mrgeox23 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 Καλησπέρα σε όλους, ελπίζω να περνάτε καλά και να είστε σε μία παραλία με την μπυρίτσα σας, αν όχι τότε να πάτε σύντομα Λοιποοοον, όπως αναφέρω και στον τίτλο έχω από τις αρχές Απριλίου Wind Fiber 100 (από Cosmote 50άρι). Το θέμα είναι ότι από την στιγμή που έγινε η σύνδεση μέχρι και σήμερα δεν έχω δει να συγχρονίζει πάνω από 72 εκτός από ΜΙΙΙΑ φορά που ενώ έβρεχε συγχρόνισε στα 94 για κάποιο παράξενο λόγο. Να σημειώσω πως έχω το κλασσικό router ZTE της Wind, χωρίς splitter, με μία συσκευή τηλεφώνου VOIP πάνω, αλλαγή εσωτερικού καλωδίου της πολυκατοικίας έγινε τον Απρίλιο οπότε το πρόβλημα δεν παίζει εκεί. Σας παραθέτω και ένα screenshot από τα στατιστικά. Τα παρακάτω errors είναι σε διάστημα 25 ωρών, με μία μόνο IP Cam συνδεδεμένη 24h να ανεβάζει και χρήση από 2 άτομα το πολύ 3-4 ώρες. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τον χρόνο σας, Φιλικά, Γιώργος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cell_7 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 Μόνο το FTTH σου δίνει εγγυημένες σταθερές ταχύτητες. Τώρα εσένα είναι fiber μέχρι την καμπίνα και από εκεί ο παλιός χαλκός, πολλά πράγματα που μπορούν να φταίνε. Μέχρι την είσοδο του κτηρίου πόσο σου είπαν ότι πιάνει; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mrgeox23 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 1 λεπτό πριν, Cell_7 είπε Μόνο το FTTH σου δίνει εγγυημένες σταθερές ταχύτητες. Τώρα εσένα είναι fiber μέχρι την καμπίνα και από εκεί ο παλιός χαλκός, πολλά πράγματα που μπορούν να φταίνε. Μέχρι την είσοδο του κτηρίου πόσο σου είπαν ότι πιάνει; Δυστυχώς δεν έχει έρθει ακόμη τεχνικός ώστε να μετρήσει έξω μέχρι την πολυκατοικία πόσο έρχεται. Απλά μου κάνει εντύπωση να κλειδώσει μία φορά στα 94 και μετά ποτέ ξανά Αυτό πάει να πει ότι δεν είναι θέμα "απόσταση από κόμβο". Δεν έχω επικοινωνήσει ακόμα με την Wind γιατί μέχρι τώρα δεν ασχολήθηκα λόγω καραντίνας, πίστευα πως ίσως θα στρώσει όταν ξεκινήσει ο κόσμος να φεύγει από τα σπίτια του, ακόμα και τώρα που οι μισοί είναι σε διακοπές επιμένει σε τέτοιες ταχύτητες οπότε είπα να το ψάξω και να δω πιθανούς λόγους ώστε να μπορώ να τους αναφέρω κάποια πράγματα που έχω δει (ή μπορεί να δει κάποιος πιο σχετικός από εμένα μέσα στα στατιστικά). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bourdoulas Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 2 ώρες πριν, mrgeox23 είπε Δυστυχώς δεν έχει έρθει ακόμη τεχνικός ώστε να μετρήσει έξω μέχρι την πολυκατοικία πόσο έρχεται. Απλά μου κάνει εντύπωση να κλειδώσει μία φορά στα 94 και μετά ποτέ ξανά Αυτό πάει να πει ότι δεν είναι θέμα "απόσταση από κόμβο". Δεν έχω επικοινωνήσει ακόμα με την Wind γιατί μέχρι τώρα δεν ασχολήθηκα λόγω καραντίνας, πίστευα πως ίσως θα στρώσει όταν ξεκινήσει ο κόσμος να φεύγει από τα σπίτια του, ακόμα και τώρα που οι μισοί είναι σε διακοπές επιμένει σε τέτοιες ταχύτητες οπότε είπα να το ψάξω και να δω πιθανούς λόγους ώστε να μπορώ να τους αναφέρω κάποια πράγματα που έχω δει (ή μπορεί να δει κάποιος πιο σχετικός από εμένα μέσα στα στατιστικά). Το πρόβλημα δεν θα λυθεί μόνο του. Επικοινώνησε με την Wind να στείλει άνθρωπο και να δει αν το πρόβλημα είναι στο δίκτυο ή αν είναι κάτι απο εσένα . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 Super Moderators Share Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 On 22/07/2020 at 20:24, mrgeox23 said: Δυστυχώς δεν έχει έρθει ακόμη τεχνικός ώστε να μετρήσει έξω μέχρι την πολυκατοικία πόσο έρχεται. On 22/07/2020 at 20:24, mrgeox23 said: Δεν έχω επικοινωνήσει ακόμα με την Wind γιατί μέχρι τώρα δεν ασχολήθηκα λόγω καραντίνας Ελπίζω να μην πιστεύεις ότι έχουν κάποια ειδοποίηση στο σύστημά τους η οποία παρακολουθεί συγχρονισμούς συνδρομητών ώστε να στέλνουν από μόνοι τους τεχνικό χωρίς να το ζητήσεις. 😛 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bourdoulas Δημοσ. 26 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 26 Ιουλίου 2020 3 ώρες πριν, Thresh είπε Ελπίζω να μην πιστεύεις ότι έχουν κάποια ειδοποίηση στο σύστημά τους η οποία παρακολουθεί συγχρονισμούς συνδρομητών ώστε να στέλνουν από μόνοι τους τεχνικό χωρίς να το ζητήσεις. 😛 Συμφωνώ αλλά γιατί έγινα εγώ quote; Δεν το έγραψα εγώ αυτό. Πάλι κάτι πίνει το forum 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mrgeox23 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 26 Ιουλίου 2020 22 ώρες πριν, Thresh είπε Ελπίζω να μην πιστεύεις ότι έχουν κάποια ειδοποίηση στο σύστημά τους η οποία παρακολουθεί συγχρονισμούς συνδρομητών ώστε να στέλνουν από μόνοι τους τεχνικό χωρίς να το ζητήσεις. 😛 Χαχαχα έχεις δίκιο Thresh :P Απλά έλεγα μήπως "δει" κάποιο στα stats μου και δοκιμάσω κάποιο διαφορετικό πιθανό fix. Τους κάλεσα εχθές, είπαν ότι σε 2 ώρες θα με πάρει τεχνικός, μαντέψτε πόσα τηλέφωνα με πήραν... Θα προσπαθήσω και αύριο αν δεν δω φως στο τούνελ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
HateMe Δημοσ. 27 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 27 Ιουλίου 2020 Στις 25/7/2020 στις 11:16 ΜΜ, Thresh είπε Ελπίζω να μην πιστεύεις ότι έχουν κάποια ειδοποίηση στο σύστημά τους η οποία παρακολουθεί συγχρονισμούς συνδρομητών ώστε να στέλνουν από μόνοι τους τεχνικό χωρίς να το ζητήσεις. 😛 Υπάρχουν δυστυχώς κάτι τέτοιοι. Εγώ στο τηλ κέντρο να δεις τι έχω ακούσει. ''ΘΑ ΦΥΓΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΠΡΕΠΕΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΒΛΑΒΗ; ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΤΑ ΒΛΕΠΕΤΕ;'' Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
filipN Δημοσ. 27 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 27 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, HateMe είπε Υπάρχουν δυστυχώς κάτι τέτοιοι. Εγώ στο τηλ κέντρο να δεις τι έχω ακούσει. ''ΘΑ ΦΥΓΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΠΡΕΠΕΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΒΛΑΒΗ; ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΤΑ ΒΛΕΠΕΤΕ;'' Εσείς στο τηλεφωνικό κέντρο, μάλλον δεν τα μαθαίνετε όλα όσα λένε οι άλλοι συνάδελφοί σας! Δεν έγινε εχτές, έγινε πριν 2,5 έως 3 χρόνια. Μου είπαν κατηγορηματικά από τις βλάβες ότι όντως υπάρχει τέτοια ειδοποίηση στο σύστημά τους και παρεμβαίνουν αν χρειαστεί (όπως το γράφω). Δεν ζήτησα διευκρινίσεις γιατί πολύ απλά δεν το πίστεψα, ήταν όπως λέμε «πολύ ωραίο/καλό για να είναι αληθινό». Επεξ/σία 27 Ιουλίου 2020 από filipN Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
HateMe Δημοσ. 27 Ιουλίου 2020 Share Δημοσ. 27 Ιουλίου 2020 6 λεπτά πριν, filipN είπε Εσείς στο τηλεφωνικό κέντρο, μάλλον δεν τα μαθαίνετε όλα όσα λένε οι άλλοι συνάδελφοί σας! Δεν έγινε εχτές, έγινε πριν 2,5 έως 3 χρόνια. Μου είπαν κατηγορηματικά από τις βλάβες ότι όντως υπάρχει τέτοια ειδοποίηση στο σύστημά τους και παρεμβαίνουν αν χρειαστεί (όπως το γράφω). Δεν ζήτησα διευκρινίσεις γιατί πολύ απλά δεν το πίστεψα, ήταν όπως λέμε «πολύ ωραίο/καλό για να είναι αληθινό». Γενικό ήταν το σχόλιο. Δεν με νοιάζει τι κάνουν στην Wind. Αν λένε ότι τους κατέβει, πρόβλημα τους, και πρόβλημα σας αν είστε τόσο ευκολόπιστοι. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα