην κάνω καμία ενέργεια." είναι σωστό, λάθος θα ήταν εάν σου έλεγαν ότι χωρίς να κάνεις καμία ενέργεια η τιμή θα κλειδώσει για 12 μήνες.

Αν δεν κάνεις τίποτα θα παραμείνεις στο online αλλά με τις τρέχουσες τιμές και χωρίς καμία δέσμευση, δλδ ούτε χρόνου για σένα, ούτε και τιμής για την ΔΕΗ.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Έτσι όπως το βλέπω εγώ δεν σου είπαν κάτι λάθος στο πρώτο τηλεφώνημα, το "Εφόσον επιθυμώ να συνεχίσω στο online, αρκεί το να μην κάνω καμία ενέργεια." είναι σωστό, λάθος θα ήταν εάν σου έλεγαν ότι χωρίς να κάνεις καμία ενέργεια η τιμή θα κλειδώσει για 12 μήνες.

Αν δεν κάνεις τίποτα θα παραμείνεις στο online αλλά με τις τρέχουσες τιμές και χωρίς καμία δέσμευση, δλδ ούτε χρόνου για σένα, ούτε και τιμής για την ΔΕΗ.

Στο πρώτο τηλεφώνημα, μου είπαν τη μισή πληροφορία (αφού δεν μου είπαν τη διαφορά του να υπογράψεις ή να μην υπογράψεις σύμβαση), αν και ούτε η μισή πληροφορία ήταν ολοκληρωμένη. Θα ήταν ολοκληρωμένη η μισή πληροφορία, αν μου είχαν πει αυτό που έγραψες "Αν δεν κάνεις τίποτα θα παραμείνεις στο online αλλά με τις τρέχουσες τιμές και χωρίς καμία δέσμευση, δλδ ούτε χρόνου για σένα, ούτε και τιμής για την ΔΕΗ."

Δημοσ.

Έχει δημοσιευθεί η διαθήκη, αλλά το Ε9 δεν έχει διορθωθεί ακόμα.

Είναι θέμα συμβολαιογράφου άραγε ή λογιστή; Η ΔΕΗ δέχεται την ίδια την διαθήκη που λέει ότι κληρονομώ το "τάδε" ως αποδεικτικό σχέσης μου με το σπίτι (αντί του Ε9) ; Κάτι μου είπανε στην ΔΕΗ να μου φτιάξει μια βεβαίωση ο συμβολαιογράφος.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, glenngould είπε

Έχει δημοσιευθεί η διαθήκη, αλλά το Ε9 δεν έχει διορθωθεί ακόμα.

Είναι θέμα συμβολαιογράφου άραγε ή λογιστή; Η ΔΕΗ δέχεται την ίδια την διαθήκη που λέει ότι κληρονομώ το "τάδε" ως αποδεικτικό σχέσης μου με το σπίτι (αντί του Ε9) ; Κάτι μου είπανε στην ΔΕΗ να μου φτιάξει μια βεβαίωση ο συμβολαιογράφος.

Μπορείς να πας με την διαθήκη που έχει δημοσιευτεί.... Αλλά και με ένα χαρτί του συμβολαιογράφου  που να αναφέρει σχετικά με την διαθήκη.. Αυτά θα τα πας από κοντά σε ένα κατάστημα.. 

Επεξ/σία από takoulou
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπήκα σήμερα να κάνω καταχώρηση ενδείξεων και είδα ότι στον τελευταίο λογαριασμό (εκκαθαριστικός) που εκδόθηκε 27.06.2022, γράφει: «Η Σύμβαση λήγει 21/06/2022.»!

Εγώ είχα κάνει το συμβόλαιο για Online στις 26.12.2021 και μέχρι και τον λογαριασμό Μαΐου έγραφε «Η Σύμβαση λήγει 26/12/2022»!

617343925_.jpg.431945414218cccbfe2fff128583ca9e.jpg

 

Έχει συμβεί σε κάποιον άλλο αυτό;

Διαβάζω τώρα τους λογαριασμούς και δεν βλέπω να γράφει κάτι για έγκαιρη ειδοποίηση περί αυτής της αλλαγής.

Η πληρωμή πάντα γίνεται αυτόματα την ημερομηνία λήξης, δεν έχω πληρώσει ποτέ νωρίτερα από την πάγια εντολή.

Σε συγγενικό μου πρόσωπο που μένει στην ίδια πολυκατοικία και του είχα κάνει σύμβαση Online την ίδια μέρα με εμένα, στον τελευταίο λογαριασμό (εκκαθαριστικός) γράφει κανονικά «Η Σύμβαση λήγει 26/12/2022».

Ο τελευταίος λογαριασμός (εκκαθαριστικός) μου ήταν σχεδόν μηδενικός γιατί στους 2 προηγούμενους μήνες ξέχασα να δώσω μετρήσεις και χρεώθηκα με βάσει τις περσινές καταναλώσεις που ήταν αρκετά περισσότερες σε σχέση με τις φετινές.
Να έχει σχέση αυτό;
Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο που να «αιτιολογεί» αυτή την αλλαγή.

 

Και το κυριότερο, τώρα τι κάνω;

 

Επεξ/σία από Aurumnus
Δημοσ.
48 λεπτά πριν, Aurumnus είπε

Μπήκα σήμερα να κάνω καταχώρηση ενδείξεων και είδα ότι στον τελευταίο λογαριασμό (εκκαθαριστικός) που εκδόθηκε 27.06.2022, γράφει: «Η Σύμβαση λήγει 21/06/2022.»!

Εγώ είχα κάνει το συμβόλαιο για Online στις 26.12.2021 και μέχρι και τον λογαριασμό Μαΐου έγραφε «Η Σύμβαση λήγει 26/12/2022»!

617343925_.jpg.431945414218cccbfe2fff128583ca9e.jpg

 

Έχει συμβεί σε κάποιον άλλο αυτό;

Διαβάζω τώρα τους λογαριασμούς και δεν βλέπω να γράφει κάτι για έγκαιρη ειδοποίηση περί αυτής της αλλαγής.

Η πληρωμή πάντα γίνεται αυτόματα την ημερομηνία λήξης, δεν έχω πληρώσει ποτέ νωρίτερα από την πάγια εντολή.

Σε συγγενικό μου πρόσωπο που μένει στην ίδια πολυκατοικία και του είχα κάνει σύμβαση Online την ίδια μέρα με εμένα, στον τελευταίο λογαριασμό (εκκαθαριστικός) γράφει κανονικά «Η Σύμβαση λήγει 26/12/2022».

Ο τελευταίος λογαριασμός (εκκαθαριστικός) μου ήταν σχεδόν μηδενικός γιατί στους 2 προηγούμενους μήνες ξέχασα να δώσω μετρήσεις και χρεώθηκα με βάσει τις περσινές καταναλώσεις που ήταν αρκετά περισσότερες σε σχέση με τις φετινές.
Να έχει σχέση αυτό;
Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο που να «αιτιολογεί» αυτή την αλλαγή.

 

Και το κυριότερο, τώρα τι κάνω;

 

Μήπως απλά έγινε απλά κάποιο τυπογραφικό; Αν μπεις στο ebill λογαριασμό σου, εκεί τι λέει μέσα γις το προϊόν το οποίο έχεις; Διότι και εκεί γράφει ποτέ είναι η ημερομηνία λήξης

  • Like 1
Δημοσ.
50 λεπτά πριν, Aurumnus είπε

Μπήκα σήμερα να κάνω καταχώρηση ενδείξεων και είδα ότι στον τελευταίο λογαριασμό (εκκαθαριστικός) που εκδόθηκε 27.06.2022, γράφει: «Η Σύμβαση λήγει 21/06/2022.»!

Εγώ είχα κάνει το συμβόλαιο για Online στις 26.12.2021 και μέχρι και τον λογαριασμό Μαΐου έγραφε «Η Σύμβαση λήγει 26/12/2022»!

617343925_.jpg.431945414218cccbfe2fff128583ca9e.jpg

 

Έχει συμβεί σε κάποιον άλλο αυτό;

Διαβάζω τώρα τους λογαριασμούς και δεν βλέπω να γράφει κάτι για έγκαιρη ειδοποίηση περί αυτής της αλλαγής.

Η πληρωμή πάντα γίνεται αυτόματα την ημερομηνία λήξης, δεν έχω πληρώσει ποτέ νωρίτερα από την πάγια εντολή.

Σε συγγενικό μου πρόσωπο που μένει στην ίδια πολυκατοικία και του είχα κάνει σύμβαση Online την ίδια μέρα με εμένα, στον τελευταίο λογαριασμό (εκκαθαριστικός) γράφει κανονικά «Η Σύμβαση λήγει 26/12/2022».

Ο τελευταίος λογαριασμός (εκκαθαριστικός) μου ήταν σχεδόν μηδενικός γιατί στους 2 προηγούμενους μήνες ξέχασα να δώσω μετρήσεις και χρεώθηκα με βάσει τις περσινές καταναλώσεις που ήταν αρκετά περισσότερες σε σχέση με τις φετινές.
Να έχει σχέση αυτό;
Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο που να «αιτιολογεί» αυτή την αλλαγή.

 

Και το κυριότερο, τώρα τι κάνω;

 

Καλημέρα.. Για ρίξε κανένα τηλέφωνο📲 να δεις τι γίνεται.. 

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...