Thehobbit Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα Είμαι 1 χρόνο χωρίς σταθερή γραμμή. Την προηγούμενη Τρίτη ήρθε το μήνυμα ότι επιτέλους θα έρθει η γραμμή μου. Επιτέλους λέω χαρά που έκανα δεν περιγράφετε ωστόσο η χαρά μου κόπηκε σήμερα! Περιληπτικά: Την προηγούμενη Τετάρτη μου ήρθε sms Spoiler Σας ενημερώνουμε ότι μέσα στις επόμενες ημέρες θα λάβετε από εταιρεία courier τον νέο εξοπλισμό router. Για την επιτυχημένη παράδοση του εξοπλισμού παρακαλούμε να διασφαλίσετε ότι αναγράφεται το όνομα σας στο κουδούνι. Παίρνω στο 13840 να ενημερωθώ γιατί μου στέλνουν router εκεί με ενημέρωσαν ότι η τηλεφωνία θα είναι μεσώ voip (μου έδωσαν το vodafone h300s) Εχθές ήρθε το router. Σήμερα το πρωί στις 08:30 με παίρνουν τηλέφωνο ότι δεν θα έχω το παλιό μου νούμερο καθώς επέστρεψε στην COSMOTE. Τους απαντάω αφού μου εγγυηθήκατε όταν δεν είχατε γραμμή ότι δεν θα το έχανα μέχρι εάν έκανα εγώ λήξη του συμβολαίου. Αφού τους είπα ότι θα πάω στην COSMOTE καθώς θέλω το νούμερο μου και μου το έκλεισαν την κλήση. Στις 09:00 με ξαναπαίρνουν καθώς κάνανε λάθος!!! και η μεταφορά θα γίνει με το παλιό μου νούμερο. Στις 12:00 έρχεται το μήνυμα Σας ενημερώνουμε ότι το αίτημα παραμένει σε αναμονή λόγω έλλειψης δημόσιου δικτύου και θα ενημερωθείται εκ νέου για οποιαδήποτε εξέλιξη. Ευχαριστούμε για την κατανόηση σας. Παίρνω στο 13840 και μου λένε ότι ο ΟΤΕ ευθύνεται και δέσμευσε την ελεύθερη γραμμή σας και ότι δεν ευθυνόμαστε εμείς.! Εκεί άρχισα από μέσα μου να μιλάω συνέχεια για την Παναχαϊκη. Τους λέω θέλω gb και μου λένε δεν με αφήνει το σύστημά μας. Τους λέω θέλω να πάω στην COSMOTE χωρίς πρόστιμο καθώς η COSMOTE έχει η γραμμή να με εξυπηρέτηση και να το στείλετε εγγράφως. Η απάντηση της υπαλλήλου δεν μπορείτε καθώς έχετε δεσμεύσει μέχρι Οκτώβριο ή να πληρώσετε 30Ε Επεξ/σία 24 Ιουλίου 2020 από Thehobbit Διόρθωση
Thehobbit Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 Μέλος Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 2 λεπτά πριν, Darkito είπε ΕΛΛΑΣ Η ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΠΟΥΣΤΙΑΣ σε ολα τα θεματα Αναγκαστικά ή θα πάρω την γραμμή του γείτονα όπως έγραψα σε προηγούμενο θέμα ή να πάω COSMOTE
jkoukos Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) Η μεταφορά της γραμμής έγινε στην ίδια γεωγραφική περιοχή ή σε άλλη; Ρωτώ διότι μόνον στην ίδια μπορείς να κρατήσεις το ίδιο νούμερο, διαφορετικά θα βγει νέο. Το νούμερο "χάνεται" αν η γραμμή διακοπεί εντελώς. Στην περίπτωση αυτή υποχρεωτικά επιστρέφει στον πάροχο που του ανήκει αριθμοδοτικά (ΟΤΕ για το δικό σου) και μόνον σε αυτόν μπορείς πάλι να τον ενεργοποιήσεις εντός 6μήνου. Μετά από αυτό το χρονικό διάστημα, αποδεσμεύεται και ο πάροχος μπορεί αν το δώσει σε οποιονδήποτε νέο πελάτη. Επεξ/σία 24 Ιουλίου 2020 από jkoukos
Thehobbit Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 Μέλος Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 1 λεπτό πριν, jkoukos είπε Η μεταφορά της γραμμής έγινε στην ίδια γεωγραφική περιοχή ή σε άλλη; Ρωτώ διότι μόνον στην ίδια μπορείς να κρατήσεις το ίδιο νούμερο, διαφορετικά θα βγει νέο. Το νούμερο "χάνεται" αν η γραμμή διακοπεί εντελώς. Στην περίπτωση αυτή υποχρεωτικά επιστρέφει στον πάροχο που του ανήκει αριθμοδοτικά (ΟΤΕ για το δικό σου) και μόνον σε αυτόν μπορείς πάλι να τον ενεργοποιήσεις εντός 6μήνου. Μετά από αυτό το χρονικό διάστημα, αποδεσμεύεται και ο πάροχος μπορεί αν το δώσει σε οποιονδήποτε νέο πελάτη. Στην ίδια και δεν είχα κάνει διακοπή καθώς ερχόταν μηδενικός λογαριασμός και μου έλεγαν θα είσαστε σε προτεραιότητα
jkoukos Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 Άρα κάποια χαζομάρα έκανε, είτε ο ΟΤΕ (πιθανότερο) είτε η Vodafone (μάλλον το αποκλείω λόγω του ότι υπήρχε μηνιαίος λογαριασμός, έστω και μηδενικός). Η λίστα προτεραιότητας είναι κοινή για όλους τους παρόχους, ανάλογα την ημερομηνία και ώρα που έγινε το αίτημα και δεν μπορεί να παρακαμφθεί (υπάρχει έλεγχος απ' όλους). Εσύ βέβαια έχεις να κάνεις με την Vodafone. Ζήτα εγγράφως να σ' ενημερώσουν για το τι ακριβώς έγινε και δεν σε έχουν συνδέσει όπως προβλέπεται, τι θέλεις, διαφορετικά να σε αποδεσμεύσουν αζημίως. Αν δεν έχεις επίσημη ενημέρωση εντός 20ημερών, προχωράς σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Στη θέση σου αν καιγόμουν, θα πλήρωνα τα 30€ για να πάω στον ΟΤΕ (μόνον σε αυτόν θα μπορείς να έχεις τον ίδιο αριθμό και σε κανέναν άλλον). Αλλιώς θα το έκανα by the book, όπου πάλι θα έφευγα απλά καθυστερημένα.
Thehobbit Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 Μέλος Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 11 λεπτά πριν, jkoukos είπε Άρα κάποια χαζομάρα έκανε, είτε ο ΟΤΕ (πιθανότερο) είτε η Vodafone (μάλλον το αποκλείω λόγω του ότι υπήρχε μηνιαίος λογαριασμός, έστω και μηδενικός). Η λίστα προτεραιότητας είναι κοινή για όλους τους παρόχους, ανάλογα την ημερομηνία και ώρα που έγινε το αίτημα και δεν μπορεί να παρακαμφθεί (υπάρχει έλεγχος απ' όλους). Εσύ βέβαια έχεις να κάνεις με την Vodafone. Ζήτα εγγράφως να σ' ενημερώσουν για το τι ακριβώς έγινε και δεν σε έχουν συνδέσει όπως προβλέπεται, τι θέλεις, διαφορετικά να σε αποδεσμεύσουν αζημίως. Αν δεν έχεις επίσημη ενημέρωση εντός 20ημερών, προχωράς σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Στη θέση σου αν καιγόμουν, θα πλήρωνα τα 30€ για να πάω στον ΟΤΕ (μόνον σε αυτόν θα μπορείς να έχεις τον ίδιο αριθμό και σε κανέναν άλλον). Αλλιώς θα το έκανα by the book, όπου πάλι θα έφευγα απλά καθυστερημένα. Με πήραν τηλέφωνο στις 09:00 ότι ανήκει ακόμα στην vodafone. Τους ρώτησα πριν λίγη ώρα λέτε ότι επέστρεψε στον ΟΤΕ και τώρα ανήκει στην vodafone? Εκεί μου είπαν βάλτε το σταθερό σας στο foritotita.gr και θα επαληθεύσετε ότι ανήκει ακόμα σε εμάς!
spectaculator Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 39 λεπτά πριν, Thehobbit είπε Με πήραν τηλέφωνο στις 09:00 ότι ανήκει ακόμα στην vodafone. Τους ρώτησα πριν λίγη ώρα λέτε ότι επέστρεψε στον ΟΤΕ και τώρα ανήκει στην vodafone? Εκεί μου είπαν βάλτε το σταθερό σας στο foritotita.gr και θα επαληθεύσετε ότι ανήκει ακόμα σε εμάς! Το δεξί δεν ξέρει τι κάνει το αριστερό. Μπορεί να φταίει η ώρα των διακοπών, μπορεί και να είναι απλά θέμα ανικανότητας.
Thehobbit Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 Μέλος Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 Μου έστειλαν Vodafone Σας ενημερώνουμε ότι έγινε προσπάθεια επικοινωνίας μαζί σας, η οποία όμως ήταν ανεπιτυχής σχετικά με το αίτημα σας. Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο 13830 σχετικά με τις εναλλακτικές επιλογές. Με κοροϊδεύουν δεν με πήραν ποτέ 😂
VonLoutsos Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 Όταν ήταν ακόμα HOL την θεωρούσα αρκετά καλή σε επίπεδο εξυπηρέτησης. Από τότε που έγινε η μετατροπή σε Vodafone χάλια μαύρα. Πρόσφατο παράδειγμα όπου ο υπάλληλος ενεργοποίησε με τo έτσι θέλω το ebill ενώ του εξηγούσα οτι θέλω γραπτους λογαριασμούς και κυρίως επειδή η σύμβασή μου το λέει. Το έκανε (εκείνη την στιγμή μίλαγα με το τεχνικό τμήμα όπου ο υπάλληλος ενώ τα άκουσε χωρίς να φταίει) και μετά από 10 λεπτά το ακύρωσαν.
Thehobbit Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 Μέλος Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 Μάλλον θα πάρω την γραμμή του γείτονα Θα με τρελάνουν 😂 ΣAΣ ENHMEPΩNOYME OTI H ENEPΓOΠOIHΣH THΣ NEAΣ ΣYNΔEΣHΣ ANAMENETAI NA EXEI OΛOKΛHPΩΘEI TO APΓOTEPO EΩΣ ΔΕΥΤΕΡΑ 02/11/2020. ENTOΣ TΩN EΠOMENΩN 10 HMEPΩN ΘA ΣAΣ ENHMEPΩΣOYME ME NEO SMS ΣXETIKA ME THN AKPIBH HMEPOMHNIA THΣ ΠPΩTHΣ EΠIΣKEΨHΣ TEXNIKOY ΣTHN OΠOIA ΔE XPEIAZETAI NA EIΣTE ΠAPΩN AΛΛA NA ΔIAΣΦAΛIΣETE ΠPOΣBAΣH ΣTO KTIPIO. ΠAPAKOΛOYΘHΣTE ΣE ΠPAΓMATIKO XPONO THN EΞEΛIΞH THΣ AITHΣHΣ ΠATΩNTAΣ EΔΩ: HTTPS://WWW.VODAFONE.GR/ORDER-TRACKING/
bill2015 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 Καλά εμένα στο γραφείο έκαναν 2 μήνες για τη μεταφορά της γραμμής
HateMe Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 Στις 24/7/2020 στις 4:08 ΜΜ, Thehobbit είπε Με πήραν τηλέφωνο στις 09:00 ότι ανήκει ακόμα στην vodafone. Τους ρώτησα πριν λίγη ώρα λέτε ότι επέστρεψε στον ΟΤΕ και τώρα ανήκει στην vodafone? Εκεί μου είπαν βάλτε το σταθερό σας στο foritotita.gr και θα επαληθεύσετε ότι ανήκει ακόμα σε εμάς! Δεν γίνεται άμεσα η αλλαγή στο foritotita. Να τσεκάρεις κάθε μέρα. Trust me.
Thehobbit Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 Μέλος Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 Με πήραν τηλέφωνο από το 13830 Καλημέρα σας, Είσαστε ο κύριος τάδε Ναι Σας περνώ εκ μέρους της Vodafone να σας ενημερώσουμε πως τελικά δεν θα γίνει η μεταφορά λόγω δέσμευση της ελεύθερης γραμμής από τον ΟΤΕ Εγώ δεν έχω υπογράψει με τον ΟΤΕ έχω υπογράψει με εσάς, 1 χρόνο είμαι χωρίς σταθερό, δεν δίνεται δωρεάν GB. Εάν δεν μπορείτε να με συνδέσεται να προχωρήσω χωρίς πρόστιμο σε φορητότητα. Όχι έχεται δέσμευση, δεν ευθυνόμαστε εμείς λόγω ΟΤΕ. Υπάρχουν 3 εναλλακτικές επιλογές 1. Φορητότητα με 30€ 2. Περιμένεται πότε και αν θα έρθει η γραμμή σας 3. Να σας δώσουμε σε προνομιακή τιμή https://www.vodafone.gr/eshop/symvolaio/c-100159/ Ρώτησα γιατί μου στείλατε μήνυμα πριν ότι θα συνδεθώ μέχρι 02/11 Για να μπορέσουμε να είμαστε τυπικοί για την ΕΕΤΤ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα