tutuyo Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 Ενας καλός και απλός κανόνας είναι ότι κατεβαίνουμε την κατηφόρα με την ίδια σχέση που θα ανεβαίναμε την ανηφόρα 1
toyo73 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 1 ώρα πριν, tutuyo είπε Ενας καλός και απλός κανόνας είναι ότι κατεβαίνουμε την κατηφόρα με την ίδια σχέση που θα ανεβαίναμε την ανηφόρα Και χρησιμοποιοιμε τα φρενα οπου χρειαζεται.
ferongr Δημοσ. 26 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) 18 ώρες πριν, tutuyo είπε Ενας καλός και απλός κανόνας είναι ότι κατεβαίνουμε την κατηφόρα με την ίδια σχέση που θα ανεβαίναμε την ανηφόρα Μόνο σε ατμοσφαιρικά χαμηλής ισχύος. Στο δικό μου π.χ. ανεβαίνω με 4ή και 2.500 στροφές αλλά στο κατέβασμα βάζω 3ή για να διατηρεί σταθερή ταχύτητα χωρίς φρένα. Επεξ/σία 26 Ιουλίου 2020 από ferongr
Invader Δημοσ. 26 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2020 Το να κατεβαίνεις έτσι κατηφόρα είναι κανιβαλισμός σε οτιδήποτε έχει να κανει με τη μετάδοση πρώτα και μετά σε οτιδήποτε κινούμενο στον κινητήρα.Ακυρη ερώτηση γιατι αν κάνεις τετοιο πράμα πιθανόν να θες κάτι να καταστρεψεις στο αμάξι ή να εισβάλεις στο οικόπεδο του γείτονα ρίχνοντας τη μάντρα πρώτα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα