Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter + Γ1/Γ1Ν


stathisgs800

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 15/6/2024 στις 7:11 ΜΜ, ekrepali είπε

ΗΡΩΝ Yellow Βenefit με 50 ευρώ δώρο (αίτηση μέσω econtract) και μηδενικό πάγιο για 6 μήνες.

ή

Elpedison Smart Zero με 30 ευρώ δωροεπιταγή Public και 50 ευρώ go4more (για συμβάσεις ως 21/6), επίσης μηδενικό πάγιο

η δωροεπιταγή public δίνεται και στο econtract ή μόνο σε κατάστημα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα. Ερώτηση γιατί κάπου μπερδεύτηκα. Από τον Φεβρουάριο είχα πάει στο 4All. Μηνιαίος λογαριασμός με πάγια εντολή σε πιστωτική κάρτα.

Όλοι οι λογαριασμοί είχαν έκδοση περί τις 20 του μήνα και πληρωμή μέχρι τις 10-15 του επόμενου. 30/05/2024 κάνω αλλαγή σε Online. 

Στις 11/06 σκάει λογαριασμός (επισυνάπτεται), ο οποίο λέει " Περίοδος Κατανάλωσης 20/02/2024     -     18/05/2024" - "Κατανάλωση Ηλεκτρικής Ενέργειας 671 kWh". Έχει ένα μεγάλο ποσό πίστωσης ως "Διόρθωση 200224-180524". Και εν τέλη βγαίνει χρεωστικός 53€ με εξόφληση ως 03/07/2024. Στις 14/06/2024 γίνεται χρέωση της πιστωτικής για 52,58€ (!!). Δεν υπάρχει θέμα με το όριο της πιστωτικής.
Λογικά είναι η έκπτωση από το 4all σωστά? Αλλα γιατί δεν τράβηξε όλο το ποσό?

deh.jpg

getbill (2)_pages-to-jpg-0001.jpggetbill (2)_pages-to-jpg-0002.jpg

 

Επεξ/σία από arisermpo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σας, ερώτηση:

Είμαι στο Γ1 ΔΕΗ και θέλω να παω στο "my home online". Έχω εγγύηση 130€ , θα πρέπει να μου τα επιστρέψουν σε πιστωτικό, μιας που θα κάνω νέο συμβόλαιο και θα πληρώνω πλέον μέσω πάγιας εντολής; Στο τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ δεν ήξεραν να μου απαντήσουν με σιγουριά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Jsiderh είπε

Καλησπέρα σας, ερώτηση:

Είμαι στο Γ1 ΔΕΗ και θέλω να παω στο "my home online". Έχω εγγύηση 130€ , θα πρέπει να μου τα επιστρέψουν σε πιστωτικό, μιας που θα κάνω νέο συμβόλαιο και θα πληρώνω πλέον μέσω πάγιας εντολής; Στο τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ δεν ήξεραν να μου απαντήσουν με σιγουριά...

Η εγγύηση ισχύει μέχρι να αλλάξει ο χρήστης της παροχής ή να αλλάξεις πάροχο ή να διακόψεις την παροχή, όπου συμψηφίζεται στον τελικό λογαριασμό. Αυτό που θα σου έλεγα να κάνεις είναι να αλλάξεις πάροχο, ώστε να συμψηφιστεί η εγγύηση στον τελικό, να σου επιστρέψουν σε IBAN ό,τι περισσέψει και μετά γυρνάς πάλι πίσω στη ΔΕΗ μέσω e-contract όπου δεν ζητάνε εγγύηση. Πάντως είναι αρκετά χρήματα για να τα έχουν "καβάτζα", στη θέση σου θα τα έπαιρνα πίσω με τον τρόπο που σου λέω (αλλαγή παρόχου), έχει και άλλους τρόπους, αλλά θα πρέπει να τσεκάρεις αν η παροχή έχει ενεργή ΥΔΕ και δεν είσαι σε ΚΟΤ ή  για οποιοδήποτε άλλο λόγο πρέπει να είναι στο όνομα σου το ρεύμα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, Jsiderh είπε

Καλησπέρα σας, ερώτηση:

Είμαι στο Γ1 ΔΕΗ και θέλω να παω στο "my home online". Έχω εγγύηση 130€ , θα πρέπει να μου τα επιστρέψουν σε πιστωτικό, μιας που θα κάνω νέο συμβόλαιο και θα πληρώνω πλέον μέσω πάγιας εντολής; Στο τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ δεν ήξεραν να μου απαντήσουν με σιγουριά...

Ήμουν Γ1 και πήγα στο online αρχές Ιουνίου.

Στον λογαριασμό που εκδόθηκε 4-6-24 έχει επιστροφή της εγγύησης 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Merenda7 είπε

Ήμουν Γ1 και πήγα στο online αρχές Ιουνίου.

Στον λογαριασμό που εκδόθηκε 4-6-24 έχει επιστροφή της εγγύησης 

 

Πότε κάνατε το 1ο συμβόλαιο σε ΔΕΗ? Στο τηλεφωνικό κέντρο μου είπαν κάτι ότι επειδή το δικό μου είναι από το 2019 δεν θα γίνεται, αλλά δεν ήταν σίγουροι.

6 ώρες πριν, Kozanitis1 είπε

Η εγγύηση ισχύει μέχρι να αλλάξει ο χρήστης της παροχής ή να αλλάξεις πάροχο ή να διακόψεις την παροχή, όπου συμψηφίζεται στον τελικό λογαριασμό. Αυτό που θα σου έλεγα να κάνεις είναι να αλλάξεις πάροχο, ώστε να συμψηφιστεί η εγγύηση στον τελικό, να σου επιστρέψουν σε IBAN ό,τι περισσέψει και μετά γυρνάς πάλι πίσω στη ΔΕΗ μέσω e-contract όπου δεν ζητάνε εγγύηση. Πάντως είναι αρκετά χρήματα για να τα έχουν "καβάτζα", στη θέση σου θα τα έπαιρνα πίσω με τον τρόπο που σου λέω (αλλαγή παρόχου), έχει και άλλους τρόπους, αλλά θα πρέπει να τσεκάρεις αν η παροχή έχει ενεργή ΥΔΕ και δεν είσαι σε ΚΟΤ ή  για οποιοδήποτε άλλο λόγο πρέπει να είναι στο όνομα σου το ρεύμα..

Σκέφτομαι να πάω σε ένα κατάστημα της ΔΕΗ, γιατί αυτό μου είπαν από το τηλεφωνικό κέντρο σαν λύση, όμως δεν μου φαίνεται και τόσο "επαγγελματική". Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Jsiderh είπε

Πότε κάνατε το 1ο συμβόλαιο σε ΔΕΗ? Στο τηλεφωνικό κέντρο μου είπαν κάτι ότι επειδή το δικό μου είναι από το 2019 δεν θα γίνεται, αλλά δεν ήταν σίγουροι.

Τελος Ιανουαρίου του 24' έκανα το συμβόλαιο με Γ1 και 1/6/24 στο online μέσω mydei 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Jsiderh είπε

Σκέφτομαι να πάω σε ένα κατάστημα της ΔΕΗ, γιατί αυτό μου είπαν από το τηλεφωνικό κέντρο σαν λύση, όμως δεν μου φαίνεται και τόσο "επαγγελματική". Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.

Αν θες καλύτερα πήγαινε, στο τηλέφωνο δεν είναι υπάλληλοι ΔΕΗ αλλά εργολάβου (τηλεφωνικό κέντρο). Εκεί ρώτα αν με ενεργοποίηση πάγιας εντολής σε κάρτα από το MyΔΕΗ επιστρέφεται η εγγύηση (συμψηφίζεται ουσιαστικά), οπότε απλά το κάνεις έτσι.., μην αφήνεις τσάμπα λεφτά να κάθονται σαν "εγγύηση"

Επεξ/σία από Kozanitis1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για νέο συμβόλαιο γνωρίζει κανείς πόσος χρόνος χρειάζεται ώστε να ενεργοποιηθεί η παροχή; 

Στο ακίνητο έχει υπάρξει διακοπή από τον προηγούμενο ένοικο. 

Επίσης μέσω ΔΕΗ econtact μπορεί να υλοποιηθεί η διαδικασία χωρίς φυσική μου παρουσία σε κάποια κατάστημα και αν ναι τί δικαιολογητικά απαιτούνται; 

Με συγχωρείτε για τις απορίες αλλά είμαι στο εξωτερικό τα τελευταία χρόνια και έχω χάσει επαφή με τις ελληνικές εξελίξεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, dsgeo said:

Για νέο συμβόλαιο γνωρίζει κανείς πόσος χρόνος χρειάζεται ώστε να ενεργοποιηθεί η παροχή; 

  Υπολόγιζε καμιά βδομάδα για να'σαι σίγουρος. Πρέπει να πάει για καταμέτρηση ο ΔΕΔΔΗΕ, κι εννοείται να έχει πρόσβαση στον μετρητή αλλιώς μετά χαιρετίσματα.

1 hour ago, dsgeo said:

Στο ακίνητο έχει υπάρξει διακοπή από τον προηγούμενο ένοικο. 

Επίσης μέσω ΔΕΗ econtact μπορεί να υλοποιηθεί η διαδικασία χωρίς φυσική μου παρουσία σε κάποια κατάστημα και αν ναι τί δικαιολογητικά απαιτούνται;

Καλύτερα να αποφύγεις τη ΔΕΗ γιατί σε βάζουν (καταχρηστικά) να υπογράψεις ένα έντυπο ότι αποδέχεσαι τυχόν οφειλές της παροχής (δηλαδή από προηγούμενους)! Εννοείται πας μετά σε κατάστημα και σβήνουν το ποσό, αλλά γιατί να μπλέξεις και να περιμένεις πιθανά εγκεφαλικά...

Τράβα ΗΡΩΝ Benefit μέσω econtract, είναι τυφλοσούρτης η διαδικασία. Σε κάθε περίπτωση θα χρειαστείς ταυτότητα μπρος πίσω, τον αριθμό παροχής και μισθωτήριο. Επίσης αν καταλήξεις ΗΡΩΝ, έχε υπόψιν σου πως όταν στέλνουν την αίτηση (την οποία πρέπει να αποδεχτείς), κάποιες φορές το email πάει στα spam.

Κι όταν / άμα με το καλό έρθεις Ελλάδα, κι αν έχεις φάει το 50άρικο δώρο του ΗΡΩΝ... μετά αλλάζεις και πας όπου θες φτηνότερα... και πάλι δε προτείνω ΔΕΗ για τον παραπάνω λόγο.

Επεξ/σία από ekrepali
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα

Ειμαστε 2 οροφοι απο ενα διαμερισμα εκαστος, ο επανω ηταν και οικοπεδουχος και εχει τα κοινοχρηστα στο ονομα του.
Μου εδειξε τους τελευταιους λογαριασμους απο τα κοινοχρηστα και ο λογαριασμος απο οτι μου ειπε το τελευταιο 6μηνο+ εκτοξευθηκε στο 5πλασιο!

Πηγε στη δεη και ρωτησε οπως μου ειπε αλλα του ειπαν οτι απλα ετσι ειναι πλεον, στο λογαριασμο λεει οτι ειναι "Ειδικο Τιμολογιο" - "Γ21 Επαγγελματικο" και δεν αλλαζει τιποτε!

Θα παω και εγω να ρωτησω αλλα μηπως γνωριζει κανεις πως εχουν τα πραγματα με το κοινοχρηστα ή τι μπορω να κανω, υπαρχει λυση στους ενναλακτικους παροχους ισως, μηπως υπαρχει νημα?

Ευχαριστω

Επεξ/σία από Christopher_B
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, dsgeo είπε

Για νέο συμβόλαιο γνωρίζει κανείς πόσος χρόνος χρειάζεται ώστε να ενεργοποιηθεί η παροχή; 

Στο ακίνητο έχει υπάρξει διακοπή από τον προηγούμενο ένοικο. 

Επίσης μέσω ΔΕΗ econtact μπορεί να υλοποιηθεί η διαδικασία χωρίς φυσική μου παρουσία σε κάποια κατάστημα και αν ναι τί δικαιολογητικά απαιτούνται; 

Με συγχωρείτε για τις απορίες αλλά είμαι στο εξωτερικό τα τελευταία χρόνια και έχω χάσει επαφή με τις ελληνικές εξελίξεις. 

Αν είσαι εξωτερικό λίγο δύσκολο τα πράγματα.. Πάρε τηλέφωνο 8009001000..Να δεις τι έντυπα θα χρειαστούν.. 

10 λεπτά πριν, Christopher_B είπε

Καλησπερα

Ειμαστε 2 οροφοι απο ενα διαμερισμα εκαστος, ο επανω ηταν και οικοπεδουχος και εχει τα κοινοχρηστα στο ονομα του.
Μου εδειξε τους τελευταιους λογαριασμους απο τα κοινοχρηστα και ο λογαριασμος απο οτι μου ειπε το τελευταιο 6μηνο+ εκτοξευθηκε στο 5πλασιο!

Πηγε στη δεη και ρωτησε οπως μου ειπε αλλα του ειπαν οτι απλα ετσι ειναι πλεον, στο λογαριασμο λεει οτι ειναι "Ειδικο Τιμολογιο" - "Γ21 Επαγγελματικο" και δεν αλλαζει τιποτε!

Θα παω και εγω να ρωτησω αλλα μηπως γνωριζει κανεις πως εχουν τα πραγματα με το κοινοχρηστα ή τι μπορω να κανω, υποαρχει λυση στους ενναλακτικους παροχους ισως, μηπως υπαρχει νημα?

Ευχαριστω

Είναι λίγο διαφορετικά τα τιμολόγια σε κοινόχρηστη παροχή... Πήγαινε να ρωτήσεις και εσύ.. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Christopher_B said:

Καλησπερα

Ειμαστε 2 οροφοι απο ενα διαμερισμα εκαστος, ο επανω ηταν και οικοπεδουχος και εχει τα κοινοχρηστα στο ονομα του.
Μου εδειξε τους τελευταιους λογαριασμους απο τα κοινοχρηστα και ο λογαριασμος απο οτι μου ειπε το τελευταιο 6μηνο+ εκτοξευθηκε στο 5πλασιο!

Πηγε στη δεη και ρωτησε οπως μου ειπε αλλα του ειπαν οτι απλα ετσι ειναι πλεον, στο λογαριασμο λεει οτι ειναι "Ειδικο Τιμολογιο" - "Γ21 Επαγγελματικο" και δεν αλλαζει τιποτε!

Θα παω και εγω να ρωτησω αλλα μηπως γνωριζει κανεις πως εχουν τα πραγματα με το κοινοχρηστα ή τι μπορω να κανω, υπαρχει λυση στους ενναλακτικους παροχους ισως, μηπως υπαρχει νημα?

Ευχαριστω

Αν πραγματικά θες να διαπιστώσεις αν όντως οι λογαριασμοί έχουν εκτοξευθεί στο 5πλάσιο και τον λόγο που έγινε αυτό, η μόνη λύση είναι να συγκρίνεις έναν τωρινό λογαριασμό με έναν παλιότερο.

Επίσης το τι διαφορά θα έχετε αν πάτε σε κάποιον εναλλακτικό εξαρτάται από τις καταναλώσεις, και δεν αναφέρεις τίποτα σχετικό.

Και τέλος λες ότι είναι στο όνομα του οικοπεδούχου, είναι σίγουρα περασμένο ως κοινόχρηστο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...