News Editors insomnia.gr Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 News Editors Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Ξεπέρασαν το 1.000.000 οι καταναλωτές που επέλεξαν Xiaomi Smartphones από το 2017 που ξεκίνησε η επίσημη διάθεσή τους στην Ελληνική αγορά, όπως ανακοίνωσε η Info Quest Technologies, διανομέας της Xiaomi σε Ελλάδα και Κύπρο. Η Xiaomi έχει διαγράψει μια εντυπωσιακή πορεία και έχει αγαπηθεί ιδιαίτερα από το ελληνικό κοινό, με έξυπνα προϊόντα που ξεχωρίζουν για την προηγμένη τεχνολογία, τον κομψό σχεδιασμό και την προσιτή τιμή τους και με υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης που παρέχεται από την Info Quest Technologies και τους συνεργάτες της . Σήμερα η Xiaomi είναι το Νο2* brand στην προτίμηση του ελληνικού κοινού στα Smartphone, Νο1* brand στα wearables, ενώ με πωλήσεις άνω των 21.000 Electric Scooters συμβάλλει σημαντικά στη διάδοση της ηλεκτροκίνησης ως εναλλακτικού τρόπου μετακίνησης στη χώρα μας. Σήμερα, περισσότερα από 2.000.000 προϊόντα Xiaomi είναι διασυνδεδεμένα στην ΙοΤ πλατφόρμα της και αξιοποιούνται καθημερινά από τους Έλληνες Mi fans. Το μυστικό της επιτυχίας και το όραμα της Xiaomi είναι να προσφέρει σε όλους πραγματικά καινοτόμα προϊόντα σε προσιτές τιμές, κάνοντας πράξη τη φιλοσοφία της “Innovation For Everyone”, που σημαίνει ότι η τεχνολογία και η καινοτομία αποκτούν μεγάλη αξία, όταν απευθύνονται σε όλους. Η Info Quest Technologies αποτελεί την πρώτη συνεργασία της Xiaomi στην Ευρώπη. Παραμένει στρατηγικός της συνεργάτης της εταιρείας, προωθώντας και υποστηρίζοντας όλα τα προϊόντα της από την πρώτη στιγμή της δημιουργίας τους, έχοντας την ίδια φιλοσοφία και προσανατολισμό. 1
blackraven Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Φανταστείτε τις πωλήσεις σας στην info quest με λίγο καλύτερες τιμές. 6
kostasSTi Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 9 ώρες πριν, blackraven είπε Φανταστείτε τις πωλήσεις σας στην info quest με λίγο καλύτερες τιμές. Η αλλιώς, φανταστείτε πόσο πούλησε η Xiaomi στην Ελλάδα χωρίς εσάς 😁 4 1
gramacar Δημοσ. 23 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2020 Πότε επιτέλους θα συμπεριφερθείτε σαν κανονικός αντιπρόσωπος και θα υποστηρίξετε και τα κινητά που εισάγονται από ΕΕ αλλά όχι από εσάς όπως κάνουν όλες οι υπόλοιπες σοβαρές εταιρίες του χώρου? 1 2
louben Δημοσ. 23 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) Θεωρεις ότι για τα κινητά που πωλούν αυτοί παρέχουν υποστηριξη; Κατοχος 2 xiaomi και οταν τους χρειαστηκα εντος εγγυησης εκαναν το παν να μην με εξυπηρετησουν, Αφου έχω πει την επόμενη φορα μονο Κινα και τη διαφορα τη φυλαω για αν πληρωσω ενδεχομενη βλαβη. Επεξ/σία 23 Ιουλίου 2020 από louben 1 1
geomos Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 1 ώρα πριν, louben είπε Θεωρεις ότι για τα κινητά που πωλούν αυτοί παρέχουν υποστηριξη; Κατοχος 2 xiaomi και οταν τους χρειαστηκα εντος εγγυησης εκαναν το παν να μην με εξυπηρετησουν, Αφου έχω πει την επόμενη φορα μονο Κινα και τη διαφορα τη φυλαω για αν πληρωσω ενδεχομενη βλαβη. Είχα ακριβώς την αντίθετη εμπειρία. Δύο φορές χρειάστηκε service το κινητό της γυναίκας και τις 2 ήταν έτοιμο σε 3 εργάσιμες και με courrier στο σπίτι. Το κινητό το παρέδωσα εγώ κατευθείαν στα γραφεία τους κοντά στη Πάντειο. 2
logistoulis Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) 13 ώρες πριν, gramacar είπε Πότε επιτέλους θα συμπεριφερθείτε σαν κανονικός αντιπρόσωπος και θα υποστηρίξετε και τα κινητά που εισάγονται από ΕΕ αλλά όχι από εσάς όπως κάνουν όλες οι υπόλοιπες σοβαρές εταιρίες του χώρου? αυτό νομίζω είναι θέμα της xiaomi ή της samsung ή της sony κτλ, όχι του κάθε αντιπρόσωπου γιατί να αναλάβει να σου φτιάξει κάτι εφόσον δεν θα πληρωθεί από την εταιρεία; επίσης μην ξεχνάμε ότι οι κινέζοι δεν δίνουν διετείς εγγυήσεις.. ο εδώ εισαγωγέας εισάγει τις δικές του συσκευές, σου βάζει μια επιπλέον χρέωση στην τιμή κίνας ή σκρουτζ για τη διετή εγγυηση και το έξτρα λογισμικό (κάτι τέτοιο θυμάμαι είχαν αναφέρει για τις συσκευές της ελλάδας) και με βάση αυτό κερδίζει εγώ πάντως σαν πελάτης της xiaomi θέλω κάτι άλλο πλέον, η υποστήριξη σε λογισμικό έχει καταντήσει τουλάχιστον αστεία στη συσκευή μου, δύσκολα θα ξαναπάρω κάτι από αυτούς και το μόνο που πραγματικά θα μου λείψει θα είναι οι υπέρυθρες Επεξ/σία 24 Ιουλίου 2020 από logistoulis
gramacar Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) 21 ώρες πριν, logistoulis είπε αυτό νομίζω είναι θέμα της xiaomi ή της samsung ή της sony κτλ, όχι του κάθε αντιπρόσωπου γιατί να αναλάβει να σου φτιάξει κάτι εφόσον δεν θα πληρωθεί από την εταιρεία; επίσης μην ξεχνάμε ότι οι κινέζοι δεν δίνουν διετείς εγγυήσεις.. ο εδώ εισαγωγέας εισάγει τις δικές του συσκευές, σου βάζει μια επιπλέον χρέωση στην τιμή κίνας ή σκρουτζ για τη διετή εγγυηση και το έξτρα λογισμικό (κάτι τέτοιο θυμάμαι είχαν αναφέρει για τις συσκευές της ελλάδας) και με βάση αυτό κερδίζει εγώ πάντως σαν πελάτης της xiaomi θέλω κάτι άλλο πλέον, η υποστήριξη σε λογισμικό έχει καταντήσει τουλάχιστον αστεία στη συσκευή μου, δύσκολα θα ξαναπάρω κάτι από αυτούς και το μόνο που πραγματικά θα μου λείψει θα είναι οι υπέρυθρες H Huawei κινέζικη είναι και μια χαρά αντιπροσώπευση έχει και διετή εγγύηση δίνει, αλλά και υποστηρίζει τηλέφωνα αγορασμένα από ΕΕ. Επομένως γιατί όχι και η Xiaomi? Επεξ/σία 25 Ιουλίου 2020 από gramacar
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2020 Στις 23/7/2020 στις 9:30 ΜΜ, gramacar είπε Πότε επιτέλους θα συμπεριφερθείτε σαν κανονικός αντιπρόσωπος και θα υποστηρίξετε και τα κινητά που εισάγονται από ΕΕ αλλά όχι από εσάς όπως κάνουν όλες οι υπόλοιπες σοβαρές εταιρίες του χώρου? Όταν φάνε καταγγελίες μήπως;
gramacar Δημοσ. 27 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2020 1 ώρα πριν, cacofonix-3 είπε Όταν φάνε καταγγελίες μήπως; Ίσως ναι αν και νομίζω είναι δικαίωμα τους να το κάνουν αφού δεν τους τραβάει το αυτί και η μαμά εταιρεία. Απλά δεν καταλαβαίνουν ότι αυτός είναι ένας από τους λόγους που κρατάει πίσω την xiaomi κυρίως στην Ελλάδα? Νομίζω ότι πολλοί το έχουν αυτό στο μυαλό τους πριν αγοράσουν xiaomi και αυτό ίσως τους αποτρέπει.
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2020 Μετά από πολλές καταγγελίες, πέφτει πρόστιμο. Μετά το πρόστιμο, αλλάζουν μυαλά.
pink-shop Δημοσ. 27 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2020 Στις 24/7/2020 στις 11:13 ΠΜ, logistoulis είπε αυτό νομίζω είναι θέμα της xiaomi ή της samsung ή της sony κτλ, όχι του κάθε αντιπρόσωπου γιατί να αναλάβει να σου φτιάξει κάτι εφόσον δεν θα πληρωθεί από την εταιρεία; επίσης μην ξεχνάμε ότι οι κινέζοι δεν δίνουν διετείς εγγυήσεις.. ο εδώ εισαγωγέας εισάγει τις δικές του συσκευές, σου βάζει μια επιπλέον χρέωση στην τιμή κίνας ή σκρουτζ για τη διετή εγγυηση και το έξτρα λογισμικό (κάτι τέτοιο θυμάμαι είχαν αναφέρει για τις συσκευές της ελλάδας) και με βάση αυτό κερδίζει εγώ πάντως σαν πελάτης της xiaomi θέλω κάτι άλλο πλέον, η υποστήριξη σε λογισμικό έχει καταντήσει τουλάχιστον αστεία στη συσκευή μου, δύσκολα θα ξαναπάρω κάτι από αυτούς και το μόνο που πραγματικά θα μου λείψει θα είναι οι υπέρυθρες Θα μπορουσε η Infoquest να αναλαβαβει να αποκαταστησει βλαβη εντος εγγυησης οπως κανουν αλλες ξενες εταιριες με αποκλειστικο αντιπροσωπο στην Ελλαδα. Για παραδειγμα αν εχεις οποιοδηποτε σκληρο δισκο εσωτερικο,εξωτερικο ή ssd της Western Digital και σου παρουσιασει βλαβη, η εταιρια Μακεδονικα Περιφερειακα μπορει να στην αντικαταστησει με ίδια ή αλλη πληρωνοντας ενα συμβολικο ποσο διαχειριστικων εξοδων (και τυχον διαφορα αν επιλεξεις αλλο προιον WD , επειδη δεν υπηρχε να σου αντικαστησουν το ιδιο λογω π.χ. παλαιοτητας του μοντελου) Το θεμα ειναι να εχεις πελατοκεντρικη αποψη στην εξυπηρετηση πελατων τιποτα περισσοτερο
logistoulis Δημοσ. 28 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) 18 ώρες πριν, pink-shop είπε Θα μπορουσε η Infoquest να αναλαβαβει να αποκαταστησει βλαβη εντος εγγυησης οπως κανουν αλλες ξενες εταιριες με αποκλειστικο αντιπροσωπο στην Ελλαδα. Για παραδειγμα αν εχεις οποιοδηποτε σκληρο δισκο εσωτερικο,εξωτερικο ή ssd της Western Digital και σου παρουσιασει βλαβη, η εταιρια Μακεδονικα Περιφερειακα μπορει να στην αντικαταστησει με ίδια ή αλλη πληρωνοντας ενα συμβολικο ποσο διαχειριστικων εξοδων (και τυχον διαφορα αν επιλεξεις αλλο προιον WD , επειδη δεν υπηρχε να σου αντικαστησουν το ιδιο λογω π.χ. παλαιοτητας του μοντελου) Το θεμα ειναι να εχεις πελατοκεντρικη αποψη στην εξυπηρετηση πελατων τιποτα περισσοτερο ναι αλλά για να αναλάβει κάτι τέτοιο δεν πρέπει η xiaomi να την πληρώσει; γνωρίζουμε αν η xiaomi είναι διατεθειμένη για κάτι τέτοιο; η xiaomi μπορεί να λέει εγώ δίνω ένα χρονο και στείλτο κίνα και αν σου αρέσει γιατί μην ξεχνάμε ότι η xiaomi σαν εταιρεία κρατάει όλα τα κόστη της στα τάρταρα προκειμένου να έχει τις τιμές που έχει και δεν κάνει άλλα και άλλα που κάνουν οι άλλοι κατασκευαστές, όχι να ασχολείται με το να σου φτιάχνει κάποιος το κινητό σου δίπλα στο σπίτι σου αυτό που κάνει ο εδώ αντιπρόσωπος/εισαγωγέας είναι δική του φάση (και τη χρεώνει αναλόγως ) , εγώ τουλάχιστον έτσι το αντιλαμβάνομαι μπορεί να κάνω και λάθος δεν είπα ότι μου αρέσει ή δε μου αρέσει, απλά έτσι είναι τα πράγματα.. ναι ήταν ωραία όταν έπαιρνα lg η σονυ ή samsung από παραεισαγωγή και αν χάλαγε το πήγαινα στο εδώ service χωρίς θέμα αλλά εδώ μιλάμε για σαφώς πιο φθηνή συσκευή παίρνεις τα ρίσκα σου ή δίνεις κάποιο premium και σε καλύπτει η infoquest στην τελική Επεξ/σία 28 Ιουλίου 2020 από logistoulis
pink-shop Δημοσ. 28 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2020 1 λεπτό πριν, logistoulis είπε ναι αλλά για να αναλάβει κάτι τέτοιο δεν πρέπει η xiaomi να την πληρώσει; γνωρίζουμε αν η xiaomi είναι διατεθειμένη για κάτι τέτοιο; η xiaomi μπορεί να λέει εγώ δίνω ένα χρονο και στείλτο κίνα και αν σου αρέσει αυτό που κάνει ο εδώ αντιπρόσωπος είναι δική του φάση (και τη χρεώνει αναλόγως ) Μαλλον δεν εγινε συμφωνια οταν επεσαν οι υπογραφες. Η καθε εταιρια πληρωνει ενα ποσο για καθε καλυψη εγγυησης σαν εργατικα και δωρεαν ανταλλακτικο (πιστωνεται) ή και δωρεαν αναβαθμιση firmware οταν αυτο ειναι απαραιτητο. Ισως το να μην καλυπτει ειναι και ενας τροπος "μειωσης των αγορων απο εξωτερικο" . Βεβαια η Infoquest δεν ειναι και οτι καλυτερο για μια τετοια δουλεια. Την προτιμησαν λογω του μεγεθους της και των "καθαρων" οικονομικων αποτελεσματων της. Το 1998 νομιζω οταν χρειαστηκαν αναβαθμιση στο firmware τα κινητα της Ericsson ο καθε απλος μεταπωλητης επαιρνε 1200 δρχ αν θυμαμαι καλα για καθε επιτυχη αναβαθμιση, απο οπου και αν προερχοταν το τηλεφωνο, ακομα και χωρις αποδειξη αγορας. Η αναβαθμιση βεβαια γινοταν παρουσια του πελατη σε ειδικο παγκο της Ericsson αφου συνδεοταν online με την εκπληκτικη ταχυτητα των 32kbits !!! χαχαχααχαχ
Προτεινόμενες αναρτήσεις