Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 λεπτά πριν, vassar είπε

Ρωτάω γιατί σήμερα είχα κλήση από nrg και η πωλήτρια προσπαθούσε να με πείσει πόσο χάλια θα είναι το πρόγραμμα μου και ότι από τον επόμενο λογαριασμό η τιμή του θα είναι 0,24€ χωρίς να με προειδοποιησουν λόγο των νέων εξαγγελιων, ισχύει κάτι τέτοιο; 

Πες της να παραιτηθεί και να κάνει OnlyFans. Θα έχει τουλάχιστον αξιοπρέπεια (και παίζει να βγάλει και λεφτά).

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

20 λεπτά πριν, vassar είπε

Καλησπέρα, θέλω να ρωτήσω αν στο online που έχω κάνει συμβόλαιο το 12/2021 για 2 έτη με τη τιμή 0,09 αν υπάρχει ενημέρωση ότι θα αλλάξει κάτι στη τιμολόγηση. 

Ρωτάω γιατί σήμερα είχα κλήση από nrg και η πωλήτρια προσπαθούσε να με πείσει πόσο χάλια θα είναι το πρόγραμμα μου και ότι από τον επόμενο λογαριασμό η τιμή του θα είναι 0,24€ χωρίς να με προειδοποιησουν λόγο των νέων εξαγγελιων, ισχύει κάτι τέτοιο; 

Πάλι φθηνότερο από το πρόγραμμα της θα είναι έπρεπε να της πεις 😉

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Spoiler
18 λεπτά πριν, vassar είπε

Καλησπέρα, θέλω να ρωτήσω αν στο online που έχω κάνει συμβόλαιο το 12/2021 για 2 έτη με τη τιμή 0,09 αν υπάρχει ενημέρωση ότι θα αλλάξει κάτι στη τιμολόγηση. 

Ρωτάω γιατί σήμερα είχα κλήση από nrg και η πωλήτρια προσπαθούσε να με πείσει πόσο χάλια θα είναι το πρόγραμμα μου και ότι από τον επόμενο λογαριασμό η τιμή του θα είναι 0,24€ χωρίς να με προειδοποιησουν λόγο των νέων εξαγγελιων, ισχύει κάτι τέτοιο; 

ευθύνη έχουμε και εμείς γιαυτό που γίνεται

κάνε μια καταγγελία εκεί με το ονοματεπώνυμο του πωλητή ,τηλέφωνο ,ημερομηνία&ώρα

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, yazidis είπε

Παιδία μια ερώτηση..

Μπαινω μέσα στο ebill της ΔΕΗ, αλλά δε βλέπω μέσα στο κάθε ακίνητο επιλογή για αλλαγή της πάγιας εντολής της πιστωτικής κάρτας. Κάποια στιγμή θα χρειαστώ να την αλλάξω, αλλά εξαφανίστηκε εκείνο το πεδίο.. είναι και σε εσάς έτσι;

Ρε σεις!!! Κάτσε να ταγκάρω κι αυτούς που μου έκαναν thanks πριν και τον @HERTHAN

stelios120, allareas και yannis1209

@stelios120

@allareas

@yannis1209

Λοιπόν στο νέο ebill έχει όντως εξαφανιστεί εντελώς το πεδίο τη πάγια κάρτα. Άγνωστο αν είναι ακόμα ενεργοποιημένη ή όχι. Βέβαια ακόμα κι αν πάρω τηλ και μου πούνε ότι είναι ενεργοποιημένη, εγώ δεν τους εμπιστεύομαι... θα βάλω και πάγια μέσω τράπεζας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Ρε σεις!!! Κάτσε να ταγκάρω κι αυτούς που μου έκαναν thanks πριν και τον @HERTHAN

stelios120, allareas και yannis1209

@stelios120

@allareas

@yannis1209

Λοιπόν στο νέο ebill έχει όντως εξαφανιστεί εντελώς το πεδίο τη πάγια κάρτα. Άγνωστο αν είναι ακόμα ενεργοποιημένη ή όχι. Βέβαια ακόμα κι αν πάρω τηλ και μου πούνε ότι είναι ενεργοποιημένη, εγώ δεν τους εμπιστεύομαι... θα βάλω και πάγια μέσω τράπεζας.

Ωχ όντως, τι κουλαμαρα είναι τώρα αυτή;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Ρε σεις!!! Κάτσε να ταγκάρω κι αυτούς που μου έκαναν thanks πριν και τον @HERTHAN

stelios120, allareas και yannis1209

@stelios120

@allareas

@yannis1209

Λοιπόν στο νέο ebill έχει όντως εξαφανιστεί εντελώς το πεδίο τη πάγια κάρτα. Άγνωστο αν είναι ακόμα ενεργοποιημένη ή όχι. Βέβαια ακόμα κι αν πάρω τηλ και μου πούνε ότι είναι ενεργοποιημένη, εγώ δεν τους εμπιστεύομαι... θα βάλω και πάγια μέσω τράπεζας.

40 λεπτά πριν, liakjim είπε

Ωχ όντως, τι κουλαμαρα είναι τώρα αυτή;

23 λεπτά πριν, Manolo7 είπε

Μια ήσυχη μέρα να περάσουμε ρε δεη με το ebill και τι στο κόσμο.. 

Ναι και δεν είναι τίποτα, με 3 διαφορετικούς ebill λογαριασμούς που μπήκα, σε κανέναν δε δείχνει το πεδίο για την κάρτα.

Μπορουμε να βάλουμε ταυτόχρονα και πάγια εντολή στην τράπεζα ή θα υπάρξει μήπως κάποιο conflict ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χαλαρώστε, οκ , είναι μπ..... η φάση αλλά δεν είναι η πρώτη φορά που έχει θέμα το ebill

πάρτε γραπτώς οτι βλέπουν την κάρτα απο την πλευρά τους , έτσι κι αλλιώς προϋπόθεση του online είναι πληρωμή με πάγια μέσω κάρτας όχι τραπέζης , μην το μπλέξετε ..

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, korakios είπε

Χαλαρώστε, οκ , είναι μπ..... η φάση αλλά δεν είναι η πρώτη φορά που έχει θέμα το ebill

πάρτε γραπτώς οτι βλέπουν την κάρτα απο την πλευρά τους , έτσι κι αλλιώς προϋπόθεση του online είναι πληρωμή με πάγια μέσω κάρτας όχι τραπέζης , μην το μπλέξετε ..

1.jpg.4d1562863327fc752cff09bd2c9e2525.jpg

Ό,τι θες βάζεις...

Και τα 2 μαζί δεν τα έχουμε δοκιμάσει ποτέ στη πράξη.😀

25 λεπτά πριν, yazidis είπε

 

Μπορουμε να βάλουμε ταυτόχρονα και πάγια εντολή στην τράπεζα ή θα υπάρξει μήπως κάποιο conflict ?

Αν δε πάρω ξεκάθαρη απάντηση, καλύτερα conflict παρά να μου πούνε ότι δεν είχα πάγια ενεργοποιημένη.

Αν και δε νομίζω να υπάρξει πρόβλημα... απλά θα τραβήξει απ'τη μια μέδοδο, θα μηδενίσει το υπόλοιπο και η άλλη μέθοδος δε θα εκτελεστεί. Αποκλείεται να εκτελεστούν και οι 2 μαζί το ίδιο λεπτό.

Δε μου λέτε... στο ebanking αν καταλήξουμε να βάλουμε πάγια, ενεργοποιείται άμεσα ή πρέπει να περάσουν 1-2 εργάσιμες;

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Ό,τι θες βάζεις...

γιατί θυμάμαι έντονα οτι ζητούσαν συγκεκριμένα κάρτα και όχι πάγια εντολή μέσω τράπεζας???!

(παίζει και να κάηκα 😛)

3 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Και τα 2 μαζί δεν τα έχουμε δοκιμάσει ποτέ στη πράξη.😀

🤣

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/7/2022 στις 12:34 ΜΜ, rounsmith είπε

Καλημέρα παιδιά ! Έχω το myhomeonline από Φεβρουάριου του 2022 και πληρώνετε με πάγια εντολή (που είναι προϋπόθεση του myhomeonline). Συνηθως η πάγια εντολή εξοφλείται από ότι είδα από το e-banking την μέρα λήξης του λογαριασμού. Σήμερα μου ήρθε μήνυμα ότι ο λογαριασμός μου λήγει σε δύο μέρες και πρέπει να τον πληρώσω (κανονικά θα πρέπει να μου τα τραβήξει από την πάγια εντολή ). Μπήκα στο ebill και βλέπω υπάρχει η πάγια εντολή. Αγνοοω το μήνυμα ? Η τους παίρνω τηλέφωνο?

Πες μας λίγο..

πληρώθηκε κανονικά ο λογαριασμός σου με πάγια ή όχι; Αυτή τη στιγμή στο ebill σου φαίνεται καταχωρημένη η κάρτα ή όχι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί τέτοια βιασύνη ωστόσο? 3 αποτυχημένες προσπάθειες θέλει για να μας πετάξει το πρόγραμμα. Δεν θα χουν διορθώσει το πρόβλημα σε 3 μήνες (ή 6 που μου ερχονται διμηνοι εμενα)? 😅

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Manolo7 είπε

Γιατί τέτοια βιασύνη ωστόσο? 3 αποτυχημένες προσπάθειες θέλει για να μας πετάξει το πρόγραμμα. Δεν θα χουν διορθώσει το πρόβλημα σε 3 μήνες (ή 6 που μου ερχονται διμηνοι εμενα)? 😅

Γιατί άμα φύγει η 1η έτσι, και τον άλλο μήνα σκαλώσει καμιά πάγια μέσω τράπεζας... πάει κι η 2η. Μετά θα μας φάει η αγωνία στη 3η, οπότε ας φυλάξουμε τα ρούχα μας από τώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...