RTW4ever Δημοσ. 19 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2020 1 λεπτό πριν, Salvation81 είπε Μιλας για φυσικη αλλα ξαφνικα το γυρνας σε Ενεργητικη ασφαλεια που ουδεμια σχεση δεν εχει με την φυσικη. Εγω παλι δεν αναφερθηκα ουτε σε ενεργητικη, ουτε σε παθητικη, αναφερθηκα σε ασφαλεια γενικα. Παραλογιζεσαι δυστυχως, στο ατυχημα δεν λες ΑΝ το ενα και ΑΝ το αλλο, στο ατυχημα λες 2 αμαξια τρακαραν και το αποτελεσμα ηταν αυτο (γιαυτο και γινονται τα crash test σε ΟΛΑ τα αυτοκινητα, αν τους εδινες εσυ συμβουλες θα ελεγαν ενταξει μωρε, τα μικρα θα στριψουν οποτε δεν υπαρχει λογος). Και τωρα βγαινει η Elise βεβαια αλλα οκ μικρα γραμματα. Ξανα, εσυ νομιζεις πως ο κοσμος αγοραζει αυτοκινητο για ραλι, ελπιζω τουλαχιστον να εχεις γρηγορο εργαλειο γιατι αλλιως κριμα οσα λες. Έχεις δίκιο λέμε. Εγώ φταίω. Τέλος από μένα στο νήμα αυτό.
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2020 Εννοείται φίλτατε από την στιγμή που η κόρη σου είναι καλά δεν σε νοιάζουν τα υπόλοιπα. Μου επιτρέπεις να σε ρωτήσω αν έχεις καμιά ιδέα για το πόσο έτρεχε; Άδειος δρόμος, 22:30 ώρα το βράδυ εεε όλοι αυτοσχεδιάζουμε. Αυτά, φιλικά.
Green Dragon Δημοσ. 19 Ιουλίου 2020 Μέλος Δημοσ. 19 Ιουλίου 2020 22 λεπτά πριν, JohnGTA είπε Εννοείται φίλτατε από την στιγμή που η κόρη σου είναι καλά δεν σε νοιάζουν τα υπόλοιπα. Μου επιτρέπεις να σε ρωτήσω αν έχεις καμιά ιδέα για το πόσο έτρεχε; Άδειος δρόμος, 22:30 ώρα το βράδυ εεε όλοι αυτοσχεδιάζουμε. Αυτά, φιλικά. Πραγματικά δεν ξέρω. Η ίδια λέει ότι δεν έτρεχε, αλλά και εγώ είμαι επιφυλακτικός και πιστεύω πως έτρεχε. Αυτό σε συνδυασμό με ένα άτσαλο φρενάρισμα, μπορεί να σε ρίξει πάνω στο κράσπεδο και να ακολουθήσουν τα υπόλοιπα. Εξ' άλλου η ταχύτητα είναι λίγο σχετική παράμετρος. Ένας έμπειρος οδηγός μπορεί να διαχειριστεί ένα απρόοπτο αν πηγαίνει με 90 Χιλ. Ένας λιγότερο έμπειρος και με 70 Χιλ. να πηγαίνει μπορεί να μην είναι σε θέση να διαχειριστεί το ίδιο απρόοπτο.
bill999r Δημοσ. 19 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2020 1 ώρα πριν, Salvation81 είπε Το καλυτερα να μασας παρα να μιλας εφευρεθει για ατομα σαν εσενα. Οταν αποφασισεις να δουμε πιο αυτοκινητο απο τα 2 που αναφερα προσφερει μεγαλυτερη ασφαλεια στον οδηγο πας παιρνεις ενα Fiesta, παω παιρνω ενα Hummer (η αν δεν βρω Hummer μεταχειρισμενο μην αγχωνεσαι, θα παρω ενα Grand Cherokee 20 ετιας) και δοκιμαζουμε (φυσικη σε ολο της το μεγαλειο χωρις μα και μου). Φίλε μου εγώ δεν θα στην πω,απλα παραθέτω κάποια στοιχεία. Κάθε χρόνο τα αυτοκίνητά γίνονται καλύτερα. Διότι τα υλικά γίνονται καλύτερα, οι διαδικασίες παραγωγής πιο ακριβείς και πιο φθηνές, ενώ οι υπολογιστές πλέον κάνουν τόσες εικονικές συγκρούσεις δείχνοντας στους μηχανικούς ακριβώς τα πάσχοντας σημεία ενός πλαισίου. Ενα Jeep Cherokee 20 ετιας δεν μπορεί να ανταγωνιστεί κανένα νέο αυτοκίνητο σε παθητική ασφάλεια καθώς τα υλικά του και η μέθοδος παραγωγής υπολείπεται της γνώσης που έχουμε σήμερα. Ακόμη και ενα ταπεινό hyundai i10 προσφέρει πολύ καλύτερη ασφάλεια από οποιαδήποτε αυτοκίνητο 20ετιας. Δεν λέω ότι τα 20ετιας είναι άχρηστα αλλά η τεχνολογία προχωρά και έχουν μείνει πίσω. Το βαρύ αυτοκίνητο που λέγανε παλιά έχει μια λογική αναλόγως της οπτικής του καθενός. Τι θέλω να πω. Όλα είναι φυσική και πολύ σωστά οι προλαλησαντες αναφέρθηκαν στην αδράνεια. Αν ψάξεις λοιπόν την αδράνεια στο google και δεις τον τύπο υπολογισμού της θα δεις ότι τα πιο ελαφρά αντικείμενα αλλάζουν πιο εύκολα την κινητική τους κατάσταση. Αυτό σημαίνει ότι στρίβουν πιο γρήγορα, επιταχύνουν και φρενάρουν πιο γρήγορα. Αυτό έχει σχέση με την ενεργητική ασφάλεια και υπερτερούν. Όμως στην περίπτωση της ευθείας κίνησης ένα βαρύ αυτοκίνητο λόγω μεγαλύτερη μάζας μεταβάλει την κινητική κατάσταση πολύ πιο δύσκολα από ένα ελαφρύ, οπότε εδώ οι παλιοί έχουν ένα δίκιο..... Σε περίπτωση όμως που η κινητική κατάσταση ενός βαρέως οχήματος μεταβληθεί τότε επανέρχεται πολύ δυσκολότερα από ενα λιγότερο βαρύ. Στην περίπτωση των αυτοκινήτων όμως και της κίνησης τους παίζουν ρόλο πολλές δυνάμεις, μεταξύ τους και η κάθετη δύναμη που και σε αυτή υπερτερούν τα βαρύτερα αυτοκίνητα. Στα ελαφρά αυτοκίνητα προσθέτουμε αεροτομές και αεροδυναμικά βοηθήματα για να αυξήσουμε την κάθετη δύναμη. Και το σημαντικότερο όλων λάστιχα κ αναρτήσεις. Δεν το αναλύω γτ θα κούρασω. Όσο για την ML του Παντελίδη φαντάζομαι κανένας δεν αμφισβητεί την παθητική ασφάλεια ενός πολυτελεστατου αυτοκινήτου αρκετών 10αδων χιλιάδων ευρώ. Όμως όλα τα υλικά έχουν κάποιο όριο, τα crash test γίνονται με 64 χλμ την ώρα να α δεν κάνω λάθος. Σε υψηλότερες ταχύτητες οι δυνάμεις πολλαπλασιάζονται και στη συγκεκριμένη περίπτωση σε συνδυασμό με τον παράγοντα τύχη ( μπαριερες που διαπέρασαν το αμάξωμα) είχαμε ολέθριο αποτέλεσμα. Εν τέλει και το λέω για όλους μας όσο προστατευμένοι και να νιώθουμε σε ένα αυτοκίνητο το κακο μπορεί να γίνει με πολύ λίγα, τόσο για μας αλλά και για τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου όπως πεζούς, ποδηλάτες κτλ.... 6
Salvation81 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) 31 λεπτά πριν, bill999r είπε Φίλε μου εγώ δεν θα στην πω,απλα παραθέτω κάποια στοιχεία. Κάθε χρόνο τα αυτοκίνητά γίνονται καλύτερα. Διότι τα υλικά γίνονται καλύτερα, οι διαδικασίες παραγωγής πιο ακριβείς και πιο φθηνές, ενώ οι υπολογιστές πλέον κάνουν τόσες εικονικές συγκρούσεις δείχνοντας στους μηχανικούς ακριβώς τα πάσχοντας σημεία ενός πλαισίου. Ενα Jeep Cherokee 20 ετιας δεν μπορεί να ανταγωνιστεί κανένα νέο αυτοκίνητο σε παθητική ασφάλεια καθώς τα υλικά του και η μέθοδος παραγωγής υπολείπεται της γνώσης που έχουμε σήμερα. Ακόμη και ενα ταπεινό hyundai i10 προσφέρει πολύ καλύτερη ασφάλεια από οποιαδήποτε αυτοκίνητο 20ετιας. Δεν λέω ότι τα 20ετιας είναι άχρηστα αλλά η τεχνολογία προχωρά και έχουν μείνει πίσω. Το βαρύ αυτοκίνητο που λέγανε παλιά έχει μια λογική αναλόγως της οπτικής του καθενός. Τι θέλω να πω. Όλα είναι φυσική και πολύ σωστά οι προλαλησαντες αναφέρθηκαν στην αδράνεια. Αν ψάξεις λοιπόν την αδράνεια στο google και δεις τον τύπο υπολογισμού της θα δεις ότι τα πιο ελαφρά αντικείμενα αλλάζουν πιο εύκολα την κινητική τους κατάσταση. Αυτό σημαίνει ότι στρίβουν πιο γρήγορα, επιταχύνουν και φρενάρουν πιο γρήγορα. Αυτό έχει σχέση με την ενεργητική ασφάλεια και υπερτερούν. Όμως στην περίπτωση της ευθείας κίνησης ένα βαρύ αυτοκίνητο λόγω μεγαλύτερη μάζας μεταβάλει την κινητική κατάσταση πολύ πιο δύσκολα από ένα ελαφρύ, οπότε εδώ οι παλιοί έχουν ένα δίκιο..... Σε περίπτωση όμως που η κινητική κατάσταση ενός βαρέως οχήματος μεταβληθεί τότε επανέρχεται πολύ δυσκολότερα από ενα λιγότερο βαρύ. Στην περίπτωση των αυτοκινήτων όμως και της κίνησης τους παίζουν ρόλο πολλές δυνάμεις, μεταξύ τους και η κάθετη δύναμη που και σε αυτή υπερτερούν τα βαρύτερα αυτοκίνητα. Στα ελαφρά αυτοκίνητα προσθέτουμε αεροτομές και αεροδυναμικά βοηθήματα για να αυξήσουμε την κάθετη δύναμη. Και το σημαντικότερο όλων λάστιχα κ αναρτήσεις. Δεν το αναλύω γτ θα κούρασω. Όσο για την ML του Παντελίδη φαντάζομαι κανένας δεν αμφισβητεί την παθητική ασφάλεια ενός πολυτελεστατου αυτοκινήτου αρκετών 10αδων χιλιάδων ευρώ. Όμως όλα τα υλικά έχουν κάποιο όριο, τα crash test γίνονται με 64 χλμ την ώρα να α δεν κάνω λάθος. Σε υψηλότερες ταχύτητες οι δυνάμεις πολλαπλασιάζονται και στη συγκεκριμένη περίπτωση σε συνδυασμό με τον παράγοντα τύχη ( μπαριερες που διαπέρασαν το αμάξωμα) είχαμε ολέθριο αποτέλεσμα. Εν τέλει και το λέω για όλους μας όσο προστατευμένοι και να νιώθουμε σε ένα αυτοκίνητο το κακο μπορεί να γίνει με πολύ λίγα, τόσο για μας αλλά και για τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου όπως πεζούς, ποδηλάτες κτλ.... Ενεργητικη ασφαλεια οχι παθητικη. Ενα Grand Cherokee 20ετιας θα περασει μεσα απο ενα i10 πχ. Σε ολα τα αλλα πανω κατω συμφωνω, εγω δεν αναφερθηκα ποτε σε στροφες η σε οδηγικη συμπεριφορα εξαλλου, αναφερθηκα σε ποιο αμαξι καποιος θα ειναι πιο ασφαλης (ουτε αναφερθηκα σε χρονολογια). Τωρα αν βαλεις ακομα και ενα Cayenne του 2010 (γυρω στα 11 χιλιαρικα αξια μεταχειρισμενο) κοντρα σε ενα νεο i10 η Fiesta σε μια οποιαδηποτε τρακα θεωρω πως ακομα και 10ετιας που ειναι θα βγει πρωτο (και ναι παιζει ρολο το βαρος, οσο πιο βαρυ κατεμε ενα αυτοκινητο, τοσο πιο στιβαρη η κατασκευη του). Επεξ/σία 19 Ιουλίου 2020 από Salvation81
bill999r Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 9 ώρες πριν, Salvation81 είπε ναι παιζει ρολο το βαρος, Φυσικά παίζει ρόλο το βάρος ή αλλιώς μάζα για να είμαστε ακριβείς και φυσικά ανάλογα με το βάρος αυξάνεται και η ορμή ενός αντικειμένου που κινείται. Οπότε ναι ένα πολύ πιο βαρύ αυτοκίνητο θα προκαλέσει μεγαλύτερη ζημιά από ένα πιο ελαφρύ. Όμως σε μια κρούση ρόλο παίζει η απορρόφηση των δυνάμεων και πως αυτές θα κατανεμηθουν όταν γίνει το κακό. Έτσι λοιπόν σε ένα νέο αυτοκίνητο οι περισσότερες δυνάμεις θα απορροφηθούν στις ζώνες παραμόρφωσης του οχήματος, ο κλώβος θα αφήσει τον απαραίτητο ζωτικό χώρο για τους επιβάτες και οι αερόσακοι θα απορροφήσουν την τις δυνάμεις από τα σώματα των επιβατών. Στο cherokee θα γίνουν τα ίδια πράγματα αλλά με χειρότερο τρόπο λόγω της εξέλιξης που σου είπα οαραοανω.. Όμως όλα τα υλικά έχουν και κάποιο όριο όπως είπαμε. Όλα τα παραπάνω ισχύουν για συγκεκριμένες συνθήκες. Εάν το cayenne τρέχει με 200 και συγκρουστεί με ένα i10 καταλαβαίνεις ότι δεν θα μείνει λαμαρίνα σε κανένα από τα 2 αυτοκίνητα. Επίσης ρόλο παίζει και η γωνια της σύγκρουσης, η ταχύτητα του άλλου οχήματος κτλ . Οπότε είναι μάλλον μιλάμε υποθετικά για όλα τα παραπάνω. Αν έχεις όρεξη μπορείς να μπεις στο σαιτ του euroncap και να δεις βιντεάκια από παλιότερα αυτοκίνητα και από νεότερα. Επίσης δες και αυτό Είναι θέμα τεχνολογίας καθαρα. 4
GoMaR Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 Μιας και διαβασα γρηγορα το θεμα, αρχικα να πω μπραβο που ειναι καλα η κοπελα, αλλα διαφωνω στο να μη βοηθηθει να παρει καινουργιο αμαξι. Το μεγαλυτερο λαθος ειναι αυτο. Το σοκ που παθαινουν μετα απο ατυχημα τους κανει να μην θελουν να ξαναπιασουν τιμονι και ετσι παγιδευονται σε ολη τους την ζωη. Οποτε το πρωτο πραγμα που πρεπει να γινει ειναι να ξανα πιασει γρηγορα τιμονι. Φιλικα παντα εννοειται 4
agnostos13 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 12 ώρες πριν, Salvation81 είπε Ενεργητικη ασφαλεια οχι παθητικη. Ενα Grand Cherokee 20ετιας θα περασει μεσα απο ενα i10 πχ. Σε ολα τα αλλα πανω κατω συμφωνω, εγω δεν αναφερθηκα ποτε σε στροφες η σε οδηγικη συμπεριφορα εξαλλου, αναφερθηκα σε ποιο αμαξι καποιος θα ειναι πιο ασφαλης (ουτε αναφερθηκα σε χρονολογια). Τωρα αν βαλεις ακομα και ενα Cayenne του 2010 (γυρω στα 11 χιλιαρικα αξια μεταχειρισμενο) κοντρα σε ενα νεο i10 η Fiesta σε μια οποιαδηποτε τρακα θεωρω πως ακομα και 10ετιας που ειναι θα βγει πρωτο (και ναι παιζει ρολο το βαρος, οσο πιο βαρυ κατεμε ενα αυτοκινητο, τοσο πιο στιβαρη η κατασκευη του). Αν αυτά τα δύο τώρα πέσουν σε τοίχο ποιό θα την βγάλει περισσότερο καθαρή; 1
Joshua21 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 17 λεπτά πριν, agnostos13 είπε Αν αυτά τα δύο τώρα πέσουν σε τοίχο ποιό θα την βγάλει περισσότερο καθαρή; Για να δούμε... 1
Salvation81 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 25 λεπτά πριν, agnostos13 είπε Αν αυτά τα δύο τώρα πέσουν σε τοίχο ποιό θα την βγάλει περισσότερο καθαρή; Καποιοι χανετε μαλλον το νοημα της ολης συζητησης, κανεις δεν ειπε του ανθρωπου να της παρει αμαξι 20ετιας+, εγω με καποιον αλλο απλα μιλουσαμε για το θεμα βαρος και πως σε ενα ατυχημα μπορει να αποδειχτει καλυτερο. Η συζητηση εκτροχιαστηκε καποια στιγμη αλλα φυσικα δεν μπορουμε να συγκρινουμε 2 αυτοκινητα με 20+ χρονια διαφορα αναμεσα τους στο θεμα crash test σε τοιχο (σιγουρα οχι με τις ταχυτητες που χρησιμοποιουν στα Euro Ncap που ξερουν πολυ καλα τα ορια των αυτοκινητων - πχ αν οι τρακες ηταν στα 120χλ/ω δεν θα εμενε τιποτα απο κανενα αυτοκινητο) και κανεις δεν αναφερθηκε και σε τοιχο, η ολη αναφορα ηταν σε συγκρουση μεταξυ 2 αυτοκινητων που εκει φυσικα η μαζα παιζει διαφορετικο ρολο (ενω στο θεμα τοιχου ειναι κακο για το βαρυ αυτοκινητο σε συγκρουση μεταξυ αυτοκινητων ειναι καλο, εστω οσο καλο οσο μπορει να το θεωρησει καποιος). Χωρια που το βαρυ αρχικα το ειχα αναφερει και στο οτι δεν θα επιταχυνει οπως ενα μικρο αυτοκινητακι και αρα θα ειναι πιο συντηρητικος ο οδηγος. Οσο για το οτι η κοπελα θα φοβηθει να ξαναπιασει τιμονι το ιδιο ακριβως ελεγα για την πρωην μου (που ειχε φυγει απο το παμπριζ και ειχε κανει και αφαιρεση σπλυνας) και φυσικα δεν ισχυε αφου 1 χρονο μετα διαλυσε και 2ο αυτοκινητο. Ο καθενας βεβαια το βλεπει οπως θελει. 1
odys03 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 Φίλοι μου υπάρχουν δεκάδες παράγοντες που μπορεί να διαφοροποιήσουν τις επιπτώσεις από ενα ατύχημα. Παράδειγμα. Οι μπάρες στους δρόμους πρέπει να είναι πιστοποιημένες και τοποθετημένες η μια να κλειδώνει στην άλλη προς την κατεύθυνση που κινούνται τα οχήματα. Αν τις έχουν τοποθετήσει ανάποδα, τότε η πρώτη μπάρα υποχωρεί και η δεύτερη καρφώνεται στο αυτοκίνητο. τα κράσπεδα να έχουν συγκεκριμένο ύψος, το διάζωμα jersey συγκεκριμένες διαστάσεις. Το 90% των δρόμων μας είναι ότι καπνίσει στον τελευταίο εργολάβο που από προδιαγραφές οδοποιία και μηχανική έχουν μεσάνυχτα. Βέβαια τα δικά του τα παιδιά θα καρφωθούν από τις μπάρες, χρειάζεται φοβερή προσοχή έλεγχος και πολλά άλλα πράγματα που δυστυχώς είμαστε πολύ πίσω σαν χώρα. 4
liakjim Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 Στις 18/7/2020 στις 5:36 ΜΜ, Green Dragon είπε Ήρθαν σήμερα και είδαν το αμάξι δύο φαναρτζήδες, που μου σύστησαν ο φίλος @bill999r και ένας δικός μου γνωστός. Μεγάλα συνεργεία με καλύμπρες, βαφεία και ότι πιο σύγχρονο. Ο κ. Νάστος και ο κ. Αρβανίτης. Και οι δύο ήταν κατηγορηματικοί. Το αμάξι δεν φτιάχνεται. Έχει πολύ μεγάλο κόστος και δεν μπορεί να γίνει όπως ήταν. Έτσι έχω συνολικά τρεις έγκυρες εκτιμήσεις αρνητικές. Οπότε το θέμα επισκευή κλείνει εδώ. Τώρα προσανατολίζομαι στην πώληση σαν τρακαρισμένο και ότι μπορέσω να πάρω. Πάντως λίγα. Θα σας ανεβάσω μερικές φωτογραφίες για να δείτε τι ακριβώς έγινε και από τι γλύτωσε η κόρη μου. Πάντως να πω ότι η παθητική ασφάλεια του Ford Fiesta λειτούργησε άψογα. Οι ζώνες ασφαλείας, οι αερόσακοι και η ακαμψία της καμπίνας, έκαναν το θαύμα τους. Η κοπέλα σε τουμπαρισμένο αυτοκίνητο, που σύρθηκε στην άσφαλτο 10 μέτρα,έλυσε τη ζώνη της, άνοιξε την πόρτα του οδηγού και βγήκε έξω με μια γρατζουνιά στον αγκώνα της. Ο Θεός μας λυπήθηκε. Εμένα γιατί δεν μου φαίνεται η ζημιά ότι είναι για πέταμα; Δεν το κατέχω, αλλά βλέπω αντικατάσταση σε 2 πόρτες , ένα καπό , προφυλακτήρα, μπροστινά φτερά, φανάρια. Αν βρεθούν από μάντρες και στο ίδιο χρώμα δεν θα πάνε πολύ. Το πίσω φτερό δεξιά θα το άφηνα έτσι. Τον ουρανό δεν ξέρω πως τον φτιάχνουν. Σασί , μηχανικά δεν βλέπω να έχει κάτι. Και πάλι, δηλώνω άσχετος με το αντικείμενο, απλά είχα ασχοληθεί πριν κάτι χρόνια.
Ukforthemoment Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 2 ώρες πριν, GoMaR είπε Μιας και διαβασα γρηγορα το θεμα, αρχικα να πω μπραβο που ειναι καλα η κοπελα, αλλα διαφωνω στο να μη βοηθηθει να παρει καινουργιο αμαξι. Το μεγαλυτερο λαθος ειναι αυτο. Το σοκ που παθαινουν μετα απο ατυχημα τους κανει να μην θελουν να ξαναπιασουν τιμονι και ετσι παγιδευονται σε ολη τους την ζωη. Οποτε το πρωτο πραγμα που πρεπει να γινει ειναι να ξανα πιασει γρηγορα τιμονι. Φιλικα παντα εννοειται Συμφωνώ.Εχοντας τρακάρει 10 μέρες αφότου πήρα το δίπλωμα ,έπεσε πάνω μου στραταίος που παραβίασε στοπ και μου έκανε το αμάξι σαν τελικό σίγμα ,οι δικοί μου με ανάγκασαν να οδηγήσω την ίδια μέρα για να μου φύγει η πιθανή φοβία.Μέχρι και πριν μερικά χρόνια η καρδιά μου σφιγγόταν όταν περναγα απο εκείνη τη διασταύρωση. 1
agnostos13 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, n4sleep είπε Αμάξι να μην αναποδογυρίζει θές? Πάρε TESLA . Τα ηλεκτρίκά έχουν μπαταρίες και κινητήρες στο πάτωμα που σημαίνει χαμηλό κέντρο βάρους οπότε δύσκολα γυρνάνε... 1 ώρα πριν, Salvation81 είπε Καποιοι χανετε μαλλον το νοημα της ολης συζητησης, κανεις δεν ειπε του ανθρωπου να της παρει αμαξι 20ετιας+, εγω με καποιον αλλο απλα μιλουσαμε για το θεμα βαρος και πως σε ενα ατυχημα μπορει να αποδειχτει καλυτερο. Η συζητηση εκτροχιαστηκε καποια στιγμη αλλα φυσικα δεν μπορουμε να συγκρινουμε 2 αυτοκινητα με 20+ χρονια διαφορα αναμεσα τους στο θεμα crash test σε τοιχο (σιγουρα οχι με τις ταχυτητες που χρησιμοποιουν στα Euro Ncap που ξερουν πολυ καλα τα ορια των αυτοκινητων - πχ αν οι τρακες ηταν στα 120χλ/ω δεν θα εμενε τιποτα απο κανενα αυτοκινητο) και κανεις δεν αναφερθηκε και σε τοιχο, η ολη αναφορα ηταν σε συγκρουση μεταξυ 2 αυτοκινητων που εκει φυσικα η μαζα παιζει διαφορετικο ρολο (ενω στο θεμα τοιχου ειναι κακο για το βαρυ αυτοκινητο σε συγκρουση μεταξυ αυτοκινητων ειναι καλο, εστω οσο καλο οσο μπορει να το θεωρησει καποιος). Χωρια που το βαρυ αρχικα το ειχα αναφερει και στο οτι δεν θα επιταχυνει οπως ενα μικρο αυτοκινητακι και αρα θα ειναι πιο συντηρητικος ο οδηγος. Οσο για το οτι η κοπελα θα φοβηθει να ξαναπιασει τιμονι το ιδιο ακριβως ελεγα για την πρωην μου (που ειχε φυγει απο το παμπριζ και ειχε κανει και αφαιρεση σπλυνας) και φυσικα δεν ισχυε αφου 1 χρονο μετα διαλυσε και 2ο αυτοκινητο. Ο καθενας βεβαια το βλεπει οπως θελει. Ας μην χάσουμε το νόημα τότε...λογικά με ένα τέτοιο είμαστε εντάξει σε παν ενδεχόμενο! Επεξ/σία 20 Ιουλίου 2020 από agnostos13
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα