Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 minutes ago, Thresh said:

Δεν είναι θέμα χώρας ή μισθού.

Όταν με πχ 20000 παίρνεις ένα καλό κι όμορφο και μεγάλο βενζίνη και με αντίστοιχα παίρνεις ένα κουβά ηλεκτρικό, γιατί να επιλέξεις το 2ο? Εσύ θα βγάλεις το "φίδι" από την τρύπα?

Γιατί δεν θες ένα μεγάλο αμάξι αλλά ένα μικρό. 

Γιατί δεν σε νοιάζει αν δώσεις κάτι παραπάνω. 

Γιατί θες κάτι διαφορετικό. 

Γιατί θες να ξεχωρίζεις. 

Γιατί έχεις κάπου να το φορτίζεις χωρίς χρέωση. 

Γιατί στο πληρώνει η εταιρεία και δεν έχει φόρο. 

Γιατί έχεις ήδη μερικά μεγάλα και καλά με βενζίνη. 

Γενικά υπάρχουν λόγοι. 

  • Like 1
  • Απαντ. 114
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Καλημέρα στο forum.Όσοι έχουν parking στο σπίτι τους,μπορούν να τα φορτίζουν εκεί,αλλά όσοι είναι σε πολυκατοικίες,πολύ χλωμό.....Τώρα στις πιλοτές,μπορεί να γίνει κάτι.....πάντως αν είναι γύρω στα 5-10€ το ''φόρτισμα-γέμισμα'',μια χαρά είναι,γιατί εμένα το αμάξι θέλει γύρω στα 60€ την εβδομάδα(έκανα πολλά χλμ,γιατί η κοπέλα μ δεν είχε πάρει το δίπλωμα,με όλα αυτά π έγιναν........).Πάντως εκτός το bmw i3 π κοίταζα κ έχει γύρω στα 30000,έβλεπα κ το Renault TWIZY,στην πόλη μ,αλλά αν μπείτε στο site,γράφει αυτό Η γκάμα των ηλεκτρικών μοντέλων της Renault δεν διατίθεται προς το παρόν στην ελληνική αγορά !!!!!!Δεν ξέρω τι παίζει.....Πάντως σίγουρα το κράτος θα πάρει τέλη κυκλοφορίας κ για τα ηλεκτρικά....Θυμάστε πριν χρόνια π έλεγαν οτι τα υβριδικά δεν θα πληρώνου τέλη?Ε μετά απο 2-3 χρόνια,το πήρε πίσω......

  • Super Moderators
Δημοσ.
5 minutes ago, NickTG said:

Γιατί δεν θες ένα μεγάλο αμάξι αλλά ένα μικρό. 

Γιατί δεν σε νοιάζει αν δώσεις κάτι παραπάνω. 

Γιατί θες κάτι διαφορετικό. 

Γιατί θες να ξεχωρίζεις. 

Γιατί έχεις κάπου να το φορτίζεις χωρίς χρέωση. 

Γιατί στο πληρώνει η εταιρεία και δεν έχει φόρο. 

Γιατί έχεις ήδη μερικά μεγάλα και καλά με βενζίνη. 

Γενικά υπάρχουν λόγοι. 

Δεν μιλάω για Tesla, αλλά για τα υπόλοιπα που κυκλοφορούν πχ Ελλάδα.

Πχ αυτά https://www.autogreeknews.gr/afierwmata/ilektrika-plug-in-hybrid-aytokinita/ta-fthinotera-ilektrika-aytokinita-stin-ellada

Ποιος θα τα επιλέξει αντί αντιστοίχου κόστους βενζίνης/πετρελαίου? Υποθέτω ότι για να βλέπω "από χ τιμή" πως είναι βασικές εκδόσεις. 

Δημοσ.
13 minutes ago, Thresh said:

Δεν μιλάω για Tesla, αλλά για τα υπόλοιπα που κυκλοφορούν πχ Ελλάδα.

Πχ αυτά https://www.autogreeknews.gr/afierwmata/ilektrika-plug-in-hybrid-aytokinita/ta-fthinotera-ilektrika-aytokinita-stin-ellada

Ποιος θα τα επιλέξει αντί αντιστοίχου κόστους βενζίνης/πετρελαίου? Υποθέτω ότι για να βλέπω "από χ τιμή" πως είναι βασικές εκδόσεις. 

Μα και εγώ για αυτά μιλάω. 

 

  • Super Moderators
Δημοσ.
1 minute ago, NickTG said:

Μα και εγώ για αυτά μιλάω. 

Οk, γούστα είπε ο βάτραχος κι έφαγε το σαπούνι. 😛

Δημοσ.

Τιμές Tesla Model 3 Standard Range Plus:

USA : 31.690USD (με τα κίνητρα) - 27829.37 EUR 

Germany: Standard Plus (not sure αν είναι ακριβώς η ίδια) 42.900 EUR (νομίζω χωρίς τα κίνητρα, κάτι έγραφε για έως 9.000ε όφελος)

Ελλάδα: Standard Plus στο car.gr που κάποιος λέει το φέρνει 53.790 EUR (χωρίς κανένα κίνητρο, ακόμα τουλάχιστον).

Με τιμή Αμερικής μπορεί να το αγόραζα και αύριο που λέει ο λόγος.

Τώρα Ελλάδα βλέπω να έρχεται στα 50.000+ καινούριο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Giorgos20177 είπε

ειμαι πολυ περιεργος να δω πως θα φορολογησουν τα ηλεκτρικα για τελη κυκλοφοριας χααχαχαχαχαχαχαχ

Οταν μπει ο φορος (τωρα ειναι 0 ) υπαρχουν τροποι . Βαση ιπποδυναμης, αξιας αυτοκινητου ή ακομη και αυτο που λεει ο φορος , οσο το κυκλοφορεις αναλογα τα χιλιομετρα που κανεις τον χρονο .

17 ώρες πριν, mariosCS είπε

Εάν φέρει και δίκτυο ταχυφορτιστών στις εθνικές θα είναι σούπερ!! 

Αλλιώς "δώρον άδωρον" 

Απο το 2021 για να παρει οικοδομικη αδεια μια πολυκατοικια ειναι υποχρεωτικη η εγκατασταση ταχυφορτιστη στη πιλωτή . Απο φετος ολα τα lidl θα εχουν εναν στα parking τους με δωρεαν φορτιση . Αν πουμε οτι οπου υπαρχει πριζα , μπορεις να φορτισεις , τοτε εχεις περισσοτερες επιλογες και απο βενζιναδικα , τα οποια θα ακολουθησουν και αυτα λογικα με εγκατασταση φορτιστων. Το προβλημα στα ηλεκτρικα δεν ειναι το που, αλλα σε ποσο χρονο γινεται η φορτιση . Αν και με μια μεση αυτονομια τα 300 χλμ δεν ειναι κατι που θα προβληματιζει ακομη και αν θες να πας αθηνα θεσσαλονικη και κανεις μια 40λεπτη (υποθετικος χρονος) σταση .

 

Επισης για τις τιμες. Τα tesla ειναι premium αυτοκινητα . Ελαφρως χειροτερα σε ποιοτητα υλικων απο audi , αλλα με τεχνολογια 2 φορες πιο μπροστα απο την audi , και αυτο τα ισοσταθμιζει. Οι τιμες των κουβαδων peugeot , nissan, VW ειναι αδικαιολογητη.

Επεξ/σία από songless_bird
  • Like 2
Δημοσ.

Αφήνοντας στην άκρη το οικονομικό στοιχείο έχω τις εξής απορίες:

Με τις 50 ή τις 100 kwh ποια είναι η πραγματική απόσταση που διανύουν;

Η ΔΕΗ πόσο λιγνίτη ή φυσικό αέριο χρειάζεται να κάψει για να παράξει τις συγκεκριμένες ποσότητες ρεύματος;

Πόσο είναι τελικά το όφελος για το περιβάλλον όσον αφορά τον κύκλο οδήγησης και όχι την παραγωγή του αυτοκινήτου, αν υποθέσουμε ότι οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειες δεν συμμετέχουν, (αφού δεν φτάνουν ούτε για τις ως τώρα χρήσεις του ρεύματος).

Πόση παραπάνω ισχύς θα χρειάζεται να εγκαταστείται για κάθε π.χ. 10.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα κινούνται στους δρόμους;

Δημοσ.

Εχω κάνει ήδη εικόνα τα Tesla στους δρόμους της Ελλάδας με αυτόματο πιλότο!!! Πολύ κλάμα!!

Αραγε μουτζώνουν και αυτόματα..... ή θα είναι στο έξτρα πακέτο?

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Γίνεται με καμιά δεκαριά διαφορετικούς τρόπους (κάποιοι από αυτούς εντελώς low tech) και είναι δεδομένο οτι κάποια στιγμή θα εφαρμοστεί

Για πες μας ρε Γιάννη γιατί εγώ ηλεκτρολόγος δεν είμαι αλλά έχω υποψία ότι χωρίς εγκατάσταση ψηφιακού μετρητή σε κάθε σπίτι τα περισσότερα "κόλπα" θα εφαρμόζουν σε εργαστηριακές συνθήκες μόνο, θέλω να πω υποψιάζομαι ότι κάπως απλά θα κρίνεις ότι αυξάνεται το φορτίο και άρα θα χρησιμοποιείται η αύξηση αυτή (συμπερασματικά) πως το χρησιμοποιείς για φόρτιση αυτοκινήτου; πράγμα που δεν γίνεται να εφαρμοστεί σε επίπεδο όλης της επικράτειας γιατί κάθε καταναλωτής είναι διαφορετικός απο πολύτεκνες οικογένειες έως χομπίστες που μπορεί να έχουν αυξημένα φορτία (απο αυτό που θα θεωρήσεις "φυσιολογικό" ) για άλλους λόγους ή θα μετράς ξεχωριστά την κατανάλωση που γίνεται στο rail που συνδέεται ο ταχυφορτιστής αλλά και πάλι δεν εμποδίζει κάποιον να χρησιμοποιεί την απλή μπρίζα του σπιτιού του για παρακάμψει την επιπλέον χρέωση...

 

Αλλά όπως είπα δεν είμαι ηλεκτρολόγος οπότε θα είχε ενδιαφέρον να ακούσω την άποψη σου. 

Επεξ/σία από TopicStrarter
Δημοσ.
15 ώρες πριν, Aprile είπε

Τώρα είμαι σίγουρος ότι θα τα φέρουν γιατί η υπάρχει το μεγάλο φαγοπότι με τα δις που θα δανείσουν οι Γερμανοί για  την πράσινη ανάπτυξη.

Τί θα γίνει με service που είναι αποκλειστικά στη Tesla και με τους φορτιστές αυτό είναι ένα άλλο ανέκδοτο που θα αντιμετωπίσουν οι τολμηροί.

Όμως στη Αμερική και στη Ευρώπη μπορείς να πας το παλιό σου ρυπογόνο αυτοκίνητο σε ειδικά συνεργεία εγκεκριμένα και να σου το μετατρέψουν σε μηδενικών ρύπων ηλεκτρικό.

Έτσι έχει κάνει και ο Σβαρτζενέγκερ το θηριώδες Hummer του ηλεκτρικό.

Εδώ όμως απαγορεύεται κάτι τέτοιο και όσοι το έκαναν δεν πήραν ποτέ πινακίδα κυκλοφορίας μετά.

Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που κατάφερε να πάρει πινακίδα κυκλοφορίας στα 120 χρόνια αυτοκίνησης αυτού του τριτοκοσμικού κράτους ήταν το BMW i3.

To καρτέλ του πετρελαίου κυβερνούσε πάντα το ελληνικό κράτος και ήταν συνέταιρος μαζί του με την φορολογία καυσίμων.

Με Γερμανούς και Αμερικανούς κατασκευαστές δεν τους παίρνει να τους ότι δεν σας δίνω πινακίδα κυκλοφορίας αλλά όποιος Έλληνας φτιάξει ηλεκτρικό αυτοκίνητο πινακίδα δεν θα δει.

Όπως και εκείνος στη Φλώρινα που φτιάχνει μόνος ελαφρά αεροπλάνα και τα πετάει με Ιταλικά νούμερα  γιατί ποτέ δεν του έδωσαν ελληνικά.

 

Τι μας κρύβουν ;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, ultimamage είπε

-τι λέει ρε μάστορα τι πρόβλημα έχει το αυτοκίνητο?

-από ότι είδα στα γρήγορα ένα σετ μπουζί θέλεις και είσαι εντάξει μέχρι την επόμενη αλλαγή λαδιών...

- Πάλι διακοπές κάνει ρε μάστορα!

- ...

- Φιλαράκι  χάλασε το δυναμό, ιμιτασιόν ή μεταχειρισμένο, γιατί της εταιρείας είναι πανάκριβο!

Ρε δε μας παρατάτε με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης με τα 30.000+ κομμάτια! Είναι δυνατόν να τους συγκρίνουμε με ηλεκτροκινητήρες; Δυστυχώς όμως στα EVs μετακυλίεται το κόστος R&D ιδίως της μπαταρίας, η διαχείριση της, το early adoption κ.λ.π..

Κάποιοι, όπως η Tesla πλασάρει το προϊόν με το περιτύλιγμα της (πολύ) υψηλής τεχνολογίας και το χάπι χρυσώνεται. Άλλοι (raus ρε!) είναι τόσο αισχροί που σου πουλάνε τον κουβά με τα μοτέρ και την μπαταρία ακριβότερα από τα βενζινοκίνητα μοντέλα τους!

Στη συγκεκριμένη συγκυρία υπάρχει όμως και ένας τομέας που αρχίζει να τρίβει τα χέρια του: χρονομίσθωση, και το leasing του αυτοκινήτου ή της μπαταρίας θα γνωρίσει χρυσές μέρες!!!

Επεξ/σία από me00016
Δημοσ.
17 ώρες πριν, mernides είπε

Τεσλα είναι value σε σχέση με E-class, X3, Q5 και XC60

Έχεις μπει σε Model 3 ? Τα μόνα κοινά με Mercedes είναι ο μοχλός αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι (ο οποίος παρεπιπτόντως πρέπει να είναι της Mercedes) 

 Η ποιότητα κατασκευής ούτε πλησιάζει αυτή των premium γερμανικών . Και δεν μιλάω για E class που αναφέρεσαι .

 Άστο η μέρα με την νύχτα ...

Ρίξε μια ματια στο κάθισμα από το Model 3 ..

 Σκέτη απογοήτευση 

38798242-CED3-428F-A2DD-E9A5101AD4F5.jpeg

Δημοσ.
5 ώρες πριν, billysvk είπε

Τραβάς μπαλαντέζα στο πεζοδρόμιο... βάζεις και την γιαγιά με μια καρέκλα να προσέχει μην πάει κανα πιτσιρίκι να το ακουμπήσει ... 🤪

Τι τραβάνε κι αυτές οι γιαγιάδες...

Θυσία για τα παιδιά και εγγόνια τους...

Θυσία και για την τεχνολογία...

proxy-image.jpg

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...