airtrelomike13 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 Καλησπέρα Χειρουργήθηκα πριν 1 εβδομάδα σε ιδιωτική κλινική,. Είμαι ασφαλισμένος στη Eurolife. Μια ημέρα μετά το χειρουργείο πήρα εξιτήριο και όταν τους είπα ΄τι θα γίνει με τα έξοδα, μου είπαν ότι θα μιλήσουν με την ασφαλιστική εταιρεία που δήλωσα και θα μα πάρουν τηλ να μου πουν. Έχω καταθέσει όλα τα δικαιολογητικά που απαιτούνται στην ασφαλιστική εταιρεία, αλλά ακόμα είναι υπό εκκρεμότητα. Εντομεταξύ πλήρωσα την ΑΜΟΙΒΗ ΤΩΝ ΧΕΙΡΟΥΡΓΩΝ και κατέθεσα τις αποδείξεις που μου έδωσαν οι ίδιοι οι χειρούργοι με τα ονοματά τους και τα ποσά, και σφραγίδα λογιστηρίου κλινικής, για να μου τα επιστρέψει η ασφαλιστική. ( Είχα συνεννοηθεί την ασφαλιστική). Έχει κάποιος εμπειρία από αυτά, γιατί έχω αγχωθεί?
DTInfinity Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 Από Eurolife δεν έχω εμπειρία στις αποζημιώσεις υγείας, παρά μόνο από αποταμιεύτηκα που σε αποζημιώνει σε 10 μέρες το πολύ. Εχω εμπειρία από προγράμματα υγείας της ΑΤΕ Ασφαλιστικής και στη συνέχεια ERGO, που έκανα αρκετούς μήνες να πληρωθώ. Στη μια περίπτωση απο Φεβρουάριο αποζημιώθηκα Νοέμβριο.
KostasN85 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 Καλησπέρα, Είμαι επαγγελματίας ασφαλιστής τα τελευταία 12 χρόνια με εξειδίκευση στον κλάδο υγείας και σύνταξης. Με βάση αυτά που λες και απο την στιγμή κιόλας που είχες ήδη επικοινωνία με την εταιρία για το περιστατικό, δεν φαίνεται να υπάρχει κάποιο θέμα και λογικά η αποζημίωση θα προχωρήσει κανονικά ("κανονικά" = 15~30 ημέρες από τη στιγμή που θα έχουν τον πλήρη φάκελο/τιμολόγια/αποδείξεις της νοσηλείας στα χέρια τους). Θα μπορούσα να σου πω περισσότερες λεπτομέρειες αλλά επειδή αυτό απαιτεί να μου πείς κάποια επιπλέον "ευαίσθητα" στοιχεία (π.χ. είδος επέμβασης, πρόγραμμα, έτος ασφάλισης κτλ), καλύτερο θα ήταν να μου στείλεις pm εφόσον επιθυμείς. Καλή ανάρρωση!
Επισκέπτης Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 1 ώρα πριν, KostasN85 είπε Καλησπέρα, Είμαι επαγγελματίας ασφαλιστής τα τελευταία 12 χρόνια με εξειδίκευση στον κλάδο υγείας και σύνταξης. Με βάση αυτά που λες και απο την στιγμή κιόλας που είχες ήδη επικοινωνία με την εταιρία για το περιστατικό, δεν φαίνεται να υπάρχει κάποιο θέμα και λογικά η αποζημίωση θα προχωρήσει κανονικά ("κανονικά" = 15~30 ημέρες από τη στιγμή που θα έχουν τον πλήρη φάκελο/τιμολόγια/αποδείξεις της νοσηλείας στα χέρια τους). Θα μπορούσα να σου πω περισσότερες λεπτομέρειες αλλά επειδή αυτό απαιτεί να μου πείς κάποια επιπλέον "ευαίσθητα" στοιχεία (π.χ. είδος επέμβασης, πρόγραμμα, έτος ασφάλισης κτλ), καλύτερο θα ήταν να μου στείλεις pm εφόσον επιθυμείς. Καλή ανάρρωση! ΕΕε ρε οι ασφαλιστές μόλις δείτε πελάτη ορμάτε😂
KostasN85 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) Στις 22/7/2020 στις 8:16 ΜΜ, JohnGTA είπε ΕΕε ρε οι ασφαλιστές μόλις δείτε πελάτη ορμάτε😂 Χαχαχαχαχα! Έχεις δίκιο! Πολλοί από μας είναι μεγάλα κοράκια! Στην προκειμένη περίπτωση όμως επέτρεψε μου να σου διευκρινίσω ότι, αφενός, άνθρωπος που μόλις έχει βγει από το χειρουργείο δεν είναι εν δυνάμει πελάτης κανενός ασφαλιστή (πόσο μάλλον ο συγκεκριμένος ο οποίος έχει ήδη έναν να τον εξυπηρετεί), αφετέρου, τυγχάνει - δυστυχώς - να γνωρίζω και από τους πελάτες μου αλλά και από προσωπική εμπειρία τι πάει να πει να έχεις κάνει 10.000€ λογαριασμό και να μην είσαι σίγουρος αν θα καλυφθείς ή όχι. Η απάντηση λοιπόν δόθηκε από συμπάθεια και όχι επειδή βρήκα ένα κουφάρι στην έρημο... Κραααααα Κραααααα 😂😂😂 Επεξ/σία 25 Ιουλίου 2020 από KostasN85 6 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα