JOHN ONLY Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 Αναρωτιέμαι αν ο κόφτης μπορεί να λειτουργήσει στην παρακάτω περίπτωση. Έστω ότι έχουμε μικρού κυβισμού ατμοσφαιρικό αυτοκίνητο 120κυβικα βενζίνη και σε μεγάλη κατηφόρα έχουμε 2η ταχύτητα φτάσει περί τα 80km/h και στροφές κοντά 5000. Αν έχουμε κι άλλη κατηφόρα και αφήσουμε να αυξηθεί κι άλλο η ταχύτητα θα καταστραφεί η μηχανή ή θα αναλάβει ο κοφτης; Δε θέλω να πλαγιάσει η συζήτηση με ποιον τρόπο κατεβαίνουμε κατηφόρα έχει αναλυθεί σε άλλο τοπικ. Απλά αυτήν την απορία έχω αν σε μεγαλη κατηφόρα με 2η κινδυνεύεις να πάρεις στο χέρι την μηχανή αν δεν πατησεις φρένο ή αν δεν αλλάξεις ταχύτητα. 1
Klausx Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 3 λεπτά πριν, JOHN ONLY είπε Αναρωτιέμαι αν ο κόφτης μπορεί να λειτουργήσει στην παρακάτω περίπτωση. Έστω ότι έχουμε μικρού κυβισμού ατμοσφαιρικό αυτοκίνητο 120κυβικα βενζίνη και σε μεγάλη κατηφόρα έχουμε 2η ταχύτητα φτάσει περί τα 80km/h και στροφές κοντά 5000. Αν έχουμε κι άλλη κατηφόρα και αφήσουμε να αυξηθεί κι άλλο η ταχύτητα θα καταστραφεί η μηχανή ή θα αναλάβει ο κοφτης; Δε θέλω να πλαγιάσει η συζήτηση με ποιον τρόπο κατεβαίνουμε κατηφόρα έχει αναλυθεί σε άλλο τοπικ. Απλά αυτήν την απορία έχω αν σε μεγαλη κατηφόρα με 2η κινδυνεύεις να πάρεις στο χέρι την μηχανή αν δεν πατησεις φρένο ή αν δεν αλλάξεις ταχύτητα. Άμα το πετάξεις από τα Μετέωρα θα βγάλει 13κ rpm. Ο κόφτης θα μπει αλλά δεν είναι να σε παίρνει ο ύπνος στην κατηφόρα με κόφτη.
Ukforthemoment Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 6 λεπτά πριν, JOHN ONLY είπε Αναρωτιέμαι αν ο κόφτης μπορεί να λειτουργήσει στην παρακάτω περίπτωση. Έστω ότι έχουμε μικρού κυβισμού ατμοσφαιρικό αυτοκίνητο 120κυβικα βενζίνη και σε μεγάλη κατηφόρα έχουμε 2η ταχύτητα φτάσει περί τα 80km/h και στροφές κοντά 5000. Αν έχουμε κι άλλη κατηφόρα και αφήσουμε να αυξηθεί κι άλλο η ταχύτητα θα καταστραφεί η μηχανή ή θα αναλάβει ο κοφτης; Δε θέλω να πλαγιάσει η συζήτηση με ποιον τρόπο κατεβαίνουμε κατηφόρα έχει αναλυθεί σε άλλο τοπικ. Απλά αυτήν την απορία έχω αν σε μεγαλη κατηφόρα με 2η κινδυνεύεις να πάρεις στο χέρι την μηχανή αν δεν πατησεις φρένο ή αν δεν αλλάξεις ταχύτητα. Oχι ,ο κόφτης δεν επεμβαίνει μηχανικά στις στροφές του κινητήρα.Κόβει ρευμα ή καυσιμο αλλά δεν μπορεί να κάνει κάτι για την ορμή. 3 1
yanpas Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 ο κοφτης κοβει απλα την παροχη καυσιμου. Αρα θεωρητικα παντα, ναι, σε μεγαλη κατηφορα, το αμαξι θα επιταχυνει ακομα και χωρις παροχη καυσιμου αρα θα ξεπερασεις τις αποδεκτες στροφες και προφανως θα καταστραφει η μηχανη. Και λεω θεωρητικα διοτι οσο αυξανονται οι στροφες τοσο πιο πολυ δυναμη θελει το αμαξι για να επιταχυνει. αρα χρειαζεσαι μια πραγματικα πολυυυυ μεγαλη κατηφορα. 1
JOHN ONLY Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 Μέλος Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 Οκ γιατί έχω βρεθεί σε αυτοκίνητο 1.2 ατμόσφαιρα σε κατηφόρα με αρκετή κλίση και μεγάλη σε μήκος όπου έφτασε ~80km/h και 5000rpm χωρίς πατημένο γκαζι και ήθελα να ξέρω αν συνεχιζόταν χωρίς φρένο ή αλλαγή ταχύτητας τι θα συνέβαινε. Από ότι κατάλαβα θα έβγαινε off η μηχανή.
Ukforthemoment Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 10 λεπτά πριν, JOHN ONLY είπε Οκ γιατί έχω βρεθεί σε αυτοκίνητο 1.2 ατμόσφαιρα σε κατηφόρα με αρκετή κλίση και μεγάλη σε μήκος όπου έφτασε ~80km/h και 5000rpm χωρίς πατημένο γκαζι και ήθελα να ξέρω αν συνεχιζόταν χωρίς φρένο ή αλλαγή ταχύτητας τι θα συνέβαινε. Από ότι κατάλαβα θα έβγαινε off η μηχανή. Μην κάνεις σαχλαμάρες γιατί απο κάποιο σημείο και μετά δεν σε σώζουν ουτε φρένα ούτε τίποτα.
JOHN ONLY Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 Μέλος Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 Οκ απλά ο σωστός τρόπος είναι όπως ανεβαίνεις έτσι να κατεβαίνεις αλλά σε μια ιδιαίτερη περίπτωση με μεγάλη κατηφόρα μαζί με ταχύτητα πατάμε και φρενο, απλό.
Ukforthemoment Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 1 λεπτό πριν, JOHN ONLY είπε Οκ απλά ο σωστός τρόπος είναι όπως ανεβαίνεις έτσι να κατεβαίνεις αλλά σε μια ιδιαίτερη περίπτωση με μεγάλη κατηφόρα μαζί με ταχύτητα πατάμε και φρενο, απλό. Οχι,κατεβαίνεις πιο σιγά απο ότι ανεβαίνεις.Και δεν το αφήνεις να σου ξεφύγει. Κοιτα οι νταλίκες πόσο γρήγορα ανεβαίνουν και πόσο σιγά κατεβαίνουν. 1 1
JOHN ONLY Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 Μέλος Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 Καταλαβα, απλα απο την μια ειναι λαθος η νεκρα με μικρη κλιση και πατημενα τα φρενα ενω με κουμπωμενη ταχυτητα δεν ξεφευγει σε στροφες. Απο την αλλη ειναι επισης λαθος σε ΑΚΡΑΙΑ κατηφορα να πεις κανω το ιδιο απλα με κουμπωμενη ταχυτητα και χωρις φρενα να μεινει στο σωστο φασμα. Επομενως με ταχυτητα και τα αναλογα φρενα πριν να ειναι αργα.
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 9 ώρες πριν, JOHN ONLY είπε Οκ απλά ο σωστός τρόπος είναι όπως ανεβαίνεις έτσι να κατεβαίνεις αλλά σε μια ιδιαίτερη περίπτωση με μεγάλη κατηφόρα μαζί με ταχύτητα πατάμε και φρενο, απλό. Αν θέλεις να νοιώσεις πως είναι να κατεβαίνεις κατηφόρα με μεγάλη κλίση χωρις φρενα,οδήγησε μια νταλίκα και βάλε το retarder.Εκει να δεις πως κόβει ταχύτητα.
bezan Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 στην περιπτωση του ιχ πιστευω οτι καποια στιγμη θα παρεις τον στροφαλο παραμασχαλα, αν και εγω το βλεπω να σβηνει μεχρι να πιασει τον κοφτη, απαιτησεις μιξης χωρις πατημενο γκαζι ποσο να δωσει το bypass εισαγωγης.... στο Intarder αλλη φαση, εκει να δεις λεοφορειο σε κατηφορα με γκαζμα οδηγο να πεταει κωλο στην τριτη σκαλα το λεοφωρειο, σε αυτο σιγουρα κοβεις στροφαλο
kostasbm Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 και γιατι να μαμεις το κινητηρα στις 5000 στροφες???..1.2 το οριο λεει το ταμπλο γυρω στις 5500 5700 καπου εκει...... και λεω τωρα με αυτο το σκεπτικο οταν ξεκινας το πας στο οριο των στροφων ?? δεν πιστευω ..κανεις ομαλες αλλαγες για να μην του αλλαζεις τα φωτα....οποτε καλο ειναι να μην το εχουμε στο οριο σε μια διαρκη κατηφορα........αν ομως συμβει και ενα απροοπτο και ειμαστε με 3η πχ και παρει φορα σιγουρα θα τραβηξω μια 2α να κοψει λιγο και με το χειροφρενο να καταφερω να σταματησω και αν μπαινει και 1η ....
JOHN ONLY Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 Μέλος Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 Οκ καταλαβα. Ήξερα ότι είναι επικίνδυνο σε κατηφόρα ΜΙΚΡΗ-ΟΜΑΛΗ να έχεις νεκρά και να πατάς συνέχεια τα φρένα. Στην παραπάνω περίπτωση με κουμπωμενη ταχύτητα πατάς ελάχιστο φρένο πριν συναντήσεις στροφές αφού φτάνει το "ήπιο φρεναρισμα" του κινητήρα. Σε ΜΕΓΑΛΗ-ΑΠΟΤΟΜΗ κατηφόρα δεν γνώριζα πως θα αντιδράσει ο κινητήρας.
toyo73 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) Ολοι οι κατασκευαστες εχουν ανοχη ασφαλειας στα μοτερ, οσον αφορα τον κοφτη.Σιγουρα πανω απο 500 στροφες 1000 αναλογα το μοτερ .Οι κοφτες μπαινουν κυριως, γιατι απο εκει και πανω ο κινητηρας δεν παραγει εργο, λογο ρυθμισης-αρχιτεκτονικης-εκκεντροφορων κτλ.Οποτε τσαμπα θα στροφαρει παραπανω.Τη νοημα εχει να βγαζει 125 αλογα στις 6000 και στις 7800 να βγαζει 70.Ερχεται ο σχεδιαστης του κινητηρα και βαζει κοφτη 6600, γιατι απο και πανω ο κινητηρας "κρεμαει"τρελα και οχι γιατι στις 6800 θα εκραγει. Επεξ/σία 25 Ιουλίου 2020 από toyo73 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα