ChaniaExpress Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) Γεια σας, Ένα από τα PC του σπιτιού βγάζει ένα συγκεκριμένο BSOD μετά από κάποια ώρα λειτουργίας αφού έχουμε κάνει boot στο λειτουργικό (συνήθως 2-3min). Τα specs φαίνονται παρακάτω: Motherboard :: Asus H61M-K CPU :: Intel Core i3 3240 RAM :: 1x4gb ddr3 1333mhz module GPU :: Radeon r7250 2gb gddr5 Asus edition OS :: Windows 7 Ultimate HDD :: 500GB WD BLUE 100% Health SSD :: 64 GB CORSAIR SSD 85 % Health Και το BSOD είναι στα επισυναπτόμενα αρχεία. Τι έχω δοκιμάσει ως τώρα; .Να αλλάξω OS και να βάλω Windows 10, Windows 7 Professional >> Τα 7ρια βγάζουν το ίδιο BSOD και τα 10ρια βγάζουν BSOD αλλά όχι ίδιο. .Να βγάλω την GPU και να δουλεύει μόνο με τα ενσωματωμένα γραφικά >> Βγάζει το ίδιο BSOD. .Να τρέξω memtest για 3 ώρες (εδώ πίστευα ότι θα είναι το πρόβλημα) >> Δεν έβγαλε τίποτα! Βλέπετε τονίζω το γεγονός ότι το PC πέρασε memtest, διότι με μία απλή αναζήτηση του δικού μου BSOD στο google το πρώτο που λένε όλοι είναι faulty RAM. Οπότε τώρα σκέφτομαι: >>Να αφήσω το memtest κανένα 10ωρο μπας και τελικά η RAM είναι; >> Να είναι faulty η Motherboard ή ο CPU; (Εδώ όπως καταλαβαίνετε δύσκολα διαπιστώνεται αυτό, γιατί δεν έχω ανταλλακτικά) >>Να εγκαθίσταται με κάποιον τρόπο λάθος driver στον υπολογιστή μου; (Χρησιμοποιώ μόνο τους επίσημους driver από τις ιστοσελίδες των κατασκευαστών και προσέξτε ότι έχω κάνει πολλά format και έχω χρησιμοποιήσει διάφορα Windows, χωρίς επιτυχία) Όποιος μπορεί να δώσει κάποια ιδέα ή συμβουλή θα το εκτιμούσα ιδιαιτέρως, γιατί όπως καταλαβαίνετε έχω κολλήσει. Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας, Λεωνίδας. Επεξ/σία 24 Ιουλίου 2020 από ChaniaExpress
mikevchq Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 Μπορεί να βγάλει πρόβλημα το memtest μετά τις 3 ώρες. Οπότε για αρχή τρέξτο τουλάχιστον για 12 ώρες. Εγώ για να είμαι σίγουρος το αφήνω πάντα 24ωρο. Επίσης αν είσαι o/c να το τρέξεις σε stock ταχύτητες. 2
ChaniaExpress Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 Μέλος Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 Όχι είναι τα πάντα stock και τα settings στο BIOS είναι default (όπως μας προτείνει ο οδηγός του κυρίου GiO). Θα το τρέξω και θα σας ενημερώσω μόλις τελειώσει. Ευχαριστώ.
Aris_ Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 μπες σε win safe mode και δες αν το κανει δοκίμασε και live linux και δες αν έχεις θέματα παίξε λίγο στο internet κλπ 2
Nik1239 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) 25 λεπτά πριν, ChaniaExpress είπε Γεια σας, Ένα από τα PC του σπιτιού βγάζει ένα συγκεκριμένο BSOD μετά από κάποια ώρα λειτουργίας αφού έχουμε κάνει boot στο λειτουργικό (συνήθως 2-3min). Τα specs φαίνονται παρακάτω: Motherboard :: Asus H61M-K CPU :: Intel Core i3 3240 RAM :: 1x4gb ddr3 1333mhz module GPU :: Radeon r7250 2gb gddr5 Asus edition OS :: Windows 7 Ultimate HDD :: 500GB WD BLUE 100% Health SSD :: 64 GB CORSAIR SSD 85 % Health Και το BSOD είναι στα επισυναπτόμενα αρχεία. Τι έχω δοκιμάσει ως τώρα; .Να αλλάξω OS και να βάλω Windows 10, Windows 7 Professional >> Τα 7ρια βγάζουν το ίδιο BSOD και τα 10ρια βγάζουν BSOD αλλά όχι ίδιο. .Να βγάλω την GPU και να δουλεύει μόνο με τα ενσωματωμένα γραφικά >> Βγάζει το ίδιο BSOD. .Να τρέξω memtest για 3 ώρες (εδώ πίστευα ότι θα είναι το πρόβλημα) >> Δεν έβγαλε τίποτα! Βλέπετε τονίζω το γεγονός ότι το PC πέρασε memtest, διότι με μία απλή αναζήτηση του δικού μου BSOD στο google το πρώτο που λένε όλοι είναι faulty RAM. Οπότε τώρα σκέφτομαι: >>Να αφήσω το memtest κανένα 10ωρο μπας και τελικά η RAM είναι; >> Να είναι faulty η Motherboard ή ο CPU; (Εδώ όπως καταλαβαίνετε δύσκολα διαπιστώνεται αυτό, γιατί δεν έχω ανταλλακτικά) >>Να εγκαθίσταται με κάποιον τρόπο λάθος driver στον υπολογιστή μου; (Χρησιμοποιώ μόνο τους επίσημους driver από τις ιστοσελίδες των κατασκευαστών και προσέξτε ότι έχω κάνει πολλά format και έχω χρησιμοποιήσει διάφορα Windows, χωρίς επιτυχία) Όποιος μπορεί να δώσει κάποια ιδέα ή συμβουλή θα το εκτιμούσα ιδιαιτέρως, γιατί όπως καταλαβαίνετε έχω κολλήσει. Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας, Λεωνίδας. https://support.microsoft.com/el-gr/help/2764302/0x0000001e-stop-error-occurs-intermittently-in-windows-7-sp1-and-windo τσεκαρε εδώ τι λέει μήπως φταίς εσύ που το κάνει Ένα γρήγορο search τον κωδικό σφάλματος έκανα Και εδώ ( https://www.google.com/amp/s/www.minitool.com/amp/news/0x0000001e.html ) έχει πιθανές λύσεις Επεξ/σία 24 Ιουλίου 2020 από Nik1239 1
ChaniaExpress Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 Μέλος Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 Δυστυχώς, η Microsoft απέσυρε το hotfix που λέει από πάνω ότι πρέπει να κατεβάσουμε, Νίκο. Πολύ κρίμα, το είχα κοιτάξει και εγώ.
snbblp Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 Η τρέχουσα έκδοση του NTFS.SYS που δεν χτυπάει kernel mode exception είναι η 6.1.7601.24382 και υπάρχει στα SP μετά το SP1. Ωστόσο δεν μπορεί να περαστεί με απλό copy στο drivers φάκελο, επειδή αν δεν περαστεί και στα υπόλοιπα (winsxs και mui) το λειτουργικό αχρηστεύεται. Αν το σύστημα ξεκινάει κάνε ότι μπορείς για να πάρει windows updates.
dchatz Δημοσ. 28 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2020 Βρες ή έστω αγόρασε μία ram μεταχειρισμένη 1 ή 2 GB και δοκίμασέ τη. Στο ali κανουν 3-4 ευρω. Πάντα έχω μια τέτοια να κάθεται για τέτοιες περιπτώσεις. Βρες ενα φίλο και ζήτα να σου δανείσει μια ram για δοκιμή. Απλώς για να αποκλειστεί το έστω και μικρό ενδεχόμενο
snbblp Δημοσ. 28 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2020 Στις 24/7/2020 στις 2:50 ΜΜ, ChaniaExpress είπε Δυστυχώς, η Microsoft απέσυρε το hotfix που λέει από πάνω ότι πρέπει να κατεβάσουμε, Νίκο. Πολύ κρίμα, το είχα κοιτάξει και εγώ. http://thehotfixshare.net/board/index.php?autocom=downloads&req=download&code=confirm_download&id=14893
ChaniaExpress Δημοσ. 29 Ιουλίου 2020 Μέλος Δημοσ. 29 Ιουλίου 2020 Παιδιά για να κλείσει το θέμα, έτρεξα memtest άλλη μια φορά και έβγαλε πρόβλημα η ram. Πήρα καινούργια ram και έληξε το καλαμπούρι. Σας ευχαριστώ όλους για τον χρόνο σας. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα