RTW4ever Δημοσ. 19 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2020 8 ώρες πριν, Salvation81 είπε Βαρυ = ποιο ασφαλες, οποιον και αν ρωτησεις (εννοειται αναφερομαι σε αυτοκινητα ιδιας γεννιας πανω κατω). Φρεναρει πιο δυσκολα το βαρυ ναι αλλα τοσο σε θεμα ασφαλειας (αν πχ τρακαρεις αλλο αυτοκινητο) οσο και σε θεμα προσφυσης ναι ειναι καλυτερα. Αν εσυ εχεις μαθει αλλη φυσικη να μου πεις που την εμαθες. Δεν υπαρχει καμια αντιπαραθεση, τα πραγματα ειναι ξεκαθαρα. Εντάξει, τώρα αντιλαμβανόμαατε όλοι την απίστευτη άγνοια που υπάρχει. Η λέξη αδράνεια σου λέει τίποτα; Αν ίσχυε αυτό που λες, θα βάζανε έρμα στα αυτοκίνητα να ζυγίζουν 10 τόνους. Τα αγωνιστικά προσπαθούν να τα κάνουν όσο το δυνατόν ελαφρύτερα, γιατί άραγε; Το ότι "όλοι" πιστεύουν αυτό που λες, σημαίνει ότι όλοι αγνοούν. Το βαρύ αυτοκίνητο στρίβει δυσκολότερα, επιβραδύνει δυσκολότερα, φεύγει από το δρόμο ευκολότερα. Φυσικά όλοι οι άλλοι παράγοντες (αναρτήσεις, φρένα, ελαστικά) σε μια τέτοια σύγκριση παραμένουν ίδια, για να έχει νόημα. Αν τώρα τα παραπάνω δεν μπορείς να τα συλλάβεις, λυπάμαι, δεν μπορώ να βοηθήσω παραπάνω. 7 3
Ukforthemoment Δημοσ. 19 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2020 1 ώρα πριν, RTW4ever είπε Εντάξει, τώρα αντιλαμβανόμαατε όλοι την απίστευτη άγνοια που υπάρχει. Η λέξη αδράνεια σου λέει τίποτα; Αν ίσχυε αυτό που λες, θα βάζανε έρμα στα αυτοκίνητα να ζυγίζουν 10 τόνους. Τα αγωνιστικά προσπαθούν να τα κάνουν όσο το δυνατόν ελαφρύτερα, γιατί άραγε; Το ότι "όλοι" πιστεύουν αυτό που λες, σημαίνει ότι όλοι αγνοούν. Το βαρύ αυτοκίνητο στρίβει δυσκολότερα, επιβραδύνει δυσκολότερα, φεύγει από το δρόμο ευκολότερα. Φυσικά όλοι οι άλλοι παράγοντες (αναρτήσεις, φρένα, ελαστικά) σε μια τέτοια σύγκριση παραμένουν ίδια, για να έχει νόημα. Αν τώρα τα παραπάνω δεν μπορείς να τα συλλάβεις, λυπάμαι, δεν μπορώ να βοηθήσω παραπάνω. Φίλος αμα δεν ελέγχεις κατάσταση ελαστικών με κλωτσιά τότε δεν πας πουθενά.Ασε που τώρα τα φτιάχνουν ψευτικα και στραπατσάρονται με το που τα ακουμπήσεις .Ενω τα παλιά ,τανκς!!!Σκοτωνοσουν αλλά δεν χάλαγε ο προφυλακτήρας.Σημαντικό για τους κληρονόμους.
Salvation81 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2020 1 ώρα πριν, RTW4ever είπε Εντάξει, τώρα αντιλαμβανόμαατε όλοι την απίστευτη άγνοια που υπάρχει. Η λέξη αδράνεια σου λέει τίποτα; Αν ίσχυε αυτό που λες, θα βάζανε έρμα στα αυτοκίνητα να ζυγίζουν 10 τόνους. Τα αγωνιστικά προσπαθούν να τα κάνουν όσο το δυνατόν ελαφρύτερα, γιατί άραγε; Το ότι "όλοι" πιστεύουν αυτό που λες, σημαίνει ότι όλοι αγνοούν. Το βαρύ αυτοκίνητο στρίβει δυσκολότερα, επιβραδύνει δυσκολότερα, φεύγει από το δρόμο ευκολότερα. Φυσικά όλοι οι άλλοι παράγοντες (αναρτήσεις, φρένα, ελαστικά) σε μια τέτοια σύγκριση παραμένουν ίδια, για να έχει νόημα. Αν τώρα τα παραπάνω δεν μπορείς να τα συλλάβεις, λυπάμαι, δεν μπορώ να βοηθήσω παραπάνω. Ωραια ακου τοτε, εγω θα σκασω επανω σου με ενα Hummer (απο τα πρωτα κιολας πριν 25 χρονια, να δεις ποσο καλος ειμαι) και εσυ θα εισαι με ενα Fiesta (τελευταιο μοντελο 2020). Στο τελος της ημερας αν εχεις δικιο θα μπορεις να απαντησεις. Τι λες το προσπαθουμε; Αφου εισαι σιγουρος για οσα λες δεν θα επρεπε να εχεις κανενα προβλημα. Λοιπον τα αμαξια τα κανουν ελαφρια για να στριβουν καλυτερα αλλα ξανα βαση φυσικης η προσφυση ειναι καλυτερη. Αυτο δεν αλλαζει, εσυ εξαλλου μιλουσες για φυσικη. Το οτι λογο κεντρο βαρους και αδρανειας στριβει δυσκολοτερα ειναι εντελως αλλο θεμα (αληθεια, για ραλλι νομιζεις ο κοσμος παιρνει τα αυτοκινητα του;). Βεβαια ολοι οι αλλοι παραγοντες δεν παραμενουν οι ιδιοι, δεν μιλαμε για επιστημονικη φαντασια, μιλαμε για αμαξι Α vs αμαξι Β (οπου αμαξια μοντελα που υπαρχουν στην αγορα). 26 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Φίλος αμα δεν ελέγχεις κατάσταση ελαστικών με κλωτσιά τότε δεν πας πουθενά.Ασε που τώρα τα φτιάχνουν ψευτικα και στραπατσάρονται με το που τα ακουμπήσεις .Ενω τα παλιά ,τανκς!!!Σκοτωνοσουν αλλά δεν χάλαγε ο προφυλακτήρας.Σημαντικό για τους κληρονόμους. Ελα μου ντε που δεν σκοτωνονταν, μπορει αναλογικα με σημερα να ηταν ετσι αλλα αν δεις με αλλα αυτοκινητα της εποχης (1970-80-90) πχ τα Volvo ειχαν πολυ μικροτερο βαθμο θνησιμοτητας. Μην ξεχναμε πως η τεχνολογια μπαινει σε ολα τα αυτοκινητα, δες τα νεα Volvo που καποια ειναι πανω απο 2 τονους και φυσικα εχουν τα καλυτερα νουμερα στα Crash Test (οπως πχ τα Tesla που και αυτα ειναι πολυ βαρια λογο μπαταριων).
agnostos13 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, Salvation81 είπε Βαρυ = ποιο ασφαλες, οποιον και αν ρωτησεις (εννοειται αναφερομαι σε αυτοκινητα ιδιας γεννιας πανω κατω). Φρεναρει πιο δυσκολα το βαρυ ναι αλλα τοσο σε θεμα ασφαλειας (αν πχ τρακαρεις αλλο αυτοκινητο) οσο και σε θεμα προσφυσης ναι ειναι καλυτερα. Αν εσυ εχεις μαθει αλλη φυσικη να μου πεις που την εμαθες. Δεν υπαρχει καμια αντιπαραθεση, τα πραγματα ειναι ξεκαθαρα. Γι αυτό γέμισε η Αθήνα (και η Ευρώπη) με SUVs. Το επόμενο trend θα είναι να κυκλοφοράμε με τράκτορες... Επεξ/σία 19 Ιουλίου 2020 από agnostos13 1
paylidis Δημοσ. 19 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2020 12 ώρες πριν, Green Dragon είπε Εν τω μεταξύ σας έχω νέα. Αφού οι φαναρτζήδες μου είπαν να το βάλω αγγελία σαν τρακαρισμένο και να είμαι ευχαριστημένος αν πάρω 500 ευρώ, έφτιαξα μια αγγελία με φωτογραφίες από όλες τις γωνιές και τις όψεις και έβαλα τιμή 800 ευρώ. Μέσα σε μισή ώρα μέτρησα 12 τηλεφωνήματα. Με παρακαλούσαν να δώσω ένα λογαριασμό για να μου καταθέσουν 100 η 200 ευρώ και να το κλείσουμε. Στο είπα στα πρώτα μυνηματα να το βαλεις παραπάνω........!! Κάτι ήξερα. Κ φυσικά οτι κανείς με χαρτιά που θα διεκπαιρεωθουν παρουσία σου 2
Salvation81 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2020 2 ώρες πριν, agnostos13 είπε Γι αυτό γέμισε η Αθήνα (και η Ευρώπη) με SUVs. Το επόμενο trend θα είναι να κυκλοφοράμε με τράκτορες... Γατακι, καποιος ειχε ακομα καλυτερη ιδεα.... ΥΓ: Τωρα η το αντικλεπτικο το εβαλε εκεινος για να μην του το κλεψουν η η αστυνομια
Cocomel Δημοσ. 19 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2020 Καταρχήν είσαι τυχερός ακόμα θυμάμαι το σκύλο κουταβάκι που είχα και πριν δύο χρόνια έτρεχε στο δρόμο και κυνηγούσε αυτοκίνητά μέχρι μια μέρα που ένας φίλος μου το πάτησε με το μηχανάκι και από τότε προσέχει περσοτερο και από μένα ο σκύλος πριν περάσει τν δρόμο κοιτάει δεξιά αριστερά.. το ίδιο έπαθε και η κόρη σου τώρα.... Λοιπόν το αμάξι δωστό όσο και όσο δεν συμφέρει να το κρατάς γτ ελλαζουν πολύ γρήγορα τα δεδομένα δεν είναι όπως τν δεκαετία του 90 που τα έφτιαχναν .... Και μάθε φυσική τν κόρη σου και τι ειναι η τριβή γτ αν δεις κάτι κοπέλες με κάτι Σμαρτ και γενικά κάτι χιλαρακια πως σε προσπερνούν στην Πάτρα όπως ακτή Δυμαίων θα πάθεις σοκ εδώ και με βροχή και πάνε το ίδιο... Αλλά προφανώς της ενδιαφέρει το νύχι το Μάλι και η μόστρα... Και όλα αυτά στα λέω που είμαι 32 όχι 55 και πάω σαν κότα .... 15 ώρες πριν, SabotazNic είπε @Green Dragon Απο περιεργεια και μονο, πως ηταν ο δρομος και γλυστρησε το αμαξι και βρηκε σε πεζοδρομιο ωστε να αναποδογυρισει? Ειμαι νεος οδηγος σχετικα, με cordoba '96 και δεν μου εχει γλυστρησει ποτε το αμαξι (εχω κανει γυρω στα 6-7κ+ χιλιομετρα σχεδον, περα απο επαρχεια, και σε εθνικη/αθηνα και εγνατια/θεσσαλονικη. Επειδη ειχαμε παλια λαστιχα βροχης (9 χρονων) που ναι μεν ειχαν τακουνι, αλλα ειχαν ξεραθει, μερικες φορες ισως να καταλαβαινα οτι "φευγει". Τωρα που εβαλα φρεσκα, ειναι μαι χαρα. Τα λαστιχα ηταν παλια? Μου κανει επισης εντυπωση το οτι λογικα βρηκε στο εμποδιο η μπροστινη αριστερη μερια, αλλα η δεξια πλαινη εχει ζημιες. Εκανε και πληρη αναστροφη πριν καταληξει να μεινει με την οροφη κατω? λολ. κανενας δεν σταματησε να δει αν ειναι καλα, κανενα αυτοκινητο δεν σταματαει να περασει η αλλη την διαβαση Είχες λάστιχα 9 χρόνων? Τν skroutz τι τών έχεις? Μπάρμπα? 1
SabotazNic Δημοσ. 19 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2020 34 λεπτά πριν, Cocomel είπε Είχες λάστιχα 9 χρόνων? Τν skroutz τι τών έχεις? Μπάρμπα? well, δεν το ηξερα εγω. Ο πατερας μου δεν το πολυ χρησιμοποιει, οποτε ειχε κατσει στην ακρη
SabotazNic Δημοσ. 19 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2020 1 ώρα πριν, Kostas_pl είπε Στο ΚΤΕΟ όλα καλά; Καθε 2 χρονια, μια χαρα
RTW4ever Δημοσ. 19 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2020 8 ώρες πριν, Salvation81 είπε Ωραια ακου τοτε, εγω θα σκασω επανω σου με ενα Hummer (απο τα πρωτα κιολας πριν 25 χρονια, να δεις ποσο καλος ειμαι) και εσυ θα εισαι με ενα Fiesta (τελευταιο μοντελο 2020). Στο τελος της ημερας αν εχεις δικιο θα μπορεις να απαντησεις. Τι λες το προσπαθουμε; Αφου εισαι σιγουρος για οσα λες δεν θα επρεπε να εχεις κανενα προβλημα. Λοιπον τα αμαξια τα κανουν ελαφρια για να στριβουν καλυτερα αλλα ξανα βαση φυσικης η προσφυση ειναι καλυτερη. Αυτο δεν αλλαζει, εσυ εξαλλου μιλουσες για φυσικη. Το οτι λογο κεντρο βαρους και αδρανειας στριβει δυσκολοτερα ειναι εντελως αλλο θεμα (αληθεια, για ραλλι νομιζεις ο κοσμος παιρνει τα αυτοκινητα του;). Βεβαια ολοι οι αλλοι παραγοντες δεν παραμενουν οι ιδιοι, δεν μιλαμε για επιστημονικη φαντασια, μιλαμε για αμαξι Α vs αμαξι Β (οπου αμαξια μοντελα που υπαρχουν στην αγορα). Ελα μου ντε που δεν σκοτωνονταν, μπορει αναλογικα με σημερα να ηταν ετσι αλλα αν δεις με αλλα αυτοκινητα της εποχης (1970-80-90) πχ τα Volvo ειχαν πολυ μικροτερο βαθμο θνησιμοτητας. Μην ξεχναμε πως η τεχνολογια μπαινει σε ολα τα αυτοκινητα, δες τα νεα Volvo που καποια ειναι πανω απο 2 τονους και φυσικα εχουν τα καλυτερα νουμερα στα Crash Test (οπως πχ τα Tesla που και αυτα ειναι πολυ βαρια λογο μπαταριων). Χαίρε σκότος βαθύ... Χαίρε αμορφωσιά ατελείωτη... Σκέψεις ατάκτως ερριμμένες. Τι να απαντήσει τώρα κάποιος σε αυτό το συνονθύλευμα. Έχεις δίκιο, δεν υπάρχει σωτηρία.
Salvation81 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2020 30 λεπτά πριν, RTW4ever είπε Χαίρε σκότος βαθύ... Χαίρε αμορφωσιά ατελείωτη... Σκέψεις ατάκτως ερριμμένες. Τι να απαντήσει τώρα κάποιος σε αυτό το συνονθύλευμα. Έχεις δίκιο, δεν υπάρχει σωτηρία. Το καλυτερα να μασας παρα να μιλας εφευρεθει για ατομα σαν εσενα. Οταν αποφασισεις να δουμε πιο αυτοκινητο απο τα 2 που αναφερα προσφερει μεγαλυτερη ασφαλεια στον οδηγο πας παιρνεις ενα Fiesta, παω παιρνω ενα Hummer (η αν δεν βρω Hummer μεταχειρισμενο μην αγχωνεσαι, θα παρω ενα Grand Cherokee 20 ετιας) και δοκιμαζουμε (φυσικη σε ολο της το μεγαλειο χωρις μα και μου).
agnostos13 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) 23 λεπτά πριν, Salvation81 είπε Το καλυτερα να μασας παρα να μιλας εφευρεθει για ατομα σαν εσενα. Οταν αποφασισεις να δουμε πιο αυτοκινητο απο τα 2 που αναφερα προσφερει μεγαλυτερη ασφαλεια στον οδηγο πας παιρνεις ενα Fiesta, παω παιρνω ενα Hummer (η αν δεν βρω Hummer μεταχειρισμενο μην αγχωνεσαι, θα παρω ενα Grand Cherokee 20 ετιας) και δοκιμαζουμε (φυσικη σε ολο της το μεγαλειο χωρις μα και μου). Είδαμε και σε περίπτωση πρώην διάσημου λαϊκού τραγουδιστή κατά πόσο ένα βαρύ SUV δεν σηκώνεται και αν γλυτώνεις τα χειρότερα... Επεξ/σία 19 Ιουλίου 2020 από agnostos13
Salvation81 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2020 7 λεπτά πριν, agnostos13 είπε Είδαμε και σε περίπτωση πρώην διάσημου λαϊκού τραγουδιστή κατά πόσο ένα βαρύ SUV δεν σηκώνεται και αν γλυτώνεις τα χειρότερα... Ο τυπος δεν φορουσε ζωνη, ηταν τυφλα στο μεθυσι και ετρεχε σε εναν μονοδρομο που ουτε με 30 δεν πρεπει να πηγαινεις. Επισης το αυτοκινητο εγινε σουβλακι απο τις λαμαρινες των προστατευτικων του δρομου. Μπορεις να φανταστεις το ΙΔΙΟ ατυχημα ακριβως αν γινοταν με ενα Golf η ενα Fiesta πως θα ειχε γινει το αυτοκινητο; Ασε που θα ειχε φτασει στην αλλη ακρη της Βουλιαγμενης.
RTW4ever Δημοσ. 19 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2020 36 λεπτά πριν, Salvation81 είπε Το καλυτερα να μασας παρα να μιλας εφευρεθει για ατομα σαν εσενα. Οταν αποφασισεις να δουμε πιο αυτοκινητο απο τα 2 που αναφερα προσφερει μεγαλυτερη ασφαλεια στον οδηγο πας παιρνεις ενα Fiesta, παω παιρνω ενα Hummer (η αν δεν βρω Hummer μεταχειρισμενο μην αγχωνεσαι, θα παρω ενα Grand Cherokee 20 ετιας) και δοκιμαζουμε (φυσικη σε ολο της το μεγαλειο χωρις μα και μου). Θα σου πω μόνο αυτό για να καταλάβεις (ίσως; ) την σύγχυση που σε διακατέχει. Εγώ μίλησα για ενεργητική ασφάλεια και εσύ μιλάς για παθητική ασφάλεια. Ψάξε μάθε τι σημαίνει το καθένα, ποιες οι διαφορές και ξαναέλα για εξετάσεις. Μαθήματα φυσικής δεν θα κάνουμε στο ινσόμνια, άλλη όρεξη δεν είχα. Εξακολουθείς να είσαι εξόχως επικίνδυνος με τις συμβουλές και τις απόψεις σου, για τον κόσμο που δεν ξέρει. Σου δίνω και ένα τελευταίο στοιχείο, αν και δεν τρέφω ελπίδες. Στο παράδειγμά σου, το ελαφρύ αυτοκίνητο θα στρίψει και θα αποφύγει το ατύχημα, ενώ εσύ με το δίτονο θα πας για βρούβες. ΥΓ. Ψάξε και πες μας πόσα κιλά ήταν η Lotus Elise, δεκαετία 90, και πόσα και ποια αυτοκίνητα έβαζε κάτω σε πίστα, επιταχύνσεις, στρίψιμο κλπ., και ξαναέλα να μας πεις το γιατί. 1
Salvation81 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2020 4 λεπτά πριν, RTW4ever είπε Θα σου πω μόνο αυτό για να καταλάβεις (ίσως; ) την σύγχυση που σε διακατέχει. Εγώ μίλησα για ενεργητική ασφάλεια και εσύ μιλάς για παθητική ασφάλεια. Ψάξε μάθε τι σημαίνει το καθένα, ποιες οι διαφορές και ξαναέλα για εξετάσεις. Μαθήματα φυσικής δεν θα κάνουμε στο ινσόμνια, άλλη όρεξη δεν είχα. Εξακολουθείς να είσαι εξόχως επικίνδυνος με τις συμβουλές και τις απόψεις σου, για τον κόσμο που δεν ξέρει. Σου δίνω και ένα τελευταίο στοιχείο, αν και δεν τρέφω ελπίδες. Στο παράδειγμά σου, το ελαφρύ αυτοκίνητο θα στρίψει και θα αποφύγει το ατύχημα, ενώ εσύ με το δίτονο θα πας για βρούβες. ΥΓ. Ψάξε και πες μας πόσα κιλά ήταν η Lotus Elise, δεκαετία 90, και πόσα και ποια αυτοκίνητα έβαζε κάτω σε πίστα, επιταχύνσεις, στρίψιμο κλπ., και ξαναέλα να μας πεις το γιατί. Μιλας για φυσικη αλλα ξαφνικα το γυρνας σε Ενεργητικη ασφαλεια που ουδεμια σχεση δεν εχει με την φυσικη. Εγω παλι δεν αναφερθηκα ουτε σε ενεργητικη, ουτε σε παθητικη, αναφερθηκα σε ασφαλεια γενικα. Παραλογιζεσαι δυστυχως, στο ατυχημα δεν λες ΑΝ το ενα και ΑΝ το αλλο, στο ατυχημα λες 2 αμαξια τρακαραν και το αποτελεσμα ηταν αυτο (γιαυτο και γινονται τα crash test σε ΟΛΑ τα αυτοκινητα, αν τους εδινες εσυ συμβουλες θα ελεγαν ενταξει μωρε, τα μικρα θα στριψουν οποτε δεν υπαρχει λογος). Και τωρα βγαινει η Elise βεβαια αλλα οκ μικρα γραμματα. Ξανα, εσυ νομιζεις πως ο κοσμος αγοραζει αυτοκινητο για ραλι, ελπιζω τουλαχιστον να εχεις γρηγορο εργαλειο γιατι αλλιως κριμα οσα λες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα