Επισκέπτης Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 8 ώρες πριν, Βασίλης_29 είπε στην υπάλληλο φάνηκαν διαφορες μεταξύ της φωτογραφίας ταυτότητας και του πραγματικού ατόμου, ρώτησε αν ήταν όντως αυτή και η απατεωνισσα λέει ε εδώ είμαι 16 χρόνων. Από ότι θυμάμαι η υπάλληλος απολύθηκε. Ο νόμος ορίζει αλλαγή ταυτότητας κάθε 10 ετη 1 λεπτό πριν, The_Judas είπε Τι ευθύνη έχει η τράπεζα αν χακάρουν τον προσωπικό σου υπολογιστή ή αν σου βάλουν trojan ή αν γράφεις τον κωδικό σου σε χαρτάκια; Γιατί αυτό είναι το πιο σύνηθες φαινόμενο, παρά η υποκλοπή από τη β. δεδομένων της τράπεζας. Εγώ θα πάω και θα πω "Δεν έκανα αυτή τη συναλλαγή" Αυτοί θα πουν "Κύριε την κάνατε" Ας αποδείξουν ότι εγώ γράφω τον κωδικό σε χαρτάκια και είναι δική μου ευθύνη και όχι δική τους. Αν αποδειχθεί απάτη από μεριάς του πελάτη, ο νόμος ορίζει "εξαπάτηση ΑΕ 2 έτη εγγύηση" Επίσης, η τράπεζα οφείλει να ελέγχει για ύποπτες κινήσεις και να ενημερώνει τον κάτοχο και τις αρχές. Άρα το πρόβλημα το έχει το FFD Department
The_Judas Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) ---- Επεξ/σία 21 Ιουλίου 2020 από The_Judas 1
Επισκέπτης Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 2 λεπτά πριν, The_Judas είπε Εφόσον κάνεις μια καταγγελία, εσύ πρέπει να αποδείξεις ότι υπέκλεψαν από την τράπεζα τους κωδικούς σου. Ο,τι να ναι Μάλλον κάποιοι θέλετε να είστε θύματα σε αυτή τη ζωή, δεν εξηγείται αλλιώς
Nikos Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) Τελικά υπάρχει τρόπος να προστατευτεί κάποιος από αυτή την απάτη; Διάβαζα στο εξωτερικό οτι μπορείς να βάλεις στην εταιρία τηλεφωνίας εξτρα password για να γίνει οποιαδήποτε αλλαγή στα δεδομένα του λογαριασμού ( αλλο νούμερο, sim κτλ). Ξέρει κανείς αν μπορεί να γίνει αυτό στην ελλάδα; Επίσης γι αυτούς με μονιμη διεύθυνση σταθερή μπορεί να κλειδώσει τα στοιχεία αυτα; Επίσης δεν έχω καταλάβει τι άλλο είχε στην διάθεση του ο χακερ πλην της καινούριας sim. Πως απέκτησε πρόσβαση στο Webbanking ή η μεταφορά χρημάτων έγινε με άλλο τρόπο; Το τηλεφωνο χρειάζεται για επιβεβαίωση αλλά τα αρχικά στοιχεία πως τα είχε στην διάθεση του; Αν η δουλεια έγινε μεσω phone banking μηπως πρεπει να απενεργοποιήσουμε την επιλογή αυτή; Ή πήγε ο ιδιος σε υποκατάστημά και έκανε τις αναλήψεις; Επεξ/σία 21 Ιουλίου 2020 από Nikos
The_Judas Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Αν δούλευε το σύστημα όπως περιγράφεις, θα μπορούσε ο καθένας να κλέβει χρήματα και να τα παίρνει πίσω από την τράπεζα. Θα έκανε τον χαζό και η τράπεζα θα τον πλήρωνε εκατομμύρια.
Επισκέπτης Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 1 λεπτό πριν, The_Judas είπε Αν δούλευε το σύστημα όπως περιγράφεις, θα μπορούσε ο καθένας να κλέβει χρήματα και να τα παίρνει πίσω από την τράπεζα. Θα έκανε τον χαζό και η τράπεζα θα τον πλήρωνε εκατομμύρια. Μάλλον δεν θες να καταλάβεις, ή είσαι τραπεζικός υπάλληλος, ή τρολαρεις να περάσει η ώρα σου. Δεν ασχολούμαι άλλο μαζί σου
george1807 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 23 λεπτά πριν, cacofonix-3 είπε Ο νόμος ορίζει αλλαγή ταυτότητας κάθε 10 ετη 15 έτη. Μη λέμε ανακρίβειες
The_Judas Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) Η τράπεζα μπορεί να κάνει αμφισβήτηση συναλλαγών (τύπου συναλλαγής με κάρτα, αγορά κλπ). Αν γίνει μεταφορά χρημάτων, ή ανάληψη από ΑΤΜ μόνο με δικηγόρο θα βγάλεις άκρη και με πολυετή δικαστήρια. Αυτά για το σημερινό "τρολινγκ". Οποιος διαφωνεί, ας γράφει τον κωδικό του ebanking σε χαρτάκια και μετά να περιμένει "αποζημιώσεις" ή να τρέχει στα δικαστήρια να αποδείξει ότι δεν έβγαλε αυτός τα χρήματα του. Επεξ/σία 21 Ιουλίου 2020 από The_Judas
tipestora Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Εγώ αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι πως για να κάνει όλα αυτά θα πρέπει να γνώριζε το User id στο internet banking και το κωδικό πρόσβασης, αν δε τα γνώριζε αυτά όσες sim και να έβγαζε άχρηστες θα του ήταν...εκτός και αν είχε αποθηκεύσει τους κωδικούς στην κάρτα για αυτόματο log-in. ίσως να υπάρχει κάποιος λάκκος εδώ... 1
Επισκέπτης Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 13 λεπτά πριν, george1807 είπε 15 έτη. Μη λέμε ανακρίβειες Εχεις δικιο, το 10 που ίσχυε στο παρελθόν έχει γίνει 15 από το 2007 (άρθρο 55, παρ. 3 εδ. α του Ν.3585/2007) Στην Κύπρο ισχύει ακόμα το 10 πάντως. 16 λεπτά πριν, The_Judas είπε Η τράπεζα μπορεί να κάνει αμφισβήτηση συναλλαγών (τύπου συναλλαγής με κάρτα, αγορά κλπ). Αν γίνει μεταφορά χρημάτων, ή ανάληψη από ΑΤΜ μόνο με δικηγόρο θα βγάλεις άκρη και με πολυετή δικαστήρια. Αυτά για το σημερινό "τρολινγκ". Οποιος διαφωνεί, ας γράφει τον κωδικό του ebanking σε χαρτάκια και μετά να περιμένει "αποζημιώσεις" ή να τρέχει στα δικαστήρια να αποδείξει ότι δεν έβγαλε αυτός τα χρήματα του. Εξαπατηση ΑΕ, προβλέπεται 2 έτη φυλάκιση. Με κούρασες με τις αερολογίες σου.
kostasbm Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 ζηταμε μια καρτα χρεωστικη και σου λεει να τη προσεχεις και να μη γραφεις το πιν στη καρτα....και αν τη χασεις να ειδοποιησεις αμεσα η να πας σε καταστημα εγω προσωπικα εχω δει αρκετα τετοια στο e banking αν δεν ειναι καποιος ικανος να κραταει σε ασφαλες μερος usernames passwords κινδυνευει ...ε δε μπορει η τραπεζα να ξερει αν εχεις πεσει θυμα υποκλοπης αν δεν της το πεις..ομως επειδη η υποθεση δεν ξερουμε πως εχει ας κραταμε και πισινη.... εμενα το μονο που με απασχολει επειδη ξερω λιγο τη δουλεια ,αν ειναι αληθεια οτι ηταν στο καταστημα και δεν δεσμευσαν το λογαριασμο αμεσως που ειναι δουλεια ενος λεπτου και χαθηκε χρονος και τα χρηματα . οπως ειπα ποιο πανω οτι μεταφορα και να γινει ακυρωνεται την ιδια μερα γιατι λαθη γινονται απο πελατες και τα χρηματα πανε σε λαθος λογαριασμους .....αν ο τυπος τα ηθελε μετρητα τα χρηματα ειναι δεσμευμενα για 1-3 μερες εργασιμες αναλογα με το που τα εστειλε,οποτε ειχαν αρκετο χρονο για να κανουν ακυρωση των μεταφορων-εμβασματων. Επειδη για το θεμα δεν ξερω λεπτομερειες σε ποια τραπεζα εγινε πιθανολογω οτι μπορει να ειναι και τελειως διαφορετικα τα πραγματα και ο δημοσιογραφος εγραψε χακερ αντι για γκομενο η φιλο η φιλη η δεν ξερω τι, για να εντυπωσιασει
Επισκέπτης Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Για την ιστορία το Δεκέμβριο του 2005 (φανταρος) βρισκόμουν στη Βαρκελώνη (Barcelona - Aris basket). Κατεβηκα στο net cafe του ξενοδοχειου να στείλω ενα εμβασμα γιατι ο παππους μου χρειαζόταν καποια χρήματα. Είδα ότι οτι χρηματα είχα (1200-1500€) είχαν εξαφανιστεί. Ενημερωσα τη μητερα μου, πήγε στην τράπεζα, εκανε αμφισβήτηση αντι εμου, εστειλε μετεπειτα κι εγω ενα email Οτι δεν αναγνωρίζω αυτές τις συναλλαγες. Ολες οι συναλλαγες από Vodafone & super market της Βαρκελώνης. Τα πήρα όλα στο ακέραιο, μετα από 2-3 μήνες περίπου. Το πιο ευκολο πράγμα που μπορούσε να μου πει η τράπεζα, ειναι ότι "κυριε ήσασταν εκεί" Πάντα όμως υπάρχει ένας αποδέκτης των χρημάτων, μια αλλη τράπεζα, ενας αλλος πελάτης. ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΠΤΟΙ και όλοι αθώοι μέχρι αποδείξεως.
tornado Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 ενταξει εγινε η μεταφορα απο τον λογαριασμο της παθουσας, και τα λεφτα που πηγαν? σε ποιο λογαριασμο? ποιος ηταν ο παραληπτης? εκτος αν τα εστειλαν σε λογαριασμο τραπεζας στα νησια Καιμαν.... 1
geostratis Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 2 ώρες πριν, cacofonix-3 είπε Εγώ τότε όταν με χακαραν την πιστωτική το 2005, πώς πήρα όλα τα χρήματα πίσω, μέχρι τελευταίας δεκαρας; Επίσης όσες φορές παρήγγειλα κάποιο προϊόν και δεν ήρθε, πήρα τα χρήματα μου στο ακέραιο, ακόμα και μήνες μετά ενώ υποτίθεται δεν είχα δικαίωμα dispute. Όταν πουλάς ένα προϊόν είσαι εσύ ο υπεύθυνος για ότι προκύψει από αυτό, ότι και να λες στα συμβόλαια. Στο συμβόλαιο μπορεί να λέω ότι θέλω,οι όροι όμως συνήθως είναι καταχρηστικοί. Εχεις 1000% δίκηο στα επιχειρήματα, αυτά λεει η λογική, αυτά πιστεύω μέσα μου και αυτά θα'λεγα κι εγώ στο δικαστήριο, αν αξιζε να τους κυνηγήσω. Ναί, αυτή ήταν και η δική μου εμπειρία, αλλά στην ... Αμερική, όταν κάποτε δούλευα εκεί. Γίνονταν παρανομη χρεωση στην πιστωτική ? Δεν σου εστελναν το προϊόν? Δεν σου άρεσε το χρώμα ή η ταινία συσκευασίας ή ο καιρός ? Καμμία ερώτηση, άμεση αποζημίωση, πολλά συγνώμη και bomus διάφορα ... Ατυχώς στην Ελλάδα, ανώμαλη προσγείωση. Οροι αυθαίρετοι, που οφείλεις να τους δεχτείς και να τους υπογράψεις, και αν θες να τους πολεμήσεις πρέπει να τρέχεις μέχρι τον Αρειο Πάγο, με δικά σου εξοδα βέβαια. Γυρω στο 2005 εμένα μου χρέωσαν 200 ευρώ για μια "προσφορά" διαμονής σε ξενοδοχείο που είχα εγκαιρα ακυρώσει και ποτέ δεν πήγα. Εφαγα 1 εξάμηνο από την ζωή μου για να τα πάρω πίσω. Λίγο πιο πριν, σε άλλη κάρτα, επιχείρηση συνεργαζόμενη με την Τράπεζα μου χρέωσε στην πιστωτική κάποια προϊόντα (CD, αν θυμάμαι καλά) που ΠΟΤΕ δεν παρήγγειλα και μου τα έστειλε με το έτσι θέλω. Η Τράπεζα, πριν τελικά μου επιστρέψει το ποσό, με παρέπεμψε να μιλήσω εγώ στον επιχειρηματία, να διαπραγματευθώ, να τον πείσω ότι δεν φταίω, και να ζητήσω τα λεφτά μου από αυτόν !!!!! Κατέφυγα στον Τραπεζικό Διαμεσολαβητή, η Τράπεζα τελικά δεχτηκε μετά από μήνες συζητήσεων και e-mails να μου επιστρέψει το ποσό, αφού κι εγώ επίστρεψα το προϊόν με δικά μου εξοδα, πρώτα. Αλλη Τράπεζα μου χρέωσε επι διετία συνδρομή σε πιστωτική που μου είχε προσφέρει με "εφ' όρου ζωής δωρεάν συνδρομή". Τελικά, με άπειρο ψυχικό και χρονικό μου κόστος, επέστρεψε τα λεφτά, αλλά σε 4 μηνιαίες δόσεις, παρακαλώ!! (Επεφτε βλέπεις μεγάλο το ποσό για μία κι έξω ....) Να θυμήσω επίσης στους παλιότερους τι γίνονταν προ κρίσης? Με τις πιστωτικές, που σου έστελναν κάρτες για τις οποίες ποτε δεν είχες κάνει αίτηση, ή ακόμη και καταναλωτικά δάνεια "με προέγκριση" ? Οι "συνεπείς" (γράφε "μ@λ@κ3s" καλύτερα...) τα φορτώθηκαν με τόκους, δόσεις και συνδρομές. Των αλλωνών τα πληρώνουμε σήμερα ακόμη οι υπόλοιποι ... Αυτά, και αν εχεις την καλωσύνη γράψε μας και αυτή την σουπερ-τραπεζά σου, γιατί τα παραπάνω τα εχω ζήσει σε όλη την γκάμα των μεγάλων Ελληνικών τραπεζών. Δεν εμεινε εξω καμμία. Συναγωνίζονται ποιά θα είναι η χειρότερη. Οπότε μην επικαλεστείς την "Συνεταιριστική Τράπεζα Γαστούνης" ή κάτι τέτοιο, παρακαλώ. 4 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα