Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 17/7/2020 στις 10:24 ΜΜ, Salvation81 είπε

To 99 υπηρχε και μαλιστα ειναι σιγουρο αυτο γιατι οταν εμαθα πως το καταργησαν με τα φλας ετριβα τα ματια μου. Ισως και πιο πριν να μην υπηρχε, αφου το αλλαξαν μια φορα ισως να το ξαναλαξαν.

Ποτέ.

  • Απαντ. 203
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Βάλε το 1800 με 2000€ να κόψεις κίνηση.Αν δεν γίνει κάτι ρίξε τιμή.

Νομίζω 2000 η αγγελία μου φαίνεται υπερβολικό. Δεν μου πάει να το κάνω. 1800 που λες και εσύ και ο @paylidis μου φαίνεται πιο λογικό.

3 ώρες πριν, paylidis είπε

Αυτό θα έλεγα κ εγώ. 1800 για να πάρεις 1600 πχ

Μου ταιριάζει καλύτερα αυτό το σενάριο. Επιπλέον βιάζομαι γιατί δεν έχω χώρο για το αμάξι, ούτε και χρόνο λόγω της δουλειάς μου.

2 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Για αρχή να πάρεις γνώμη και από άλλους φανοποιούς για το πόσο θα κοστίσει η επισκευή. Και εφόσον κρίνεις ότι δεν αξίζει, θα έλεγα με τπτ να μην το δώσεις κάτω από 2.000€.

Σε ευχαριστώ @Joshua21. Έχω κλείσει το θέμα φανοποιοί και επισκευή οριστικά. Είμαι άσχετος με αυτά, δεν είμαι σε θέση να παρακολουθήσω μια χρονοβόρα επισκευή και είμαι σίγουρος ότι μια αρχική προσφορά για επισκευή π.χ.3.500κ, εύκολα μπορεί να πάει τελικά στα 5.500κ άμα μπλέξω.Εχει κάπου λάθος το σκεπτικό και ο φόβος μου;;;

Αυτό που λες για 2000κ και πάνω, μακάρι.... Αλλά την τιμή την καθορίζει η προσφορά και η αγορά τελικά. Επιπλέον βιάζομαι, όπως είπα και πιο πάνω, λόγω έλλειψης χρόνου και χώρου φύλαξης. 

Δεν γίνεται να είμαι στη δουλειά μου και για ένα μήνα να με παίρνουν τηλέφωνο κάθε τρεις και λίγο από το συνεργείο. Ότι προέκυψε το α ή το β επιπλέον που δεν είχαμε φανταστεί και είναι + τόσα😋😋😋 Εφιάλτης.

Επεξ/σία από Green Dragon
  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, Green Dragon είπε

Νομίζω 2000 η αγγελία μου φαίνεται υπερβολικό. Δεν μου πάει να το κάνω. 1800 που λες και εσύ και ο @paylidis μου φαίνεται πιο λογικό.

Μου ταιριάζει καλύτερα αυτό το σενάριο. Επιπλέον βιάζομαι γιατί δεν έχω χώρο για το αμάξι, ούτε και χρόνο λόγω της δουλειάς μου.

Σε ευχαριστώ @Joshua21. Έχω κλείσει το θέμα φανοποιοί και επισκευή οριστικά. Είμαι άσχετος με αυτά, δεν είμαι σε θέση να παρακολουθήσω μια χρονοβόρα επισκευή και είμαι σίγουρος ότι μια αρχική προσφορά για επισκευή π.χ.3.500κ, εύκολα μπορεί να πάει τελικά στα 5.500κ άμα μπλέξω.Εχει κάπου λάθος το σκεπτικό και ο φόβος μου;;;

Αυτό που λες για 2000κ και πάνω, μακάρι.... Αλλά την τιμή την καθορίζει η προσφορά και η αγορά τελικά. Επιπλέον βιάζομαι, όπως είπα και πιο πάνω, λόγω έλλειψης χρόνου και χώρου φύλαξης. 

Δεν γίνεται να είμαι στη δουλειά μου και για ένα μήνα να με παίρνουν τηλέφωνο κάθε τρεις και λίγο από το συνεργείο. Ότι προέκυψε το α ή το β επιπλέον που δεν είχαμε φανταστεί και είναι + τόσα😋😋😋 Εφιάλτης.

Κι εγώ θα έλεγα να πάρεις ότι πάρεις, να βάλεις και κάποιο ποσό (που θα σου πήγαινε η επισκευή) και παίρνεις ένα μεταχειρισμένο σε άριστη κατάσταση

*Σχετικό είναι αυτό γιατί είναι τζόκερ τα μηχανικά αλλά τουλάχιστον θα ξέρεις ότι δεν είναι ένα σμπαραλιασμένο αμάξι από επισκευή...

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συμφωνω με τον mechpanos  ετσι και αλλιως το αυτοκινητο απο την στιγμη που ειναι του 2009 πανω απο 5500 σε καλη κατασταση δεν πουλιεται αρα δεν θα μπεις μεσα πολυ μεσα και αν το δωσεις και 1500 στους μαστορους ακομα καλυτερα αρα χασουρα 4000 χιλιαρικα. Για αυτο το λογο η μικτη ειναι το καλυτερο αν ειχε μικτη θα εδινε καποια φραγκα παραπανω το εξαμηνο αλλα στα μεγαλα τρακαρισματα εχεις το κεφαλι σου ησυχο γιατι συμβαινουν και στον καλυτερο οδηγο.

Επεξ/σία από fragsp
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, poihths είπε

αν ειχε μεικτή θα τοχε ηδη πληρώσει το 5χιλιαρο απο το 2009 μεχρι το 2020

Μπα, σε ενα αμαξι αξιας 8500-9000 η διαφορά πληρους-μικτής ήταν περιπου 70 το εξαμηνο, σα να λεμε στη δεκαετία ουτε 1.5 χιλιαρικο....

Όσο πεφτει μάλιστα η αξία και ανεβαινουν τα χρόνια εμπειρίας του οδηγού πέφτει και το ασφάλιστρο... Για να εχετε μια εικόνα σε αμαξι του 2008 αξιας σημερα 7 χιλιάρικα δίνουμε 158€ μικτη το εξαμηνο...

 

κακα τα ψέματα αξιζει για την κακια την ώρα, οχι για το ψευτοατυχημα που θα γρατζουνισεις το προφυλακτήρα σου στο γκαραζ αλλα για ενα τετοιο συμβαν...

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 2
Δημοσ.
59 λεπτά πριν, fragsp είπε

Συμφωνω με τον mechpanos  ετσι και αλλιως το αυτοκινητο απο την στιγμη που ειναι του 2009 πανω απο 5500 σε καλη κατασταση δεν πουλιεται αρα δεν θα μπεις μεσα πολυ μεσα και αν το δωσεις και 1500 στους μαστορους ακομα καλυτερα αρα χασουρα 4000 χιλιαρικα. Για αυτο το λογο η μικτη ειναι το καλυτερο αν ειχε μικτη θα εδινε καποια φραγκα παραπανω το εξαμηνο αλλα στα μεγαλα τρακαρισματα εχεις το κεφαλι σου ησυχο γιατι συμβαινουν και στον καλυτερο οδηγο.

 

6 λεπτά πριν, paylidis είπε

Μπα, σε ενα αμαξι αξιας 8500-9000 η διαφορά πληρους-μικτής ήταν περιπου 70 το εξαμηνο, σα να λεμε στη δεκαετία ουτε 1.5 χιλιαρικο....

Όσο πεφτει μάλιστα η αξία και ανεβαινουν τα χρόνια εμπειρίας του οδηγού πέφτει και το ασφάλιστρο... Για να εχετε μια εικόνα σε αμαξι του 2008 αξιας σημερα 7 χιλιάρικα δίνουμε 158€ μικτη το εξαμηνο...

κακα τα ψέματα αξιζει για την κακια την ώρα, οχι για το ψευτοατυχημα που θα γρατζουνισεις το προφυλακτήρα σου στο γκαραζ αλλα για ενα τετοιο συμβαν...

Η μικτή για να βγαίνει οικονομική έχει συνήθως μεγάλες απαλλαγές...μπορεί να σου έχει και 1.000€ απαλλαγή δηλαδή...που σημαίνει ότι τα 1000 τα βάζεις εσύ και από εκεί και πάνω, η ασφαλιστική. Είχα κάνει μικτή το 1ο εξάμηνο που πήρα το αμάξι, έφαγα τις 2 πόρτες (συνοδηγού-πίσω δεξιά) και το φτερό με ένα βλάκα που είχε παρκάρει αγροτικό με κοτσαδόρο στραβά σε ένα στενό και δική μου απροσεξία, πήγε 2.500 η ζημιά κι εγώ πήρα 1.500€ επιταγή, και δεν μου έβγαινε και ιδιαίτερα οικονομική εν τω μεταξύ, θυμάμαι πλήρωνα κάπου 500€ το εξάμηνο, κάτι τέτοιο, ενώ απλή είχε 250 (ΑΧΑ).
Έφτιαξα το αμάξι και πήγα και την έκοψα, γύρισα σε απλή...στα 10 χρόνια έχω κάνει απόσβεση οποιασδήποτε ζημιάς (πήγαινε 2πλάσια τιμή τότε)...Για τέτοια χοντρά συμφέρει αλλά καλά να είμαστε να μην πάθουμε κάτι και άστα τα παλιοσίδερα...
 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Η μικτή για να βγαίνει οικονομική έχει συνήθως μεγάλες απαλλαγές...μπορεί να σου έχει και 1.000€ απαλλαγή δηλαδή...που σημαίνει ότι τα 1000 τα βάζεις εσύ και από εκεί και πάνω, η ασφαλιστική. Είχα κάνει μικτή το 1ο εξάμηνο που πήρα το αμάξι, έφαγα τις 2 πόρτες (συνοδηγού-πίσω δεξιά) και το φτερό με ένα βλάκα που είχε παρκάρει αγροτικό με κοτσαδόρο στραβά σε ένα στενό και δική μου απροσεξία, πήγε 2.500 η ζημιά κι εγώ πήρα 1.500€ επιταγή, και δεν μου έβγαινε και ιδιαίτερα οικονομική εν τω μεταξύ, θυμάμαι πλήρωνα κάπου 500€ το εξάμηνο, κάτι τέτοιο, ενώ απλή είχε 250 (ΑΧΑ).
Έφτιαξα το αμάξι και πήγα και την έκοψα, γύρισα σε απλή...στα 10 χρόνια έχω κάνει απόσβεση οποιασδήποτε ζημιάς (πήγαινε 2πλάσια τιμή τότε)...Για τέτοια χοντρά συμφέρει αλλά καλά να είμαστε να μην πάθουμε κάτι και άστα τα παλιοσίδερα...
 

Και παλι σε συνεφερε όπως τα λες, τα εβγαλες τα λεφτα της...

 

επισης υπαρχουν πολύ πιο οικονομικές εταιρείες απο την ΑΧΑ η οποία ειναι φαρμάκι....

Επεξ/σία από paylidis
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, paylidis είπε

Μπα, σε ενα αμαξι αξιας 8500-9000 η διαφορά πληρους-μικτής ήταν περιπου 70 το εξαμηνο, σα να λεμε στη δεκαετία ουτε 1.5 χιλιαρικο....

Όσο πεφτει μάλιστα η αξία και ανεβαινουν τα χρόνια εμπειρίας του οδηγού πέφτει και το ασφάλιστρο... Για να εχετε μια εικόνα σε αμαξι του 2008 αξιας σημερα 7 χιλιάρικα δίνουμε 158€ μικτη το εξαμηνο...

κακα τα ψέματα αξιζει για την κακια την ώρα, οχι για το ψευτοατυχημα που θα γρατζουνισεις το προφυλακτήρα σου στο γκαραζ αλλα για ενα τετοιο συμβαν...

Τα 70 που έγραψες δεν παίζουν εκτός και αν η απαλλαγή είναι στις 2.000€.

 

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Joshua21 είπε

Τα 70 που έγραψες δεν παίζουν εκτός και αν η απαλλαγή είναι στις 2.000€.

Με 500€ απαλλαγή τόσο ήταν, με τις παλιές τιμές HD... Σε σημερινα δεδομένα (που αλλαξαν) δε ξερω που ακριβως παιζει καθώς αυτη τη στιγμή έχω allianz πλεον λόγω χρηματοδότησης...

Και στην anytime γυρω στο 80αρι ήταν η διαφορά αντίστοιχα παντως απο ότι ειχα δει...

 

Σε "κανονικές" ασφαλιστικές οι διαφορες ειναι τεράστιες, στο αμαξι που πηρα 250 ήταν η πλήρης και η μικτή με 1500 απαλλαγή πηγε 360 το εξάμηνο ενώ με 500 απαλλαγή πηγαινε 480...

Δημοσ.
Μόλις τώρα, paylidis είπε

Με 500€ απαλλαγή τόσο ήταν, με τις παλιές τιμές HD... Σε σημερινα δεδομένα (που αλλαξαν) δε ξερω που ακριβως παιζει καθώς αυτη τη στιγμή έχω allianz πλεον λόγω χρηματοδότησης...

Και στην anytime γυρω στο 80αρι ήταν η διαφορά αντίστοιχα παντως απο ότι ειχα δει...

Σε "κανονικές" ασφαλιστικές οι διαφορες ειναι τεράστιες, στο αμαξι που πηρα 250 ήταν η πλήρης και η μικτή με 1500 απαλλαγή πηγε 360 το εξάμηνο ενώ με 500 απαλλαγή πηγαινε 480...

Το ξεχειλώνεις πάρα πολύ για να σου βγουν τα νούμερα...

Καταρχήν υπολογίζεις τη διαφορά πλήρους-μικτής, ενώ θα έπρεπε να υπολογίζεις τη διαφορά σε σχέση με την απλή (υποχρεωτική).

Επίσης λαμβάνεις υπόψιν το τιμολόγιο μόνο μιας εταιρείας το οποίο ίσχυε μόνο για περιορισμένο χρονικό διάστημα, το 2009 που ήταν καινούργιο το αυτοκίνητο του ts - και τα ασφάλιστρα στο max λόγω αξίας - η συγκεκριμένη εταιρεία δεν υπήρχε καν, ενώ τώρα έχει γίνει ακριβότερη και από τις υπόλοιπες.

Και τέλος δεν λαμβάνεις υπόψιν ότι πάρα πολύς κόσμος δεν έχει το δικαίωμα επιλογής, όπως εσύ καλή ώρα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Το ξεχειλώνεις πάρα πολύ για να σου βγουν τα νούμερα...

Καταρχήν υπολογίζεις τη διαφορά πλήρους-μικτής, ενώ θα έπρεπε να υπολογίζεις τη διαφορά σε σχέση με την απλή (υποχρεωτική).

Επίσης λαμβάνεις υπόψιν το τιμολόγιο μόνο μιας εταιρείας το οποίο ίσχυε μόνο για περιορισμένο χρονικό διάστημα, το 2009 που ήταν καινούργιο το αυτοκίνητο του ts - και τα ασφάλιστρα στο max λόγω αξίας - η συγκεκριμένη εταιρεία δεν υπήρχε καν, ενώ τώρα έχει γίνει ακριβότερη και από τις υπόλοιπες.

Και τέλος δεν λαμβάνεις υπόψιν ότι πάρα πολύς κόσμος δεν έχει το δικαίωμα επιλογής, όπως εσύ καλή ώρα.

Ε καλα αν μιλαμε για απλη ασφαλεια η διαφορα θα είναι τυπου 100% επανω χαιρω πολύ... θεωρω δεδομένο ότι κανενάς λογικός ανθρωπος σε καινουργιο αμαξι σε μεγαλη πολη που κυκλοφορυν χιλιοιδυο τρελοι δε κανει απλη ασφαλεια αλλα βαζει πυρος κλοπης κλπ...

Το τιμολογιο της εταιρειας που ανεφερα ισχυε για χρόνια, τωρα το αλλαξαν αλλα και πάλι η anytime κραταει τιμές εκει που πρεπει...

Για το καινουργιο-παλιο εχεις δικιο, στη δεκαετία με 9 χιλιαρικα αξια η διαφορα ήταν 70€, σε αμαξι day one σαν του ts αξιας 14 χιλιαδων περίπου θα ήταν χονδρικα 100€ το εξαμηνο σε μια απο τις ιντερνετικές...

 

Αλλα εν πασει περιπτωση, προφανως ειναι θεματα επιλογων όλα αυτα... προσωπικά προτιμώ να πληρώνω ασφαλειες για τα παντα και να εχω το κεφάλι μου ησυχο για το "αν" παρα να χτυπαω το κεφάλι μου "οταν τυχει το αν"...

 

end of offtopic ο ανθρωπος εδώ ήθελε γνωμες για το τι θα κανει, οχι για ασφαλειες... :) 

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
Δημοσ.

αυτο το πραγμα που ο αλλος την λεει στον αλλον με το παραμικρο λαθακι η αν δε γνωριζει κατι καλα και απανταει του στυλ "αμα δε ξερεις μη μιλας"  Με ξεπερναει. Και το συναντω πολυ συχνα στο φορουμ εδω.
Ελεος δλδ.. ολοι εσεις γεννηθηκατε ξερολες ; Η σας αντιμετωπισαν ολοι με απαξιωση ;
 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, paylidis είπε

Και παλι σε συνεφερε όπως τα λες, τα εβγαλες τα λεφτα της...

επισης υπαρχουν πολύ πιο οικονομικές εταιρείες απο την ΑΧΑ η οποία ειναι φαρμάκι....

Ναι για μια φορά πραγματικά την έσκισα...και μετά έφυγα είδα πώς δουλεύει, στάθμισα τις πιθανότητες να ξανακάνω την ίδια βλακεία τα επόμενα χρόνια και είπα άντε γεια :)

Αλλά σωστά το σκίσαμε το θέμα :) δεν έχει νόημα άλλο αυτή η συζήτηση! <- Έκανα ένα τσεκ πάντως σε γνωστή online και εκεί κοντά είναι όντως, για 9000 σημερινή αξία μου βγάζει 90€ διαφορά από την απλή, τον χρόνο, μόνο...

Επεξ/σία από mechpanos
  • Like 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, paylidis είπε

Ε καλα αν μιλαμε για απλη ασφαλεια η διαφορα θα είναι τυπου 100% επανω χαιρω πολύ... θεωρω δεδομένο ότι κανενάς λογικός ανθρωπος σε καινουργιο αμαξι σε μεγαλη πολη που κυκλοφορυν χιλιοιδυο τρελοι δε κανει απλη ασφαλεια αλλα βαζει πυρος κλοπης κλπ...

Το τιμολογιο της εταιρειας που ανεφερα ισχυε για χρόνια, τωρα το αλλαξαν αλλα και πάλι η anytime κραταει τιμές εκει που πρεπει...

Για το καινουργιο-παλιο εχεις δικιο, στη δεκαετία με 9 χιλιαρικα αξια η διαφορα ήταν 70€, σε αμαξι day one σαν του ts αξιας 14 χιλιαδων περίπου θα ήταν χονδρικα 100€ το εξαμηνο σε μια απο τις ιντερνετικές...

Αλλα εν πασει περιπτωση, προφανως ειναι θεματα επιλογων όλα αυτα... προσωπικά προτιμώ να πληρώνω ασφαλειες για τα παντα και να εχω το κεφάλι μου ησυχο για το "αν" παρα να χτυπαω το κεφάλι μου "οταν τυχει το αν"...

Εγώ πάλι θεωρώ δεδομένο το ότι ο καθένας κρίνει ο ίδιος αν αξίζει να πληρώσει παραπάνω από την απλή/υποχρεωτική, δεν ζουν όλοι σε μεγάλες πόλεις, δεν αφήνουν όλοι τα αυτοκίνητα τους εκτεθειμένα στους δρόμους και στους "τρελούς" (κάποιοι έχουν γκαράζ και στο σπίτι και στη δουλειά) κτλ. Άσχετα αν σου φαίνεται περίεργο ή όχι, υπάρχουν πολλοί με καινούργια αυτοκίνητα στα οποία έχουν το βασικό πακέτο ασφάλισης.

Εγώ προσωπικά έκρινα πως άξιζε η μικτή όταν η HD ζητούσε 180€/εξάμηνο με 500€ απαλλαγή για αυτοκίνητο αξίας 17.130€, όταν όμως μου ζήτησε 230€ για αξία 14.000€ και μεγαλύτερη απαλλαγή απλά έκρινα πως δεν αξίζει. Τώρα πληρώνω 130€ για κλοπή και πυρός έναντι 100€ της απλής επειδή κρίνω πως αξίζει, αν η διαφορά όμως ήταν 50€ ή παραπάνω θα προτιμούσα την απλή.

Επίσης το 2009 που ήταν καινούργιο το αυτοκίνητο του ts ούτε ήταν τόσο διαδεδομένες οι φτηνές ιντερνετικές ασφαλιστικές, άσε που σε γενικές γραμμές τα τιμολόγια των ασφαλιστικών ήταν ακριβότερα από ότι ήταν σήμερα.

Τέλος πάντων, όπως λέει και ο Πάνος το σκίσαμε το θέμα, εγώ τουλάχιστον σταματάω εδώ την κουβέντα περί μικτών.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...