Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δηλαδή εμείς με. 0.17 πάλι θα πλήρωνουμε πιο ακριβά... Εγώ όπως είπα θα δω από Οκτώβριο τι θα γίνει επειδή έχω θέρμανση με κλιματιστικά.. 

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Δηλαδή εμείς με. 0.17 πάλι θα πλήρωνουμε πιο ακριβά... Εγώ όπως είπα θα δω από Οκτώβριο τι θα γίνει επειδή έχω θέρμανση με κλιματιστικά.. 

Δεν το ήξερες πως στη χώρα της Φαίδρας πορτοκαλεας ο νοικοκύρης είναι πάντα αυτός που πληρώνει τη νύφη; Περιμενε ισονομία ή μάλλον ίση αντιμετώπιση στην Ελλάδα ....

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 10/7/2022 στις 5:05 ΜΜ, Lanike71 είπε

Αφού είμαστε δύο, τότε σημαίνει ότι είναι η πλατφόρμα και όχι εμείς.

Τέλος πάντων εγώ θα πληρώσω χειροκίνητα μην τυχόν και λήξει και βλέπουμε πώς θα το λύσουμε.

Μου απάντησαν σήμερα ότι το πρόβλημα είναι από πλευράς μου. Εν τω μεταξύ έχω δοκιμάσει διαφορετικούς browsers, διαφορετικά pc, διαφορετικό internet connection, διαφορετικές κάρτες από διαφορετικές τράπεζες. Πάντα το ίδιο error. Τους έστειλα ένα mail που τους κράζω αλλά δεν ξέρω αν θα βρεθεί άκρη, είναι πραγματικά αχαρακτήριστοι.

Εσύ βρήκες άκρη; Άνοιξε κι εσύ ένα ticket μπας και το δουν πιο σοβαρά. Φαντάζομαι πως δεν είναι κάτι που κάνει ο κόσμος καθημερινά και προφανώς δεν έχουν πάρει χαμπάρι το πρόβλημα.

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, vdanasto είπε

Μου απάντησαν σήμερα ότι το πρόβλημα είναι από πλευράς μου. Εν τω μεταξύ έχω δοκιμάσει διαφορετικούς browsers, διαφορετικά pc, διαφορετικό internet connection, διαφορετικές κάρτες από διαφορετικές τράπεζες. Πάντα το ίδιο error. Τους έστειλα ένα mail που τους κράζω αλλά δεν ξέρω αν θα βρεθεί άκρη, είναι πραγματικά αχαρακτήριστοι.

Εσύ βρήκες άκρη; Άνοιξε κι εσύ ένα ticket μπας και το δουν πιο σοβαρά. Φαντάζομαι πως δεν είναι κάτι που κάνει ο κόσμος καθημερινά και προφανώς δεν έχουν πάρει χαμπάρι το πρόβλημα.

Έκανα και εγώ το ίδιο, από Mozilla και Edge. Το ίδιο, καμία διαφορά.

Ναι έστειλα μέσα από τη φόρμα τους μήνυμα και είπαν ότι θα μου τηλεφωνήσουν.

Δημοσ.

Επισκεψη πρωι πρωι στο καταστημα.

Παροντες προισταμενος και υπαλληλος. Και οι 2 επιβεβαιωσαν οτι το myhome online σαν αλλαγη απο αλλο παροχο, γινεται κανονικα στο καταστημα. Χωρις εγγυηση, με παγια εντολη, κτλ. Στα σχολια μου περι πιθανου μπλεξιματος σε αλλο προγραμμα και με ενδεχομενη ταλαιπωρια, απορησαν και μου δηλωσαν πως δεν εχουν ξανασυναντησει κατι παρομοιο. Προσπαθησαν να με "συμβουλεψουν" (η προισταμενη ειναι γνωστη), οτι το Γ1 αυτη την στιγμη ειναι πιο οικονομικο λογω επιδοτησεων.

με εχετε προβληματισει πολυ. δεν εχω καμμια διαθεση να ταλαιπωρουμαι ετσι οπως γραφτηκε πιο πανω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, skiace είπε

Επισκεψη πρωι πρωι στο καταστημα.

Παροντες προισταμενος και υπαλληλος. Και οι 2 επιβεβαιωσαν οτι το myhome online σαν αλλαγη απο αλλο παροχο, γινεται κανονικα στο καταστημα. Χωρις εγγυηση, με παγια εντολη, κτλ. Στα σχολια μου περι πιθανου μπλεξιματος σε αλλο προγραμμα και με ενδεχομενη ταλαιπωρια, απορησαν και μου δηλωσαν πως δεν εχουν ξανασυναντησει κατι παρομοιο. Προσπαθησαν να με "συμβουλεψουν" (η προισταμενη ειναι γνωστη), οτι το Γ1 αυτη την στιγμη ειναι πιο οικονομικο λογω επιδοτησεων.

με εχετε προβληματισει πολυ. δεν εχω καμμια διαθεση να ταλαιπωρουμαι ετσι οπως γραφτηκε πιο πανω.

είναι ταλαιπωρία να κανεις γ1 και μετά οταν ενεργοποιηθει να παρεις κωδικο εταιρου να κανεις ebill και ν αβαλεις παγια και μηνιαιο και να πατησεις το κουμπακι για myhome online?

θα ακούσεις εναν υπάλληλο που βαρίεται να σκεθεί και σου λέει κατι απλά για να ικανοποιηθείς και να φύγεις;

Επεξ/σία από valadsk
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, valadsk είπε

είναι ταλαιπωρία να κανεις γ1 και μετά οταν ενεργοποιηθει να παρεις κωδικο εταιρου να κανεις ebill και ν αβαλεις παγια και μηνιαιο και να πατησεις το κουμπακι για myhome online?

θα ακούσεις εναν υπάλληλο που βαρίεται να σκεθεί και σου λέει κατι απλά για να ικανοποιηθείς και να φύγεις;

Δεν είναι ταλαιπωρία, όχι.

Δημοσ.

Καλημέρα. Έχω Homeonline από τον Οκτώβριο 21. Στις 14/7 λήγει ο λογαριασμός. Σήμερα μου ήρθε μήνυμα ότι λήγει ο λογαριασμός και να μπω να τον πληρώσω. Στο ebill η κάρτα με την πάγια εντολή φαίνονται κανονικά. Έως τώρα δεν είχα πρόβλημα με την πάγια. Έχει συμβεί και σε άλλον; 

  • Sad 1
Δημοσ.
42 λεπτά πριν, valadsk είπε

είναι ταλαιπωρία να κανεις γ1 και μετά οταν ενεργοποιηθει να παρεις κωδικο εταιρου να κανεις ebill και ν αβαλεις παγια και μηνιαιο και να πατησεις το κουμπακι για myhome online?

θα ακούσεις εναν υπάλληλο που βαρίεται να σκεθεί και σου λέει κατι απλά για να ικανοποιηθείς και να φύγεις;

εχω ηδη ebill. Ταλαιπωρια ειναι να προτεινεις να παω αθηνα μεσω Λαμιας ....

το κουμπακι που αναφερεις εχει γραφτει πιο πανω οτι δεν υλοποιειται σωστα.

Απο που προκυπτει οτι βαριεται ο υπαλληλος να σκεφτει ; Διαβαζε σε παρακαλω τα προηγουμενα πριν απαντησεις, για να μην αποσυντονιζεται και οποιος διαβαζει και προσπαθει να βγαλει μια ακρη.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, skiace είπε

εχω ηδη ebill. Ταλαιπωρια ειναι να προτεινεις να παω αθηνα μεσω Λαμιας ....

το κουμπακι που αναφερεις εχει γραφτει πιο πανω οτι δεν υλοποιειται σωστα.

Απο που προκυπτει οτι βαριεται ο υπαλληλος να σκεφτει ; Διαβαζε σε παρακαλω τα προηγουμενα πριν απαντησεις, για να μην αποσυντονιζεται και οποιος διαβαζει και προσπαθει να βγαλει μια ακρη.

ξερω πολύ καλά τι γράφω. Έχει γραφθεί πολλές φορές ότι το online δεν γίνεται αυτόματα ακόμη και αν το υπογράψεις. Είσαι στη protergia σωστά; Μόλις λήξει κάνεις αίτηση για γ1 που είναι το ίδιο σαν να έκανες online και μετά μπαινεις στο ebill και ενεργοποιείς το online αν το κάνεις μέσω internet. Αν πας σε κατάστημα, το υπογράψεις και δεν ενεργοποιηθεί, σε βαλουν σε γ1 δλδ, πάλι τα ίδια το ενεργοποιείς εσύ από το evbill.  τι δεν κατάλαβα; (χωρίς ειρωνεία πραγματικά ρωτάω).

άλλοι δεν ξέρουν, άλλοι βαριούνται κλπ κλπ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, stelios120 είπε

Καλημέρα. Έχω Homeonline από τον Οκτώβριο 21. Στις 14/7 λήγει ο λογαριασμός. Σήμερα μου ήρθε μήνυμα ότι λήγει ο λογαριασμός και να μπω να τον πληρώσω. Στο ebill η κάρτα με την πάγια εντολή φαίνονται κανονικά. Έως τώρα δεν είχα πρόβλημα με την πάγια. Έχει συμβεί και σε άλλον; 

και σε μένα μου ήρθε το μήνυμα, το δικό μου Myhomeonline, λήγει τον 10/2023, επίσης είδα το παρακάτω στον λογαριασμό μου, το οποίο σε παλαιότερους δεν το έγραφε (Γ1Ν)

Inkedimage0_LI.jpg

Επεξ/σία από allareas
  • Sad 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, valadsk είπε

ξερω πολύ καλά τι γράφω. Έχει γραφθεί πολλές φορές ότι το online δεν γίνεται αυτόματα ακόμη και αν το υπογράψεις. Είσαι στη protergia σωστά; Μόλις λήξει κάνεις αίτηση για γ1 που είναι το ίδιο σαν να έκανες online και μετά μπαινεις στο ebill και ενεργοποιείς το online αν το κάνεις μέσω internet. Αν πας σε κατάστημα, το υπογράψεις και δεν ενεργοποιηθεί, σε βαλουν σε γ1 δλδ, πάλι τα ίδια το ενεργοποιείς εσύ από το evbill.  τι δεν κατάλαβα; (χωρίς ειρωνεία πραγματικά ρωτάω).

άλλοι δεν ξέρουν, άλλοι βαριούνται κλπ κλπ

Ισως σε εμενα καποια πραγματα ειναι αδιανοητα και δεδομενα. Δεν μπορει να διαθετεις εμπορικα ενα προγραμμα το οποιο δεν υλοποιειται διαδικτυακα αλλα ουτε και σε καταστημα. Θελω να κανω μια αλλαγη παροχου και να συνεχισω με τις δουλειες μου. Αν ισχυουν αυτα που γραφεις πολυ απλα θα προσπερασω και θα παω σε αλλο παροχο εστω και με διαφορετικη τιμη. Δεν μπορω να δεχτω ετσι απλα αυτο που γραφεις, οτι θα υπογραψω ενα προγραμμα και θα μπω σε αλλο. Σε καθε περιπτωση σε 10 ημερες περιπου που θα παω για την αλλαγη, θα ενημερωσω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 12/7/2022 στις 9:23 ΠΜ, skiace είπε

Προσπαθησαν να με "συμβουλεψουν" (η προισταμενη ειναι γνωστη), οτι το Γ1 αυτη την στιγμη ειναι πιο οικονομικο λογω επιδοτησεων.

δεν έχουν άδικο , 0,11 βγαίνει για Ιούλιο edit μπορεί και όχι ,, το θέμα είναι τι θα παίξει τους επόμενους μήνες με 0,40 χοντρικής που παίζει αυτό το διάστημα

Στις 12/7/2022 στις 9:23 ΠΜ, skiace είπε

Παροντες προισταμενος και υπαλληλος. Και οι 2 επιβεβαιωσαν οτι το myhome online σαν αλλαγη απο αλλο παροχο, γινεται κανονικα στο καταστημα.

καιρό είχα να το γράψω copy/paste :

μη δίνετε σημασία στο τι λέει ο σεκιουριτάς ,προϊστάμενος ,υπεύθυνος καθαρίστρια,  διευθυντής , υπάλληλος ,κεντρικά ,γωνίες ,γραφεία και καναπέδες

Στις 12/7/2022 στις 9:23 ΠΜ, skiace είπε

Στα σχολια μου περι πιθανου μπλεξιματος σε αλλο προγραμμα και με ενδεχομενη ταλαιπωρια, απορησαν και μου δηλωσαν πως δεν εχουν ξανασυναντησει κατι παρομοιο.

σίιιγουρα 😁

μέχρι να ενεργοποιήσεις το online είσαι στο Γ1 , ακόμα και αν σου δώσουν να υπογράψεις το online

(λογικά Γ1 θα σου δώσουν να υπογράψεις, για το online πρέπει να δώσεις και κάρτα )

έχω στις σημειώσεις ήδη ένα ωραίο κείμενο για ΡΑΕ copy/paste :

o yiankap έχει γράψει ένα πολύ ωραίο κείμενο , προσάρμοσέ το
https://www.insomnia.gr/forums/topic/745862-δεη-myhome-onlineenter/?do=findComment&comment=58981634

 

γενικά είναι γνωστό οτι αν δεν τα ενεργοποίησεις μόνος σου απο ebill είσαι στο Γ1

Αναφορά σε κείμενο

Ποιες είναι οι προϋποθέσεις;

Οι προϋποθέσεις για την ενεργοποίηση του ΔΕΗ myHome Online είναι η λήψη μηνιαίου λογαριασμού αποκλειστικά ηλεκτρονικά, μέσω της υπηρεσίας e-bill, η ενεργοποίηση πάγιας εντολής εξόφλησης μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας και η 12μηνη διάρκεια συμβολαίου.

 κοίτα το enter έχει 5% συνέπεια και 2% με πάγια εντολή , καλύτερα υπέγραψε επιτόπου αυτό αντί του online μιας και το τελευταίο κουμπώνει πάνω στο Γ1 . Στην τελική βάλε στο excel κιλοβατώρες να δεις τη διαφορά

Επεξ/σία από korakios
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...