SeNNinhA Δημοσ. 18 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) Κατ'αρχας όπως σε ολα τα πραγματα το θεμα τιμής ειναι παντα σχετικο. Δεν ειναι απολυτο ότι κατι ακριβοτερο θα ειναι παντα καλύτερο και το αναποδο. Απο την αλλη την αλλη όταν επιλεγεις ενα κρανος δεν επιλεγεις μονο ασφάλεια. Απο μια ποιοτητα και μετα (εαν εξαιρεσεις κατι φθηνοκατασκευες) η πλειονοτητα απο τα κρανη παρεχει υψηλή ασφαλεια. Αυτο σε οσους τα φορανε σωστα. Για οσους τα φορανε κατ αρχην και δεν τα εχουν στην μπαγκαζιερα ή ακομη χειροτερα στον αγκώνα. Για οσους φορανε το σωστο μεγεθος. Για οσους το φορανε κουμπωμενο οπως πρεπει. Για οσους το φορανε κλειστο και δεν πανε βολτα με σηκωμενο το υποσαγωνο σε κρανη διαιρουμενα οπως αυτο. Κλπ κλπ κλπ Ενα κρανος ομως εχει και αλλες παραμετρους που το κανουν να ξεχωριζει απο τα υπολοιπα. Σωστός αερισμός. Σωστα καναλια αερισμου. Σωστη διασπορα του αερα και ταχυτητα ροης εντος του κρανους. Σωστή απαγωγή του απο την πισω πλευρα. Ρυθμιζόμενοι αεραγωγοί. Στην Ελλαδα με τις υψηλες θερμοκρασιες δινω ανετα παραπανω χρηματα για ενα σωστα αεριζομενο κρανος. Καλή αεροδυναμική σχεδίαση. Σημαντικοτατο στοιχειο. Ενα κακοσχεδιασμενο κρανος (ή λαθος κρανος για το ειδος της μηχανης σου) σου κανει την ζωη δυσκολη. Ισως οχι μεσα στην πολη αλλα σε βολτα η ακομη περισσοτερο σε ταξιδι μπορει να βλαστημισεις. Αναλογως και παλι το ειδος της μηχανης επιλεγεις και κρανος. Ενα SS κρανος δεν συμπεριφέρεται παντα το ιδιο καλά σε μια On-Off touring οπου οι ζελατινες ειναι μεγαλυτερες και οι στροβιλισμοι διαφορετικοι αλλα και η σταση του σωματος και του κεφαλιου σε διαφορετικες γωνίες. Και εκει εχει σχεση και η ζελατινα σου. Αλλα τα SS κρανη και αλλα τα touring. Ανεση. Δεν ειναι ολα τα κρανη ίδια. Δεν εφαρμοζουν ολα το ιδιο σωστα και το ιδιο ανετα. Χωρανε τα γυαλια σας μεσα χωρις να σας τραυματιζουν το κεφαλι? Εφαρμοζει ανετα μεν, τελεια δε (στο καβλιτζεκι του στερεοφωνικου σας που ελεγε και ο Χαρρυ Κλιν), εεε εννοω στο κεφαλι σας? Και εδω τα SS κρανη εχουν αλλη εφαρμογη σε σχεση με τα touring. Μπορει να ειναι εντυπωσιακα και εφετζίδικα αλλα τα SS εχουν αλλο σκοπο και αλλη σχεδιαση. Ενα touring σε οσους πανε ταξιδακια θα εκτιμηθει δεόντως. Κλιπς προσδεσης. Και εδω πολλες και διαφορετικες λυσεις αναλογως την χρηση. Πας σε ταξιδακι, κυκλοφορεις σε πολη? Ε θελεις και ευκολια εκτος απο ασφαλεια. Βαλε βγαλε με γαντια δεν βολευει το double ring. Ειδικα εαν τα χερια ειναι ιδρωμενα απο το γαντι. Αντε να το ξαναβαλεις. Ειδικα χειμωνα. Και κατι ακόμη. ΠΟΤΕ μην αγοραζετε κρανος εαν δεν το εχετε βαλει στο κεφαλι σας. Δεν εφαρμοζουν ολα τα κρανη το ιδιο και μπορει σε ενα μοντελο να χρειαζεσαι αλλο νουμερο εντελως. Προσωπικα φοραω small και εχω παρει απο medium εως και Xsmall. Απο την αλλη τα μονοχρωμα θα τα πληρωσετε πιο φθηνα. Ενω το ιδιο σε racing χρωματισμους θα κοστισει παραπανω. Εννοειται για τις ρεπλικες θα ξηλωθειτε ακομη περισσοτερο. Εκει πληρωνετε μουρη και γουστα οπως παντου. Επεξ/σία 18 Ιουλίου 2020 από SeNNinhA 8
kostasbm Δημοσ. 18 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2020 μονο επιτοπου δοκιμη για κανα 5λεπτο γιατι ο πονοκεφαλος δεν ερχεται αμεσως..... για χρηση πολης μπορει να μην ενοχλει ο θορυβος αλλα σε ταξιδια ειναι κουραστικο....και να εχει ανταλλακτικα κυριως ζελατινες 1
tsarouc Δημοσ. 19 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2020 Στις 17/7/2020 στις 9:50 ΠΜ, therion13 είπε 350€ Ε; Εγώ ειχα παρει το MT Optimus sv στα 100 και αυτό είναι πολύ καλό κράνος και με το γυαλί ηλίου του και να σηκώνετε το σαγόνι όπως αυτό. Αν θέλει κανένας κάτι πιο φθηνό. Φίλε έχεις μπερδέψει την βούρτσα με την.... χτένα... ουδεμία σχέση. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα