panosno1com Δημοσ. 31 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2020 ειναι στανταρ οτι απενεργοποιηται στα σημερινα οχηματα ή πρεπει να το «προσφερει » το αυτοκινητο?
filarhos Δημοσ. 31 Ιουλίου 2020 Μέλος Δημοσ. 31 Ιουλίου 2020 Σε κάποια "θυμάται" την προηγούμενη επιλογή (punto), σε κάποια άλλα πρέπει κάθε φορά να το απενεργοποιεί ο οδηγος (c3, xc40) και σε κάποια άλλα μέσω του εγκεφάλου κάνεις default την επιλογή off (έχω ακούσει για group vag). Υπάρχει και η επιλογή να το αφήσεις να φθαρει η μπαταρια αλλά σου βγάζει ένδειξη χαμηλής μπαταρίας.
Adrian Δημοσ. 31 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2020 Σε Duster του 2020 1,6 LPG πρέπει να το απενεργοποιήσεις κάθε φορά (κουμπάκι δίπλα στο αλάρμ). Πέραν του κλιματιστικού δεν έχω κανένα παράπονο στην λειτουργία του, βεβαία είναι και καινούργιο..🙄
Tigio13 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2020 Και σε μένα σε peugeot boxer 2 μηνών πρέπει να το πατάς κάθε φορά που βάζεις μπροστά. Αυτές τις μέρες που έχει πολλή ζέστη μου έχει σπάσει τόσο πολύ τα νεύρα που δε σβήνω ποτέ τον κινητήρα. Κάνω διανομές εντός Αττικής και κάνω στάσεις συνεχώς.
Zan_gachette Δημοσ. 17 Απριλίου 2021 Δημοσ. 17 Απριλίου 2021 Kia rio 2017 με 69.000 χλμ δεν έχει βγάλει κάποιο πρόβλημα ακόμη και η μπαταρία είναι κομπλέ.
l337 Δημοσ. 17 Απριλίου 2021 Δημοσ. 17 Απριλίου 2021 (επεξεργασμένο) Με το που μπω στο αυτοκίνητο τους καλοκαιρινούς μήνες και βάζω μπρος είναι το πρώτο πράγμα που κάνω (να το απενεργοποιώ). Τους χειμερινούς μήνες + τέλη φθινοπώρου (που δεν χρησιμοποιώ air-condition) απλά αλλάζω την ροή του αέρα (κλειστός ο αέρας, στο off) να χτυπάει στο παρμπριζ όπου έτσι δεν λειτουργεί το start-stop και δεν χρειάζεται να πατάω κουμπιά. Opel Astra 2017 Επεξ/σία 17 Απριλίου 2021 από l337
achilles_g_ Δημοσ. 17 Απριλίου 2021 Δημοσ. 17 Απριλίου 2021 Στις 31/7/2020 στις 7:20 ΜΜ, filarhos είπε Σε κάποια "θυμάται" την προηγούμενη επιλογή (punto), σε κάποια άλλα πρέπει κάθε φορά να το απενεργοποιεί ο οδηγος (c3, xc40) και σε κάποια άλλα μέσω του εγκεφάλου κάνεις default την επιλογή off (έχω ακούσει για group vag). Υπάρχει και η επιλογή να το αφήσεις να φθαρει η μπαταρια αλλά σου βγάζει ένδειξη χαμηλής μπαταρίας. Σε vag χρειάζεται obd για να το aπενεργοποιήσεις. Επίσης υπάρχει (aliepxress) καλώδιο για να το απομονώσεις.
totalius Δημοσ. 17 Απριλίου 2021 Δημοσ. 17 Απριλίου 2021 Παντα μα παντα απενεργοποίηση πριν ξεκινήσω . Ειδικα στο Peugeot 308 που εχω τωρα ειναι κ επικίνδυνο . Σβήνει το αμάξι σε άσχετες φάσεις . Με άφησε σε επικίνδυνη διασταύρωση στη μέση της γιατι απλα άφησα λίγο παραπανω το συμπλέκτη .
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Απριλίου 2021 Δημοσ. 17 Απριλίου 2021 Άχρηστο, πρώτη κίνηση μετά την μίζα να το απενεργοποιησω. Σε bmw e90 ήταν χαμηλά στην κονσόλα, σε νεότερα μοντέλα το έβαλαν ακριβώς κάτω από την μίζα, γιατί άραγε ;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα